Laat ik morgen eens langs Appie gaanquote:Op maandag 6 november 2006 20:00 schreef VoreG het volgende:
Handig zo'n AH Bonuskaart
Grolsch in de aanbieding
iets met genieten en met mate drinken enzoquote:
Het is dat ze het in de Arena schenken bij 6 van de 17 wedstrijden oidquote:Op maandag 6 november 2006 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
iets met genieten en met mate drinken enzo![]()
vroeger hadden we helemaal geen bier tijdens de wedstrijdquote:Op maandag 6 november 2006 21:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is dat ze het in de Arena schenken bij 6 van de 17 wedstrijden oid
Grolsch is zeer goed te doenquote:
Van de grote merken vind ik vooral Dommelsch en Heineken zwaar ruk.quote:Op maandag 6 november 2006 21:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Grolsch is zeer goed te doen
Van 'de grote merken' zijn alleen Amstel en Bavaria niet te zuipen.
De rest varieert van oke tot Top
Da's je bovenlip Rayquote:Op maandag 6 november 2006 21:29 schreef RayMania het volgende:
Wat begint het ineens te stinken hier zeg.
Duidelijk iemand met zwaar beschadigde smaakpapillenquote:Op maandag 6 november 2006 21:29 schreef the_hunter het volgende:
Grolsch
Ik ben allang blij dat het supportershome nu Amstel Bier heeft. Zijn we eindelijk van dat slappe Grolsch af.
Heineken blijft overigens het lekkerste![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Duidelijk iemand met zwaar beschadigde smaakpapillen
net als die voetbaldiscussies, kansloos volkquote:Op maandag 6 november 2006 21:35 schreef SCH het volgende:
De eeuwige bier-discussie, stelletje paupers
ze wordt eigenlijk steeds leukerquote:Op maandag 6 november 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
Iek viend koert wel oke hie doet zien best
Tja dat verwacht je niet in een kroegquote:Op maandag 6 november 2006 21:35 schreef SCH het volgende:
De eeuwige bier-discussie, stelletje paupers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |