Hoop gebakken lucht idd..quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:21 schreef TrenTs het volgende:
Makkelijk jenken over die wijken van Bos, hij zegt niet wat-ie wil doen maar wat-ie wil...
Ja laten we er nog om gaan klappen ook.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:21 schreef TrenTs het volgende:
Makkelijk jenken over die wijken van Bos, hij zegt niet wat-ie wil doen maar wat-ie wil...
Van mij mag ie het proberen in plaats van iemand anders nog eens 4 jaar aan te laten modderenquote:
Thee drinken?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Van mij mag ie het proberen in plaats van iemand anders nog eens 4 jaar aan te laten modderen
Legt hij nu uit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:21 schreef TrenTs het volgende:
Scherp.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:21 schreef Strolie75 het volgende:
Grootste puinzooi is toch in steden waar de PvdA het voor het zeggen heeft?
Terwijl oud-west prima wonen is hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:22 schreef Falco het volgende:
Tweede keer nu dat Bos de niche-markt van Amsterdam-West aanboort
South Park.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:20 schreef Joesse het volgende:
dit debat doet me een beetje denken aan:
http://www.youtube.com/watch?v=Us1lxeAabCI
Dat klapvee is vantevoren geïnstrueerd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik wil dat alles perfect gaat...*aplaus*
Whehehequote:Op vrijdag 3 november 2006 22:22 schreef yeremy het volgende:
Die Jason Bourne op RTL5 doet het trouwens ook goed.
Wat een een daadkracht
Welnee, de rijken vertrekken en de armen blijven over. De wereld is groter dan Nederland alleenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Goed toch, verschillen tussen rijk en arm worden kleiner...armer worden rijker en rijken worden armer in plaats van dat armen armer worden en rijken rijker.
En wat horen we steeds? Bos kan goed lullen, maar Nederlanders vertrouwen hem minder dan Balkenende.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:21 schreef Sammy3000 het volgende:
wat is die Balkende toch een sukkel. Hij komt niet goed over...
Ik ben enigszins partijdig (dwz ik ben NIET voor Balkie), maar Bos roeleert!
Wanneer je vindt dat de PvdA een beter en socialer beleid voert.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee niet alleen uitkeringstrekkers maar ook allochtonen en laag opgeleide. Waarom zou iemand met een goede baan en opleiding en fatsoenlijk salaris op PVDA stemmen?![]()
Dat word straks 4 jaar de baas hierquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:23 schreef nikk het volgende:
Jezus, wat een miss World uitspraken van Bos zeg...
Ik wil een betere wereld, zonder hongersnood en oorlog. En iedereen rijk.
Applaus.
hehe. Zo heerlijk gelikt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:23 schreef nikk het volgende:
Applaus.
Als de regering er niks aan doet kun je moeilijk de ambtenaren de schuld gevenquote:
Hm dat heb ik jammer genoeg niet gehoord. Ik mag hopen dat het gedegen was, het was nogal makkelijk scoren met het oproepen van zo'n "American Dream".quote:
Zelfde verhaal, maar iets minder, voor de fans van Balkenende.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:22 schreef PLAE@ het volgende:
samenvatting voor de mensen die niet kijken:
KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP mag ik wat zeggen?KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP ik wil graag dat KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAPKLAP KLAP KLAP KLAP KLAP KLAP
performance is toch wat 75% van NL stemt ben ik bang.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Balkenende vind ik inhoudelijk iets sterker, Bos heeft een iets betere performance. Maar het ontloopt elkaar niet veel.
Maar zijn oma zit daar ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef PLAE@ het volgende:
En van die ingehuurde studentjes op de achtergrond die als een gek ja zitten te knikken als er verteld wordt hoe slecht het met bejaarden gaat in verpleeghuizen.![]()
Behalve de vijf procent rijkste Nederlanders natuurlijk, die mogen verrekken, hadden ze maar niet zo rijk moeten zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:23 schreef nikk het volgende:
Applaus.
het is in ieder geval concreter dan normen en waardenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:23 schreef nikk het volgende:
Applaus.
Wat moet ie dan zeggen. Sharon Dijksma en ik? Ja van haar krijg je de indruk dat ze hard werktquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef Jesse- het volgende:
Het valt me wel op dat Bos alleen maar vanuit zichzelf praat; Ik ga dit doen, ik ga dat doen.
Terwijl Balkenende het steeds over; Wij, het cda, gaat dit en dat doen
Bos zal denk ik meer mensen aanspreken door zijn goede perfomance idd, maar hij zal ook meer mensen irriteren met dat telkens onderbreken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Balkenende vind ik inhoudelijk iets sterker, Bos heeft een iets betere performance. Maar het ontloopt elkaar niet veel.
Dat hoor ik nou niemand over de VS zeggenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef merino het volgende:
[..]
het is in ieder geval concreter dan normen en waarden
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:26 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat moet ie dan zeggen. Sharon Dijksma en ik? Ja van haar krijg je de indruk dat ze hard werkt![]()
Leuk is dat he. Ik mijd die verpleeghuizen, maar al die lui in het publiek gaan dagelijks even op de koffie.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef PLAE@ het volgende:
En van die ingehuurde studentjes op de achtergrond die als een gek ja zitten te knikken als er verteld wordt hoe slecht het met bejaarden gaat in verpleeghuizen.![]()
En zijn concrete plan is absoluut haalbaar, ja hoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef merino het volgende:
[..]
Je hebt idd gelijk. Was mij ook al opgevallen. Helaas is JP nou niet echt een flitsend persoon qua voorkomen. Maar inhoudelijk gaat het wel goed. Bos gaat niet echt diep op zaken in en dat is misschien ook wel zijn tactiek. Het publiek dat op hem stemt begrijpt die taal beter dan zware inhoudelijke kost zoals we van JP gewend zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef Mike het volgende:
Ik heb Bos tot nu toe voornamelijk kritiek horen leveren en z'n wensen horen uiten over hoe het zou moeten zijn, maar vrijwel geen plannen hoe 'ie daar wil komen.
De zwakte is dan ook van Balkenende dat-ie 'm daar niet op aanpakt.
Alleen onderbreekt Bos Balkenende steeds, wat bij mij en waarschijnlijk bij meer mensen erg irritant overkomt. Daarnaast valt het bij Bos echt op dat hij zijn praatjes ingestudeerd heeft. Dus ik denk dat het qua voorkeur bij de kijkers redelijk 50/50 is.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef Fathom het volgende:
[..]
performance is toch wat 75% van NL stemt ben ik bang.
Mwa, hij ging er inhoudelijk wel op in. Het betrekken van de ouders, probleem gevallen hard aanpakken (spijbelpolitie / politie) enzo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:24 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Hm dat heb ik jammer genoeg niet gehoord. Ik mag hopen dat het gedegen was, het was nogal makkelijk scoren met het oproepen van zo'n "American Dream".
Hypotheekrente aftrek voor mensen die het niet nodig hebbenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Behalve de vijf procent rijkste Nederlanders natuurlijk, die mogen verrekken, hadden ze maar niet zo rijk moeten zijn
Het tokkie-volk heeft inderdaad een woordenboek bij Balkenende nodig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef merino het volgende:
[..]
Er is ook toch genoeg reden om te zeiken?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:26 schreef TrenTs het volgende:
Ik hoor trouwens Bos alleen maar zeiken?![]()
Daar zijn de performances niet goed genoeg voor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef Fathom het volgende:
[..]
performance is toch wat 75% van NL stemt ben ik bang.
het gaat erom dat ze niet nog rijker worden. Maar ik betwijfel enorm of je uberhaupt wel geluisterd hebt (owh en mentaal verwerkt, erg belangrijk) naar wat Bos zegt...quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Behalve de vijf procent rijkste Nederlanders natuurlijk, die mogen verrekken, hadden ze maar niet zo rijk moeten zijn
Meer koopkrachtquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:24 schreef Halfgedraaide het volgende:
Niemand van de Bos aanhangers die mij kan vertellen wat iemand met een goede baan en opleiding eraan heeft om op PVDA te stemmen?![]()
Bos had het toch over langsgaan bij de ouders van criminele marokkanen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:21 schreef TrenTs het volgende:
Als je een huis kunt kopen van 2 miljoen moet je niet janken als je meer belasting moet betalen, het komt je dan waarschijnlijk toch al aan niks tekort.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij zit dan ook in de oppositie. Het beleid van de afgelopen jaren is tastbaar, dat van de toekomst minder. En daarnaast wil hij denk ik niet regentesk of arrogant worden genoemd zoals (al dan niet terecht) de PvdA regelmatig overkomt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef Mike het volgende:
Ik heb Bos tot nu toe voornamelijk kritiek horen leveren en z'n wensen horen uiten over hoe het zou moeten zijn, maar vrijwel geen plannen hoe 'ie daar wil komen.
En ook al was het er niet dan deed dit land niks andersquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is ook toch genoeg reden om te zeiken?
Ingestudeerd maar hij had wel iedere keer een antwoord klaar. Balkenende vroeg Frits al bijna om hulpquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Alleen onderbreekt Bos Balkenende steeds, wat bij mij en waarschijnlijk bij meer mensen erg irritant overkomt. Daarnaast valt het bij Bos echt op dat hij zijn praatjes ingestudeerd heeft. Dus ik denk dat het qua voorkeur bij de kijkers redelijk 50/50 is.
Kijk, Bos staat daar om premier te worden terwijl Balkenende er staat om met zijn CDA de grootste te wordenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:26 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat moet ie dan zeggen. Sharon Dijksma en ik? Ja van haar krijg je de indruk dat ze hard werkt![]()
Ja hoor, ik heb zeker geluisterd, heb hem héél hard horen schoppen, maar weet je, ik geloof er nog steeds geen barst van dat Nederlander beter af is met hem als premier. Ik bedoel, het is makkelijk trappen, maar echt iets zinnigs of inhoudelijks komt er ook niet uit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:28 schreef merino het volgende:
[..]
het gaat erom dat ze niet nog rijker worden. Maar ik betwijfel enorm of je uberhaupt wel geluisterd hebt (owh en mentaal verwerkt, erg belangrijk) naar wat Bos zegt...
Dus als je een hoge opleiding hebt en een goed salaris moet je volgens jou op PVDA stemmen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:28 schreef yeremy het volgende:
[..]
Meer koopkracht
Minder vaste lasten
Beter zorg.
Beter onderwijs
Beter samenleving
Geen afbraak WW, ontslagrecht, WAO, (terwijl we wel hetzelfde hier voor blijven betalen)
Geen tweedeling (arm-rijk autochtoon-allochtoon)
Humaan beleid (geen kinderen opsluiten)
Geen schoothondjes gedrag (blind achter amerika aanlopen en niet naar het volk luisteren)
Geen gezeik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:23 schreef nikk het volgende:
Applaus.
Behalve die Lamboquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je een huis kunt kopen van 2 miljoen moet je niet janken als je meer belasting moet betalen, het komt je dan waarschijnlijk toch al aan niks tekort.
Het is een debat, geen 'Woutertje Bos uit zijn ongenoegen-avond'.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is ook toch genoeg reden om te zeiken?
Ze mogen wel rijker worden maar ze hebben geen hypotheek rente aftrek nodigquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:28 schreef merino het volgende:
[..]
het gaat erom dat ze niet nog rijker worden. Maar ik betwijfel enorm of je uberhaupt wel geluisterd hebt (owh en mentaal verwerkt, erg belangrijk) naar wat Bos zegt...
Waarom mogen mensen niet rijker worden?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:28 schreef merino het volgende:
[..]
We blijven toch Nederlanders he; áls we maar wat te zeiken hebbenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:28 schreef Fathom het volgende:
[..]
En ook al was het er niet dan deed dit land niks anders
idd!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:25 schreef Mike het volgende:
Ja dat miste ik dus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:28 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Bos had het toch over langsgaan bij de ouders van criminele marokkanen?
Oh jawel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:26 schreef Fathom het volgende:
[..]
Dat hoor ik nou niemand over de VS zeggen![]()
IJzersterk argument!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:28 schreef yeremy het volgende:
Geen schoothondjes gedrag (blind achter amerika aanlopen en niet naar het volk luisteren)
Dat doen ze alquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je een huis kunt kopen van 2 miljoen moet je niet janken als je meer belasting moet betalen, het komt je dan waarschijnlijk toch al aan niks tekort.
Dat om hulp vragen was idd een afgang, vooral vanwege de reactie van Wester. Maar wat Balkenende zegt komt op mij beter over dan het ingestudeerde promo praatje van Bos.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ingestudeerd maar hij had wel iedere keer een antwoord klaar. Balkenende vroeg Frits al bijna om hulp
Balkenende en een woordenboekquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het tokkie-volk heeft inderdaad een woordenboek bij Balkenende nodig.
oh, dat zou ik NIET doen, ik kijk namelijk niet alleen naar mij zelf.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:29 schreef PLAE@ het volgende:
60% is voor het afschaffen of beperken van de hypotheekrenteaftrek maar dan wel voor toekomstige koper.
Ja logisch. Als ze mij vragen of ik het erg vind of de generatie na mij dubbel zoveel belasting moet betalen zodat ik een vette AOW heb dan zeg ik ook ja![]()
Het meest trieste onderzoek ooit dat.
Denk dat veel burgers dat ook zouden doen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:29 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het is een debat, geen 'Woutertje Bos uit zijn ongenoegen-avond'.
Balkenende zegt dan ook niets zinnigs.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bos komt inderdaad erg ingestudeerd over. Allemaal verhalen die vantevoren opgesteld zijn en een x-aantal keer doorgelopen. Balkenende bedenkt ter plekke zijn antwoorden, komt in ieder geval spontaner over met zijn teksten.
Totdat mensen niet meer genoeg geld overhouden om dat huis van twee miljoen te kopen natuurlijk. Daar wint vervolgens niemand iets mee. Kapitaalvernietiging pur sang.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Mensen die zoveel verdienen laten dat toch altijd op een Holleeder-achtige constructie zetten.quote:
welcome to the 40%quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:30 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
oh, dat zou ik NIET doen, ik kijk namelijk niet alleen naar mij zelf.
Minder goed voorbereid dus?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bos komt inderdaad erg ingestudeerd over. Allemaal verhalen die vantevoren opgesteld zijn en een x-aantal keer doorgelopen. Balkenende bedenkt ter plekke zijn antwoorden, komt in ieder geval spontaner over met zijn teksten.
Misschien, maar ik ben daar niet zo'n fan van. Ik kan me voorstellen dat veel mensen de stijl van Balkenende meer waarderen dan de anti stijl van Bos.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:30 schreef Strolie75 het volgende:
De fout vsn JP is dat hij Bos inhoudelijk probeert te bestrijden in plaats van ook eens wat steken onder de gordel uit te delen.
retorisch leeg argumentquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb zeker geluisterd, heb hem héél hard horen schoppen, maar weet je, ik geloof er nog steeds geen barst van dat Nederlander beter af is met hem als premier. Ik bedoel, het is makkelijk trappen, maar echt iets zinnigs of inhoudelijks komt er ook niet uit.
Omdat je mensen met hersens en werklust moet straffenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:30 schreef nikk het volgende:
[..]
Waarom mogen mensen niet rijker worden?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:31 schreef Yildiz het volgende:
Dit topic gaat zo tering-snel. Je zou zo een tubgirl kunnen posten.
Bos met zijn miss-world uitspraken ''ik wil vrede'' ''iedereen rijk'' antwoorden is verre van zinnig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:30 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Balkenende zegt dan ook niets zinnigs.
Verhagen is alleen wel een stuk onsympathieker dan Bos, dus daar zou het CDA weinig punten mee scoren, denk ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:30 schreef Strolie75 het volgende:
De fout vsn JP is dat hij Bos inhoudelijk probeert te bestrijden in plaats van ook eens wat steken onder de gordel uit te delen. Wat dat betreft had het CDA beter Maxime Verhagen kunnen sturen, die had de vloer aangeveegd met Woutertje.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:31 schreef Yildiz het volgende:
Dit topic gaat zo tering-snel. Je zou zo een tubgirl kunnen posten.
die van Balkenende wel eens gezien?quote:
Idd. Vooral over die vrijheid van meningsuiting. Lekker makkelijk praten als ie 't zelf niet hoeft te doen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:32 schreef bolivian het volgende:
Ernstig op de man spelen, Wouter.
quote:
Straffen of gewoon bijdragen zodat iemand die letterlijk niks te vreten heeft dat wel eens kan doen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat doen ze aldus waarom nog meer? Straffen omdat je er hard voor gewerkt hebt?
ja. Dat getuigt van lef. En het verdedigen van Nederlandse normen en waarden en idealen. Balkenende kan/durft/wil dat niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:32 schreef Arcee het volgende:
Bos gaat als premier in Indonesië het homohuwelijk verdedigen. Daar zitten we op te wachten.
Als het naar Afrika etc gaat vind ik het best maar hier kan iedereen zichzelf wel reddenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Straffen of gewoon bijdragen zodat iemand die letterlijk niks te vreten heeft dat wel eens kan doen?
Omdat elke cent tenkoste gaat van een hele arme 3de wereld bewoner. Maar om het hier in Nederland te houden, rijker willen worden als je al enorm rijk bent is een teken van manisch gedragquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat je mensen met hersens en werklust moet straffen
Ja.quote:
Inderdaad, dat was niks.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:33 schreef Pracissor het volgende:
Zwaktebod van Bos, hij praat om zijn leiderschap kwaliteiten (of het gebrek eraan) heen.
Maar gebruikt de tijd om weer eens op Balkende te zeiken op een oppervlakkige manier.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:33 schreef -skippybal- het volgende:
Kunnen die tribunes niet even instorten ofzo. Kutfanboys daar allemaal![]()
Mensen die zichzelf gigantisch in de schulden steken bij Wehkamp, Otto en Neckermann. Die mensen staan daar. Niet de mensen die door regeringsbeleid niet genoeg inkomen hebben. Ook mensen die roken verkiezen boven vers voedsel voor hun kinderen tref je er aan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:33 schreef Aoristus het volgende:
punt voor Bos, voedselbanken is echt een grens overschreden
gisteren de wereld draait door niet gezien?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ja.
Echter de verhalen van Bos lijken opgesteld door pr-adviseurs. Zoals Bush het doet in Amerika. Hoor je dan wel de echte Bos?
inderdaad, als we ergens genoeg van hebben, dan is het wel aan die zwarte kousenmentaliteitquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:34 schreef venomsnake het volgende:
hou toch op met je kerken ed balkie..![]()
Tja doet hij normaal ook in de kamer. Hij kan moeilijk luisteren en alleen maar zijn punten geven.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:34 schreef NiTiN het volgende:
Bos is wel kenkervervelend met dat onderbreken.
Nee. Dan moet je toch echt eens wat meer nieuws lezen, want dat lukt hier sommige groepen gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Als het naar Afrika etc gaat vind ik het best maar hier kan iedereen zichzelf wel redden![]()
Voedselbanken is een goed voorbeeld van burgerinitiatief, het laat zien dat we niet perse een grote overheid nodig hebben, maar dat burgers zelf ook initiatieven kunnen nemen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:33 schreef Aoristus het volgende:
I agree.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf gigantisch in de schulden steken bij Wehkamp, Otto en Neckermann. Die mensen staan daar. Niet de mensen die door regeringsbeleid niet genoeg inkomen hebben. Ook mensen die roken verkiezen boven vers voedsel voor hun kinderen tref je er aan.
Tuurlijk, hij riep jaren geleden al bij 'Dit Was Het Nieuws' dat-ie premier wilde worden. Hij ruikt nu de mogelijkheid en zal iedereens aars uitgebreid likken om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:34 schreef Sammy3000 het volgende:
Bos zegt met vertrouwen en eerlijk dat hij het land wil leiden.
haha hoe zit het met je geheugenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:34 schreef Sammy3000 het volgende:
Balkie wil niet spreken over zijn leiderschap...
Nee, tuurlijk niet! Die heeft hij niet...
Bos zegt met vertrouwen en eerlijk dat hij het land wil leiden.
Ik nijg er inmiddels om op Bos te stemmen, zonder dat ik me lullig voel.
I don't care. De echte VVD heb je ook nog nooit gehoord, die heeft ook vele spin-doctors. CDA ook.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ja.
Echter de verhalen van Bos lijken opgesteld door pr-adviseurs. Zoals Bush het doet in Amerika. Hoor je dan wel de echte Bos?
Kijk eens welke partijen de macht hebben in de steden waar voedselbanken zijn. Juist, dat zijn rode steden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:33 schreef Aoristus het volgende:
quote:Politieke Barometer week 44 - 3 november 2006
Grote partijen verliezen, kleine partijen winnen
De stijgende lijn van het CDA komt tot stilstand. Ruim twee weken voor de Tweede Kamerverkiezingen staat het CDA op 45 zetels. Dat zijn twee zetels minder dan vorige week. Ook de PvdA verliest één zetel en komt uit op 43 zetels. De SP, die vorige week nog goed was voor 19 zetels, verliest er twee en komt uit op 17 zetels.
De VVD lijkt te stabiliseren rond de 25 zetels. Al meer dan een maand schommelt de partij rond de 25 en 26 zetels. D66 is de afgelopen maand steeds goed geweest voor twee zetels, zo ook deze week.
Diverse kleinere partijen zijn deze week gestegen in politieke voorkeur. GroenLinks gaat deze week van vijf naar zeven zetels. Wilders haalt twee zetels. Vorige week kwam hij net niet boven de kiesdeler. De Partij voor de Dieren wint één zetel en heeft er nu twee. En EénNL zou één zetel halen als er vandaag verkiezingen zouden worden gehouden.
Ten slotte halen de christelijke partijen evenveel zetels als vorige week. De ChristenUnie staat op vier zetels en de SGP op twee.
Ik vind m meer op Bos inhakken dan op Balkenende.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:36 schreef rebel6 het volgende:
Frits Wester is nu wel objectief, naar beide kanten kritisch!
hoe bedoel je dat, als je het niet eens bent met de armoede, dat je om een boterham gaat vragen op het stadhuisquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Voedselbanken is een goed voorbeeld van burgerinitiatief, het laat zien dat we niet perse een grote overheid nodig hebben, maar dat burgers zelf ook initiatieven kunnen nemen.
Nee idd, dit is een groot fabeltje!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:35 schreef Apache4U het volgende:
Bos doet alsof de rijkste 5% van Nederland alleen de superrijken betreft. Dit valt volgens mij vies tegen.
Ik vind JPB trouwens het beste en ben echt geen fan van hem.
Ja het hele debat wordt goed geleid. Alleen jammer van de reclame en het publiek.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:37 schreef Mike het volgende:
Dit doet Wester goed.
Manisch om loon naar werken te willen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:34 schreef merino het volgende:
[..]
Omdat elke cent tenkoste gaat van een hele arme 3de wereld bewoner. Maar om het hier in Nederland te houden, rijker willen worden als je al enorm rijk bent is een teken van manisch gedrag
Wester was nu ook critisch naar Balkenende toe, dus dat vind ik wel meevallen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:37 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik vind m meer op Bos inhakken dan op Balkenende.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Kijk eens welke partijen de macht hebben in de steden waar voedselbanken zijn. Juist, dat zijn rode steden.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Frits ergert zich ook aan het publiek volgens mij.
Socialismequote:Op vrijdag 3 november 2006 22:38 schreef nikk het volgende:
Het verschil tussen gezond en ziek kleiner maken? Wat moet ik me daarbij voorstellen. Naar PvdA model betekent dat waarschijnlijk de top 10 procent gezonde mensen in elkaar slaan .
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:39 schreef TrenTs het volgende:
JAAAAAAAAA WOUTER! WAT EEN GEWELDIG ANTWOORD! JE GAAT ER VANUIT DAT HET LUKT! WAT EEN HISTORISCHE WOORDEN! ICH BIN EIN BERLINER, LATEN WE EEN STAANDE OVATIE GEVEN VOOR DIT HOOGSTAANDE STUKJE RETORIEK.
Ha, Rouvoet!quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:37 schreef vw_caddy het volgende:
*zapt naar Nova*
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:38 schreef nikk het volgende:
Het verschil tussen gezond en ziek kleiner maken? Wat moet ik me daarbij voorstellen. Naar PvdA model betekent dat waarschijnlijk de top 10 procent gezonde mensen in elkaar slaan .
Ik noem het naief.quote:
Rotterdam?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Kijk eens welke partijen de macht hebben in de steden waar voedselbanken zijn. Juist, dat zijn rode steden.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:40 schreef dvdfreak het volgende:
KAn iemand een viiol op het achtergrond spelen
Rouvoet vindt de opzet van het debat niet juist, eens is.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:39 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ha, Rouvoet!
En ongetwijfeld zonder klapvee in de zaal,.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:40 schreef dvdfreak het volgende:
go wouter
Krijg toch allemaal de klere...quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:40 schreef Joesse het volgende:
och jee hier komen De Avonturen van Bos en de Gewone Burger in het Land weer
*schindler's list muziekje*quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:40 schreef dvdfreak het volgende:
go wouter
manisch om zoveel geld los te trekken uit de omgeving dat het tenkoste gaat van zowel het leven van diegene als het leven eromheen. En dat gebeurd helaas in overvloede in deze wereld....quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Manisch om loon naar werken te willen?
Elke keer als hij praat wacht ik op het achtergrondmuziekje in de vorm van aanzwellende muziek.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Natuurlijk, kom maar weer es met een zielig verhaaltje, Bos.
En toch had ie tijd zatquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:41 schreef Bruce117 het volgende:
Slim van Bos om balkenende aan te spreken in de laatste seconden.
Kost Balkenende al meteen een paar seconde
Idd, kinderen afpakken van ouders is dat soms normaal?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:40 schreef PLAE@ het volgende:
Geen onschuldige kinderen in de cel. Wat een einde![]()
Dus volgens jou is 1 op de 20 nederlanders superrijk?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:37 schreef merino het volgende:
[..]
Nee idd, dit is een groot fabeltje!!
ik heb er tijdje tussen gewoont, het betreft in werkelijkheid arme suikerriet boeren in de delta van de randstad...
Is dat het allerbelangrijkste gedeelte van het beleid dat de komende jaren gevoerd moet worden?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:42 schreef nlboy het volgende:
[..]
Idd, kinderen afpakken van ouders is dat soms normaal?
Kan ik mij in grote lijnen wel in vinden. Bos = vanavond de winnaar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:42 schreef Jurgen21 het volgende:
Bos - Balkenende 1-1, waarbij Bos wint op presentatie en Balkenende op inhoud. Groot minpunt voor Bos was z'n klapvee, dat het hele debat eigenlijk heeft verpest.
Wel als het de keuze is van de ouderquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:42 schreef nlboy het volgende:
[..]
Idd, kinderen afpakken van ouders is dat soms normaal?
Boskenende of Balkenbosquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:43 schreef Fathom het volgende:
Waar moeten we nou stemmen?
Waar.. Hoe en waar.. niet op wiequote:
als je je daarin kan vinden vind ik het bijzonder dat je alsnog je favorietje als winnaar kiest.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ik mij in grote lijnen wel in vinden. Bos = vanavond de winnaar.
Ikke C. Krammlaan 2quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:43 schreef Fathom het volgende:
Waar moeten we nou stemmen?
Nou, iig niet toen Westers hem daar over vroeg.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:45 schreef HokkePok het volgende:
Bos kwam wat meer over als een leider
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:44 schreef TrenTs het volgende:
De server van TNS NIPO licht er uit.
Hij geeft wel een goede analyse vind ik.quote:
Daarom staat er misschien ook wel "in grote lijnen".quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:44 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
als je je daarin kan vinden vind ik het bijzonder dat je alsnog je favorietje als winnaar kiest.
Was er uberhaupt een winnaarhet was flut.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef Fathom het volgende:
Dat met die Das ben ik wel eens..
Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef Joesse het volgende:
ja zonder das kun je echt geen premier worden
Zie je 'm zonder das al bij Bush aankomen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef Joesse het volgende:
ja zonder das kun je echt geen premier worden
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef Fathom het volgende:
Dat met die Das ben ik wel eens..
quote:
wat dacht je van die elsevier dude... die bepaald het op een stropdas, dan had ie niet hoeven komen maar gewoon zijn standpunt kunnen geven aan het begin en daarna naar huis kunnen gaan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:46 schreef Aoristus het volgende:
Brrr, Henkjan Smits mag het beoordelen, als er iemand een rechts Telegraafballetje is, dan is hij het wel
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie je 'm zonder das al bij Bush aankomen?
bij die officiele dingen zoals Prinsjesdag draagt ie wel een das toch?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie je 'm zonder das al bij Bush aankomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |