Ik vind het nogal makkelijk. Ik ben dan wel begonnen met een topclub, Shakhtar, maar dan is het spel echt veels te makkelijk. Ik zit in februari 2007 en heb nog geen wedstrijd verloren dit seizoen (competitie, beker en europees ongeslagen).quote:Op maandag 6 november 2006 15:53 schreef T1andonly het volgende:
Ik vind het trouwens wel echt lastig om met 'n "slecht" team de top te halen. Daar gaat meer tijd inzitten dan bij vorige FM's.Ik ben meestal na een 3-tal seizoenen het moe en start 'n nieuw spel, maar dit keer heb ik besloten het vol te houden en Southend tot een topclub te maken en Chelsea in Engeland van de troon te stoten.
Ik ben met hetzelfde bezig maar dan met Darlington! Na 3 jaar van League 2 naar de Premier League maar dan word het een stuk lastiger... Chelsea is echt goed. Ben bezig met mijn derde seizoen premier league en begon goed (top 5) maar ben weer afgezakt. Sta nu rond de 10e plaats, ontzettend irritant. Twee spelers van mijn eerste seizoen spelen nog steeds, 2 aankopen -> Lewis Green (was toen nog 17) en Par Cederqvist is inmiddels 30 en speelt niet meer zoveel.quote:Op maandag 6 november 2006 15:53 schreef T1andonly het volgende:
Ik vind het trouwens wel echt lastig om met 'n "slecht" team de top te halen. Daar gaat meer tijd inzitten dan bij vorige FM's.Ik ben meestal na een 3-tal seizoenen het moe en start 'n nieuw spel, maar dit keer heb ik besloten het vol te houden en Southend tot een topclub te maken en Chelsea in Engeland van de troon te stoten.
Ik heb een topteam (natuurlijkquote:Op maandag 6 november 2006 16:03 schreef T1andonly het volgende:
Het ligt ook aan het niveau van je eigen team volgens mij. Qua scouting volg ik soms ook zelf actief een speler.
Akinfeev, Forsyth, Gomes, Protoquote:Op maandag 6 november 2006 17:13 schreef Slaapkopjes het volgende:
Ik zoek nog een keeper voor Ajax heb nog 39miljoen..
andere suggesties zijn ook welkom (heb kerlon Adu en barraban ofzo)
Euhm.quote:Op maandag 6 november 2006 17:13 schreef Slaapkopjes het volgende:
Ik zoek nog een keeper voor Ajax heb nog 39miljoen..
andere suggesties zijn ook welkom (heb kerlon Adu en barraban ofzo)
Gij zult vaker op het forum moeten komen kijken "mijn zoon".quote:
Maar je kunt aan hem relatief weinig te verdienen ...quote:Op maandag 6 november 2006 18:44 schreef JeroenV het volgende:
Afinkeev is een van de beste keepers in het spel.
Behalve toen ik hem kocht, toen liet hij er 14 door in 6 wedstrijden. Nu bij Real 4 in 20 ofzo.
Patrick Gerritsen bij mij ook.quote:Op maandag 6 november 2006 19:03 schreef sjimz het volgende:
Kerlon en Marcellis willen beide bij me weg omdat ze de druk niet aankunnen
Ook dus als die niet geladen zijn (dat er ook daadwerkelijk spelers komen die je over kunt nemen en dus (in mijn ogen) geen echte competitie spelen?)quote:Op maandag 6 november 2006 19:18 schreef sjimz het volgende:
Ik weet alleen daarvan dat spelers van die club langzaam maar zeker ook benaderbaar zijn voor een overgang naar jou toe. Dat had ik ook met Shakhtar en Julius Berger (uit nigeria)
Ja.. op een gegeven moment worden een aantal grijsgedrukte spelers wit van je satellietclub.quote:Op maandag 6 november 2006 19:22 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ook dus als die niet geladen zijn (dat er ook daadwerkelijk spelers komen die je over kunt nemen en dus (in mijn ogen) geen echte competitie spelen?)
Ah ok, dan neem ik volgende keer een iets meer toonaangevender clubje.quote:Op maandag 6 november 2006 19:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja.. op een gegeven moment worden een aantal grijsgedrukte spelers wit van je satellietclub.
Jaquote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef Merson het volgende:
"Spelers kunnen vrij worden."
Wat is dat? Dat krijg ik nu bij een voorgedragen club.
Dat ze wit worden?
Thnx.Ferreira wou niet naar mij komen.Bod van 30 miljoen geweigerd door chelski.Dus ik een beetje vriendjes worden met Mourinho, wil ie hem ineens voor 18 miljoen verkopen.En er was niks verandert, alleen dat hij nu m'n gabber is.Schijnt te helpen bij het accepteren van aanbiedingen.quote:Op maandag 6 november 2006 21:03 schreef base3ball het volgende:
@Cantona, dat zijn idd leuke momenten. Gefeliciteerd.
Ja dat is idd ook zo..quote:Op maandag 6 november 2006 21:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Thnx.Ferreira wou niet naar mij komen.Bod van 30 miljoen geweigerd door chelski.Dus ik een beetje vriendjes worden met Mourinho, wil ie hem ineens voor 18 miljoen verkopen.En er was niks verandert, alleen dat hij nu m'n gabber is.Schijnt te helpen bij het accepteren van aanbiedingen.
Nee nog maar 21 jaar, Centrale Verdedigerquote:Op maandag 6 november 2006 12:18 schreef Sjechov het volgende:
Die Schiavi is die niet al behoorlijk op leeftijd?
Als ze ouder zijn dan 25 a 26 dan ga ik al doorrekenen
Ook een goede taktiek!quote:Op maandag 6 november 2006 21:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat is idd ook zo..
Je kan ook de speler zo ophemelen dat jij zijn favoriete manager wordt en dat hij boos op zijn club wordt als hij niet naar jouw club kan/mag vertrekken.
Zo heb ik uiteindelijk Danny Murphy van de Spurs binnengehaald..quote:
Ik zag je screen.Ik ben nu al tegen Henry aan het slijmen.En hij is er erg blij meequote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zo heb ik uiteindelijk Danny Murphy van de Spurs binnengehaald..
Ze hebben aanbiedingen van 3 miljoen niet geaccepteerd.. Ik geef aan dat het een fantastische voetballer is..en de spurs bieden hem aan voor 0 euro
Bij spelers zoeken en dan op technische staf klikken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:18 schreef melluk het volgende:
hoe kan ik scouts aanstellen om op een ander continent te gaan kijken?
ik heb ajax, en mijn scouts zoeken alleen in Europa....
ik weet niet waar ik die scouts kan aannemen, ontslaan lukt me wel haha
Wel grappig, heb deze naam hier een paar keer voorbij zien komen..quote:Volgens het Chinese China Youth Daily heeft PSV een bod uitgebracht van naar verluidt 800.000 euro op de Chinese keeper Wang Dalei. Dat meldt persbureau Reuters vanmorgen. De pas 17-jarige Chinees van Shanghai United liep eerder stage bij Inter Milaan en maakt onderdeel uit van het Chinese Olympisch elftal. Naast de transfersom zou PSV de Chinese club 10% bieden bij een eventuele doorverkoop. "Als de gesprekken goed verlopen zou de transfer voor 31 december rond moeten kunnen komen" aldus de algemeen directeur van de club.
Ligt eraan wat je club financieert.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:18 schreef melluk het volgende:
hoe kan ik scouts aanstellen om op een ander continent te gaan kijken?
ik heb ajax, en mijn scouts zoeken alleen in Europa....
ik weet niet waar ik die scouts kan aannemen, ontslaan lukt me wel haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |