Atalanta bergamoquote:Op woensdag 8 november 2006 12:12 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Tottenham, West Ham, Atletico M, Fiorentina. In mijn spel heeft Manchester City erg veel goede spelers.
Lukt je niet. Dan ben je al drie keer ontslagen.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:25 schreef italiaan1987 het volgende:
Kan je ook een club falliet laten gaan en zo ja wat gebeurt er dan?
Wtf.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:38 schreef sjimz het volgende:
Dan zal je hem moeten importeren vanuit Engeland ofzo..
http://site.manutd.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=368&Itemid=103
Ik heb een dubbel versie. Ik heb hem namelijk gewoon draaien op m'n iBook.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:28 schreef Roeni3 het volgende:
Ik zoek deze game voor op de Mac, maar hij staat overal alleen voor de PC. Als hij dan ergens staat, is het de 2006 versie.
Weet iemand een dealer in de omgeving Den Haag / Delft / Amsterdam die hem wel voor de Mac heeft?
Lullig is ook dat hij online overal met dit plaatje staat (check de linkerbovenhoek)...
[afbeelding]
...terwijl er helemaal geen 'dubbelversie' te krijgen is.
Om speciaal voor 1 game Bootcamp of Parallels op m'n MacBook te zetten (daarmee een paar extra gig in beslag nemend), vind ik een beetje ver gaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb een dubbel versie. Ik heb hem namelijk gewoon draaien op m'n iBook.
Probeer hem via internet te bestellen dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Om speciaal voor 1 game Bootcamp of Parallels op m'n MacBook te zetten (daarmee een paar extra gig in beslag nemend), vind ik een beetje ver gaan.
Ben inderdaad aan het rondkijken nu. Zelfs amazon heeft hem niet in Mac formaat.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Probeer hem via internet te bestellen dan?
http://www.macgamezone.com/shop/index.phpquote:Op woensdag 8 november 2006 15:58 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ben inderdaad aan het rondkijken nu. Zelfs amazon heeft hem niet in Mac formaat.
Ik weet het.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Om speciaal voor 1 game Bootcamp of Parallels op m'n MacBook te zetten (daarmee een paar extra gig in beslag nemend), vind ik een beetje ver gaan.
Welke club ben je zelf?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:01 schreef MrMoon het volgende:
Hmmz ik heb keuze uit 4 clubs om als Feederclub te gebruiken, welke raden jullie aan?
- KFC Verbroedering Geel (België)
- FC Sion (Zwitserland)
- Yverdon-Sports FC (Zwitserland)
- KFC Desselsport (België)
PSVquote:
volgens mij kan je dat niet sturen...quote:Op woensdag 8 november 2006 16:04 schreef Merson het volgende:
(Hoe) Kan je dat sturen?
Ik wil graag een NLse club, maar krijd de hele tijd Midden Oosten, Belgie, Japan, USA of Ierland of Schotland.
Ben zelfs Spurs.
Pak die uit USA of Japan !quote:Op woensdag 8 november 2006 16:04 schreef Merson het volgende:
(Hoe) Kan je dat sturen?
Ik wil graag een NLse club, maar krijd de hele tijd Midden Oosten, Belgie, Japan, USA of Ierland of Schotland.
Ben zelfs Spurs.
Heb al drie keer afgewezen, omdat ik geen leuke clubs had. En die andere moest je 2M per jaar betalen.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Pak die uit USA of Japan !
Krijg je geen spijt van geloof me!
Ben de demo maar aan het downen om de tijd door te komenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik weet het.
Probeer anders een import shop ergens, misschien dat die hem hebben
Je merchandising gaat met miljoenen per jaar omhoog.....quote:Op woensdag 8 november 2006 16:07 schreef Merson het volgende:
[..]
Heb al drie keer afgewezen, omdat ik geen leuke clubs had. En die andere moest je 2M per jaar betalen.
Maar? Wat is het voordeel ervan dan?
Check die link dan die ik je gaf...quote:Op woensdag 8 november 2006 16:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ben de demo maar aan het downen om de tijd door te komen. Misschien ga ik het toch via Bootcamp doen.
Thanks idd daarvoor, maar om het van die Fransen te halen...quote:Op woensdag 8 november 2006 16:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Check die link dan die ik je gaf...
Bij mij vallen de blessures nu wel mee, nog amper last van.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:23 schreef MrMoon het volgende:
Ik begin toch inmiddels behoorlijk de balen te krijgen van al die blessure. Ik heb nog geen wedstrijd gespeeld zonder dat het blessures opleverde en daarbij komt ook nog dat Afellay aan de lopende band kaarten pakt.. Niet normaal... Ik heb nog niet 1 keer in mijn sterkste opstelling kunnen spelen
Agh moet je maar eens vergelijken als je iemand met hoge pa koopt en dan over 5 jaar vergelijkt met toen je hem net kocht. Ze worden alleen bij vlagen beter, maar vervolgens zakken ze weer in als puddingquote:Op woensdag 8 november 2006 17:11 schreef sjimz het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nog geen last van de trainingsbug gehad
Ik heb altijd engels gespeeld maar deze keer bevalt het nederlands me wel..in tegenstelling tot eerdere FM edities.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef Mortale het volgende:
Nederlands?
Lol, idd wel een vage bug.
Nee dat werkt niet bij mij, ik heb die 'link' nodig voor bij de toepassingquote:Op woensdag 8 november 2006 20:14 schreef Merson het volgende:
Kan je gewoon bij instellingen instellen.
zorg er voor dat je team altijd 1 doelpunt meer scoort dan de tegenstander, dan wordt je vanzelf kampioenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:11 schreef Roeni3 het volgende:
Tering, wat een opties heeft dat spel. Iemand goede basistips voor deze beginnende coach?
Thanks, goede tip, zal er zeker rekening mee houden.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:17 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
zorg er voor dat je team altijd 1 doelpunt meer scoort dan de tegenstander, dan wordt je vanzelf kampioen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |