quote:
Nee precies. Er zullen vast wel mooie foto;s van haar te vinden zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben nog op zoek naar een leukere. En om nou weer die vorig jaar te gebruiken vond ik nie zo.
voor het eerst dat ik bij VI blijf hangenquote:
komend weekend als ze weer gaat toeslaanquote:Op maandag 6 november 2006 23:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee precies. Er zullen vast wel mooie foto;s van haar te vinden zijn.
Daar betrapte ik mezelf net ook opquote:Op maandag 6 november 2006 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik bij VI blijf hangen
Zolang jij die ondertitel blijft voeren, blijft Danny dwars liggen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
Zeg Danny?
laten we dit even met zn alle in onze oren knopen. Dan zien we ze hopelijk voor Carnaval terug!
nou heb ik de laatste tijd last van recalcitrante buien (zal wel de herfst of een midlifecrisis zijn), en ook deze opmerking van user nr.1 geeft mij in eerste instantie weer een hoop jeuk, maar ik had al eerder besloten maar 'gewoon' ff m'n bek te houden in deze kwestie.quote:Op maandag 6 november 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
Zeg Danny?
laten we dit even met zn alle in onze oren knopen. Dan zien we ze hopelijk voor Carnaval terug!
aangepastquote:Op maandag 6 november 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang jij die ondertitel blijft voeren, blijft Danny dwars liggen.
wat?quote:Op maandag 6 november 2006 23:44 schreef pascalheister het volgende:
weer terug van de vergadering van de website van Badmintonclub
eend je avatar
je club, jou bier, je hebt ook nergens een goede smaak inquote:Op maandag 6 november 2006 21:29 schreef the_hunter het volgende:
Grolsch
Ik ben allang blij dat het supportershome nu Amstel Bier heeft. Zijn we eindelijk van dat slappe Grolsch af.
Heineken blijft overigens het lekkerste![]()
die oude van Ireen?quote:
ik ben nog aan het werkquote:
Is normaal in Kazachstan toch, dat je ze anaal neemt ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik kom net van Borat af...
hoe was de film?quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:29 schreef Dylan Dog het volgende:
ik ben de hele dag al in een staat van verwarringquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:27 schreef rubbereend het volgende:
nee hoor, nog wakker; De Staat van Verwarring
Voor carnaval... Tis toch godverdomme niet te geloven...quote:Op maandag 6 november 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
Zeg Danny?
Ow die MOET ik echt zien.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:29 schreef Dylan Dog het volgende:
violenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat kunnen zij er nou aan doen dat een paar teringviolen gaan lopen zaniken in FB....
Ik ben nog lang niet afgelopen, schat.quote:
Love U 2!quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:14 schreef tong80 het volgende:
Ik neem een dag vrijaf.
Tot overmorgen.
Vergeet ik Bluezz een kus te geven :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |