Het is niet zo'n soort fles, het is eigenlijk een olielamp.quote:Op maandag 6 november 2006 22:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Erg leuk, en nog leuker met gespiegelde laatste idd
Het enige wat me een beetje tegenstaat is de hele fles op zich. Qua compositie is er niets mis mee, in tegendeel, maar de fles laat mij een beetje suggereren dat de wijn erg goed smaakt, zodra de kleine slaapt
Zo gespeigeld vind ikzelf leuker, dan lijkt het net of al het voorgaande weggezapd kan worden en er nu rust heerst.quote:Op maandag 6 november 2006 22:02 schreef SunChaser het volgende:
Mooie collage, al zou ik nog even proberen om de laatste te spiegelen, zodat en het paard en de fles een soort kaders vormen, om geborgenheid en veiligheid te suggereren. De fles staat nu ook beetje in de weg van de harmonie.
[afbeelding]
Ik vind het juist een mooie scheiding tussen de twee dagdelen/taken. Aan de ene kant de leuke maar verantwoordelijke kant van het leven, aan de andere kant het 'onverantwoordelijke' luieren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:02 schreef SunChaser het volgende:
Ikzelf vind de fles naar binnen teveel afstand scheppen.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:30 schreef Astridj0h het volgende:
Puckzzz... een luxe probleem!! 2 erg geslaagde foto's (hoewel ik me een beetje afvraag hoe ik jou moet passen bij straatverlichting en een (snel)weg) die (nog) niet al te best bij elkaar passen...
Ander iets wat misschien een beetje 'te rommelig' gaat ogen is dat ik deze foto wel heel erg schuin vind ten opzichte van je eerste foto. Overigens kun je nog steeds zorgen dat het bij elkaar past hoor... je schiet gewoon nog zo'n grauwige foto en nog zo'n kleurige foto.. daarna kan je ze in een vierkantje, om en om, 2 om 2 ... enz. zetten, dan is het gewoon weer een patroon en maken de kleuren relatief minder uit.
en alle voorpret missen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:53 schreef An24 het volgende:
Wat een leuke foto's komen er al voorbij....Is de discussie nergens voor nodig geweest![]()
![]()
Als je wint mag je een foto naar keuze laten afdrukken. Het hoeft dus niet perse de wedstrijd foto te zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:27 schreef Astridj0h het volgende:
Ff een kleine aanvulling op de tutorial van Puckzzz. Stél dat je gaat winnen.. dan kun je beter zorgen dat je ook een high res. versie hebt van je foto. (voor het afdrukken) Je kunt dus denk ik beter een groter canvas maken waar al je foto's in High Res kunt in zetten. Daarna flatten image (ik heb ook de engelse versie) opslaan in high res en dan pas de image size aanpassen naar 800 px breed (evt. USM eroveheen) en nog keer opslaan.
Tweede kleine probleem is volgens mij dat je geen (te) afwijkende maten op mag sturen naar gebeuren op linnen.
Ma ja, misschien denk ik dan wel weer een beetje te ver vooruit(voorlopig heb ik nog maar een halve foto
)
Beetje jammerquote:Op maandag 6 november 2006 06:45 schreef Puckzzz het volgende:
The things I do for FOT
foto 1 is genomen, beetje met curves en color balance zitten spelen, vond het donkere groenige wel wat hebben....ben van plan zoveel mogelijk lange sluitertijden te hanteren voor wat consistentie in de foto's.
[afbeelding]
en net als met elke wedstrijd is het toch okee om je probeerselen te laten zien? ik zie al mensen zeggen dat ze hun eerste foto klaar hebben, maar ik zie niets voorbijkomen...
m.a.w. we hebben jou al met je broek op je knieen gezienquote:Op woensdag 8 november 2006 08:56 schreef Schanulleke het volgende:
Jouw wc hadden we met afval al gezien. Kom maar met iets nieuws
Boterhamzakje er om heen, goed dichtknopenquote:Op woensdag 8 november 2006 09:18 schreef Ymke het volgende:
Ik ga nu zwemmen . zou mn canon waterproof zijn![]()
![]()
Inderdaad tot 3 meter bruikbaarquote:Op woensdag 8 november 2006 10:37 schreef freud het volgende:
[..]
Boterhamzakje er om heen, goed dichtknopen.
But seriously, zijn redelijk goedkope oplossingen voor. Soort ziplock zak voor je digicam, tot 3m bruikbaar.
Ja en? Zo geweldig was die foto niet en poepen is een structurele bezigheid in mijn dag.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:56 schreef Schanulleke het volgende:
Jouw wc hadden we met afval al gezien. Kom maar met iets nieuws
heb je die niet in hoge resolutie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
Snakelady, jij produceert ze in razendtempo zeg! en allemaal heel consistent met 1 object scherp op de voorgrond en de mens (je) onscherp op de achtergrond. die badfoto is ook weer om op te vreten (dat plukje haar) de gespiegelde versie is inderdaad beter om wat Sun zegt.
ik ben nog niet zo tevreden met mijn foto van gisteren. de kleuren vloeken heel erg bij de kleuren van de toiletfoto. in ZW doen ze het samen wel weer lekker dus ik stoei nog ff door. om deze in kleur te laten en de rest ZW vind ik ook nix, dan lijkt het alsof ik alleen maar 's nachts op de weg ben ofzo
[afbeelding]
prima formaatquote:Op donderdag 9 november 2006 08:54 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe groot wil je 'm hebben? als desktop?
Dat heb je leuk gedaan , ik vind de verdeling van de foto's ook erg prettig om naar te kijkenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:28 schreef snakelady het volgende:
erg rustig in dit topic merk ik, iedereen druk bezig ofzo?
Maar denk dat ik hem zo doe, de fles expres aan de linkerkant laten staan.
[afbeelding]
Ja die is leuk. Zo staan alle bijzaken er scherp op aan de linkerkant en de poppetjes onscherp rechts. Leuk idee en leuk uitgevooerdquote:Op donderdag 9 november 2006 20:28 schreef snakelady het volgende:
erg rustig in dit topic merk ik, iedereen druk bezig ofzo?
Maar denk dat ik hem zo doe, de fles expres aan de linkerkant laten staan.
[afbeelding]
Nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie geen foto's Elisabeth@..ElizabethR
Oh nu welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |