Zoals ik zei hij had die bal moeten wegrossen, en als ik dit nu zie had die hem buiten de 16 ook nog makkelijk kunnen neerschoppen!quote:
Daar heeft die geen ballen voor, wijf dat het is. Veels te bang voor een rode kaart.quote:Op maandag 6 november 2006 08:59 schreef clauwheee het volgende:
Nee hoor, daar was ie veeeeuuul te vlug voor
Ik zei na afloop van Roda-Feyenoord nog tegen Atte 'Doe je volgende week ook weer mee?' en hij 'Had ik vandaag maar meegedaan, hadden we gewonnen verdomme!'. Misschien kan Huub beter zelf in de verdediging gaan staan, die had die Suarez onder de grond gestampt als die in blessuretijd zo wegliep...quote:Op maandag 6 november 2006 13:33 schreef Prosac het volgende:
ik ben het wel met hem eens dat hij geen geweldige indruk maakte gisteren en volgens mij hadden ze ook beter die andere hongaar kunnen behouden.
Mja, Bodor, Rompelberg of Rudge.. dan is je keuze wel heel erg beperkt als Stevens zijnde. Kan hij beter Atteveld inzetten
Dankquote:Op maandag 6 november 2006 13:40 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb het doelpunt van Suarez maar ff op youtube gezet, blijft leuk om naar te kijken.![]()
Doelpunt van Suarez
Dat zou geweldig zijn DS!quote:Op maandag 6 november 2006 13:43 schreef DarkShine het volgende:
Eind goed al goed, einde seizoen gaan we beide Europa in.![]()
Ik hoopte dat hij afgelopen Zaterdag al in de basis zou beginnen, Lovre valt imo steeds prima in en ik vind (met alle respect) dat Seedorf gewoon kwaliteit tekort komt voor de FC. Seedorf mag van mij dan ook vertekken.quote:Op maandag 6 november 2006 14:37 schreef clauwheee het volgende:
Zal Lovre morgen mogen beginnen? Hoop het eigenlijk wel.
Ach, bekerwedstrijden zijn vaak niet zoveel aan.quote:Op maandag 6 november 2006 14:43 schreef mordradead het volgende:
Sprak ik gisteren zo met m'n zus gaat ze morgen gewoon niet naar de wedstrijd omdat ze geen zin heeft ondanks dat ze gratis met haar werk mee kon.
tvp
Moet eerst het Nederlands beter onder de knie krijgen zei hij in een interview, maar met Sankoh en Kruiswijk weer in vorm, zie ik geen reden Svejdik in te brengen.quote:Op maandag 6 november 2006 16:44 schreef heinl het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die Ondrej Svejdik? Speelt die nog wel es? Nooit meer wat van gehoord...
quote:GRONINGEN - Het elftal van FC Groningen zal hooguit op één plaats worden gewijzigd voor de bekerwedstrijd dinsdag tegen NAC.
Voor de positie achter de spitsen gaat het tussen Stefano Seedorf en Goran Lovre. De verwachting is dat Ron Jans zal kiezen voor Lovre.
De opstelling:
In het doel Roorda. Verdedigers zijn Silva, Sankoh, Kruiswijk en Van der Linden. Op het middenveld spelen Cornelisse, Lindgren, Lovre en Levchenko. Spitsen zijn Suaréz en Nevland.
FC Groningen-NAC begint dinsdagavond in de Euroborg om kwart voor negen. Noord Sport verzorgt wederom een extra uitzending. Die begint om half negen
Jeetje.!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:57 schreef dolledingo het volgende:
Sankoh staat dus ontzettend serieus in de interesse bij de spurs -klik-
Ben benieuwd hoe dit afloopt![]()
Maar hij heeft toch nog geen paspoort?quote:Sankoh was born in Sierra Leone but also holds a Dutch passport.
Links heeft voorrang tochquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jeetje.!!![]()
[..]
Maar hij heeft toch nog geen paspoort?
quote:Lovre vervangt Seedorf in de basis
FC Groningen speelt vanavond in een zeer goed gevuld Euroborg de thuiswedstrijd tegen NAC Breda. Talpa zal vanaf 20.45 uur live verslag doen van deze wedstrijd in de derde ronde van het bekertoernooi. De opstellingen.
Opstelling FC Groningen
1C Roorda; 2 Silva, 3 Sankoh, 4 Kruiswijk, 5 Van der Linden; 6 Lindgren, 7 Cornelisse, 8 Levchenko, 10 Lovre; 9 Suárez, 11 Nevland.
Bank: 16 Van Loo, 12 Florén, 14 Seedorf, 15 Svejdik, 17 Holla, 18 Salmon.
Blessures: Van de Laak, Matthijs, Fledderus.
Opstelling NAC Breda
1 Zoetebier; 23 Stam, 3 Penders, 4 Zwaanswijk, 8 Zonneveld; 7C De Graaf, 17 Slot, 26 Mathijssen, 5 Van Gessel; 10 Diba, 30 Leonardo.
Bank: 21 Van Zwam, 12 Veenstra, 14 Van de Broek, 15 Rigters, 22 Pinas, 24 Van Engelen, 27 Demir.
Blessures: Elshot, Mtiliga, Petö, Tamerus.
Toeschouwers: min. 16.000 (exacte aantal volgt)
Scores: .
Scheidsrechter: Nijhuis
Grensrechters: Droste en Siebert
Gele kaarten: .
Bron: FC Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |