Jaja.quote:
Nee, dat fags is de ergere vormquote:Op zondag 5 november 2006 23:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja..
Ik heb zelf persoonlijk een hekel aan die semi-engelse titels van CDP, maar okee. Fags is voor jou een taboe-woord..
Of jouw man zou ehm.... Iets doen waardoor ehm... Nou ja. Met volle mond kun je niet praten.quote:Op zondag 5 november 2006 23:08 schreef Waxxer het volgende:
Mja het is gewoon waardeloos, alsof ik word uitgeprobeerd ofzo. Ik ga met kerst absoluut niet werken, al kost het me m'n baan bij wijze van, maar ik... nou ja, dat heb ik al verteld. Maar als ik zou samenwonen had m'n man (die ik dus niet heb maar ALS) een heel vermoeiende avond hebben en moest hij de hele tijd "Hm... hm... hm-hm.... inderdation, inderdation...." moeten zeggen.
Oh, maar ik heb helemaal geen borrelnootjes in huis hoor?quote:Op zondag 5 november 2006 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of jouw man zou ehm.... Iets doen waardoor ehm... Nou ja. Met volle mond kun je niet praten..
Stroek? Ben ik eng,quote:Op zondag 5 november 2006 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal Eng..
geweldiggenotenquote:Op zondag 5 november 2006 23:12 schreef Waxxer het volgende:
Oh, maar ik heb helemaal geen borrelnootjes in huis hoor?Dus dan kan hij ze ook noiet op tafel zetten. En die heb ik ook niet. Nog niet. Ikea staat al in m'n agenda.
en bedanktquote:Op zondag 5 november 2006 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal Eng..
Jij toch niet,quote:
Definieer eng.quote:
Had je al het lijstje met foto ingevuld?quote:Op zondag 5 november 2006 23:25 schreef Liyon het volgende:
ik voel me weinig aangesproken.. hypernicht
nog niet, ik denk dat ik wacht tot er wat meer spellen op uit zijn en zoquote:Op zondag 5 november 2006 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Okee, jij dan niet.. Ben je al aan het sparen voor een Wii?
Maar voor de rest!.
Ga dat maar een G_E vragen..quote:
Oh maar dat is dus slechts een kleine minderheidquote:Op zondag 5 november 2006 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:
eng (bn.)
1 Sitethief
2 Stroekie
3 Tech
Bron: Van Dale
.
Kan toch, heb ik ook wel eens, zo'n onbestemd gevoel dat nog alle kanten uit kan.quote:Op zondag 5 november 2006 23:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik voel me ---> "Hmmmz"
hoezo voel jij je nou ineens hmmmz??
nee, niet nodig..quote:Op zondag 5 november 2006 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Had je al het lijstje met foto ingevuld?.
schatje, besef je hoe vaak je nu vanavond al fags hebt gezegd?quote:Op zondag 5 november 2006 23:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, dat fags is de ergere vorm
Ik wilde als titel Burp Ruft Tietuh Bier doenof iets in die vorm
Onder welke nickname dan? Want ik kan mij jou niet herinneren.quote:Op zondag 5 november 2006 23:41 schreef Liyon het volgende:
[..]
nee, niet nodig..
was er al VER voor dat idee...
Zit er nog wat in die fles met bubbelsap, of is die al leeg, want dat is toch wel lekker spulquote:
Dan zorg jij toch gewoon dat jij het volgende topic mag startenquote:Op zondag 5 november 2006 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Kunnen we de reeks niet veranderen in [Eng] # 1809?Dat dekt de lading veel beter.
.
quote:Op zondag 5 november 2006 23:52 schreef Liyon het volgende:
GBoy?
*beledigt kijk*
http://www.gay.nl/Liyon
Is de tweede post die ik quote een reactie op de eerste?quote:Op zondag 5 november 2006 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Kunnen we de reeks niet veranderen in [Eng] # 1809?Dat dekt de lading veel beter.
.
Dat spijt me voor je.quote:
most likelyquote:Op zondag 5 november 2006 23:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Is de tweede post die ik quote een reactie op de eerste?
Als ik ergens op reageer, dan doe ik dat netjes met quotes.quote:Op zondag 5 november 2006 23:56 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Is de tweede post die ik quote een reactie op de eerste?
Mja, een droeve dag...quote:
Win2k.quote:Op zondag 5 november 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
vrijwillig ?
wat had je hiervoor dan als OS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |