Idem dito hier. Pittige opdrachtquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:34 schreef releaze het volgende:
tja, ik vind het wel een moeilijke opdracht. een dag uit mn leven bestaat concreet gezien uit slapen, slapen, slapen. naar school, aandacht schenken aan man en huisdieren, eten, fokken, spelletje en slapen. Mn wereld speelt zich af in mn hoofd, niet buiten mn lichaam. Ik vind het zo godsonmogelijk cliche om utrecht centraal mooi op de foto te krijgen, mn pyama op mn kussen, of iets in die trant.. katten op de foto.. Dus ik moet dr nog eens heel hard over nadenken hoe ik dat in fotos, in deze wereld ga capturen... als dat uberhaupt lukt. Maar daar over nadenken is al voldoende genoeg i think
Hm, herkenbaar...quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:20 schreef Mukie het volgende:
Telkens als ik een goed idee heb, kom ik maar tot 3 foto's max
Je werkt bij de geheime dienst?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:44 schreef k_man het volgende:
Dat er op mijn werk niet gefotografeerd mag worden is wel jammer.
De bankquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen.![]()
het is wel vanwege veiligheidseisen
Dat ken ik, daar zouden onze klanten niet zo heel erg blij mee zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:44 schreef k_man het volgende:
Je werkt bij de geldwitwasserette?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat ken ik, daar zouden onze klanten niet zo heel erg blij mee zijn.
quote:Op maandag 13 november 2006 09:59 schreef Mukie het volgende:
geef mij die van jou dan, en dan begin jij opnieuw
same here.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:44 schreef k_man het volgende:
hoezo... je doet toch ook nog wel eens íets anders dan werken?quote:Op maandag 13 november 2006 10:28 schreef Matness het volgende:
[..]
same here.
nul inspiratie dus, zou wel graag mee willen doen.
Op een bedrijf met erg grote klantenquote:Op maandag 13 november 2006 10:01 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je werkt bij de geldwitwasserette?
neeee, da's mijn meisjequote:Op maandag 13 november 2006 12:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Op een bedrijf met erg grote klanten
@ Puckzzz mag ik hem haar hebben dan?![]()
damnedquote:Op maandag 13 november 2006 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
neeee, da's mijn meisjedie krijg je niet
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:20 schreef FReNsJ het volgende:
2e foto gemaakt, leef ik nu echt zo saai?
Ja ik.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:48 schreef Re het volgende:
ik moet er dus nog eentje
kan me voorstellen dat er mensen moeite gaan hebben het op tijd af te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |