abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 november 2006 @ 13:42:22 #276
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_43393345
Gisteren weer wat lopen kloten met Shakthar. Moest uit spelen tegen PSV in de 2e ronde van de Champion's League. Ik geef de eindhovenaren wat les in effectief voetbal. Eindstand 2-5 Shakhtar .

Edit: Kluivert is trouwens geweldig goed in FM2007. Ik kijk grote delen van de wedstrijden in 2D en Hubschmann had het moeilijk tegen Patje.

Edit: met die nieuwe matchengine kan ik dus weer opnieuw mijn tactiek gaan aanpassen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_43393814
Ik ben begonnen met De Graafschap, maar die ga ik dit seizoen zeker geen kampioen maken. Ik sta na zo'n 10 wedstrijden op de 10e plaats. Verder heb ik ruzie met topscorer Jhon van Beukering, die over alles wat ik doe loopt te huilen en is mijn andere spits Berry Powell ( ) alleen maar geblesseerd. Mijn andere spitsen komen eerder in aanmerking voor het G-team, want die schieten werkelijk alles meters naast.

Ik ben nog op zoek naar de gouden greep om uit mijn malaise te komen, dus als er hier nog De Graafschap-collega's in de ronde lopen...
Woo-loo-loo!
pi_43393877
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:55 schreef BobbyHill het volgende:
Ik ben begonnen met De Graafschap, maar die ga ik dit seizoen zeker geen kampioen maken. Ik sta na zo'n 10 wedstrijden op de 10e plaats. Verder heb ik ruzie met topscorer Jhon van Beukering, die over alles wat ik doe loopt te huilen en is mijn andere spits Berry Powell ( ) alleen maar geblesseerd. Mijn andere spitsen komen eerder in aanmerking voor het G-team, want die schieten werkelijk alles meters naast.

Ik ben nog op zoek naar de gouden greep om uit mijn malaise te komen, dus als er hier nog De Graafschap-collega's in de ronde lopen...
wel met 2006, 2007 nog niet met de graafschap geprobeerd.. heb bij ajax trouwens bloemendaal gekocht
pi_43393883
3e seizoen feijenoord...

eruit geknikkerd in de 2e ronde door lyon (2-1 winnen & 4-0 verliezen)...
met nog 6 wedstrijden te gaan is het kampioenschap al binnen...
ben nu sterk bezig met het verjongen van mijn elftal...
pi_43393929
Ik heb bij Southend mijn elfstal al ernstig verjongt. Daardoor zal ik er wel 'n seizoen langer over doen om te promoveren. Of ik moet heel veel geluk hebben
pi_43394235
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:42 schreef PirE het volgende:
Gisteren weer wat lopen kloten met Shakthar. Moest uit spelen tegen PSV in de 2e ronde van de Champion's League. Ik geef de eindhovenaren wat les in effectief voetbal. Eindstand 2-5 Shakhtar .

Edit: Kluivert is trouwens geweldig goed in FM2007. Ik kijk grote delen van de wedstrijden in 2D en Hubschmann had het moeilijk tegen Patje.

Edit: met die nieuwe matchengine kan ik dus weer opnieuw mijn tactiek gaan aanpassen.
Ik verkoop Patje ALTIJD... mits verkoopbaar... Ik wil em uit principe niet in mn team hebben...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 9 november 2006 @ 17:26:16 #282
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43401047
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Owkeej

M'n eerste wedstrijd met 't NL-elftal lijkt op 'n deceptie te gaan uitlopen Uit tegen Luxemburg en 't staat nog 0-0. Wel meteen Aissati laten debuteren, de Guzman is geblesseerd helaas. Alles vol op de aanval op 't moment, Vennegoor naast Huntelaar in de spits (Ruudje is geblesseerd), hopelijk komt er nog 'n goal in de laatste minuten
Ik raad je aan om met drie AM's te spelen tegen kleine landen ik had bijv, Robben, VDV, Babel en dan Van Nistelrooy in de spits sucses gegarandeerd want ik won met 8-0
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43401399
Het jammere vind ik dat ik tot nu toe niet echt logica in de resultaten zie. Het oogt allemaal vrij willekeurig en ik heb niet het gevoel dat ik er bijzonder veel invloed op heb. Ik heb ook nog maar zelden het wedstrijdbeeld kunnen doen kantelen. Maar ik ben dan ook nog maar nieuw

Misschien kan je als newbie ook beter gewoon veilig met Chelsea spelen, dan met De Graafschap
Woo-loo-loo!
pi_43401653
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:35 schreef BobbyHill het volgende:
Het jammere vind ik dat ik tot nu toe niet echt logica in de resultaten zie. Het oogt allemaal vrij willekeurig en ik heb niet het gevoel dat ik er bijzonder veel invloed op heb. Ik heb ook nog maar zelden het wedstrijdbeeld kunnen doen kantelen. Maar ik ben dan ook nog maar nieuw

Misschien kan je als newbie ook beter gewoon veilig met Chelsea spelen, dan met De Graafschap
Tja maar dat is hetzelfde als in FIFA op easy mode spelen.... Where is the fun in that!?

Het spel zelf heb ik nog niet dus ik ben bezig in de demo met de Noorse competitie met Valerengra. Wist ik veel dat die huidig kampioen waren... maar Naast dat Rosenborg de uitschieter is in Noorwegen is de rest toch aardig verdeeld. Eerst vier wedstrijden in de Royal League gespeeld: 1 - 6 gewonnen bij Djungardens IF, 1- 0 thuis van IK Start, 3 - 0 gewonnen Aab en in de kwartfinale nu 1 -1 gelijk gespeeld tegen weer IK Start.

Ik speel overigens in een 3 - 5 - 2 opstelling.
  donderdag 9 november 2006 @ 17:59:35 #285
161111 Mortale
Quasi-Intellectueel
pi_43402146
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Owkeej

M'n eerste wedstrijd met 't NL-elftal lijkt op 'n deceptie te gaan uitlopen Uit tegen Luxemburg en 't staat nog 0-0. Wel meteen Aissati laten debuteren, de Guzman is geblesseerd helaas. Alles vol op de aanval op 't moment, Vennegoor naast Huntelaar in de spits (Ruudje is geblesseerd), hopelijk komt er nog 'n goal in de laatste minuten
Roep Kluivert op, die jongen is goed in FM2007. Seedorf als AM.
Ik ga altijd voor Rob Wieleart als DM, iemand nog suggesties voor die positie. Geen Davids!
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
  donderdag 9 november 2006 @ 18:06:10 #286
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43402340
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:59 schreef Mortale het volgende:

[..]

Roep Kluivert op, die jongen is goed in FM2007. Seedorf als AM.
Ik ga altijd voor Rob Wieleart als DM, iemand nog suggesties voor die positie. Geen Davids!
Sno!
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43402607
De wedstrijd uiteindelijk met 0-1 gewonnen, door 't kopdoelpunt van Vennegoor De 2e wedstrijd tegen Wit-Rusland was 'n eitje, 5-1 overwinning

Ik speel met NL gewoon "standaard" in 'n 4-2-3-1 opstelling, erg aanvallend dus

In de 75e minuut Boula eruit gehaald en Vennegoor dus naast Huntelaar geposteerd. Seedorf doet 't trouwens ook erg goed, 2x MoM.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_43405252
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
De wedstrijd uiteindelijk met 0-1 gewonnen, door 't kopdoelpunt van Vennegoor De 2e wedstrijd tegen Wit-Rusland was 'n eitje, 5-1 overwinning

Ik speel met NL gewoon "standaard" in 'n 4-2-3-1 opstelling, erg aanvallend dus

[afbeelding]

In de 75e minuut Boula eruit gehaald en Vennegoor dus naast Huntelaar geposteerd. Seedorf doet 't trouwens ook erg goed, 2x MoM.
Ik zou er Kromkamp uitgelaten hebben om er een leuke sterke DMC ervoor in de plaats te doen en met een 3 mans verdediging te spelen. ( Mathijsen, Boula en Ooijer/ Heitinga)

Met Boateng, De Jong, Landzaat, Maduro en Davids heb je toch leukere opties dan Kromkamp dunkt me?
pi_43405467
hoe regel je een friendly?
  donderdag 9 november 2006 @ 19:33:08 #290
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43405592
quote:

Het is niet onmogelijk om het wedstrijdbeeld te doen kantelen. Mocht je in de rust achter staan, dan moet je goed kijken naar waar het fout gaat. Kijk goed naar de stats van je spelers, geven ze slechte passes, verander de passing voor de betreffende speler.

Vaak kan het, bij mij in ieder geval, helpen om de bovenste slider een beetje aan te passen en minder of meer aanvallend te spelen.
A.M.A.B
  donderdag 9 november 2006 @ 19:33:08 #291
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_43405593
quote:
Op donderdag 9 november 2006 19:30 schreef CittaR het volgende:
hoe regel je een friendly?
Als je bij je spelersscherm bent moet je links/rechts in het menuutje, onder je teamnaam, Wedstrijden aanklikken. Dan kan je onder de wedstrijden Vriendsch. Wedstr. aanklikken. En dan mag je een toernooisoort en club(s) uitkiezen.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_43405948
Ik kan kiezen voor een sattelietclub in Polen, Schotland of Belgie 2e klasse. Wat zal ik doen? Ben Tottenham.
pi_43406032
quote:
Op donderdag 9 november 2006 19:41 schreef JeroenV het volgende:
Ik kan kiezen voor een sattelietclub in Polen, Schotland of Belgie 2e klasse. Wat zal ik doen? Ben Tottenham.
Belgie. Voor Werkvergunning.
pi_43406121
Dat stond er bij Polen ook bij, dus heb die maar genomen. Maar hoe werkt dat dan? Belgie was maar een amateurteam derde klasse, dus daar wil helemaal niemand heen .
pi_43406515
1e seizoen kampioen met NEC

Heb al de JC gewonnen en nu wil Freddy adu zijn concract niet verlengen, waardoor ik hem nog voor de winter moet verkopen om wat geld te krijgen...

Iemand een vervanger?
pi_43408251
anders raakt even een kwart (waaronder veel basisspelers) van mijn selectie geblesseerd net voor het begin van het seizoen... en niet voor eventjes, maar bijna allemaal voor minsten een maand of 2..
pi_43408401
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:40 schreef CittaR het volgende:
anders raakt even een kwart (waaronder veel basisspelers) van mijn selectie geblesseerd net voor het begin van het seizoen... en niet voor eventjes, maar bijna allemaal voor minsten een maand of 2..
Op de training of in de wedstrijd?
  donderdag 9 november 2006 @ 22:04:59 #298
140245 base3ball
State Of Mind
pi_43411972
quote:

Een tip blijft om goed te kijken naar het wedstrijdbeeld tijdens de eerste helft. En mogelijk een deel van de tweede helft.
Als je goed meekijkt zie je wat er misgaat. Mogelijk dat een spits van de tegenpartij jouw man alle hoeken van het veld laten zien, laat hem door iemand anders dekken. Je kunt eventueel ook schakelen tussen zone dekking en mandekking wat verschilt per geval.

Vaak is het zo dat je middenveld wordt overlopen. Wat ik meestal dan doe is een verdedigende middenvelder erbij zetten. Bijvoorbeeld rechtsback. Anders kan natuurlijk ook: dat je veel aan de bal bent, maar te weinig openingen vind.
Dan is het meestal goed om een speler op '10' te zetten. Deze voorbeelden gelden natuurlijk bij opstellingen als 4-4-2 enz. Meestal is het zo dat een zelfbedachte variant het beste uitpakt.

Iig veel succes nog met De Graafschap .
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  donderdag 9 november 2006 @ 23:11:36 #299
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43414478
Ik ga nu met Palermo spelen.Met de topclubs is het niet leuk meer.Ik ga binnen 3 jaar en het kampioenschap, de beker, en de CL minimaal 1 keer winnen.
Ik ga met Emmen beginnen(mijn moeders home town).Ik mag Emmen niet zo, maar lijkt me wel leuk dit.Ik ga binnen 3 jaar, Kampioen van de Toto divisie worden, de beker winnen en Europees overwinteren.En binnen 5 jaar ga ik kampioen van de eredivisie worden en de CL winnen.

[ Bericht 48% gewijzigd door Cantona_No.7 op 09-11-2006 23:16:42 ]
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43414816
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik ga nu met Palermo spelen.Met de topclubs is het niet leuk meer.Ik ga binnen 3 jaar en het kampioenschap, de beker, en de CL minimaal 1 keer winnen.
Ik ga met Emmen beginnen(mijn moeders home town).Ik mag Emmen niet zo, maar lijkt me wel leuk dit.Ik ga binnen 3 jaar, Kampioen van de Toto divisie worden, de beker winnen en Europees overwinteren.En binnen 5 jaar ga ik kampioen van de eredivisie worden en de CL winnen.
Loop je nu nie te hard van stapel? In drie jaar dat presteren? Ik ben nu bezig met het 2de seizoen. Heb me geplaatst voor play-offs, die binnenkort beginnen. 1ste seizoen in de finale play-offs verloren van ADO.
Hoi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')