De topics gaan zo wel hard he, niemand kan normaal meer antwoordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Anders maken we twee FM topics: 1 voor al het algemene nieuws, patches etc, en een andere voor persoonlijke verhalen
blijft het wat overzichtelijker
Die is vervelend, maar de Fred bug waardoor jong talent een gebrek hebben aan technische kwaliteiten en de rode kaarten die als kerstkaarten worden uitgedeeld zijn ook niet cool. Topaanvallers die nieuw worden gecreeerd hebben vaak hoogstens een 10 voor finishing. De freds zijn belabberd. Kortom het spel heeft zoals altijd in het begin wat kinderziekten die moeten worden gefilterd met een patch. Daarentegen is deze versie dusdanig goed dat 1 patch ook voldoende kan zijn om de grootste bugs op te lossen en het ontzettend goed te maken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:29 schreef sjimz het volgende:
Waar heb je last van dan? Trainingsbug?
Overdrijven kan ook, het spel is pas nieuw dus het loopt even storm zakt dalijk wel weer wat weg.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Anders maken we twee FM topics: 1 voor al het algemene nieuws, patches etc, en een andere voor persoonlijke verhalen
Kijk es hoe vaak het hier gaat over patches/algemeen nieuws etc.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef DrDentz het volgende:
Opgelost, slotje!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef LudoSanders het volgende:
Die kunnen ook in de OP toch, overzichtelijker kan niet.
Als je gewoon het topic doorleest dan weet je dat het al 2 keer eerder is gepost..spuit 11quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef Filay het volgende:
PSV heeft in het echt op Wang Dalei geboden.
HIERRRR lezen
En als ik dat nou eens niet doe?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je gewoon het topic doorleest dan weet je dat het al 2 keer eerder is gepost..spuit 11
Maar het dus wel eerder meldde dan eredivisie.nlquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:27 schreef Filay het volgende:
Trouwens het stond er met als bron voetbalzone bij de eerste en als er een site is die NIET betrouwbaar is...
Ja maar ze melden zoveel dingen die niet kloppen dat het triest is. Als ik 10.000 transfers ga gokken zit er vast wel een keer een goeie bijquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar het dus wel eerder meldde dan eredivisie.nl![]()
IDD ik ben net wel op de aanbieding in gegaan, je betaald zelfs 2 euro minder ook nog én krijgt er de VI bij... persoonlijk vind ik het een hele leuk deal!quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:55 schreef Sjechov het volgende:
Misschien een tip.
Mij viel het op dat als je een abbonement nam op de VI ( 6mnd) dan krijg je gratis de game.
En dat abbo kost niet meer als 50 euries.
Helaas zag ik dat zelf te laat.
Owjah, je moet natuurlijk dan wel meteen het abbo opzeggen ....
Je hebt de verkeerde gequotequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:37 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
IDD ik ben net wel op de aanbieding in gegaan, je betaald zelfs 2 euro minder ook nog én krijgt er de VI bij... persoonlijk vind ik het een hele leuk deal!
wat ook irritant is dat je spelers om de haverklap in de ziekenboeg zitten.. en ook allemaal in 1 keer...quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:14 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Die is vervelend, maar de Fred bug waardoor jong talent een gebrek hebben aan technische kwaliteiten en de rode kaarten die als kerstkaarten worden uitgedeeld zijn ook niet cool. Topaanvallers die nieuw worden gecreeerd hebben vaak hoogstens een 10 voor finishing. De freds zijn belabberd. Kortom het spel heeft zoals altijd in het begin wat kinderziekten die moeten worden gefilterd met een patch. Daarentegen is deze versie dusdanig goed dat 1 patch ook voldoende kan zijn om de grootste bugs op te lossen en het ontzettend goed te maken.
Tottenham?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuke uitdaging, met mogelijkheden ook? De grote clubs heb ik nu wel weer gehad, ben op zoek naar een subtopper/middenmotor met veel eigen talent, liefst in Engeland/Spanje/Italië.
Precies, ben er ook al op aan het wachten door die klote bugsquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:34 schreef DrDentz het volgende:
HE SIGAMES WAAR BLIJFT MN PATCH
Tottenham, West Ham, Atletico M, Fiorentina. In mijn spel heeft Manchester City erg veel goede spelers.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuke uitdaging, met mogelijkheden ook? De grote clubs heb ik nu wel weer gehad, ben op zoek naar een subtopper/middenmotor met veel eigen talent, liefst in Engeland/Spanje/Italië.
Daar ben ik ook net mee begonnen, ik vind het wel een uitdaging met een talantvol team, een laag transferbedrag (2.9 milj.) en in een moeilijke competitie zo hoog mogelijk eindigen en zo goed mogelijk doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |