Het is niet zo'n soort fles, het is eigenlijk een olielamp.quote:Op maandag 6 november 2006 22:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Erg leuk, en nog leuker met gespiegelde laatste idd
Het enige wat me een beetje tegenstaat is de hele fles op zich. Qua compositie is er niets mis mee, in tegendeel, maar de fles laat mij een beetje suggereren dat de wijn erg goed smaakt, zodra de kleine slaapt
Zo gespeigeld vind ikzelf leuker, dan lijkt het net of al het voorgaande weggezapd kan worden en er nu rust heerst.quote:Op maandag 6 november 2006 22:02 schreef SunChaser het volgende:
Mooie collage, al zou ik nog even proberen om de laatste te spiegelen, zodat en het paard en de fles een soort kaders vormen, om geborgenheid en veiligheid te suggereren. De fles staat nu ook beetje in de weg van de harmonie.
[afbeelding]
Ik vind het juist een mooie scheiding tussen de twee dagdelen/taken. Aan de ene kant de leuke maar verantwoordelijke kant van het leven, aan de andere kant het 'onverantwoordelijke' luieren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:02 schreef SunChaser het volgende:
Ikzelf vind de fles naar binnen teveel afstand scheppen.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:30 schreef Astridj0h het volgende:
Puckzzz... een luxe probleem!! 2 erg geslaagde foto's (hoewel ik me een beetje afvraag hoe ik jou moet passen bij straatverlichting en een (snel)weg) die (nog) niet al te best bij elkaar passen...
Ander iets wat misschien een beetje 'te rommelig' gaat ogen is dat ik deze foto wel heel erg schuin vind ten opzichte van je eerste foto. Overigens kun je nog steeds zorgen dat het bij elkaar past hoor... je schiet gewoon nog zo'n grauwige foto en nog zo'n kleurige foto.. daarna kan je ze in een vierkantje, om en om, 2 om 2 ... enz. zetten, dan is het gewoon weer een patroon en maken de kleuren relatief minder uit.
en alle voorpret missen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:53 schreef An24 het volgende:
Wat een leuke foto's komen er al voorbij....Is de discussie nergens voor nodig geweest![]()
![]()
Als je wint mag je een foto naar keuze laten afdrukken. Het hoeft dus niet perse de wedstrijd foto te zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Astridj0h het volgende:
Ff een kleine aanvulling op de tutorial van Puckzzz. Stél dat je gaat winnen.. dan kun je beter zorgen dat je ook een high res. versie hebt van je foto. (voor het afdrukken) Je kunt dus denk ik beter een groter canvas maken waar al je foto's in High Res kunt in zetten. Daarna flatten image (ik heb ook de engelse versie) opslaan in high res en dan pas de image size aanpassen naar 800 px breed (evt. USM eroveheen) en nog keer opslaan.
Tweede kleine probleem is volgens mij dat je geen (te) afwijkende maten op mag sturen naar gebeuren op linnen.
Ma ja, misschien denk ik dan wel weer een beetje te ver vooruit(voorlopig heb ik nog maar een halve foto
)
Beetje jammerquote:Op maandag 6 november 2006 06:45 schreef Puckzzz het volgende:
The things I do for FOT
foto 1 is genomen, beetje met curves en color balance zitten spelen, vond het donkere groenige wel wat hebben....ben van plan zoveel mogelijk lange sluitertijden te hanteren voor wat consistentie in de foto's.
[afbeelding]
en net als met elke wedstrijd is het toch okee om je probeerselen te laten zien? ik zie al mensen zeggen dat ze hun eerste foto klaar hebben, maar ik zie niets voorbijkomen...
m.a.w. we hebben jou al met je broek op je knieen gezienquote:Op woensdag 8 november 2006 08:56 schreef Schanulleke het volgende:
Jouw wc hadden we met afval al gezien. Kom maar met iets nieuws
Boterhamzakje er om heen, goed dichtknopenquote:Op woensdag 8 november 2006 09:18 schreef Ymke het volgende:
Ik ga nu zwemmen . zou mn canon waterproof zijn![]()
![]()
Inderdaad tot 3 meter bruikbaarquote:Op woensdag 8 november 2006 10:37 schreef freud het volgende:
[..]
Boterhamzakje er om heen, goed dichtknopen.
But seriously, zijn redelijk goedkope oplossingen voor. Soort ziplock zak voor je digicam, tot 3m bruikbaar.
Ja en? Zo geweldig was die foto niet en poepen is een structurele bezigheid in mijn dag.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:56 schreef Schanulleke het volgende:
Jouw wc hadden we met afval al gezien. Kom maar met iets nieuws
heb je die niet in hoge resolutie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
Snakelady, jij produceert ze in razendtempo zeg! en allemaal heel consistent met 1 object scherp op de voorgrond en de mens (je) onscherp op de achtergrond. die badfoto is ook weer om op te vreten (dat plukje haar) de gespiegelde versie is inderdaad beter om wat Sun zegt.
ik ben nog niet zo tevreden met mijn foto van gisteren. de kleuren vloeken heel erg bij de kleuren van de toiletfoto. in ZW doen ze het samen wel weer lekker dus ik stoei nog ff door. om deze in kleur te laten en de rest ZW vind ik ook nix, dan lijkt het alsof ik alleen maar 's nachts op de weg ben ofzo
[afbeelding]
prima formaatquote:Op donderdag 9 november 2006 08:54 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe groot wil je 'm hebben? als desktop?
Dat heb je leuk gedaan , ik vind de verdeling van de foto's ook erg prettig om naar te kijkenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:28 schreef snakelady het volgende:
erg rustig in dit topic merk ik, iedereen druk bezig ofzo?
Maar denk dat ik hem zo doe, de fles expres aan de linkerkant laten staan.
[afbeelding]
Ja die is leuk. Zo staan alle bijzaken er scherp op aan de linkerkant en de poppetjes onscherp rechts. Leuk idee en leuk uitgevooerdquote:Op donderdag 9 november 2006 20:28 schreef snakelady het volgende:
erg rustig in dit topic merk ik, iedereen druk bezig ofzo?
Maar denk dat ik hem zo doe, de fles expres aan de linkerkant laten staan.
[afbeelding]
Nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie geen foto's Elisabeth@..ElizabethR
Oh nu welquote:
Idem dito hier. Pittige opdrachtquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:34 schreef releaze het volgende:
tja, ik vind het wel een moeilijke opdracht. een dag uit mn leven bestaat concreet gezien uit slapen, slapen, slapen. naar school, aandacht schenken aan man en huisdieren, eten, fokken, spelletje en slapen. Mn wereld speelt zich af in mn hoofd, niet buiten mn lichaam. Ik vind het zo godsonmogelijk cliche om utrecht centraal mooi op de foto te krijgen, mn pyama op mn kussen, of iets in die trant.. katten op de foto.. Dus ik moet dr nog eens heel hard over nadenken hoe ik dat in fotos, in deze wereld ga capturen... als dat uberhaupt lukt. Maar daar over nadenken is al voldoende genoeg i think
Hm, herkenbaar...quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:20 schreef Mukie het volgende:
Telkens als ik een goed idee heb, kom ik maar tot 3 foto's max
Je werkt bij de geheime dienst?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:44 schreef k_man het volgende:
Dat er op mijn werk niet gefotografeerd mag worden is wel jammer.
De bankquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen.![]()
het is wel vanwege veiligheidseisen
Dat ken ik, daar zouden onze klanten niet zo heel erg blij mee zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:44 schreef k_man het volgende:
Je werkt bij de geldwitwasserette?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat ken ik, daar zouden onze klanten niet zo heel erg blij mee zijn.
quote:Op maandag 13 november 2006 09:59 schreef Mukie het volgende:
geef mij die van jou dan, en dan begin jij opnieuw
same here.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:44 schreef k_man het volgende:
hoezo... je doet toch ook nog wel eens íets anders dan werken?quote:Op maandag 13 november 2006 10:28 schreef Matness het volgende:
[..]
same here.
nul inspiratie dus, zou wel graag mee willen doen.
Op een bedrijf met erg grote klantenquote:Op maandag 13 november 2006 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je werkt bij de geldwitwasserette?
neeee, da's mijn meisjequote:Op maandag 13 november 2006 12:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Op een bedrijf met erg grote klanten
@ Puckzzz mag ik hem haar hebben dan?![]()
damnedquote:Op maandag 13 november 2006 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
neeee, da's mijn meisjedie krijg je niet
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:20 schreef FReNsJ het volgende:
2e foto gemaakt, leef ik nu echt zo saai?
Ja ik.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:48 schreef Re het volgende:
ik moet er dus nog eentje
kan me voorstellen dat er mensen moeite gaan hebben het op tijd af te krijgen
Sociaal leven doe ik niet aan, ik werk part-time, kinderen zijn groot en huishouden uhm....quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:24 schreef Ymke het volgende:
Ik heb nog niet eens de tijd gehad om 1 foto te maken ,zelfs al zou ik mn sociale leven van de hand doen dan slokken mn werk en mn kind en huishouden nog teveel op om 4 goede fotos te maken![]()
Hoe doen jullie dat toch?
Foto's maken van mijn dochter.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:24 schreef Ymke het volgende:
Ik heb nog niet eens de tijd gehad om 1 foto te maken ,zelfs al zou ik mn sociale leven van de hand doen dan slokken mn werk en mn kind en huishouden nog teveel op om 4 goede fotos te maken![]()
Het geheim heet 'snipperdag'. Niet speciaal voor de wedstrijd natuurlijk, maar af en toe een snipperdag om eens iets anders te doen dan werk, kinderen en huishouden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:24 schreef Ymke het volgende:
Ik moet nog beginnenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het geheim heet 'snipperdag'. Niet speciaal voor de wedstrijd natuurlijk, maar af en toe een snipperdag om eens iets anders te doen dan werk, kinderen en huishouden.
Ik heb mn 4-luikje al af
ik heb een concept in de kop, maar de uitvoering is wat meer werk...quote:
Same herequote:Op dinsdag 14 november 2006 20:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik heb een concept in de kop, maar de uitvoering is wat meer werk...![]()
ja, maar bijna niemand heeft nog een idee, of inspiratie, of weet niet hoe de alledaagse bezigheden vastgelegd moeten worden.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:07 schreef Miss_S het volgende:
heb echt nog geen een idee
valt me trouwens op dat er weinig foto's worden laten zien
Het vierluik mag maar 1 dag beslaan hequote:Op woensdag 15 november 2006 20:53 schreef Miss_S het volgende:
maar heb gelukkig het hele weekend om foto's te maken
Moment, ik kijk even in je fotoboekquote:Op woensdag 15 november 2006 22:28 schreef Miss_S het volgende:
kom jij het controleren dan of ze op dezelfde dag zijn gemaakt
Prima, ik kom t hele weekend langs. Moet ik nog wat meenemen? Koekjes, wijn, m'n vriendin?quote:Op donderdag 16 november 2006 00:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Moment, ik kijk even in je fotoboek
niet helemaal waar. het vierlijk moet een dag uit je leven typeren, of dat nou in 1 week geschoten is of over de hele maandquote:Op woensdag 15 november 2006 22:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het vierluik mag maar 1 dag beslaan he
als jou dat blij maakt moet je het vooral niet latenquote:Op donderdag 16 november 2006 09:13 schreef SunChaser het volgende:
Owwwwwwwwww. Dat maakt t al makkelijker. Dan kan archiefmateriaal ook makkelijker worden gebruikt.![]()
Het biedt zeker mogelijkheden. Nu alleen nog de tijd vinden iets moois in elkaar te draaien.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als jou dat blij maakt moet je het vooral niet laten
foto van MB in bed?quote:Op donderdag 16 november 2006 11:03 schreef Re het volgende:
ik heb half archief half nieuw (althans nog steeds die ene dus nodig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |