Dat doen ze alquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je een huis kunt kopen van 2 miljoen moet je niet janken als je meer belasting moet betalen, het komt je dan waarschijnlijk toch al aan niks tekort.
Dat om hulp vragen was idd een afgang, vooral vanwege de reactie van Wester. Maar wat Balkenende zegt komt op mij beter over dan het ingestudeerde promo praatje van Bos.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ingestudeerd maar hij had wel iedere keer een antwoord klaar. Balkenende vroeg Frits al bijna om hulp
Balkenende en een woordenboekquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het tokkie-volk heeft inderdaad een woordenboek bij Balkenende nodig.
oh, dat zou ik NIET doen, ik kijk namelijk niet alleen naar mij zelf.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:29 schreef PLAE@ het volgende:
60% is voor het afschaffen of beperken van de hypotheekrenteaftrek maar dan wel voor toekomstige koper.
Ja logisch. Als ze mij vragen of ik het erg vind of de generatie na mij dubbel zoveel belasting moet betalen zodat ik een vette AOW heb dan zeg ik ook ja![]()
Het meest trieste onderzoek ooit dat.
Denk dat veel burgers dat ook zouden doen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:29 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het is een debat, geen 'Woutertje Bos uit zijn ongenoegen-avond'.
Balkenende zegt dan ook niets zinnigs.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bos komt inderdaad erg ingestudeerd over. Allemaal verhalen die vantevoren opgesteld zijn en een x-aantal keer doorgelopen. Balkenende bedenkt ter plekke zijn antwoorden, komt in ieder geval spontaner over met zijn teksten.
Totdat mensen niet meer genoeg geld overhouden om dat huis van twee miljoen te kopen natuurlijk. Daar wint vervolgens niemand iets mee. Kapitaalvernietiging pur sang.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als je een huis kunt kopen van 2 miljoen moet je niet janken als je meer belasting moet betalen, het komt je dan waarschijnlijk toch al aan niks tekort.
Mensen die zoveel verdienen laten dat toch altijd op een Holleeder-achtige constructie zetten.quote:
welcome to the 40%quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:30 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
oh, dat zou ik NIET doen, ik kijk namelijk niet alleen naar mij zelf.
Minder goed voorbereid dus?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bos komt inderdaad erg ingestudeerd over. Allemaal verhalen die vantevoren opgesteld zijn en een x-aantal keer doorgelopen. Balkenende bedenkt ter plekke zijn antwoorden, komt in ieder geval spontaner over met zijn teksten.
Misschien, maar ik ben daar niet zo'n fan van. Ik kan me voorstellen dat veel mensen de stijl van Balkenende meer waarderen dan de anti stijl van Bos.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:30 schreef Strolie75 het volgende:
De fout vsn JP is dat hij Bos inhoudelijk probeert te bestrijden in plaats van ook eens wat steken onder de gordel uit te delen.
retorisch leeg argumentquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb zeker geluisterd, heb hem héél hard horen schoppen, maar weet je, ik geloof er nog steeds geen barst van dat Nederlander beter af is met hem als premier. Ik bedoel, het is makkelijk trappen, maar echt iets zinnigs of inhoudelijks komt er ook niet uit.
Omdat je mensen met hersens en werklust moet straffenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:30 schreef nikk het volgende:
[..]
Waarom mogen mensen niet rijker worden?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:31 schreef Yildiz het volgende:
Dit topic gaat zo tering-snel. Je zou zo een tubgirl kunnen posten.
Bos met zijn miss-world uitspraken ''ik wil vrede'' ''iedereen rijk'' antwoorden is verre van zinnig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:30 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Balkenende zegt dan ook niets zinnigs.
Verhagen is alleen wel een stuk onsympathieker dan Bos, dus daar zou het CDA weinig punten mee scoren, denk ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:30 schreef Strolie75 het volgende:
De fout vsn JP is dat hij Bos inhoudelijk probeert te bestrijden in plaats van ook eens wat steken onder de gordel uit te delen. Wat dat betreft had het CDA beter Maxime Verhagen kunnen sturen, die had de vloer aangeveegd met Woutertje.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:31 schreef Yildiz het volgende:
Dit topic gaat zo tering-snel. Je zou zo een tubgirl kunnen posten.
die van Balkenende wel eens gezien?quote:
Idd. Vooral over die vrijheid van meningsuiting. Lekker makkelijk praten als ie 't zelf niet hoeft te doen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:32 schreef bolivian het volgende:
Ernstig op de man spelen, Wouter.
quote:
Straffen of gewoon bijdragen zodat iemand die letterlijk niks te vreten heeft dat wel eens kan doen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat doen ze aldus waarom nog meer? Straffen omdat je er hard voor gewerkt hebt?
ja. Dat getuigt van lef. En het verdedigen van Nederlandse normen en waarden en idealen. Balkenende kan/durft/wil dat niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:32 schreef Arcee het volgende:
Bos gaat als premier in Indonesië het homohuwelijk verdedigen. Daar zitten we op te wachten.
Als het naar Afrika etc gaat vind ik het best maar hier kan iedereen zichzelf wel reddenquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:33 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Straffen of gewoon bijdragen zodat iemand die letterlijk niks te vreten heeft dat wel eens kan doen?
Omdat elke cent tenkoste gaat van een hele arme 3de wereld bewoner. Maar om het hier in Nederland te houden, rijker willen worden als je al enorm rijk bent is een teken van manisch gedragquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat je mensen met hersens en werklust moet straffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |