ben benieuwd, breng je verslag uit?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben binnen 15 minuten thuis, dus dat valt mee.
Zometeen iets nieuws proberen: scheerolie,.
Jazeker,quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben benieuwd, breng je verslag uit?
De berichten staan andersom merkte ik ineens. De history.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, dat nieuwe gay.eu is geen onverdeeld genoegen.
Juliana viel MIJ erg tegenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:01 schreef Ang3l het volgende:
... ik kruip op de bank onder de dekens met BB2006, ER2006 (opgenomen), Slither en Juliana.
Shht, stil nou, Nathan heft er aan meegewerktquote:
Hell yeahquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:01 schreef Ang3l het volgende:
... ik kruip op de bank onder de dekens met BB2006, ER2006 (opgenomen), Slither en Juliana.
Mja, onpractisch... je moet een chat nu chronologisch van onderen naar boven lezen, onlogisch.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:18 schreef Ang3l het volgende:
De berichten staan andersom merkte ik ineens. De history.
ja hoe moet ik dat nou wetenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shht, stil nou, Nathan heft er aan meegewerkt
leuk dat we nu ineens al die eu homo's er bij hebbenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, onpractisch... je moet een chat nu chronologisch van onderen naar boven lezen, onlogisch.
En hij's vooral heul traag nu...
We hebben wél een negeerlijst erbij gekregen.
Kruip je samen met me onder de wol op de bank dan?quote:
O heb ik geen last vanquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moeten we nu ook een nieuwe nick aanmaken want de mijne blijkt ineens bezet
ik ook niet wel van mijn blonthijtquote:
"Hellooo... my name ies Jakob."quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:29 schreef Ang3l het volgende:
http://www.gadgetgarden.nl/archives/2006/11/pronto_condooms.php
Lichaamswarmte is lekker, hequote:Op dinsdag 7 november 2006 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kruip je samen met me onder de wol op de bank dan?
Mag ik tegen je aankruipen? Warm? Dat je me dan ook thee brengt, en ibuprofen? Mag ik dan tegen je aan liggen? Aan hoesten en aan niezen?
Beter dan dekentjeswarmtequote:
Soenuhh?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:55 schreef Vlarp het volgende:
Ik zei het toch, de griep gaat mij niet pakken!![]()
Wat viel je er aan tegen, dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
Juliana viel MIJ erg tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |