OMG, de roosvicee is verbannenquote:Op zondag 5 november 2006 17:56 schreef clauwheee het volgende:
Kroeg is ok.
U zegtquote:
Zelfde planning... ook mooi.quote:Op zondag 5 november 2006 18:00 schreef RayMania het volgende:
Ik ben eten, daarna De Wedstrijden kijken, daarna leren (proberen, jaja), dus.
quote:Op zondag 5 november 2006 18:33 schreef lookinforyou het volgende:
Avond Hoolsjes![]()
Wij hebben maar bij de Mac gegeten. Ik wilde lasagne maken, was het gehakt niet meer goed, het stonk de pan uit.
Dus Justin had weer geluk vanavond. Die is weer een autootje rijker.
kies dan op z'n minst burgerkingquote:Op zondag 5 november 2006 18:33 schreef lookinforyou het volgende:
Avond Hoolsjes![]()
Wij hebben maar bij de Mac gegeten. Ik wilde lasagne maken, was het gehakt niet meer goed, het stonk de pan uit.
Dus Justin had weer geluk vanavond. Die is weer een autootje rijker.
we hebben hier geen burgerkingquote:Op zondag 5 november 2006 18:35 schreef borisz het volgende:
[..]
kies dan op z'n minst burgerking. Dat vind ik lekkerder dan de Mac
![]()
We komen best wel vaak bij de Mac, maar hij vindt het wel iedere keer erg leuk. Hij eet alleen frietjes, de hamburgers en kip nuggets vind ie niet te eten.quote:Op zondag 5 november 2006 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]Wat een feest, was ie erg blij?
Wij hebben roti laten brengen![]()
ok dan leert hij het vanzelf wel afquote:Op zondag 5 november 2006 18:44 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
we hebben hier geen burgerking![]()
die vind ik ook veel beter hoor.
Justin helaas niet. En die hotweels autootjes vind ie vet cool, zoals hij zegt.
ik had afgelopen week voor het eerst in 2 maanden een patatje gegetenquote:Op zondag 5 november 2006 19:25 schreef lookinforyou het volgende:
Ach het komt vast wel goed met hem![]()
Maar ik ken weinig kinderen die de Mac niks vinden.
Ik ben helemaal geen patat eter.
Altijd al maar dit sloeg echt alles.quote:Op zondag 5 november 2006 19:45 schreef clauwheee het volgende:
Wat is die Foeke een chagerijn zeg de laatste tijd.
Nog steeds niet unbannedquote:
welk boek sch?quote:Op zondag 5 november 2006 20:15 schreef SCH het volgende:
Ik ga een boek lezen
man en paard hierquote:Op zondag 5 november 2006 20:13 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ga zo weer genieten van het Blok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |