OMG, de roosvicee is verbannenquote:Op zondag 5 november 2006 17:56 schreef clauwheee het volgende:
Kroeg is ok.
U zegtquote:
Zelfde planning... ook mooi.quote:Op zondag 5 november 2006 18:00 schreef RayMania het volgende:
Ik ben eten, daarna De Wedstrijden kijken, daarna leren (proberen, jaja), dus.
quote:Op zondag 5 november 2006 18:33 schreef lookinforyou het volgende:
Avond Hoolsjes![]()
Wij hebben maar bij de Mac gegeten. Ik wilde lasagne maken, was het gehakt niet meer goed, het stonk de pan uit.
Dus Justin had weer geluk vanavond. Die is weer een autootje rijker.
kies dan op z'n minst burgerkingquote:Op zondag 5 november 2006 18:33 schreef lookinforyou het volgende:
Avond Hoolsjes![]()
Wij hebben maar bij de Mac gegeten. Ik wilde lasagne maken, was het gehakt niet meer goed, het stonk de pan uit.
Dus Justin had weer geluk vanavond. Die is weer een autootje rijker.
we hebben hier geen burgerkingquote:Op zondag 5 november 2006 18:35 schreef borisz het volgende:
[..]
kies dan op z'n minst burgerking. Dat vind ik lekkerder dan de Mac
![]()
We komen best wel vaak bij de Mac, maar hij vindt het wel iedere keer erg leuk. Hij eet alleen frietjes, de hamburgers en kip nuggets vind ie niet te eten.quote:Op zondag 5 november 2006 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]Wat een feest, was ie erg blij?
Wij hebben roti laten brengen![]()
ok dan leert hij het vanzelf wel afquote:Op zondag 5 november 2006 18:44 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
we hebben hier geen burgerking![]()
die vind ik ook veel beter hoor.
Justin helaas niet. En die hotweels autootjes vind ie vet cool, zoals hij zegt.
ik had afgelopen week voor het eerst in 2 maanden een patatje gegetenquote:Op zondag 5 november 2006 19:25 schreef lookinforyou het volgende:
Ach het komt vast wel goed met hem![]()
Maar ik ken weinig kinderen die de Mac niks vinden.
Ik ben helemaal geen patat eter.
Altijd al maar dit sloeg echt alles.quote:Op zondag 5 november 2006 19:45 schreef clauwheee het volgende:
Wat is die Foeke een chagerijn zeg de laatste tijd.
Nog steeds niet unbannedquote:
welk boek sch?quote:Op zondag 5 november 2006 20:15 schreef SCH het volgende:
Ik ga een boek lezen
man en paard hierquote:Op zondag 5 november 2006 20:13 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ga zo weer genieten van het Blok.
is dat nog bijzonder dan?quote:Op zondag 5 november 2006 20:59 schreef tong80 het volgende:
Real Madrid verliest thuis met 1-2 van Celta de Vigo.
Foeke reageerde volkomen verkeerd, ben ik het mee eens. Die opmerking van die Tan sloeg echter als een lul op een drumstel en tang op een varken tegelijkertijd .... het was ongelooflijk dramatisch, maar je bent wat mij betreft Jules de Korte en Stevie Wonder tegelijkertijd als je een opmerking maakt over een gebrek aan inzet, want er was ongelooflijk veel NIET bij Utreg, maar inzet was er juist welquote:
Volgende keer noemen we het gewoon 'bar'quote:Op zondag 5 november 2006 21:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is altijd cafe geweest?? dus wat is dat ineens voor gezeik met pub of kroeg???
Als ik de titel moet wijzigen, doordat of jullie niet kunnen tellen of niet kunnen typen. Gaat de titel raar doen. de e met streepje herkent hij dan niet. Vandaar dat DIGGER met de optie PUB op te kroppen kwam. Daar kwam toen geen commentaar op, waardoor het werd gewijzigd.quote:Op zondag 5 november 2006 21:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is altijd cafe geweest?? dus wat is dat ineens voor gezeik met pub of kroeg???
maar de - tussen VBL en Cafe is toch ook een streepje dus zitten er 2 streepjes in VBL-Cafe (met streepje op de e)quote:Op zondag 5 november 2006 21:32 schreef Eilanden het volgende:
Streepjes? Café is maar met één accent hoor
je vergeet hétquote:Op zondag 5 november 2006 21:38 schreef RayMania het volgende:
[FOK!Awards]Users
Erg erg lastig.
@ Eilanden, ook op 'Dé'.
Als je er maar kunt zuipen, nietwaar?quote:Op zondag 5 november 2006 21:30 schreef clauwheee het volgende:
Precies. Bar, café, pub, kroeg, boeien! Komt toch allemaal op het zelfde neer.
quote:Op zondag 5 november 2006 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je er maar kunt zuipenzeiken, nietwaar?![]()
Euh jaquote:Op zondag 5 november 2006 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je er maar kunt zuipen, nietwaar?![]()
Zal wel weer, het was trouwens wel in de trein die ik moest hebbenquote:Op zondag 5 november 2006 21:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer een teddybeer die geluid kon maken?
O jee, dan zal ik die ook wel zo krijgen.quote:Op zondag 5 november 2006 22:08 schreef borisz het volgende:
heb mijn eerste PM binnen gekregen, was spam of ik wilde stemmen in de fokawards
na ja, ik had al gestemd maar hij vroeg of ik de overige categorieėn die leeg zijn, zijn naam intevullenquote:Op zondag 5 november 2006 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O jee, dan zal ik die ook wel zo krijgen.
O Bah op die manier.quote:Op zondag 5 november 2006 22:12 schreef borisz het volgende:
[..]
na ja, ik had al gestemd maar hij vroeg of ik de overige categorieėn die leeg zijn, zijn naam intevullen
Heel veel succes!!!! We denken aan jequote:Op zondag 5 november 2006 22:27 schreef DIGGER het volgende:
Zo, morgen om 7.00 uur melden in het ziekenhuis voor m'n operatie, nuchter uiteraard.
Derhalve ben ik nu na uren en uren van eten en drinken volgevroten en dronken
Waarschijnlijk woensdag ergens weer thuis
quote:Op zondag 5 november 2006 22:59 schreef Bos81 het volgende:
INderdaad veel sterkte, succes en voorspoedig herstel DIGGER.
Sientje
Staat je wekker goed?
Ja hoor. Met jou ook alles goed?quote:Op zondag 5 november 2006 23:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]zekers, dit keer heb ik goed gekeken
Alles goed met jou? (morgen vrij?)
Guinness ontbijtje dinsdag.quote:Op zondag 5 november 2006 22:27 schreef DIGGER het volgende:
Zo, morgen om 7.00 uur melden in het ziekenhuis voor m'n operatie, nuchter uiteraard.
Derhalve ben ik nu na uren en uren van eten en drinken volgevroten en dronken
Waarschijnlijk woensdag ergens weer thuis
dennistd?quote:Op zondag 5 november 2006 22:12 schreef borisz het volgende:
[..]
na ja, ik had al gestemd maar hij vroeg of ik de overige categorieėn die leeg zijn, zijn naam intevullen
quote:
Peter R de Vries(aka Raymania) heeft weer een zaak opgelostquote:
Dan zou ik gewoon lekker gaan slapen.quote:Op zondag 5 november 2006 23:21 schreef RayMania het volgende:
Morgen 11:00 tentamen, bijna niks aan gedaan, weet niet wat ik moet leren.
Ach jaquote:Op zondag 5 november 2006 23:21 schreef RayMania het volgende:
Morgen 11:00 tentamen, bijna niks aan gedaan, weet niet wat ik moet leren.
quote:Op maandag 6 november 2006 01:25 schreef dndiek het volgende:
Ik ga maar eens slapen: morgen weer vroeg op
quote:Op maandag 6 november 2006 05:07 schreef VoreG het volgende:
Zo heeeerlijk ruuustig
Heb je weer je wekker verkeerd gezetquote:Op maandag 6 november 2006 09:24 schreef appelsientje het volgende:
En ik zit weer in het cursus lokaal... alleen bijna niemand is er
dus nog ff wachten
Nee dit keer nietquote:Op maandag 6 november 2006 09:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Heb je weer je wekker verkeerd gezet
maar je had dus net zo goed wat later kunnen komen?quote:Op maandag 6 november 2006 09:24 schreef appelsientje het volgende:
En ik zit weer in het cursus lokaal... alleen bijna niemand is er
dus nog ff wachten
jaquote:Op maandag 6 november 2006 10:51 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
maar je had dus net zo goed wat later kunnen komen?
Zou het ?quote:
heb net even gebeld met de Cock en volgens hem kon er weleens wat aan de hand zijn jaquote:
Maandag 6 november 2006 - Zaltbommel - De 80-jarige inwonerquote:Op maandag 6 november 2006 13:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Maandag 6 november 2006 - Zaltbommel - Aan de Julianastraat in Zaltbommel is in de nacht van zondag op maandag een huis uitgebrand. De brand brak omstreeks vier uur in de ochtend uit. Er waren geen bewoners in het pand.
Het gaat om de woning op de hoek van de Cambier van Nootenstraat, waar donderdag de 47-jarige P. Termohlen werd doodgeschoten. Of er een verband is tussen de twee zaken is officieel nog niet bevestigd.
Ik kan het niet nalaten, hoe heet hij?quote:Op maandag 6 november 2006 13:14 schreef DarkShine het volgende:
Een medewerker op mijn stageplek is oud-speler van oa. MVV, Sparta & AZ... Kom ik net achter hehe
nee, was het ook niet van plan. Ouwe lullen lijstquote:
Oh ja, goed dat je het even zegt.quote:Op maandag 6 november 2006 15:29 schreef rubbereend het volgende:
nee, was het ook niet van plan. Ouwe lullen lijst
quote:Op maandag 6 november 2006 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 november 2006 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=r2C9PBtFXyo.
ik heb de keuzelijst even geanalyseerd, en de meeste nummers komen uit 1978 en 1977quote:Op maandag 6 november 2006 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 november 2006 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=r2C9PBtFXyo.
Ben je weer in Australie danquote:Op maandag 6 november 2006 16:24 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen
zo deze dag zit er ook weer op
*zucht* dat ik daar maarquote:Op maandag 6 november 2006 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben je weer in Australie dan![]()
Hier is moet het nog half vijf worden namelijk
OKeequote:Op maandag 6 november 2006 16:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*zucht* dat ik daar maar
Maar ik bedoel mijn werk/studie dag zit erop
En nu kan ik gezellig de hele avond alleen op mijn hotel kamer zittenquote:
luister dan ook naar wat leuks; Coen en Sander sjowquote:Op maandag 6 november 2006 16:39 schreef clauwheee het volgende:
WTFkerstliedje
bij Ruud de Wild. Idioot ook.
quote:Op maandag 6 november 2006 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
luister dan ook naar wat leuks; Coen en Sander sjow
ik heb nog wel een leuk telefoonnummer voor jequote:Op maandag 6 november 2006 16:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En nu kan ik gezellig de hele avond alleen op mijn hotel kamer zitten
quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 18:26 schreef clauwheee het volgende:
Pasta, pasta, oooo pasta!
Ok, ik hou op nu![]()
ook op mij gestemdquote:Op maandag 6 november 2006 19:43 schreef SCH het volgende:
Ik heb Suijk en Vaduz gestemd bij 'beste modjes op Fok!' - als we dat allemaal nou eens doen
[FOK!Awards]Crew
quote:
Ben benieuwd.quote:Op maandag 6 november 2006 18:34 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie en Golfer, was hier net op regionale tv iets over die film en expo van Herman Brood. Al die premieregangers positief over Groningen, dat het hier zo gaaf is
Ik was er gisteren om tien voor acht.Lagen de Pizza's in de schappen met een bordje dat ze in de aanbieding waren. Wist ik veel dat dat pas de dag erna gelde. Lullig om dan de 3 dozen terug te gaan leggen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:00 schreef VoreG het volgende:
Handig zo'n AH Bonuskaart
Ristorante pizza's en Grolsch in de aanbieding
Ik schoot nog op een doelquote:Op maandag 6 november 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Zaltbommel is gevaarlijk met al die moorden tong.
Maar jij was dan ook een vredelievende hippie met lange haren!quote:
Week 50quote:Op maandag 6 november 2006 18:34 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie en Golfer, was hier net op regionale tv iets over die film en expo van Herman Brood. Al die premieregangers positief over Groningen, dat het hier zo gaaf is
Laat ik morgen eens langs Appie gaanquote:Op maandag 6 november 2006 20:00 schreef VoreG het volgende:
Grolsch in de aanbieding
iets met genieten en met mate drinken enzoquote:
Het is dat ze het in de Arena schenken bij 6 van de 17 wedstrijden oidquote:Op maandag 6 november 2006 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
iets met genieten en met mate drinken enzo![]()
vroeger hadden we helemaal geen bier tijdens de wedstrijdquote:Op maandag 6 november 2006 21:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is dat ze het in de Arena schenken bij 6 van de 17 wedstrijden oid
Grolsch is zeer goed te doenquote:
Van de grote merken vind ik vooral Dommelsch en Heineken zwaar ruk.quote:Op maandag 6 november 2006 21:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Grolsch is zeer goed te doen
Van 'de grote merken' zijn alleen Amstel en Bavaria niet te zuipen.
De rest varieert van oke tot Top
Da's je bovenlip Rayquote:Op maandag 6 november 2006 21:29 schreef RayMania het volgende:
Wat begint het ineens te stinken hier zeg.
Duidelijk iemand met zwaar beschadigde smaakpapillenquote:Op maandag 6 november 2006 21:29 schreef the_hunter het volgende:
Grolsch
Ik ben allang blij dat het supportershome nu Amstel Bier heeft. Zijn we eindelijk van dat slappe Grolsch af.
Heineken blijft overigens het lekkerste![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Duidelijk iemand met zwaar beschadigde smaakpapillen
net als die voetbaldiscussies, kansloos volkquote:Op maandag 6 november 2006 21:35 schreef SCH het volgende:
De eeuwige bier-discussie, stelletje paupers
ze wordt eigenlijk steeds leukerquote:Op maandag 6 november 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
Iek viend koert wel oke hie doet zien best
Tja dat verwacht je niet in een kroegquote:Op maandag 6 november 2006 21:35 schreef SCH het volgende:
De eeuwige bier-discussie, stelletje paupers
Die zijn hier ook ingeslagen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:00 schreef VoreG het volgende:
Ristorante pizza's en Grolsch in de aanbieding
hij gaat wel midden op de dag slapen daar in Australiėquote:
Hoiquote:
vast geen penalties daarquote:
Hij's leukquote:
wel eens aan gedacht dat Clarence misschien al een paar jaar top speelt omdat hij nooit interland/EK/WK verplichtingen heeft, in tegenstelling tot 95% van zijn ploeggenoten ?quote:
Traci Lords speelde ook geweldig zonder grote toernooien.quote:Op maandag 6 november 2006 23:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel eens aan gedacht dat Clarence misschien al een paar jaar top speelt omdat hij nooit interland/EK/WK verplichtingen heeft, in tegenstelling tot 95% van zijn ploeggenoten ?
quote:
Nee precies. Er zullen vast wel mooie foto;s van haar te vinden zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben nog op zoek naar een leukere. En om nou weer die vorig jaar te gebruiken vond ik nie zo.
voor het eerst dat ik bij VI blijf hangenquote:
komend weekend als ze weer gaat toeslaanquote:Op maandag 6 november 2006 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee precies. Er zullen vast wel mooie foto;s van haar te vinden zijn.
Daar betrapte ik mezelf net ook opquote:Op maandag 6 november 2006 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik bij VI blijf hangen
Zolang jij die ondertitel blijft voeren, blijft Danny dwars liggen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
Zeg Danny?
laten we dit even met zn alle in onze oren knopen. Dan zien we ze hopelijk voor Carnaval terug!
nou heb ik de laatste tijd last van recalcitrante buien (zal wel de herfst of een midlifecrisis zijn), en ook deze opmerking van user nr.1 geeft mij in eerste instantie weer een hoop jeuk, maar ik had al eerder besloten maar 'gewoon' ff m'n bek te houden in deze kwestie.quote:Op maandag 6 november 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
Zeg Danny?
laten we dit even met zn alle in onze oren knopen. Dan zien we ze hopelijk voor Carnaval terug!
aangepastquote:Op maandag 6 november 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang jij die ondertitel blijft voeren, blijft Danny dwars liggen.
wat?quote:Op maandag 6 november 2006 23:44 schreef pascalheister het volgende:
weer terug van de vergadering van de website van Badmintonclub
eend je avatar
je club, jou bier, je hebt ook nergens een goede smaak inquote:Op maandag 6 november 2006 21:29 schreef the_hunter het volgende:
Grolsch
Ik ben allang blij dat het supportershome nu Amstel Bier heeft. Zijn we eindelijk van dat slappe Grolsch af.
Heineken blijft overigens het lekkerste![]()
die oude van Ireen?quote:
ik ben nog aan het werkquote:
Is normaal in Kazachstan toch, dat je ze anaal neemt ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik kom net van Borat af...
hoe was de film?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:29 schreef Dylan Dog het volgende:
ik ben de hele dag al in een staat van verwarringquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:27 schreef rubbereend het volgende:
nee hoor, nog wakker; De Staat van Verwarring
Voor carnaval... Tis toch godverdomme niet te geloven...quote:Op maandag 6 november 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
Zeg Danny?
Ow die MOET ik echt zien.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:29 schreef Dylan Dog het volgende:
violenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat kunnen zij er nou aan doen dat een paar teringviolen gaan lopen zaniken in FB....
Ik ben nog lang niet afgelopen, schat.quote:
Love U 2!quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:14 schreef tong80 het volgende:
Ik neem een dag vrijaf.
Tot overmorgen.
Vergeet ik Bluezz een kus te geven :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |