Hoop gebakken lucht idd..quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:21 schreef TrenTs het volgende:
Makkelijk jenken over die wijken van Bos, hij zegt niet wat-ie wil doen maar wat-ie wil...
Ja laten we er nog om gaan klappen ook.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:21 schreef TrenTs het volgende:
Makkelijk jenken over die wijken van Bos, hij zegt niet wat-ie wil doen maar wat-ie wil...
Van mij mag ie het proberen in plaats van iemand anders nog eens 4 jaar aan te laten modderenquote:
Thee drinken?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Van mij mag ie het proberen in plaats van iemand anders nog eens 4 jaar aan te laten modderen
Legt hij nu uit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:21 schreef TrenTs het volgende:
Scherp.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:21 schreef Strolie75 het volgende:
Grootste puinzooi is toch in steden waar de PvdA het voor het zeggen heeft?
Terwijl oud-west prima wonen is hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:22 schreef Falco het volgende:
Tweede keer nu dat Bos de niche-markt van Amsterdam-West aanboort
South Park.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:20 schreef Joesse het volgende:
dit debat doet me een beetje denken aan:
http://www.youtube.com/watch?v=Us1lxeAabCI
Dat klapvee is vantevoren geïnstrueerd.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik wil dat alles perfect gaat...*aplaus*
Whehehequote:Op vrijdag 3 november 2006 22:22 schreef yeremy het volgende:
Die Jason Bourne op RTL5 doet het trouwens ook goed.
Wat een een daadkracht
Welnee, de rijken vertrekken en de armen blijven over. De wereld is groter dan Nederland alleenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Goed toch, verschillen tussen rijk en arm worden kleiner...armer worden rijker en rijken worden armer in plaats van dat armen armer worden en rijken rijker.
En wat horen we steeds? Bos kan goed lullen, maar Nederlanders vertrouwen hem minder dan Balkenende.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:21 schreef Sammy3000 het volgende:
wat is die Balkende toch een sukkel. Hij komt niet goed over...
Ik ben enigszins partijdig (dwz ik ben NIET voor Balkie), maar Bos roeleert!
Wanneer je vindt dat de PvdA een beter en socialer beleid voert.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nee niet alleen uitkeringstrekkers maar ook allochtonen en laag opgeleide. Waarom zou iemand met een goede baan en opleiding en fatsoenlijk salaris op PVDA stemmen?![]()
Dat word straks 4 jaar de baas hierquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:23 schreef nikk het volgende:
Jezus, wat een miss World uitspraken van Bos zeg...
Ik wil een betere wereld, zonder hongersnood en oorlog. En iedereen rijk.
Applaus.
hehe. Zo heerlijk gelikt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:23 schreef nikk het volgende:
Jezus, wat een miss World uitspraken van Bos zeg...
Ik wil een betere wereld, zonder hongersnood en oorlog. En iedereen rijk.
Applaus.
Als de regering er niks aan doet kun je moeilijk de ambtenaren de schuld gevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |