Dus volgens jou is 1 op de 20 nederlanders superrijk?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:37 schreef merino het volgende:
[..]
Nee idd, dit is een groot fabeltje!!
ik heb er tijdje tussen gewoont, het betreft in werkelijkheid arme suikerriet boeren in de delta van de randstad...
Is dat het allerbelangrijkste gedeelte van het beleid dat de komende jaren gevoerd moet worden?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:42 schreef nlboy het volgende:
[..]
Idd, kinderen afpakken van ouders is dat soms normaal?
Kan ik mij in grote lijnen wel in vinden. Bos = vanavond de winnaar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:42 schreef Jurgen21 het volgende:
Bos - Balkenende 1-1, waarbij Bos wint op presentatie en Balkenende op inhoud. Groot minpunt voor Bos was z'n klapvee, dat het hele debat eigenlijk heeft verpest.
Wel als het de keuze is van de ouderquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:42 schreef nlboy het volgende:
[..]
Idd, kinderen afpakken van ouders is dat soms normaal?
Boskenende of Balkenbosquote:Op vrijdag 3 november 2006 22:43 schreef Fathom het volgende:
Waar moeten we nou stemmen?
Waar.. Hoe en waar.. niet op wiequote:
als je je daarin kan vinden vind ik het bijzonder dat je alsnog je favorietje als winnaar kiest.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ik mij in grote lijnen wel in vinden. Bos = vanavond de winnaar.
Ikke C. Krammlaan 2quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:43 schreef Fathom het volgende:
Waar moeten we nou stemmen?
Nou, iig niet toen Westers hem daar over vroeg.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:45 schreef HokkePok het volgende:
Bos kwam wat meer over als een leider
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:44 schreef TrenTs het volgende:
De server van TNS NIPO licht er uit.
Hij geeft wel een goede analyse vind ik.quote:
Daarom staat er misschien ook wel "in grote lijnen".quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:44 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
als je je daarin kan vinden vind ik het bijzonder dat je alsnog je favorietje als winnaar kiest.
Was er uberhaupt een winnaarhet was flut.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef Fathom het volgende:
Dat met die Das ben ik wel eens..
Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef Joesse het volgende:
ja zonder das kun je echt geen premier worden
Zie je 'm zonder das al bij Bush aankomen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef Joesse het volgende:
ja zonder das kun je echt geen premier worden
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef Fathom het volgende:
Dat met die Das ben ik wel eens..
quote:
wat dacht je van die elsevier dude... die bepaald het op een stropdas, dan had ie niet hoeven komen maar gewoon zijn standpunt kunnen geven aan het begin en daarna naar huis kunnen gaan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:46 schreef Aoristus het volgende:
Brrr, Henkjan Smits mag het beoordelen, als er iemand een rechts Telegraafballetje is, dan is hij het wel
quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie je 'm zonder das al bij Bush aankomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |