is dat nog bijzonder dan?quote:Op zondag 5 november 2006 20:59 schreef tong80 het volgende:
Real Madrid verliest thuis met 1-2 van Celta de Vigo.
Foeke reageerde volkomen verkeerd, ben ik het mee eens. Die opmerking van die Tan sloeg echter als een lul op een drumstel en tang op een varken tegelijkertijd .... het was ongelooflijk dramatisch, maar je bent wat mij betreft Jules de Korte en Stevie Wonder tegelijkertijd als je een opmerking maakt over een gebrek aan inzet, want er was ongelooflijk veel NIET bij Utreg, maar inzet was er juist welquote:
Volgende keer noemen we het gewoon 'bar'quote:Op zondag 5 november 2006 21:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is altijd cafe geweest?? dus wat is dat ineens voor gezeik met pub of kroeg???
Als ik de titel moet wijzigen, doordat of jullie niet kunnen tellen of niet kunnen typen. Gaat de titel raar doen. de e met streepje herkent hij dan niet. Vandaar dat DIGGER met de optie PUB op te kroppen kwam. Daar kwam toen geen commentaar op, waardoor het werd gewijzigd.quote:Op zondag 5 november 2006 21:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is altijd cafe geweest?? dus wat is dat ineens voor gezeik met pub of kroeg???
maar de - tussen VBL en Cafe is toch ook een streepje dus zitten er 2 streepjes in VBL-Cafe (met streepje op de e)quote:Op zondag 5 november 2006 21:32 schreef Eilanden het volgende:
Streepjes? Café is maar met één accent hoor
je vergeet hétquote:Op zondag 5 november 2006 21:38 schreef RayMania het volgende:
[FOK!Awards]Users
Erg erg lastig.
@ Eilanden, ook op 'Dé'.
Als je er maar kunt zuipen, nietwaar?quote:Op zondag 5 november 2006 21:30 schreef clauwheee het volgende:
Precies. Bar, café, pub, kroeg, boeien! Komt toch allemaal op het zelfde neer.
quote:Op zondag 5 november 2006 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je er maar kunt zuipenzeiken, nietwaar?![]()
Euh jaquote:Op zondag 5 november 2006 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je er maar kunt zuipen, nietwaar?![]()
Zal wel weer, het was trouwens wel in de trein die ik moest hebbenquote:Op zondag 5 november 2006 21:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer een teddybeer die geluid kon maken?
O jee, dan zal ik die ook wel zo krijgen.quote:Op zondag 5 november 2006 22:08 schreef borisz het volgende:
heb mijn eerste PM binnen gekregen, was spam of ik wilde stemmen in de fokawards
na ja, ik had al gestemd maar hij vroeg of ik de overige categorieën die leeg zijn, zijn naam intevullenquote:Op zondag 5 november 2006 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O jee, dan zal ik die ook wel zo krijgen.
O Bah op die manier.quote:Op zondag 5 november 2006 22:12 schreef borisz het volgende:
[..]
na ja, ik had al gestemd maar hij vroeg of ik de overige categorieën die leeg zijn, zijn naam intevullen
Heel veel succes!!!! We denken aan jequote:Op zondag 5 november 2006 22:27 schreef DIGGER het volgende:
Zo, morgen om 7.00 uur melden in het ziekenhuis voor m'n operatie, nuchter uiteraard.
Derhalve ben ik nu na uren en uren van eten en drinken volgevroten en dronken
Waarschijnlijk woensdag ergens weer thuis
quote:Op zondag 5 november 2006 22:59 schreef Bos81 het volgende:
INderdaad veel sterkte, succes en voorspoedig herstel DIGGER.
Sientje
Staat je wekker goed?
Ja hoor. Met jou ook alles goed?quote:Op zondag 5 november 2006 23:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]zekers, dit keer heb ik goed gekeken
Alles goed met jou? (morgen vrij?)
Guinness ontbijtje dinsdag.quote:Op zondag 5 november 2006 22:27 schreef DIGGER het volgende:
Zo, morgen om 7.00 uur melden in het ziekenhuis voor m'n operatie, nuchter uiteraard.
Derhalve ben ik nu na uren en uren van eten en drinken volgevroten en dronken
Waarschijnlijk woensdag ergens weer thuis
dennistd?quote:Op zondag 5 november 2006 22:12 schreef borisz het volgende:
[..]
na ja, ik had al gestemd maar hij vroeg of ik de overige categorieën die leeg zijn, zijn naam intevullen
quote:
Peter R de Vries(aka Raymania) heeft weer een zaak opgelostquote:
Dan zou ik gewoon lekker gaan slapen.quote:Op zondag 5 november 2006 23:21 schreef RayMania het volgende:
Morgen 11:00 tentamen, bijna niks aan gedaan, weet niet wat ik moet leren.
Ach jaquote:Op zondag 5 november 2006 23:21 schreef RayMania het volgende:
Morgen 11:00 tentamen, bijna niks aan gedaan, weet niet wat ik moet leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |