Ik kan er helaas ook even niks over zeggen, want hier is iets gruwelijk misgegaan op m'n compu. Ik moest dus opnieuw beginnen (vanaf het einde van het seizoen, en alle spelers op vakantie zijn).quote:Op zondag 5 november 2006 18:09 schreef Wessiej het volgende:
Ik blijf even bij om alle talentjes te volgen, is Mista wat, kan er geen scouts op af sturen helaas.
Toch maar gekocht voor 10 miljoen, heb namelijk een koopfetish, jaag er elk seizoen 30 miljoen doorheenquote:Op zondag 5 november 2006 19:17 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik kan er helaas ook even niks over zeggen, want hier is iets gruwelijk misgegaan op m'n compu. Ik moest dus opnieuw beginnen (vanaf het einde van het seizoen, en alle spelers op vakantie zijn).
Voordeel is nu wel dat het me gelukt is om Thiago Motta te strikken. Als ik nu alsnog Rentería kan slijten, en iemand als Mista kan kopen, ben ik klaar voor het nieuwe seizoen!
Inter heeft ook geen slecht teamquote:Op zondag 5 november 2006 21:12 schreef Jasza het volgende:
Spel begonnen met Inter en ik moet zeggen, ik own
Iedereen kan met Inter kampioen worden.. De kunst is het om dat met Catania te doenquote:Op zondag 5 november 2006 21:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee maarja Mancini kan er ook maar weinig mee, ik ben gewoon goed![]()
![]()
Weet ik ook wel, maar is pas me eerste game met FM 07quote:Op zondag 5 november 2006 21:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Iedereen kan met Inter kampioen worden.. De kunst is het om dat met Catania te doen![]()
Wolvenzoon Inter is met dit spel gewoon overdreven goed.. Bij mij zijn ze met 14 punten verschil kampioen geworden.. Vooral Zlaten us fucking goed..quote:Op zondag 5 november 2006 21:12 schreef Jasza het volgende:
Spel begonnen met Inter en ik moet zeggen, ik own
quote:Op zondag 5 november 2006 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is FM 2007 de moeite?
Ik ook niet, heb dan voornamelijk ook nog clubs gehad met een transferbudget van 0.0.quote:Op zondag 5 november 2006 23:07 schreef Slaapkopjes het volgende:
Heb nog helemaal geen last van voorzitters gehad(verkapte tvp)
schande dat je het durft te vragenquote:Op zondag 5 november 2006 23:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is FM 2007 de moeite?
Team kan na de wedstrijd via Team Talk, en spelers afzonderlijk kan via Player Interaction.quote:Op maandag 6 november 2006 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Hoe kan je je eigen spelers/team ophemelen na een goede prestatie?
Wat voor error dan? Kun je er niets over vinden op het FM bug forum?quote:Op maandag 6 november 2006 09:17 schreef VlaDje het volgende:
Ik krijg nu steeds een kut-error na een tijdje spelen.... na 4 seizoenen
Application closes blablabla... ik zou thuis aangekomen weer kijkenquote:Op maandag 6 november 2006 10:11 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Wat voor error dan? Kun je er niets over vinden op het FM bug forum?
Heb ik ook wel eens gehad. Feyenoord - Man United 3-3, en in de competitiewedstrijd erna verliezen (tegen RKC of iets dergelijks). Heeft misschien met teamspirit en/of vermoeidheid te maken (zie AZ).quote:Op maandag 6 november 2006 13:45 schreef Sjechov het volgende:
1 ding vind ik echt super vaag![]()
Speel je in de CL tegen Glasgow, je veegt ze van de mat met 4-0, echt eenrichtingsverkeer![]()
![]()
Leg je het de wedstrijd erna bijna af tegen Roda JC (net met 4-3 gewonnen)![]()
Toch zijn alle spelers helemaal top, want de wedstrijd erna veeg ik weer een team van de mat af![]()
Soms is het echt f*cking vaag![]()
Ik snap niet dat je op zoek bent naar een nieuwe spits maar Renteria kwijt wilt. Als er bij mij een goed is en veel scoort is hij het.quote:Op zondag 5 november 2006 19:17 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik kan er helaas ook even niks over zeggen, want hier is iets gruwelijk misgegaan op m'n compu. Ik moest dus opnieuw beginnen (vanaf het einde van het seizoen, en alle spelers op vakantie zijn).
Voordeel is nu wel dat het me gelukt is om Thiago Motta te strikken. Als ik nu alsnog Rentería kan slijten, en iemand als Mista kan kopen, ben ik klaar voor het nieuwe seizoen!
Dat had ik ook altijd. Nu valt het nog mee, zit in mijn vierde seizoen. Zo ver ben ik nog nooit gekomen volgens mij. Alleen gaat het nu dan slecht. Veel blessures, verliezen en geen geld.quote:Op maandag 6 november 2006 15:53 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben meestal na een 3-tal seizoenen het moe en start 'n nieuw spel, maar dit keer heb ik besloten het vol te houden en Southend tot een topclub te maken en Chelsea in Engeland van de troon te stoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |