Sociaal leven doe ik niet aan, ik werk part-time, kinderen zijn groot en huishouden uhm....quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:24 schreef Ymke het volgende:
Ik heb nog niet eens de tijd gehad om 1 foto te maken ,zelfs al zou ik mn sociale leven van de hand doen dan slokken mn werk en mn kind en huishouden nog teveel op om 4 goede fotos te maken![]()
Hoe doen jullie dat toch?
Foto's maken van mijn dochter.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:24 schreef Ymke het volgende:
Ik heb nog niet eens de tijd gehad om 1 foto te maken ,zelfs al zou ik mn sociale leven van de hand doen dan slokken mn werk en mn kind en huishouden nog teveel op om 4 goede fotos te maken![]()
Het geheim heet 'snipperdag'. Niet speciaal voor de wedstrijd natuurlijk, maar af en toe een snipperdag om eens iets anders te doen dan werk, kinderen en huishouden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:24 schreef Ymke het volgende:
Ik moet nog beginnenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het geheim heet 'snipperdag'. Niet speciaal voor de wedstrijd natuurlijk, maar af en toe een snipperdag om eens iets anders te doen dan werk, kinderen en huishouden.
Ik heb mn 4-luikje al af
ik heb een concept in de kop, maar de uitvoering is wat meer werk...quote:
Same herequote:Op dinsdag 14 november 2006 20:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik heb een concept in de kop, maar de uitvoering is wat meer werk...![]()
ja, maar bijna niemand heeft nog een idee, of inspiratie, of weet niet hoe de alledaagse bezigheden vastgelegd moeten worden.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:07 schreef Miss_S het volgende:
heb echt nog geen een idee
valt me trouwens op dat er weinig foto's worden laten zien
Het vierluik mag maar 1 dag beslaan hequote:Op woensdag 15 november 2006 20:53 schreef Miss_S het volgende:
maar heb gelukkig het hele weekend om foto's te maken
Moment, ik kijk even in je fotoboekquote:Op woensdag 15 november 2006 22:28 schreef Miss_S het volgende:
kom jij het controleren dan of ze op dezelfde dag zijn gemaakt
Prima, ik kom t hele weekend langs. Moet ik nog wat meenemen? Koekjes, wijn, m'n vriendin?quote:Op donderdag 16 november 2006 00:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Moment, ik kijk even in je fotoboek
niet helemaal waar. het vierlijk moet een dag uit je leven typeren, of dat nou in 1 week geschoten is of over de hele maandquote:Op woensdag 15 november 2006 22:10 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het vierluik mag maar 1 dag beslaan he
als jou dat blij maakt moet je het vooral niet latenquote:Op donderdag 16 november 2006 09:13 schreef SunChaser het volgende:
Owwwwwwwwww. Dat maakt t al makkelijker. Dan kan archiefmateriaal ook makkelijker worden gebruikt.![]()
Het biedt zeker mogelijkheden. Nu alleen nog de tijd vinden iets moois in elkaar te draaien.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
als jou dat blij maakt moet je het vooral niet laten
foto van MB in bed?quote:Op donderdag 16 november 2006 11:03 schreef Re het volgende:
ik heb half archief half nieuw (althans nog steeds die ene dus nodig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |