quote:Op zondag 5 november 2006 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Wat vindt iedereen toch zo goed aan die Kerlon... die stats vind ik voor een spits/aanvaller helemaal niet indrukwekkend
Klasnic, José Paolo Guerrero, Iaquinta, Diego Forlan, Caracciolo?quote:Op zondag 5 november 2006 13:17 schreef Man_Made_God het volgende:
Iedere keer weer, wordt er op de meest belangrijke momenten KUT gespeeld hier.
Ik moet denk ik maar op zoek naar een ervaren killer in de spits, naast Huntelaar. Sasha Iakovenko mooi op de bank met Rentería.
Iemand nog ideeën? Wilde dus Berbatov doen, maar die is voor mijn neus weggekaapt door Real. Nu heb ik nog een 10 miljoen te spenderen ongeveer...
Toch Veel te Prijzigquote:Op zondag 5 november 2006 13:29 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Klasnic, José Paolo Guerrero, Iaquinta, Diego Forlan, Caracciolo?
Of zijn die te duur?
Geen last vanquote:Op zondag 5 november 2006 13:33 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij of worden vrije trappen net buiten de zestien iets te vaak raak geschoten? Volgens mij resulteert 95% van die vrije trappen in een doelpunt... vooral tegen mij.
Dat spelers niet beter kunnen worden.Schijnen velen last van te hebben, waaronder ik.quote:Op zondag 5 november 2006 13:43 schreef sjimz het volgende:
Ik heb het even gemist.. welke bekende trainingsbug is het?
Ik heb net een Pool gekocht.quote:Op zondag 5 november 2006 14:03 schreef VinnieJones het volgende:
Ga richting 2e seizoen met Atalanta..
Vitti komt dr ann..![]()
Wil nog halen Cesare Natali, Vucinic en een jonge keeper.. Iemand ?
Chinese keeper.. Vind je het gekquote:Op zondag 5 november 2006 14:05 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik heb net een Pool gekocht.
Fabianski van Legia voor 2 miljoen.
Hij is 22 jr.
Echt een topper (in wording)
Hij heeft mijn chinese keeper uit de basis gespeeld.
Marek Stech, jonge Tsjechquote:Op zondag 5 november 2006 14:03 schreef VinnieJones het volgende:
Ga richting 2e seizoen met Atalanta..
Vitti komt dr ann..![]()
Wil nog halen Cesare Natali, Vucinic en een jonge keeper.. Iemand ?
Ik wil niet lullig niet, maar dat keepertje is werkelijk briljant en alle topclubs hebben vorig seizoen wel een bod erop gedaan.quote:Op zondag 5 november 2006 14:07 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Chinese keeper.. Vind je het gek![]()
En is Polen nou EU , want je mag in Itallie maar 1 non-EU per seizoen aantrekken. En heb Vitti al![]()
Wilhelmsson is meer een aanvallende middenvelder volgens mij, Carignano kan ik niet vinden(?) en die andere 2 heb ik nu scouts op zittenquote:Op zondag 5 november 2006 14:44 schreef Mr-Sander het volgende:
Wat vind je dan van Christian Wilhelmsson, César Carignano, Daniel Pancu of Chevanton? Iets goedkoper.
Carignano speelt bij Basel, ik weet niet hoe groot jouw database is...quote:Op zondag 5 november 2006 14:50 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Wilhelmsson is meer een aanvallende middenvelder volgens mij, Carignano kan ik niet vinden(?) en die andere 2 heb ik nu scouts op zitten
Mijn jeugdspelers worden wel degelijk beter hoor, vooral als ze gekoppeld zijn aan een topperquote:Op zondag 5 november 2006 13:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Dat spelers niet beter kunnen worden.Schijnen velen last van te hebben, waaronder ik.
V. Hlebquote:Op zondag 5 november 2006 14:53 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik heb 'm op groot staan, maar ik kan 'm niet vinden.....
quote:Op zondag 5 november 2006 15:30 schreef Sjechov het volgende:
Chips.......
Blijken Kerlon, Ramon en Fabianski nsg te zijn
Wordt nog erger.quote:
werkt pas als je een nieuwe game hebt gemaakt dan.quote:Op zondag 5 november 2006 15:45 schreef Man_Made_God het volgende:
Dat bestand fake.inc verwijderen. Kan dat gewoon in-game? En werkt het dan ook meteen? Of kan ik het spel opslaan, bestand verwijderen en opnieuw beginnen?
ah, ok bedankt.quote:Op zondag 5 november 2006 15:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
werkt pas als je een nieuwe game hebt gemaakt dan.
Ik kan er helaas ook even niks over zeggen, want hier is iets gruwelijk misgegaan op m'n compu. Ik moest dus opnieuw beginnen (vanaf het einde van het seizoen, en alle spelers op vakantie zijn).quote:Op zondag 5 november 2006 18:09 schreef Wessiej het volgende:
Ik blijf even bij om alle talentjes te volgen, is Mista wat, kan er geen scouts op af sturen helaas.
Toch maar gekocht voor 10 miljoen, heb namelijk een koopfetish, jaag er elk seizoen 30 miljoen doorheenquote:Op zondag 5 november 2006 19:17 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik kan er helaas ook even niks over zeggen, want hier is iets gruwelijk misgegaan op m'n compu. Ik moest dus opnieuw beginnen (vanaf het einde van het seizoen, en alle spelers op vakantie zijn).
Voordeel is nu wel dat het me gelukt is om Thiago Motta te strikken. Als ik nu alsnog Rentería kan slijten, en iemand als Mista kan kopen, ben ik klaar voor het nieuwe seizoen!
Inter heeft ook geen slecht teamquote:Op zondag 5 november 2006 21:12 schreef Jasza het volgende:
Spel begonnen met Inter en ik moet zeggen, ik own
Iedereen kan met Inter kampioen worden.. De kunst is het om dat met Catania te doenquote:Op zondag 5 november 2006 21:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee maarja Mancini kan er ook maar weinig mee, ik ben gewoon goed![]()
![]()
Weet ik ook wel, maar is pas me eerste game met FM 07quote:Op zondag 5 november 2006 21:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Iedereen kan met Inter kampioen worden.. De kunst is het om dat met Catania te doen![]()
Wolvenzoon Inter is met dit spel gewoon overdreven goed.. Bij mij zijn ze met 14 punten verschil kampioen geworden.. Vooral Zlaten us fucking goed..quote:Op zondag 5 november 2006 21:12 schreef Jasza het volgende:
Spel begonnen met Inter en ik moet zeggen, ik own
quote:Op zondag 5 november 2006 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is FM 2007 de moeite?
Ik ook niet, heb dan voornamelijk ook nog clubs gehad met een transferbudget van 0.0.quote:Op zondag 5 november 2006 23:07 schreef Slaapkopjes het volgende:
Heb nog helemaal geen last van voorzitters gehad(verkapte tvp)
schande dat je het durft te vragenquote:Op zondag 5 november 2006 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is FM 2007 de moeite?
Team kan na de wedstrijd via Team Talk, en spelers afzonderlijk kan via Player Interaction.quote:Op maandag 6 november 2006 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe kan je je eigen spelers/team ophemelen na een goede prestatie?
Wat voor error dan? Kun je er niets over vinden op het FM bug forum?quote:Op maandag 6 november 2006 09:17 schreef VlaDje het volgende:
Ik krijg nu steeds een kut-error na een tijdje spelen.... na 4 seizoenen
Application closes blablabla... ik zou thuis aangekomen weer kijkenquote:Op maandag 6 november 2006 10:11 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Wat voor error dan? Kun je er niets over vinden op het FM bug forum?
Heb ik ook wel eens gehad. Feyenoord - Man United 3-3, en in de competitiewedstrijd erna verliezen (tegen RKC of iets dergelijks). Heeft misschien met teamspirit en/of vermoeidheid te maken (zie AZ).quote:Op maandag 6 november 2006 13:45 schreef Sjechov het volgende:
1 ding vind ik echt super vaag![]()
Speel je in de CL tegen Glasgow, je veegt ze van de mat met 4-0, echt eenrichtingsverkeer![]()
![]()
Leg je het de wedstrijd erna bijna af tegen Roda JC (net met 4-3 gewonnen)![]()
Toch zijn alle spelers helemaal top, want de wedstrijd erna veeg ik weer een team van de mat af![]()
Soms is het echt f*cking vaag![]()
Ik snap niet dat je op zoek bent naar een nieuwe spits maar Renteria kwijt wilt. Als er bij mij een goed is en veel scoort is hij het.quote:Op zondag 5 november 2006 19:17 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik kan er helaas ook even niks over zeggen, want hier is iets gruwelijk misgegaan op m'n compu. Ik moest dus opnieuw beginnen (vanaf het einde van het seizoen, en alle spelers op vakantie zijn).
Voordeel is nu wel dat het me gelukt is om Thiago Motta te strikken. Als ik nu alsnog Rentería kan slijten, en iemand als Mista kan kopen, ben ik klaar voor het nieuwe seizoen!
Dat had ik ook altijd. Nu valt het nog mee, zit in mijn vierde seizoen. Zo ver ben ik nog nooit gekomen volgens mij. Alleen gaat het nu dan slecht. Veel blessures, verliezen en geen geld.quote:Op maandag 6 november 2006 15:53 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben meestal na een 3-tal seizoenen het moe en start 'n nieuw spel, maar dit keer heb ik besloten het vol te houden en Southend tot een topclub te maken en Chelsea in Engeland van de troon te stoten.
Ik vind het nogal makkelijk. Ik ben dan wel begonnen met een topclub, Shakhtar, maar dan is het spel echt veels te makkelijk. Ik zit in februari 2007 en heb nog geen wedstrijd verloren dit seizoen (competitie, beker en europees ongeslagen).quote:Op maandag 6 november 2006 15:53 schreef T1andonly het volgende:
Ik vind het trouwens wel echt lastig om met 'n "slecht" team de top te halen. Daar gaat meer tijd inzitten dan bij vorige FM's.Ik ben meestal na een 3-tal seizoenen het moe en start 'n nieuw spel, maar dit keer heb ik besloten het vol te houden en Southend tot een topclub te maken en Chelsea in Engeland van de troon te stoten.
Ik ben met hetzelfde bezig maar dan met Darlington! Na 3 jaar van League 2 naar de Premier League maar dan word het een stuk lastiger... Chelsea is echt goed. Ben bezig met mijn derde seizoen premier league en begon goed (top 5) maar ben weer afgezakt. Sta nu rond de 10e plaats, ontzettend irritant. Twee spelers van mijn eerste seizoen spelen nog steeds, 2 aankopen -> Lewis Green (was toen nog 17) en Par Cederqvist is inmiddels 30 en speelt niet meer zoveel.quote:Op maandag 6 november 2006 15:53 schreef T1andonly het volgende:
Ik vind het trouwens wel echt lastig om met 'n "slecht" team de top te halen. Daar gaat meer tijd inzitten dan bij vorige FM's.Ik ben meestal na een 3-tal seizoenen het moe en start 'n nieuw spel, maar dit keer heb ik besloten het vol te houden en Southend tot een topclub te maken en Chelsea in Engeland van de troon te stoten.
Ik heb een topteam (natuurlijkquote:Op maandag 6 november 2006 16:03 schreef T1andonly het volgende:
Het ligt ook aan het niveau van je eigen team volgens mij. Qua scouting volg ik soms ook zelf actief een speler.
Akinfeev, Forsyth, Gomes, Protoquote:Op maandag 6 november 2006 17:13 schreef Slaapkopjes het volgende:
Ik zoek nog een keeper voor Ajax heb nog 39miljoen..
andere suggesties zijn ook welkom (heb kerlon Adu en barraban ofzo)
Euhm.quote:Op maandag 6 november 2006 17:13 schreef Slaapkopjes het volgende:
Ik zoek nog een keeper voor Ajax heb nog 39miljoen..
andere suggesties zijn ook welkom (heb kerlon Adu en barraban ofzo)
Gij zult vaker op het forum moeten komen kijken "mijn zoon".quote:
Maar je kunt aan hem relatief weinig te verdienen ...quote:Op maandag 6 november 2006 18:44 schreef JeroenV het volgende:
Afinkeev is een van de beste keepers in het spel.
Behalve toen ik hem kocht, toen liet hij er 14 door in 6 wedstrijden. Nu bij Real 4 in 20 ofzo.
Patrick Gerritsen bij mij ook.quote:Op maandag 6 november 2006 19:03 schreef sjimz het volgende:
Kerlon en Marcellis willen beide bij me weg omdat ze de druk niet aankunnen
Ook dus als die niet geladen zijn (dat er ook daadwerkelijk spelers komen die je over kunt nemen en dus (in mijn ogen) geen echte competitie spelen?)quote:Op maandag 6 november 2006 19:18 schreef sjimz het volgende:
Ik weet alleen daarvan dat spelers van die club langzaam maar zeker ook benaderbaar zijn voor een overgang naar jou toe. Dat had ik ook met Shakhtar en Julius Berger (uit nigeria)
Ja.. op een gegeven moment worden een aantal grijsgedrukte spelers wit van je satellietclub.quote:Op maandag 6 november 2006 19:22 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ook dus als die niet geladen zijn (dat er ook daadwerkelijk spelers komen die je over kunt nemen en dus (in mijn ogen) geen echte competitie spelen?)
Ah ok, dan neem ik volgende keer een iets meer toonaangevender clubje.quote:Op maandag 6 november 2006 19:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja.. op een gegeven moment worden een aantal grijsgedrukte spelers wit van je satellietclub.
Jaquote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef Merson het volgende:
"Spelers kunnen vrij worden."
Wat is dat? Dat krijg ik nu bij een voorgedragen club.
Dat ze wit worden?
Thnx.Ferreira wou niet naar mij komen.Bod van 30 miljoen geweigerd door chelski.Dus ik een beetje vriendjes worden met Mourinho, wil ie hem ineens voor 18 miljoen verkopen.En er was niks verandert, alleen dat hij nu m'n gabber is.Schijnt te helpen bij het accepteren van aanbiedingen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:03 schreef base3ball het volgende:
@Cantona, dat zijn idd leuke momenten. Gefeliciteerd.
Ja dat is idd ook zo..quote:Op maandag 6 november 2006 21:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Thnx.Ferreira wou niet naar mij komen.Bod van 30 miljoen geweigerd door chelski.Dus ik een beetje vriendjes worden met Mourinho, wil ie hem ineens voor 18 miljoen verkopen.En er was niks verandert, alleen dat hij nu m'n gabber is.Schijnt te helpen bij het accepteren van aanbiedingen.
Nee nog maar 21 jaar, Centrale Verdedigerquote:Op maandag 6 november 2006 12:18 schreef Sjechov het volgende:
Die Schiavi is die niet al behoorlijk op leeftijd?
Als ze ouder zijn dan 25 a 26 dan ga ik al doorrekenen
Ook een goede taktiek!quote:Op maandag 6 november 2006 21:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat is idd ook zo..
Je kan ook de speler zo ophemelen dat jij zijn favoriete manager wordt en dat hij boos op zijn club wordt als hij niet naar jouw club kan/mag vertrekken.
Zo heb ik uiteindelijk Danny Murphy van de Spurs binnengehaald..quote:
Ik zag je screen.Ik ben nu al tegen Henry aan het slijmen.En hij is er erg blij meequote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo heb ik uiteindelijk Danny Murphy van de Spurs binnengehaald..
Ze hebben aanbiedingen van 3 miljoen niet geaccepteerd.. Ik geef aan dat het een fantastische voetballer is..en de spurs bieden hem aan voor 0 euro
Bij spelers zoeken en dan op technische staf klikken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:18 schreef melluk het volgende:
hoe kan ik scouts aanstellen om op een ander continent te gaan kijken?
ik heb ajax, en mijn scouts zoeken alleen in Europa....
ik weet niet waar ik die scouts kan aannemen, ontslaan lukt me wel haha
Wel grappig, heb deze naam hier een paar keer voorbij zien komen..quote:Volgens het Chinese China Youth Daily heeft PSV een bod uitgebracht van naar verluidt 800.000 euro op de Chinese keeper Wang Dalei. Dat meldt persbureau Reuters vanmorgen. De pas 17-jarige Chinees van Shanghai United liep eerder stage bij Inter Milaan en maakt onderdeel uit van het Chinese Olympisch elftal. Naast de transfersom zou PSV de Chinese club 10% bieden bij een eventuele doorverkoop. "Als de gesprekken goed verlopen zou de transfer voor 31 december rond moeten kunnen komen" aldus de algemeen directeur van de club.
Ligt eraan wat je club financieert.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:18 schreef melluk het volgende:
hoe kan ik scouts aanstellen om op een ander continent te gaan kijken?
ik heb ajax, en mijn scouts zoeken alleen in Europa....
ik weet niet waar ik die scouts kan aannemen, ontslaan lukt me wel haha
De topics gaan zo wel hard he, niemand kan normaal meer antwoordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Anders maken we twee FM topics: 1 voor al het algemene nieuws, patches etc, en een andere voor persoonlijke verhalen
blijft het wat overzichtelijker
Die is vervelend, maar de Fred bug waardoor jong talent een gebrek hebben aan technische kwaliteiten en de rode kaarten die als kerstkaarten worden uitgedeeld zijn ook niet cool. Topaanvallers die nieuw worden gecreeerd hebben vaak hoogstens een 10 voor finishing. De freds zijn belabberd. Kortom het spel heeft zoals altijd in het begin wat kinderziekten die moeten worden gefilterd met een patch. Daarentegen is deze versie dusdanig goed dat 1 patch ook voldoende kan zijn om de grootste bugs op te lossen en het ontzettend goed te maken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:29 schreef sjimz het volgende:
Waar heb je last van dan? Trainingsbug?
Overdrijven kan ook, het spel is pas nieuw dus het loopt even storm zakt dalijk wel weer wat weg.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Anders maken we twee FM topics: 1 voor al het algemene nieuws, patches etc, en een andere voor persoonlijke verhalen
Kijk es hoe vaak het hier gaat over patches/algemeen nieuws etc.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Opgelost, slotje!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef LudoSanders het volgende:
Die kunnen ook in de OP toch, overzichtelijker kan niet.
Als je gewoon het topic doorleest dan weet je dat het al 2 keer eerder is gepost..spuit 11quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef Filay het volgende:
PSV heeft in het echt op Wang Dalei geboden.
HIERRRR lezen
En als ik dat nou eens niet doe?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je gewoon het topic doorleest dan weet je dat het al 2 keer eerder is gepost..spuit 11
Maar het dus wel eerder meldde dan eredivisie.nlquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:27 schreef Filay het volgende:
Trouwens het stond er met als bron voetbalzone bij de eerste en als er een site is die NIET betrouwbaar is...
Ja maar ze melden zoveel dingen die niet kloppen dat het triest is. Als ik 10.000 transfers ga gokken zit er vast wel een keer een goeie bijquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar het dus wel eerder meldde dan eredivisie.nl![]()
IDD ik ben net wel op de aanbieding in gegaan, je betaald zelfs 2 euro minder ook nog én krijgt er de VI bij... persoonlijk vind ik het een hele leuk deal!quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:55 schreef Sjechov het volgende:
Misschien een tip.
Mij viel het op dat als je een abbonement nam op de VI ( 6mnd) dan krijg je gratis de game.
En dat abbo kost niet meer als 50 euries.
Helaas zag ik dat zelf te laat.
Owjah, je moet natuurlijk dan wel meteen het abbo opzeggen ....
Je hebt de verkeerde gequotequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:37 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
IDD ik ben net wel op de aanbieding in gegaan, je betaald zelfs 2 euro minder ook nog én krijgt er de VI bij... persoonlijk vind ik het een hele leuk deal!
wat ook irritant is dat je spelers om de haverklap in de ziekenboeg zitten.. en ook allemaal in 1 keer...quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:14 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Die is vervelend, maar de Fred bug waardoor jong talent een gebrek hebben aan technische kwaliteiten en de rode kaarten die als kerstkaarten worden uitgedeeld zijn ook niet cool. Topaanvallers die nieuw worden gecreeerd hebben vaak hoogstens een 10 voor finishing. De freds zijn belabberd. Kortom het spel heeft zoals altijd in het begin wat kinderziekten die moeten worden gefilterd met een patch. Daarentegen is deze versie dusdanig goed dat 1 patch ook voldoende kan zijn om de grootste bugs op te lossen en het ontzettend goed te maken.
Tottenham?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuke uitdaging, met mogelijkheden ook? De grote clubs heb ik nu wel weer gehad, ben op zoek naar een subtopper/middenmotor met veel eigen talent, liefst in Engeland/Spanje/Italië.
Precies, ben er ook al op aan het wachten door die klote bugsquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:34 schreef DrDentz het volgende:
HE SIGAMES WAAR BLIJFT MN PATCH
Tottenham, West Ham, Atletico M, Fiorentina. In mijn spel heeft Manchester City erg veel goede spelers.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuke uitdaging, met mogelijkheden ook? De grote clubs heb ik nu wel weer gehad, ben op zoek naar een subtopper/middenmotor met veel eigen talent, liefst in Engeland/Spanje/Italië.
Daar ben ik ook net mee begonnen, ik vind het wel een uitdaging met een talantvol team, een laag transferbedrag (2.9 milj.) en in een moeilijke competitie zo hoog mogelijk eindigen en zo goed mogelijk doen.quote:
Atalanta bergamoquote:Op woensdag 8 november 2006 12:12 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Tottenham, West Ham, Atletico M, Fiorentina. In mijn spel heeft Manchester City erg veel goede spelers.
Lukt je niet. Dan ben je al drie keer ontslagen.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:25 schreef italiaan1987 het volgende:
Kan je ook een club falliet laten gaan en zo ja wat gebeurt er dan?
Wtf.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:38 schreef sjimz het volgende:
Dan zal je hem moeten importeren vanuit Engeland ofzo..
http://site.manutd.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=368&Itemid=103
Ik heb een dubbel versie. Ik heb hem namelijk gewoon draaien op m'n iBook.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:28 schreef Roeni3 het volgende:
Ik zoek deze game voor op de Mac, maar hij staat overal alleen voor de PC. Als hij dan ergens staat, is het de 2006 versie.
Weet iemand een dealer in de omgeving Den Haag / Delft / Amsterdam die hem wel voor de Mac heeft?
Lullig is ook dat hij online overal met dit plaatje staat (check de linkerbovenhoek)...
[afbeelding]
...terwijl er helemaal geen 'dubbelversie' te krijgen is.
Om speciaal voor 1 game Bootcamp of Parallels op m'n MacBook te zetten (daarmee een paar extra gig in beslag nemend), vind ik een beetje ver gaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb een dubbel versie. Ik heb hem namelijk gewoon draaien op m'n iBook.
Probeer hem via internet te bestellen dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Om speciaal voor 1 game Bootcamp of Parallels op m'n MacBook te zetten (daarmee een paar extra gig in beslag nemend), vind ik een beetje ver gaan.
Ben inderdaad aan het rondkijken nu. Zelfs amazon heeft hem niet in Mac formaat.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Probeer hem via internet te bestellen dan?
http://www.macgamezone.com/shop/index.phpquote:Op woensdag 8 november 2006 15:58 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ben inderdaad aan het rondkijken nu. Zelfs amazon heeft hem niet in Mac formaat.
Ik weet het.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Om speciaal voor 1 game Bootcamp of Parallels op m'n MacBook te zetten (daarmee een paar extra gig in beslag nemend), vind ik een beetje ver gaan.
Welke club ben je zelf?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:01 schreef MrMoon het volgende:
Hmmz ik heb keuze uit 4 clubs om als Feederclub te gebruiken, welke raden jullie aan?
- KFC Verbroedering Geel (België)
- FC Sion (Zwitserland)
- Yverdon-Sports FC (Zwitserland)
- KFC Desselsport (België)
PSVquote:
volgens mij kan je dat niet sturen...quote:Op woensdag 8 november 2006 16:04 schreef Merson het volgende:
(Hoe) Kan je dat sturen?
Ik wil graag een NLse club, maar krijd de hele tijd Midden Oosten, Belgie, Japan, USA of Ierland of Schotland.
Ben zelfs Spurs.
Pak die uit USA of Japan !quote:Op woensdag 8 november 2006 16:04 schreef Merson het volgende:
(Hoe) Kan je dat sturen?
Ik wil graag een NLse club, maar krijd de hele tijd Midden Oosten, Belgie, Japan, USA of Ierland of Schotland.
Ben zelfs Spurs.
Heb al drie keer afgewezen, omdat ik geen leuke clubs had. En die andere moest je 2M per jaar betalen.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pak die uit USA of Japan !
Krijg je geen spijt van geloof me!
Ben de demo maar aan het downen om de tijd door te komenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik weet het.
Probeer anders een import shop ergens, misschien dat die hem hebben
Je merchandising gaat met miljoenen per jaar omhoog.....quote:Op woensdag 8 november 2006 16:07 schreef Merson het volgende:
[..]
Heb al drie keer afgewezen, omdat ik geen leuke clubs had. En die andere moest je 2M per jaar betalen.
Maar? Wat is het voordeel ervan dan?
Check die link dan die ik je gaf...quote:Op woensdag 8 november 2006 16:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ben de demo maar aan het downen om de tijd door te komen. Misschien ga ik het toch via Bootcamp doen.
Thanks idd daarvoor, maar om het van die Fransen te halen...quote:Op woensdag 8 november 2006 16:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Check die link dan die ik je gaf...
Bij mij vallen de blessures nu wel mee, nog amper last van.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:23 schreef MrMoon het volgende:
Ik begin toch inmiddels behoorlijk de balen te krijgen van al die blessure. Ik heb nog geen wedstrijd gespeeld zonder dat het blessures opleverde en daarbij komt ook nog dat Afellay aan de lopende band kaarten pakt.. Niet normaal... Ik heb nog niet 1 keer in mijn sterkste opstelling kunnen spelen
Agh moet je maar eens vergelijken als je iemand met hoge pa koopt en dan over 5 jaar vergelijkt met toen je hem net kocht. Ze worden alleen bij vlagen beter, maar vervolgens zakken ze weer in als puddingquote:Op woensdag 8 november 2006 17:11 schreef sjimz het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nog geen last van de trainingsbug gehad
Ik heb altijd engels gespeeld maar deze keer bevalt het nederlands me wel..in tegenstelling tot eerdere FM edities.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef Mortale het volgende:
Nederlands?
Lol, idd wel een vage bug.
Nee dat werkt niet bij mij, ik heb die 'link' nodig voor bij de toepassingquote:Op woensdag 8 november 2006 20:14 schreef Merson het volgende:
Kan je gewoon bij instellingen instellen.
zorg er voor dat je team altijd 1 doelpunt meer scoort dan de tegenstander, dan wordt je vanzelf kampioenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:11 schreef Roeni3 het volgende:
Tering, wat een opties heeft dat spel. Iemand goede basistips voor deze beginnende coach?
Thanks, goede tip, zal er zeker rekening mee houden.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:17 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
zorg er voor dat je team altijd 1 doelpunt meer scoort dan de tegenstander, dan wordt je vanzelf kampioen![]()
whahahahahahaquote:Op woensdag 8 november 2006 19:21 schreef sjimz het volgende:Ik was ontslagen bij QPR... Ik krijg een baan aangeboden bij Atalanta Bergamo 2 wedstrijden voor het einde van het seizoen..ze waren al gedegradeerd... word ik na de laatste speeldag ontslagen omdat ze zijn gedegradeerd en ze geven mij daar de schuld van
![]()
Niemand ?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:35 schreef VinnieJones het volgende:
hoe krijg je nou die andere screen.. waar zet ik dit achter ?
-small_screen -windowed
Volgens mij achter de bestandsnaam bij eigenschappen, rechtermuisklik>eigenschappen. Kan het niet voor je uitproberen, zit achter een Mac.quote:
hoe kan je zien hoe je 2e elftal het doet, want ik heb nu al 2x op het einde van het seizoen te horen gekregen dat ze hadden gewonnen en van die berichten elke keer, maar een tussenstand heb ik nog niet gevonden....quote:Op woensdag 8 november 2006 22:09 schreef Rnnz het volgende:
Zelfs mijn Ajax 2 wint van het eerste van Feyenoord.. best grappig.Mijn reserve elftal is sowieso best goed. Ze staan 1e in hun competitie met 12 punten voorsprong op Twente 2.
Als je eerst eens afvraagt of je die slechte helft ooit gaat gebruiken?quote:Op donderdag 9 november 2006 00:26 schreef CittaR het volgende:
ik heb alleen echt iets van 30/40 man in mijn reserve team zitten... is het slim om gewoon de helft eruit te schoppen? want ik stuur wel een spelers naar het 2e elftal om fit te worden maar ik heb het idee dat ze daar niet eens aan spelen toekomen dan...
de slechte helft dan
Dat is ook zn minimum fee release clause,quote:Op woensdag 8 november 2006 22:00 schreef AminBen het volgende:
Ik kan dagoberto voor 2 miljoen halen, doen? Of hebben jullie betere spelers voor dat geld?
Gisteren begonnen met de Spurs en het gaat redelijk goed, ik sta op dit moment derde achter Chelsea en Liverpool. Aangezien Ledley King in de voorbereiding voor vier maanden geblesseerd raakte, heb ik Gariel Milito (Real Zaragoza) overgenomen. Nu iedereen weer fit is, speel ik in de volgende opstelling: Paul Robinson; Michael Dawson/Pascal Chimbonda, Ledley King, Gariel Milito, Benoit Assou-Ekoto; Jermaine Jenas/Aaron Lennon, Didier Zokora, Tom Huddlestone, Mido/Edgar Davids; Robbie Keane en Jermain Defoe. Vooral de spitsen en de centrale middenvelders doen het érg goed, Huddlestone is een revelatie! De groepsfase van de UEFA Cup ben ik doorgekomen met drie overwinningen en één gelijkspel, in de League Cup heb ik de halve finale bereikt en in de FA Cup speel ik een replay uit bij Manchester United. Nadeel is wel dat Jermaine Jenas en Jermain Defoe in verband worden gebracht met grote clubs, maar aangezien ik ze absoluut niet kwijt wilt, zijn ze ontevreden. Eigenlijk ben ik alleen nog maar op zoek naar een linkshalf/linksbuiten, heeft er iemand nog tips? Daniel Carvalho komt per 1 juli 2007 over van CSKA Moskou, maar weet niet of dat wel een geschikte linkshalf/linksbuiten is?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:12 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Tottenham, West Ham, Atletico M, Fiorentina. In mijn spel heeft Manchester City erg veel goede spelers.
Je moet snel maar een nieuw contract aanbieden dusquote:Op donderdag 9 november 2006 09:07 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat is ook zn minimum fee release clause,
En JA zeker doen, ik ben zelf bezig met de club waar hij speelt. en hij scoort op het moment 1 op 1,
Die declined hij, omdat hij vindt dat hij alles berijkt heeftquote:Op donderdag 9 november 2006 09:44 schreef AminBen het volgende:
[..]
Je moet snel maar een nieuw contract aanbieden dus![]()
Was in de vorige versies in ieder geval goed.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daniel Carvalho komt per 1 juli 2007 over van CSKA Moskou, maar weet niet of dat wel een geschikte linkshalf/linksbuiten is?
quote:Op donderdag 9 november 2006 09:34 schreef T1andonly het volgende:
Heeft iemand 'n soort van voorlopige change-log voor die patch?
quote:General
=======
- Fixed wrong player listed in international Set Friendly Instructions for replacement players.
- Fixed a display bug with the teams table on MLS manager’s achievements screen.
- Fixed player milestones declaring that a player was about to make a landmark appearance (e.g. 50th league appearance) for a club when in fact it was his debut.
- Fixed When you move a player to your reserve squad for <time period> the option is no longer available once this time period is complete, or when you manually moved him back to the first-team.
- Fixed when you move a player to the reserves for <time period> and then go on holiday, he comes back straight away.
- Fixed morale being too high across the board.
- Fixed a potential crash in some situations where data was edited in an unexpected way.
- Fixed an array access out of bounds warning when a team has more than 127 players in its squad.
- Fixed bug where matches in regional leagues would sometimes get played in full detail.
- Fixed a problem with the "Move Matches For TV" setting not being remembered sometimes.
- Fixed morale being globally too high in first season, and also made it less prone to extremes going forward.
- Fixed an issue where sometimes reading in a custom human manager picture caused an infinite loop/hang to occur.
- Attendances are now less peaky to form during the early part of a season.
- Improved Referee selection for matches.
- Adjusted manager fog to include full visibility for same division players.
- Updated Community Credits.
- If running up a second instance of FM07 it would clear down the FM temporary folder, which could subsequently corrupt a save game if you tried to save the game from the first instance of FM.
- Cut down number of injuries from low detail matches.
- "Time at club" manager record now reset for computer managers who get put out of jobs by human managers.
- Less high potential ability non-players created from blank potential ability at game start.
- Ensure that managers who give themselves a high reputation at the start of the game are less likely to be offered an international job too early on until they are at a club which is more established
- Tweaked AI allocation of squad rotation/backup statuses.
- Any crash dump files are now generated in the user data folder ('crash dumps' sub folder) rather than in the FM installation folder.
- .cmp files now go in "comps" in the user data folder like everything else (and not in the FM installation data folder).
- Made interest from bigger clubs slightly more likely to trigger player wanting move to bigger club.
Newgens
=======
- Improved technical-mental-physical attribute balance in newgens and players with empty attributes in starting database.
- Newgens technical-mental-physical attribute balance retweaked a little when loading pre-patch saved game.
Board Takeovers
===============
- Fixed an issue with clubs promoted into active leagues without researched Chairman which caused a Board Takeover to occur.
- Improved criteria for a plc board takeover.
Scouting
========
- Fixed Scout Report using Offside as the initial "worst stat" rather than Passing (which has more to do with the player's general play).
- Fixed crash when trying to assign scout when there are more than 127 possible competitions to scout.
- Fixed an issue where a Scout could sometimes fail to spot an obviously highly talented newgen player.
- Scouts no longer provide excessive asking prices on their Report Cards.
- Users no longer get scout reports on USA draft players if they are not managing in the MLS.
Training
========
- Fixed bug that could cause some players' attributes to respond better or worse to training than should be the case.
- Players in German reserve teams no longer forced to do youth training schedules.
Transfers
=========
- Fixed extreme cases of high asking prices.
- Fixed a crash which would occur sometimes when negotiating MLS transfers.
- Fixed an issue with low asking prices for players in the Portuguese league (as well as similar sized/finance leagues too).
- Fixed player rejecting loan extension just before big game.
- Fixed issue where you could sign a player at the end of the forthcoming season.
- Fixed board accepting bid on behalf of the management which were way below players basic value.
- Reduced the number of obscure players being offered to Human clubs.
- German clubs no longer continue to release players outside of Transfer Windows.
- Clubs in "View Only" leagues no longer try to get rid of player's with a Squad Status better than "Not needed by the club".
- MLS roster cut down tuning. Teams try to keep their better players.
- Stopped teams from making multiple enquiry offers for same player.
- Stopped rich AI clubs from occasionally spending stupid amounts of money on non first team players.
Contracts
=========
- Fixed an issue where a news item would report a player signed a zero-year deal.
- Fixed an issue when a virtual player signed a youth contract which incorrectly triggered a news item suggesting he'd signed a professional contract.
- Fixed an issue where the Human couldn't offer a contract to a co-owned player after both bids had been accepted.
- Fixed being able to offer staff less than what they want without rewarding them with higher wages.
- Fixed crash when clicking 'View Summary' in news item when human manager takes over a club and their contract is N/A.
- Allowed free Mutual Termination of former player-manager's contract at club when Human manager takes charge (example Ipswich's Jim Magilton).
- Stopped Human user being able to slowly decrement a players wage by offering less wages in new contract talks.
- Added text to contract offer screen to indicate player's bonus demands.
- Reduced the number of youth players who are set for pro deals at start of a new game.
Finances
=============
- Fixed an issue where some Season Ticket money was not being calculated for all clubs in the first season.
- Fixed a problem where clubs could keep getting under soil heating upgrades.
- Lowered match day costs for small teams.
- Some tweaks to 'other' cost model for certain types of teams
- Tuned specific finances model for France.
- Tuned specific finances model for Germany.
- Tuned specific finances model for Belgium.
- Tuned specific finances model for Denmark.
- Tuned specific finances model for Poland.
- Tuned specific finances model for Slovakia.
- Tuned specific finances model for Slovenia.
- Tuned specific finances model for Holland.
- Tuned specific finances model for Brazil.
- Tuned specific finances model for Argentina.
- Tuned the amount of money you could get from merchendising feeder clubs down a bit.
Media
=====
- Fixed minor player_bio logic where players joining a loan club talked about their ambitions for their contracted club.
- Fixed players being offered injections if they're unavailable for the next match.
- Fixed club former favourites being able to comment about themselves in news items.
- Fixed media saying a player has been in superb form in recent weeks when he hasn't played many competitive games.
- Fixed transfer window roundup news mentioning teams who have just been promoted from inactive leagues as the teams who have done the most transfers.
- Fixed being able to praise players recent form when he's only played in last match and not the ones before that.
- Fixed competition_bio runners-up string: "Although neither team have ever won the <comp>...".
- Fixed board becoming annoyed at 'persistent requests' when only one board request had been made.
- Fixed newly-signed player looking to learn from an idol who is currently away from the club on loan.
- Fixed Celtic being described as winning the Scottish League Cup zero times.
- Fixed controversial news items not coping when the aggrieved person is the same as the other incident person.
- Fixed duplicate news items about players being called up for international teams.
- Fixed scout not always scouting next opposition.
- Fixed issue with promotion media question response.
- Fixed player_bio logic where the interested club was the club the player was currently playing for.
- Fixed a 'controversial incident' being made newsworthy when the same team lashed the ball into the net seconds later!!
- Fixed news items being created where the previously-used formation and latest formation are identical. e.g. "Changed from a 4-4-2 to a previously untested 4-4-2".
- Fixed fans criticising you for negative tactics when the tactics weren't negative.
- Copa America cup stage now keeps teams from same group stage apart.
- Stopped tactical analysis news being generated for play-off second leg matches as it wasn't coping with the aggregate score line.
- Don't allow co-owned players who are not currently at the club to be regarded as potential replacements for injured players.
- Ensured that landmark game in charge news item is only generated before a competitive match.
Database
=============
- Hernia injuries are now included in the game.
- Fixed an issue with the Indonesian league not retaining enough players from the database.
- More UK based players are kept in the database now when any of the UK leagues is selected.
User Interface
==============
- Fixed players being sent to reserves until match fit then not returning all the time when match fit.
- Fixed being able to confirm your media comment on certain questions when the radio button had not been selected.
- Fixed slow down when changing year to view previous group stages in competitions.
- Fixed problem where continue button on menu bar would sometimes not stretch to fit the text.
- Fixed the team news panel summary from showing overall goals and instead it now shows league goals.
- Fixed a colour clash bug where sometimes teams would play each other both wearing red kits.
- Fixed 'Export' button not appearing clicked.
- Fixed action area arrows being cut off on Flexion Right skin.
- Fixed missing results when doing a staff search and using 'is not' <job> filter.
- Fixed a rare freeze when viewing a human's shortlist. This was caused by a player getting added to the shortlist twice.
- Disabled shortcut for changing users (Ctrl+Shift+C) while a new manager is in the process of being added.
- Player "Selection Details" did not show a scrollbar in some situations where it needed to.
- Double clicking on title bar during start up doesn't move the window slightly.
- If asking a coach to pick your team while on the tactics screen in a tactics-specific view, the tactic slider or popup button disappeared until you clicked the View menu again.
- The New Game Wizard is not shown if the last game was created with four or more nations.
- The "Show Wizard" menu item is disabled if the user picks more than three nations when setting up a new game.
- Nations on Job Security weren't displaying flags, causing text to be misaligned with clubs.
- News items with goalkeeper coaches or fitness coaches display specific coaching attributes instead of a generic one.
- Some panels on the manager snapshot screen were visible for national manager when they were club only.
- If panels were hidden on snapshot screen the entire box, including the header and menu were hidden, making the user unable to change snapshot panel for that sub-section.
- Disable "Shortlists" button on the staff search, because you can't shortlist staff, or save the staff search as a shortlist.
- On the person filter dialog (customise player/staff search filter) you could not use mouse wheel to scroll through various filter types.
- You couldn't delete bookmarks in a sub-folder.
- Oceania was selectable in the view menu of continents when starting a new game even though there are no active rule groups on this continent.
- If you started a new game from within a game, the initial screen title would keep the name of the old save game.
- Team finances salary panel now doesn't include wages of players paid by other clubs (loans and co-ownerships)
- Removed duplicated Employed filter rule from staff filter dialog and added Reputation filter rule.
- In certain cases 'arrange friendly' and 'cancel friendly' buttons were hidden if you cancelled attempting to arrange a friendly.
- Opposition Player Instructions squad list would not always display the correct position for substitutes coming on.
- Opposition Player Instructions squad would display S247 or similar erroneous text for players having been sent off.
- When multiple players are selected, coach reports now work for all players and not just the first.
- Disabled load game from within a game when browsing off the match screen.
- Increased display time hints & tips both while saving/loading and on the FM Live panel slightly.
- Transfer delayed news was sometimes not displaying the new date properly in the news item.
- Added 2 more match highlight speeds between Slow and Normal and between Normal and Fast.
- When 2 humans play each other on the same PC with team talks handled by the assistant manager, the away team manager no longer gets forced to make a team talk.
- In certain situations changing the picture on the Add Manager Wizard did not update the displayed image (though it would use the correct image on the manager profile when actually adding the manager).
- Sometimes the "FM Live" or the "Hints & Tips" panel could be hidden when it should be shown.
- Manager snapshot panel was displaying some financial information about computer controlled teams - these are now hidden.
- There was a slight text overlay ('bleed') on some of the player comment/response screens.
- USY player status icon in Major League Soccer teams now takes you to a players transfer panel instead of not doing anything.
- Automatic squad numbers button now makes sure players picked for a match get squad numbers.
- You can now go to "Main Menu" from the "Options" menu if you are viewing a match from the Main Menu (i.e. loaded a pkm).
- Manager/coach release clause now appears on the contract offer screen when you add the clause.
- Manager snapshot panels displayed b-team (and possibly some other) players in the overall player stats summary when they had not played for the first team.
- In some situations the competition team stats panel only showed a limited number of teams (e.g. 'Conceded' stats).
- News items relating to fitness coaches now display somewhat more relevant information in the details panel.
- Transfer budget values for the 'personal message' news item and on the person search section could be slightly inaccurate due to using an approximate/rounded value.
- Edit boxes that had multiple lines (such as notes) cut off the upper part of the first line.
- Players on a saved shortlist (i.e. not the default one) would not show up with yellow text colour in player lists.
Competitions
============
- Fixed not being able to change players for Copa Libertadores.
- Fixed a crash when running the Northern Irish league in view only mode.
- Teams from the same group in the Copa America cannot play each other in the quarter final.
- Brazil U23 cannot qualify for the Confederations Cup through the Gold Cup.
- European Champions Cup and UEFA Cup group stages now use clubs own coefficients to seed teams instead of using the co-efficients of teams they have beaten in qualifying rounds.
- League history entries where a team finished 1st were being ignored when working out teams highest league positions.
- Stopped reserve matches being scheduled on 2 consecutive days.
- New European U21 Championship format implemented.
- When teams have multiple stadium moves planned, they now should go through on the correct dates.
- Correct teams take part in the 2006 Sudamericana Cup.
- Max squad size for African Cup of Nation teams is 23 not 22.
- Corrected Sudamericana Cup format for the later rounds.
- Brazilian Champions now always play in the Copa Sudamericana.
- USA take part in the 2007 Copa America (previously there was a random chance they would not).
- North Americana Gold Cup: Only North American teams now take part in the competition.
- Updated Champions Cup Prize money.
- Wayne Rooney's international ban now gets updated properly after each match.
- Players are now correctly classified as Home Grown players when registering European Squads.
- U19 teams/leagues now used in Spain.
- Yellow cards in Friendlies don't count towards suspensions.
Australia
=========
- Partial fix: Australian Institute of Sports (AIS) now cannot buy players, but they'll still be able to sell players.
Brazil
======
- A team is now relegated properly from the Brazilian Pará State Championship.
- Guarani starting Brazilian Second Division with -3 points.
- Brazilian teams playing Copa Libertadores now don't play in Brazilian Cup.
- In Brazil emergency goalkeeper sub rule shouldn't exist.
- Brazilian Pará State Championship: If one of top 2 play Copa Libertadores in the same year of the Brazilian Cup, then the next team in line (the 3rd placed team in the 2nd phase) play the Brazilian Cup instead.
- Fixed wrong semi-final matches in São Paulo and Minas Gerais State Championship.
- Some tuning for promotions from inactive leagues.
- Brazilian Potiguar State Championship: Corrected the playoff schedule
Belgium
=======
- Belgian Cup 6th round draw now takes place 3 weeks prior to game date.
China PR
========
- Fix for Chinese league foreigners rule: if 0 Hong Kong players in the squad, then we still can only have a Maximum of 3 foreigners in the club squad.
Colombia
========
- 2 U21 players now must be included in the squad for Colombian matches (one of whom must be U19).
Croatia
=======
- Fixed Croatia reserve leagues being setup.
- Croatia U19 Second Division now has only one group of 16 teams.
- Fixed a warning to do with Croatian Cup when all leagues are selected and Croatia is set to 'View-Only'.
Denmark
=======
- Danish Premier Division Wednesday scheduling update.
Ecuador
=======
- El Nacional of Ecuador in real life do not sign foreigners.
Czech
=====
- Fixed Czech First Division last 2 round matches not playing on Saturday.
Finland
=======
- African/Oceanic/Caribbean nations no longer treated as non-EU for Finland.
- Some Finnish competition dates fixed.
France
======
- French League Cup now has a maximum of 7 subs been able to be named.
- Croatian players no longer treated as non-EU in France.
- French League Cup later rounds format updated.
Germany
=======
- Stopped league games been scheduled at the same time as international fixtures.
Italy
=====
- Siena docked 1 point in Serie A for late payment of taxes.
- Italian teams playing Champions League matches on Tuesdays get their Sunday match moved back a day.
- Penalty points reduction for Juventus, Lazio and Fiorentina.
- 2 points deduction for Sassari Torres (Italy, C2/A).
- Correct teams now play in the Italian C1 Super Cup.
Mexico
======
- Fixed Mexican First Division Repechaje seeding problem.
- Fixed wrong Mexican teams being entered into the Copa Sudamericana.
- Fixed wrong Mexican teams being entered into Primera A promotion final.
Norway
======
- Norwegian leagues now use 3 from 7 subs rule.
- Some Norwegian league date scheduling issues fixed.
- Bigger attendances for matches on the 16th May.
Poland
======
- Polish Second Division now has 2 TV games per week.
- Polonia Warszawa (Polish Second Division) have had their points penalty cancelled.
- Away goals rule now applies for Polish FA Cup.
- Polish league clubs can choose any squad number to be given to a player.
Portugal
========
- Portuguese Squad Selection rules fixed.
- Portuguese players can now get squad numbers over 30 at the start of the game.
Russia
======
- Set minimum stadium capacity for Russian Premier League to 10,000 seats.
Serbia
======
- Updated Serbian Disciplinary System.
- Updated Serbian Transfer Window dates.
- Players from Montenegro and Bosnia and Herzegovina can get second Serbian nationality 1 year after they come to a Serbian club.
Slovakia
========
- First Division games are no longer played when International Friendlies are been played.
South Korea
===========
- Fixed inappropriate naturalization in South Korea.
- Korean Reserve League format change.
- South Korean FA Cup now uses three out of seven substitutes.
- South Korean All Star Cup match date now 15/08 (national holiday).
- South Korean FA Cup match venue: lower division teams now play at home.
Spain
=====
- Updated number of Spanish Segunda Division TV games.
- Updated number of La Liga TV games.
Sweden
======
- Non-EU players in Sweden who have lived there for 3 years or more now don't count towards Non-EU player quota and at the same time don't gain Swedish Second Nationality.
Turkey
======
- Turkish Cup Revenue update.
Ukraine
=======
- Players from Russia, Uzbekistan, and Belarus now treated as foreigners in Ukraine.
- Ukraine High League schedule update.
- Updated transfer periods for Ukraine.
- Updated Ukrainian Cup.
United States
=============
- MLS wage cap adjusted from $350k to $310k.
Uruguay
=======
- Uruguayan Reserve and Youth Leagues updated.
Network Game
============
- Fixed an issue when using 'Declare Interest In Job' on a Network Client would use the wrong Human manager.
- Fixed a crash issue when the Network Client exits the game whilst on the Tactics screen.
- When a client machine is on holiday whilst the game saves, the save progress dialog now gets removed at the end of the saving process.
- Alliteration headlines no longer appear in English for clients using a foreign language when the server is running in English.
Assets
======
- Updated Rotherham away kit image.
- Updated FC Twente, Roda JC and Sparta Rotterdam logos.
Match Engine Version History
============================
Match v543
----------
- Fixed ball thrown back to far at goal kick bug.
- Fixed unrealistic quick free kick shot.
- Fixed dribbling bug where players move ball 90 degrees and lose it.
- Tuned player interception judgement AI for longer passes.
- Sub keepers now only warm up if their on field counterpart is injured.
- Made hoofs up field a little more random in direction.
- Stopped occasional instance of players taking a simple interception early with their head and giving ball away cheaply.
- Players now check for near post and far post when deciding if a shot on goal is within their sights.
- Slight tweak down on keeper match ratings.
Match v544
----------
- Fixed a few keeper AI anomalies that caused dodgy goals.
- Fixed occasional slow headers back to keeper that get intercepted.
- Fixed human team marking opposite player flaw.
- Cut out some dangerous back passes.
- Tuned AI used of subs.
Match v545
----------
- Fixed another goalie AI anomaly re not picking up through ball.
- Fixed issue that caused human set piece tactics to change mid match.
- Reduced occasional instance of "ball thrown back too far at goal kick" bug.
- Reduced occasional extreme curve on pass.
- Reduced speculative ambitious passes that almost always fail.
- Reduced occurrence of strikers playing in dead central position making runs into channel unless they have the ppm for it.
- Stopped keeper trying to "narrow angle" when ball already beyond him ( Dudek sideways movement bug ).
- Made defenders more careful with making dangerous passes near own goal area.
- Made defenders keep closer eye on opponents even when their team has ball.
- Make players less likely to get caught in possession in area dangerous to own team.
Match v546
----------
- Fixed missing commentary just before red cards.
- Fixed dissent commentary being shown before red card commentary.
- Fixed obscure possibility of free kick being given just off pitch.
- Fixed sympathise and encourage causing occasional player unrest from team talk.
- Fixed AI bug where defending team would not track back in event of wayward backward header by team mate.
- Extra time now played before seeding decides result if applicable in match rules.
- Made subbed or red carded players disappear from pitch rather than lurk at edge of "tunnel".
- Made defenders a little more aware of interceptions when heading ball clear.
- Slight increase in chances of appropriate players attempting lobs.
- Stopped commentary stating team "wins division" when winning play off final.
Match v547
----------
- Fixed a few anomalies in AI team mentality choice.
- Fixed rearrangement of 541 formation when down to 10 men - wingbacks always retained now.
- Fixed over effective first time control of players receiving long high ball to run onto.
- Fixed obscure crash.
- Assistant manager now takes full charge of team when human on holiday.
- Reduced further risky dribbles by defenders in dangerous areas.
- Stopped end of period whistle being blown when player has good chance to score.
- Stopped player manager reacting to his own talk!
- Stopped "fight ball" variable being set when a player is running with the ball.
- Stopped keepers reacting to long balls forward unnaturally quickly.
- Made defensive teams time waste earlier ( not going to corners though ).
- Made players try to avoid intercepting at awkward heights when possible.
- Improved sensitivity of mentality slider in terms of player formation shape.
- Improved goalkeeper headed clearances.
- Cut down on clearances across own area.
- Cut down on yellow cards for minor fouls unless player has been persistent.
Match v548
----------
- Fixed occasional bug regarding injury probability caused by overload of non perfect pitch condition and high injury proneness.
- Fixed instance of keeper dribbling into trouble when over 30 yards from own goal.
- Stopped "incredible 40 yard strike" commentary line for shot on open goal from distance.
- Stopped attackers reacting to long balls forward unnaturally quickly.
- Stopped stranded keeper standing to watch ball that has rebounded off post.
- Rebalanced number of injuries in match and training accordingly.
- At set pieces, made defenders staying back more likely to stay on their original man longer as play develops.
- Made red cards for professional fouls slightly more likely.
- Slight reduction in incidences of high player aggression.
Nee. Ze zijn nu aan het testen, en ergens deze maand zal de patch uitkomen.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die patch is nog nergens te dl-en, wel? Of lees ik er nu zo gigantisch overheen?
wel met 2006, 2007 nog niet met de graafschap geprobeerd.. heb bij ajax trouwens bloemendaal gekochtquote:Op donderdag 9 november 2006 13:55 schreef BobbyHill het volgende:
Ik ben begonnen met De Graafschap, maar die ga ik dit seizoen zeker geen kampioen maken. Ik sta na zo'n 10 wedstrijden op de 10e plaats. Verder heb ik ruzie met topscorer Jhon van Beukering, die over alles wat ik doe loopt te huilen en is mijn andere spits Berry Powell () alleen maar geblesseerd. Mijn andere spitsen komen eerder in aanmerking voor het G-team, want die schieten werkelijk alles meters naast.
Ik ben nog op zoek naar de gouden greep om uit mijn malaise te komen, dus als er hier nog De Graafschap-collega's in de ronde lopen...![]()
Ik verkoop Patje ALTIJD... mits verkoopbaar... Ik wil em uit principe niet in mn team hebben...quote:Op donderdag 9 november 2006 13:42 schreef PirE het volgende:
Gisteren weer wat lopen kloten met Shakthar. Moest uit spelen tegen PSV in de 2e ronde van de Champion's League. Ik geef de eindhovenaren wat les in effectief voetbal. Eindstand 2-5 Shakhtar![]()
.
Edit: Kluivert is trouwens geweldig goed in FM2007. Ik kijk grote delen van de wedstrijden in 2D en Hubschmann had het moeilijk tegen Patje.
Edit: met die nieuwe matchengine kan ik dus weer opnieuw mijn tactiek gaan aanpassen.![]()
![]()
Ik raad je aan om met drie AM's te spelen tegen kleine landen ik had bijv, Robben, VDV, Babel en dan Van Nistelrooy in de spits sucses gegarandeerd want ik won met 8-0quote:Op donderdag 9 november 2006 13:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Owkeej
M'n eerste wedstrijd met 't NL-elftal lijkt op 'n deceptie te gaan uitlopenUit tegen Luxemburg en 't staat nog 0-0. Wel meteen Aissati laten debuteren, de Guzman is geblesseerd helaas. Alles vol op de aanval op 't moment, Vennegoor naast Huntelaar in de spits (Ruudje is geblesseerd), hopelijk komt er nog 'n goal in de laatste minuten
Tja maar dat is hetzelfde als in FIFA op easy mode spelen.... Where is the fun in that!?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:35 schreef BobbyHill het volgende:
Het jammere vind ik dat ik tot nu toe niet echt logica in de resultaten zie. Het oogt allemaal vrij willekeurig en ik heb niet het gevoel dat ik er bijzonder veel invloed op heb. Ik heb ook nog maar zelden het wedstrijdbeeld kunnen doen kantelen. Maar ik ben dan ook nog maar nieuw
Misschien kan je als newbie ook beter gewoon veilig met Chelsea spelen, dan met De Graafschap
Roep Kluivert op, die jongen is goed in FM2007. Seedorf als AM.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Owkeej
M'n eerste wedstrijd met 't NL-elftal lijkt op 'n deceptie te gaan uitlopenUit tegen Luxemburg en 't staat nog 0-0. Wel meteen Aissati laten debuteren, de Guzman is geblesseerd helaas. Alles vol op de aanval op 't moment, Vennegoor naast Huntelaar in de spits (Ruudje is geblesseerd), hopelijk komt er nog 'n goal in de laatste minuten
Sno!quote:Op donderdag 9 november 2006 17:59 schreef Mortale het volgende:
[..]
Roep Kluivert op, die jongen is goed in FM2007. Seedorf als AM.
Ik ga altijd voor Rob Wieleart als DM, iemand nog suggesties voor die positie. Geen Davids!
Ik zou er Kromkamp uitgelaten hebben om er een leuke sterke DMC ervoor in de plaats te doen en met een 3 mans verdediging te spelen. ( Mathijsen, Boula en Ooijer/ Heitinga)quote:Op donderdag 9 november 2006 18:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
De wedstrijd uiteindelijk met 0-1 gewonnen, door 't kopdoelpunt van VennegoorDe 2e wedstrijd tegen Wit-Rusland was 'n eitje, 5-1 overwinning
Ik speel met NL gewoon "standaard" in 'n 4-2-3-1 opstelling, erg aanvallend dus
[afbeelding]
In de 75e minuut Boula eruit gehaald en Vennegoor dus naast Huntelaar geposteerd. Seedorf doet 't trouwens ook erg goed, 2x MoM.
Het is niet onmogelijk om het wedstrijdbeeld te doen kantelen. Mocht je in de rust achter staan, dan moet je goed kijken naar waar het fout gaat. Kijk goed naar de stats van je spelers, geven ze slechte passes, verander de passing voor de betreffende speler.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:35 schreef BobbyHill het volgende:
Het jammere vind ik dat ik tot nu toe niet echt logica in de resultaten zie. Het oogt allemaal vrij willekeurig en ik heb niet het gevoel dat ik er bijzonder veel invloed op heb. Ik heb ook nog maar zelden het wedstrijdbeeld kunnen doen kantelen. Maar ik ben dan ook nog maar nieuw
Misschien kan je als newbie ook beter gewoon veilig met Chelsea spelen, dan met De Graafschap
Als je bij je spelersscherm bent moet je links/rechts in het menuutje, onder je teamnaam, Wedstrijden aanklikken. Dan kan je onder de wedstrijden Vriendsch. Wedstr. aanklikken. En dan mag je een toernooisoort en club(s) uitkiezen.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:30 schreef CittaR het volgende:
hoe regel je een friendly?
Belgie. Voor Werkvergunning.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:41 schreef JeroenV het volgende:
Ik kan kiezen voor een sattelietclub in Polen, Schotland of Belgie 2e klasse. Wat zal ik doen? Ben Tottenham.
Op de training of in de wedstrijd?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:40 schreef CittaR het volgende:
anders raakt even een kwart (waaronder veel basisspelers) van mijn selectie geblesseerd net voor het begin van het seizoen... en niet voor eventjes, maar bijna allemaal voor minsten een maand of 2..
Een tip blijft om goed te kijken naar het wedstrijdbeeld tijdens de eerste helft. En mogelijk een deel van de tweede helft.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:35 schreef BobbyHill het volgende:
Loop je nu nie te hard van stapel?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik ga nu met Palermo spelen.Met de topclubs is het niet leuk meer.Ik ga binnen 3 jaar en het kampioenschap, de beker, en de CL minimaal 1 keer winnen.
Ik ga met Emmen beginnen(mijn moeders home town).Ik mag Emmen niet zo, maar lijkt me wel leuk dit.Ik ga binnen 3 jaar, Kampioen van de Toto divisie worden, de beker winnen en Europees overwinteren.En binnen 5 jaar ga ik kampioen van de eredivisie worden en de CL winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |