wel met 2006, 2007 nog niet met de graafschap geprobeerd.. heb bij ajax trouwens bloemendaal gekochtquote:Op donderdag 9 november 2006 13:55 schreef BobbyHill het volgende:
Ik ben begonnen met De Graafschap, maar die ga ik dit seizoen zeker geen kampioen maken. Ik sta na zo'n 10 wedstrijden op de 10e plaats. Verder heb ik ruzie met topscorer Jhon van Beukering, die over alles wat ik doe loopt te huilen en is mijn andere spits Berry Powell () alleen maar geblesseerd. Mijn andere spitsen komen eerder in aanmerking voor het G-team, want die schieten werkelijk alles meters naast.
Ik ben nog op zoek naar de gouden greep om uit mijn malaise te komen, dus als er hier nog De Graafschap-collega's in de ronde lopen...![]()
Ik verkoop Patje ALTIJD... mits verkoopbaar... Ik wil em uit principe niet in mn team hebben...quote:Op donderdag 9 november 2006 13:42 schreef PirE het volgende:
Gisteren weer wat lopen kloten met Shakthar. Moest uit spelen tegen PSV in de 2e ronde van de Champion's League. Ik geef de eindhovenaren wat les in effectief voetbal. Eindstand 2-5 Shakhtar![]()
.
Edit: Kluivert is trouwens geweldig goed in FM2007. Ik kijk grote delen van de wedstrijden in 2D en Hubschmann had het moeilijk tegen Patje.
Edit: met die nieuwe matchengine kan ik dus weer opnieuw mijn tactiek gaan aanpassen.![]()
![]()
Ik raad je aan om met drie AM's te spelen tegen kleine landen ik had bijv, Robben, VDV, Babel en dan Van Nistelrooy in de spits sucses gegarandeerd want ik won met 8-0quote:Op donderdag 9 november 2006 13:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Owkeej
M'n eerste wedstrijd met 't NL-elftal lijkt op 'n deceptie te gaan uitlopenUit tegen Luxemburg en 't staat nog 0-0. Wel meteen Aissati laten debuteren, de Guzman is geblesseerd helaas. Alles vol op de aanval op 't moment, Vennegoor naast Huntelaar in de spits (Ruudje is geblesseerd), hopelijk komt er nog 'n goal in de laatste minuten
Tja maar dat is hetzelfde als in FIFA op easy mode spelen.... Where is the fun in that!?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:35 schreef BobbyHill het volgende:
Het jammere vind ik dat ik tot nu toe niet echt logica in de resultaten zie. Het oogt allemaal vrij willekeurig en ik heb niet het gevoel dat ik er bijzonder veel invloed op heb. Ik heb ook nog maar zelden het wedstrijdbeeld kunnen doen kantelen. Maar ik ben dan ook nog maar nieuw
Misschien kan je als newbie ook beter gewoon veilig met Chelsea spelen, dan met De Graafschap
Roep Kluivert op, die jongen is goed in FM2007. Seedorf als AM.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
Owkeej
M'n eerste wedstrijd met 't NL-elftal lijkt op 'n deceptie te gaan uitlopenUit tegen Luxemburg en 't staat nog 0-0. Wel meteen Aissati laten debuteren, de Guzman is geblesseerd helaas. Alles vol op de aanval op 't moment, Vennegoor naast Huntelaar in de spits (Ruudje is geblesseerd), hopelijk komt er nog 'n goal in de laatste minuten
Sno!quote:Op donderdag 9 november 2006 17:59 schreef Mortale het volgende:
[..]
Roep Kluivert op, die jongen is goed in FM2007. Seedorf als AM.
Ik ga altijd voor Rob Wieleart als DM, iemand nog suggesties voor die positie. Geen Davids!
Ik zou er Kromkamp uitgelaten hebben om er een leuke sterke DMC ervoor in de plaats te doen en met een 3 mans verdediging te spelen. ( Mathijsen, Boula en Ooijer/ Heitinga)quote:Op donderdag 9 november 2006 18:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
De wedstrijd uiteindelijk met 0-1 gewonnen, door 't kopdoelpunt van VennegoorDe 2e wedstrijd tegen Wit-Rusland was 'n eitje, 5-1 overwinning
Ik speel met NL gewoon "standaard" in 'n 4-2-3-1 opstelling, erg aanvallend dus
[afbeelding]
In de 75e minuut Boula eruit gehaald en Vennegoor dus naast Huntelaar geposteerd. Seedorf doet 't trouwens ook erg goed, 2x MoM.
Het is niet onmogelijk om het wedstrijdbeeld te doen kantelen. Mocht je in de rust achter staan, dan moet je goed kijken naar waar het fout gaat. Kijk goed naar de stats van je spelers, geven ze slechte passes, verander de passing voor de betreffende speler.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:35 schreef BobbyHill het volgende:
Het jammere vind ik dat ik tot nu toe niet echt logica in de resultaten zie. Het oogt allemaal vrij willekeurig en ik heb niet het gevoel dat ik er bijzonder veel invloed op heb. Ik heb ook nog maar zelden het wedstrijdbeeld kunnen doen kantelen. Maar ik ben dan ook nog maar nieuw
Misschien kan je als newbie ook beter gewoon veilig met Chelsea spelen, dan met De Graafschap
Als je bij je spelersscherm bent moet je links/rechts in het menuutje, onder je teamnaam, Wedstrijden aanklikken. Dan kan je onder de wedstrijden Vriendsch. Wedstr. aanklikken. En dan mag je een toernooisoort en club(s) uitkiezen.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:30 schreef CittaR het volgende:
hoe regel je een friendly?
Belgie. Voor Werkvergunning.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:41 schreef JeroenV het volgende:
Ik kan kiezen voor een sattelietclub in Polen, Schotland of Belgie 2e klasse. Wat zal ik doen? Ben Tottenham.
Op de training of in de wedstrijd?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:40 schreef CittaR het volgende:
anders raakt even een kwart (waaronder veel basisspelers) van mijn selectie geblesseerd net voor het begin van het seizoen... en niet voor eventjes, maar bijna allemaal voor minsten een maand of 2..
Een tip blijft om goed te kijken naar het wedstrijdbeeld tijdens de eerste helft. En mogelijk een deel van de tweede helft.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:35 schreef BobbyHill het volgende:
Loop je nu nie te hard van stapel?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik ga nu met Palermo spelen.Met de topclubs is het niet leuk meer.Ik ga binnen 3 jaar en het kampioenschap, de beker, en de CL minimaal 1 keer winnen.
Ik ga met Emmen beginnen(mijn moeders home town).Ik mag Emmen niet zo, maar lijkt me wel leuk dit.Ik ga binnen 3 jaar, Kampioen van de Toto divisie worden, de beker winnen en Europees overwinteren.En binnen 5 jaar ga ik kampioen van de eredivisie worden en de CL winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |