ook op mij gestemdquote:Op maandag 6 november 2006 19:43 schreef SCH het volgende:
Ik heb Suijk en Vaduz gestemd bij 'beste modjes op Fok!' - als we dat allemaal nou eens doen
[FOK!Awards]Crew
quote:
Ben benieuwd.quote:Op maandag 6 november 2006 18:34 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie en Golfer, was hier net op regionale tv iets over die film en expo van Herman Brood. Al die premieregangers positief over Groningen, dat het hier zo gaaf is
Ik was er gisteren om tien voor acht.Lagen de Pizza's in de schappen met een bordje dat ze in de aanbieding waren. Wist ik veel dat dat pas de dag erna gelde. Lullig om dan de 3 dozen terug te gaan leggen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:00 schreef VoreG het volgende:
Handig zo'n AH Bonuskaart
Ristorante pizza's en Grolsch in de aanbieding
Ik schoot nog op een doelquote:Op maandag 6 november 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Zaltbommel is gevaarlijk met al die moorden tong.
Maar jij was dan ook een vredelievende hippie met lange haren!quote:
Week 50quote:Op maandag 6 november 2006 18:34 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie en Golfer, was hier net op regionale tv iets over die film en expo van Herman Brood. Al die premieregangers positief over Groningen, dat het hier zo gaaf is
Laat ik morgen eens langs Appie gaanquote:Op maandag 6 november 2006 20:00 schreef VoreG het volgende:
Grolsch in de aanbieding
iets met genieten en met mate drinken enzoquote:
Het is dat ze het in de Arena schenken bij 6 van de 17 wedstrijden oidquote:Op maandag 6 november 2006 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
iets met genieten en met mate drinken enzo![]()
vroeger hadden we helemaal geen bier tijdens de wedstrijdquote:Op maandag 6 november 2006 21:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het is dat ze het in de Arena schenken bij 6 van de 17 wedstrijden oid
Grolsch is zeer goed te doenquote:
Van de grote merken vind ik vooral Dommelsch en Heineken zwaar ruk.quote:Op maandag 6 november 2006 21:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Grolsch is zeer goed te doen
Van 'de grote merken' zijn alleen Amstel en Bavaria niet te zuipen.
De rest varieert van oke tot Top
Da's je bovenlip Rayquote:Op maandag 6 november 2006 21:29 schreef RayMania het volgende:
Wat begint het ineens te stinken hier zeg.
Duidelijk iemand met zwaar beschadigde smaakpapillenquote:Op maandag 6 november 2006 21:29 schreef the_hunter het volgende:
Grolsch
Ik ben allang blij dat het supportershome nu Amstel Bier heeft. Zijn we eindelijk van dat slappe Grolsch af.
Heineken blijft overigens het lekkerste![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 21:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Duidelijk iemand met zwaar beschadigde smaakpapillen
net als die voetbaldiscussies, kansloos volkquote:Op maandag 6 november 2006 21:35 schreef SCH het volgende:
De eeuwige bier-discussie, stelletje paupers
ze wordt eigenlijk steeds leukerquote:Op maandag 6 november 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
Iek viend koert wel oke hie doet zien best
Tja dat verwacht je niet in een kroegquote:Op maandag 6 november 2006 21:35 schreef SCH het volgende:
De eeuwige bier-discussie, stelletje paupers
Die zijn hier ook ingeslagen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:00 schreef VoreG het volgende:
Ristorante pizza's en Grolsch in de aanbieding
hij gaat wel midden op de dag slapen daar in Australiëquote:
Hoiquote:
vast geen penalties daarquote:
Hij's leukquote:
wel eens aan gedacht dat Clarence misschien al een paar jaar top speelt omdat hij nooit interland/EK/WK verplichtingen heeft, in tegenstelling tot 95% van zijn ploeggenoten ?quote:
Traci Lords speelde ook geweldig zonder grote toernooien.quote:Op maandag 6 november 2006 23:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel eens aan gedacht dat Clarence misschien al een paar jaar top speelt omdat hij nooit interland/EK/WK verplichtingen heeft, in tegenstelling tot 95% van zijn ploeggenoten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |