ik vind je compo erg goed, maar door de grote witte uitgebeten vlakken vind ik 'm in tegenstelling tot het tafereel erg onrustig.quote:Op maandag 6 november 2006 11:22 schreef Astridj0h het volgende:
[afbeelding]
beetje de trant waarin ik wil gaan schieten, als ik 4 foto's kan gaan bedenken. Dit is ff het eerste plaatje, ben nog aan het bedenken of ik het in z/w wil gaan doen, maar krijg hem bij omzetten naar z/w niet goed wit om een of andere reden. Woensdag weer eens verder pielen, ook met de ander foto's die ik zojuist geschoten heb. (Deze blik verdient niet de schoonheidsprijs
)
Ben blij dat foto´s geen luchtje hebbenquote:Op maandag 6 november 2006 09:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind dat helemaal niet erg aangezien de uitvoering toch wel anders zal zijn.
maar wat vind men van deze eerste?
Dan missen we dus nog de foto met sigaret en een met een kop koffie en de foto met hop.......quote:Op maandag 6 november 2006 11:59 schreef Puckzzz het volgende:je denkt toch niet dat ik daar echt mijn behoefte aan het doen ben? zou niet durven
![]()
![]()
't is alleen wel heel erg typerend voor mijn dag, kop koffie, sigaretje en hop! naar de wc
Hij's een beetje overbelicht, of niet?quote:Op maandag 6 november 2006 11:22 schreef Astridj0h het volgende:
[afbeelding]
beetje de trant waarin ik wil gaan schieten, als ik 4 foto's kan gaan bedenken. Dit is ff het eerste plaatje, ben nog aan het bedenken of ik het in z/w wil gaan doen, maar krijg hem bij omzetten naar z/w niet goed wit om een of andere reden. Woensdag weer eens verder pielen, ook met de ander foto's die ik zojuist geschoten heb. (Deze blik verdient niet de schoonheidsprijs
)
quote:Op maandag 6 november 2006 12:03 schreef WurM het volgende:
[..]
Hij's een beetje overbelicht, of niet?![]()
Dan is overbelichting idd een goede manier om te 'censureren'quote:Op maandag 6 november 2006 12:08 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde niet dat jullie mijn bijster onintressante straat 'view' met parkeerplaatsen zouden zien.
Maar puckzzz, hoe zou ik dat 'witte vlak' minder onrustig kunnen maken dan?
ow Sun kap toch es met elke keer een discussie uit willen lokkenquote:Op maandag 6 november 2006 14:14 schreef SunChaser het volgende:
Maar die zelfportretten maken jullie met een zelfontspanner?
Ik ga zelf voor een serie van dingen die IK door een camera zie. En dan hopelijk wat meer spontaan dan ik hier soms zie, hoop op meer spontane foto's.
haha, ben het met puckzzz eens hoor, en mijn foto is spontaan, kwam pas 1 min voor de foto gemaakt werd op het idee.quote:Op maandag 6 november 2006 14:14 schreef SunChaser het volgende:
Maar die zelfportretten maken jullie met een zelfontspanner?
Ik ga zelf voor een serie van dingen die IK door een camera zie. En dan hopelijk wat meer spontaan dan ik hier soms zie, hoop op meer spontane foto's.
Elke discussie herhaalt iedereen hier 100x, dus als ik t heb over spontaan of niet dan doe ik dat.quote:Op maandag 6 november 2006 14:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow Sun kap toch es met elke keer een discussie uit willen lokkendat van spontaan en in scene gezet komt me nu mijn strot wel uit hoor.
de meningen zijn allang duidelijk hierover.quote:Op maandag 6 november 2006 14:42 schreef SunChaser het volgende:
Het is btw niet eens een discussie die ik wil losmaken, tis gewoon wat ik vind. Geloof me, in FOT hebben jullie mij niet nodig voor een maandelijkse rel
Pracht plaat.quote:Op maandag 6 november 2006 15:30 schreef snakelady het volgende:
heb deze net gemaakt na haar middagslaapje, ze was dus al wakker.
[afbeelding]
Is dat dan sigaret, koffie of Hop??quote:Op maandag 6 november 2006 17:06 schreef Puckzzz het volgende:
het is bijna donker, ik ga zo mijn tweede foto proberen te maken
Holy Mozes, is dat jouw badkamert??quote:
Ik moet zeggen, met fliser lijkt het minder geel, zonder flitser zie je het dus zoals wij het in het echt zien.quote:Op maandag 6 november 2006 19:42 schreef FReNsJ het volgende:
ik kies ook de 2e alleen lijkt het 'mannetje' daar wat onscherp(er)?
maar het ziet er in het echt ook zo gelig uit? want dan heb ik er geen probleem mee hoor, het is gewoon dat een badkamer bij mij gelijk staat aan wit
En stiekum lijkt het toch een kwestie van witbalans anders instellenquote:Op maandag 6 november 2006 19:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, met fliser lijkt het minder geel, zonder flitser zie je het dus zoals wij het in het echt zien.
De tegels zijn wel wit maar de lamp geeft geel licht.
Maar ga denk ik voor 2 ondanks het iets minder zuivere inktvismannetje.
Nouja, ik heb de indruk dat ook de voorgrond niet scherp is, en DAT was denk ik niet de bedoeling. Als in: het was de bedoeling om dat WEL scherp te hebben.quote:Op maandag 6 november 2006 15:55 schreef fr.oosje het volgende:
Ik had alleen de scherpte anders gezien, maar dat was niet de bedoeling geloof ik
quote:Op maandag 6 november 2006 21:53 schreef SunChaser het volgende:
Ja, eindelijk rust en tijd voor jezelf, uitgeteld zappen
Erg leuk, en nog leuker met gespiegelde laatste iddquote:Op maandag 6 november 2006 21:44 schreef snakelady het volgende:
snappen jullie de laatste foto uit de serie?
Wil ze nog wel anders zetten maar het gaat dus nu even om de laatste foto.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |