Boterhamzakje er om heen, goed dichtknopenquote:Op woensdag 8 november 2006 09:18 schreef Ymke het volgende:
Ik ga nu zwemmen . zou mn canon waterproof zijn![]()
![]()
Inderdaad tot 3 meter bruikbaarquote:Op woensdag 8 november 2006 10:37 schreef freud het volgende:
[..]
Boterhamzakje er om heen, goed dichtknopen.
But seriously, zijn redelijk goedkope oplossingen voor. Soort ziplock zak voor je digicam, tot 3m bruikbaar.
Ja en? Zo geweldig was die foto niet en poepen is een structurele bezigheid in mijn dag.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:56 schreef Schanulleke het volgende:
Jouw wc hadden we met afval al gezien. Kom maar met iets nieuws
heb je die niet in hoge resolutie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
Snakelady, jij produceert ze in razendtempo zeg! en allemaal heel consistent met 1 object scherp op de voorgrond en de mens (je) onscherp op de achtergrond. die badfoto is ook weer om op te vreten (dat plukje haar) de gespiegelde versie is inderdaad beter om wat Sun zegt.
ik ben nog niet zo tevreden met mijn foto van gisteren. de kleuren vloeken heel erg bij de kleuren van de toiletfoto. in ZW doen ze het samen wel weer lekker dus ik stoei nog ff door. om deze in kleur te laten en de rest ZW vind ik ook nix, dan lijkt het alsof ik alleen maar 's nachts op de weg ben ofzo
[afbeelding]
prima formaatquote:Op donderdag 9 november 2006 08:54 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe groot wil je 'm hebben? als desktop?
Dat heb je leuk gedaan , ik vind de verdeling van de foto's ook erg prettig om naar te kijkenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:28 schreef snakelady het volgende:
erg rustig in dit topic merk ik, iedereen druk bezig ofzo?
Maar denk dat ik hem zo doe, de fles expres aan de linkerkant laten staan.
[afbeelding]
Ja die is leuk. Zo staan alle bijzaken er scherp op aan de linkerkant en de poppetjes onscherp rechts. Leuk idee en leuk uitgevooerdquote:Op donderdag 9 november 2006 20:28 schreef snakelady het volgende:
erg rustig in dit topic merk ik, iedereen druk bezig ofzo?
Maar denk dat ik hem zo doe, de fles expres aan de linkerkant laten staan.
[afbeelding]
Nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie geen foto's Elisabeth@..ElizabethR
Oh nu welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |