2.50 op een remisequote:Op donderdag 2 november 2006 19:47 schreef 4-elements het volgende:
Welkom dames en heren bij de gevecht tussen twee zwaargewichten!
In de linker hoek ziet u Spooky4u, de uitdager.
In de rechter hoek vinden we XL terug.
Wie o wie gaat er winnen? U kunt nu uw geld bij mij inzetten!
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:42 schreef Spooky4u het volgende:
ik protesteer
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:43 schreef Spooky4u het volgende:
f
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:43 schreef Spooky4u het volgende:
u
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:44 schreef Spooky4u het volgende:
c
k
y
o
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:45 schreef Spooky4u het volgende:
u
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:45 schreef Spooky4u het volgende:
X
Dat kan ook in één post hoor. Zoals je ziet. Zo zit dit topic zo vol. Ik stel een permban voor. Meteen ook voor sanger, want daar irriteer ik me aan. Dus.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:45 schreef Spooky4u het volgende:
L
ik heb morgen een vrije dag. En vind het serieus een goed plan om er morgen eentje te gaan bakken. Als ik niet ziek ben, want ik voel een griepje opkomen. En dan smaakt appeltaart niet lekker.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar is die taart zonder rozijnen nou?
appeltaartquote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik heb morgen een vrije dag. En vind het serieus een goed plan om er morgen eentje te gaan bakken. Als ik niet ziek ben, want ik voel een griepje opkomen. En dan smaakt appeltaart niet lekker.
hmm lekker. en warm chocolademelk erbijquote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef MiLalaa het volgende:
ohja, nu je het zegt, appeltaart bij de schaatswedstrijdenwat een simpel, doch ge-wel-dig idee eigenlijk.
Nou, je meldt het maar als'ie klaar is. Dan stap ik in de auto.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik heb morgen een vrije dag. En vind het serieus een goed plan om er morgen eentje te gaan bakken. Als ik niet ziek ben, want ik voel een griepje opkomen. En dan smaakt appeltaart niet lekker.
ik bak er wel 2, stuur ik er eentje naar de barquote:Op donderdag 2 november 2006 21:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, je meldt het maar als'ie klaar is. Dan stap ik in de auto.
Wil je niet dat ik langskom?!?!?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik bak er wel 2, stuur ik er eentje naar de bar![]()
Retorische vraagquote:Op donderdag 2 november 2006 21:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wil je niet dat ik langskom?!?!?
het wordt al heel druk hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 21:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wil je niet dat ik langskom?!?!?
hoezo nu ineens?quote:Op donderdag 2 november 2006 22:05 schreef Bruce117 het volgende:
En nu heb ik dus echt zin in appeltaart![]()
Omdat ik er nu al bijna de hele dag aan herinnert wodtquote:
Bloemen vind ik te romantisch...quote:Op donderdag 2 november 2006 23:10 schreef komrad het volgende:
ligt er een beetje aan, zoals jij ook wel weet zijn vrouwen onvoorspelbaar
een goede bos bloemen kan, een wijntje ook
als het maar geen rommel is wat je weggeeft
Leuk veekl plezier hč, en wijn is okčquote:Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef Mirri het volgende:
Ik had toch gezegd dat ik iemand op het oog heb?
BREAKING NEWS: ik heb zaterdag een echte date!!!![]()
![]()
Ik ga bij haar eten in Utrecht.
Moet ik dan iets meenemen? Een fles wijn ofzo?![]()
Feli!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef Mirri het volgende:
Ik had toch gezegd dat ik iemand op het oog heb?
BREAKING NEWS: ik heb zaterdag een echte date!!!![]()
![]()
Ik ga bij haar eten in Utrecht.
Moet ik dan iets meenemen? Een fles wijn ofzo?![]()
Appeltaartquote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Vroeg wakker tegenwoordig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 06:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zo vroeg!
of staat je PC naast je bed?
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Meteen ook voor sanger, want daar irriteer ik me aan. Dus.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hallo, InTre.
Ey swa, die shit is freaky jeweet!quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Lord works in mysterious ways.
Ik ook.
Maar als we daar verder gaan, snapt Mirri het niet meer denk ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is al een topic met die titel: [SPT-SC] Sportbar #73 sanger en Spooky4u SC#3 Die was eerder.
Welke dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zijn nog best mogelijkheden voor je!
Meld je aan als Modjequote:
Maar wel een uitweg dus?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:41 schreef zjroentje het volgende:
Been there, done that.
Het is heus niet glitter en glamour hoor.
Uit het leven?quote:
In ieder geval uti de realiteit en de mensheid......quote:
Maar nee.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:56 schreef zjroentje het volgende:
Als modje verlies je idd alle realiteitszin.
quote:
Uitzonderingen daar gelaten.quote:
Die Mike van FTR is inderdaad wel degene die het daar staande houdt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Uitzonderingen daar gelaten. [afbeelding]
Heeft FTR 2 mods dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die Mike van FTR is inderdaad wel degene die het daar staande houdt.
Wat zal dat niveau volgende week afnemen dan!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:02 schreef Spooky4u het volgende:
Voor het baggeren zit je hier verkeerd sanger, hier zijn wel allemaal serieus!
hehehehehehehehequote:
Dat meen jij nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Was jij hier nu maar gewoon weggebleven.
Nee hoorquote:
Dan is ie veel te snel vol.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, volgens mij wil 'ie gewoon het topic helemaal voor zichzelf hebben.
Spooky wilt niet delen volgens jou?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, volgens mij wil 'ie gewoon het topic helemaal voor zichzelf hebben.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:20 schreef Spooky4u het volgende:
* Spooky4u heeft juist alle moeite gedaan om eindelijk deze TT te hebben
1 2 3 | Respect voor heeft ?> |
Geef ons een uurtje!quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:21 schreef Bruce117 het volgende:
Is dit topic nu nog niet vol !!
Niet zo pessimistisch hoor!quote:
dat lijkt er meer op!quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:25 schreef Spooky4u het volgende:
ok ok, half uurtje dan
Nope!quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:33 schreef Bruce117 het volgende:
Dat halen jullie toch niet
Principes? Wat is dat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:39 schreef Bruce117 het volgende:
Kan natuurlijk wel meehelpen, maar dat is tegen mijn principes
die eigenlijk doet het hem.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:40 schreef Bruce117 het volgende:
Valt toch wel mee.
Ik bagger eigenlijk nooit.
Nope, al kan ik hem als sportman wel waarderen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
jij bent zeker een schumacher fan.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:42 schreef Spooky4u het volgende:
Ik bagger ook nooit
Aha, ben jij die Albers fan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Nope, al kan ik hem als sportman wel waarderen.
Ik ben een Albers fan! En helemaal GEEN Renault fan, ik heb er zelf 1!
hej, die ene was ik!quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Aha, ben jij die Albers fan.
Ik dacht al wie is nou die ene fan ie hij heeft. Maar nu weten we het.
Ach, voorlopig ben ik fan van een coureur die ook daadwerkelijk de kans heeft om in de F1 te rijdenquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Aha, ben jij die Albers fan.
Ik dacht al wie is nou die ene fan ie hij heeft. Maar nu weten we het.
kloon?quote:
Je vergeet "in de F1"quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Ach, voorlopig ben ik fan van een coureur die ook daadwerkelijk de kans heeft om te rijden
wat deed jij ook weer voor werk? Iets met getalletjes toch?quote:
Jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
wat deed jij ook weer voor werk? Iets met getalletjes toch?
Die zouden ze een ban moeten geven!quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Jaboekhouder, maar je hebt van die baggeraars die er tussendoor komen
Tja, luisterden ze op Fok! maar eens naar ons he!quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:57 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Die zouden ze een ban moeten geven!
Kun je lang wachtenquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja, luisterden ze op Fok! maar eens naar ons he!
Sommige zijn al aan het twijfelen hoor!quote:
onbetekende users helaasquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:00 schreef Spooky4u het volgende:
wie wie wie wie?
Wat heeft dat nou gekost?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:20 schreef Spooky4u het volgende:
* Spooky4u heeft juist alle moeite gedaan om eindelijk deze TT te hebben
jullie = ?????quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:08 schreef 4-elements het volgende:
Jammer dat jullie bijna nooit iets posten...
10 minuten...............quote:
Als je met 10 minuten slijmen al een TT krijgt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:12 schreef Bruce117 het volgende:
Hij zal wel weer zijn gaan slijmen in #sport
Neej, daar is eigenlijk alles mis gegaan, kijk maar eens in de FB topic.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:12 schreef Bruce117 het volgende:
Hij zal wel weer zijn gaan slijmen in #sport
Ja die XLquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Neej, daar is eigenlijk alles mis gegaan, kijk maar eens in de FB topic.
Als modjes nu zomaar naar je gaan luisteren, waar gaat het dan heen met deze wereld?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Neej, daar is eigenlijk alles mis gegaan, kijk maar eens in de FB topic.
Een forum waar ook de modjes respect hebben voor usersquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als modjes nu zomaar naar je gaan luisteren, waar gaat het dan heen met deze wereld?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Een forum waar ook de modjes respect hebben voor users
Sssssssssstquote:
we wachten op het verslag en de foto's!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:12 schreef maril het volgende:
Paarden zijn weer op het droge, het was zo,n mooi gezicht![]()
![]()
![]()
![]()
journaal ook goed.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:13 schreef sanger het volgende:
[..]
we wachten op het verslag en de foto's!
nee want daar heb ik geen tijd voorquote:
sorry maar ik heb enorm last van mijn schouderen typ met een vinger hier een linkquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:17 schreef sanger het volgende:
[..]
nee want daar heb ik geen tijd voor
Nu de schaapjes nogquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:12 schreef maril het volgende:
Paarden zijn weer op het droge, het was zo,n mooi gezicht![]()
![]()
![]()
![]()
zonder verdovende middelenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Neej, die gaan naar de AH, uitstekend Halal vlees.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vast wel.
Vermoedelijk merk je er dan niets van.
Een flinke narcose er overheen. Dan merk je niets hoor.quote:
je bedoelt via een anethesist?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:35 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Een flinke narcose er overheen. Dan merk je niets hoor.
Dat is wel lullig ja.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef sanger het volgende:
[..]
je bedoelt via een anethesist?
baal er nog steeds van. was lekker vrouwtje. ik moest geopereerd. geeft ze verdoving en begint gezellig gesprek. wil ik net der telefoonnummer vragen gaat het licht uit.
En toen werd je wakker als man he?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef sanger het volgende:
[..]
je bedoelt via een anethesist?
baal er nog steeds van. was lekker vrouwtje. ik moest geopereerd. geeft ze verdoving en begint gezellig gesprek. wil ik net der telefoonnummer vragen gaat het licht uit.
En ik heb haar daarna ook nooit meer gezienquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is wel lullig ja.
Ik zou reclameren bij het energiebedrijf trouwens. DIe moeten er voor zorgen dat het licht het blijft doen. Zeker tijdens een operatie is het natuurlijk levensgevaarlijk als het licht opeens uitvalt.
Ja, toen lagen we op dezelfde kamer uit te slapen weet je nog?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En toen werd je wakker als man he?
Was dat die operatie?
Nog een operatie regelen misschien?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:39 schreef sanger het volgende:
[..]
En ik heb haar daarna ook nooit meer gezien![]()
alweerquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nog een operatie regelen misschien?
toch wel relaxed dat ze een liesbreukpatient en een geslachtsveranderinspatient langs elkaar legde.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja, toen lagen we op dezelfde kamer uit te slapen weet je nog?
![]()
Hebben jullie nog mazzel dat ze jullie niet verwisseldenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
toch wel relaxed dat ze een liesbreukpatient en een geslachtsveranderinspatient langs elkaar legde.
Ach, ik ben achteraf niet bang geweest, ik was al een man, en sanger werd er 1, dus die mixup had wel heel raar moeten lopen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hebben jullie nog mazzel dat ze jullie niet verwisselden![]()
tja een cadeautje kopen voor der verjaardag is al genoeg wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor de liefde natuurlijk.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
toch wel relaxed dat ze een liesbreukpatient en een geslachtsveranderinspatient langs elkaar legde.
pfffft of je mannelijkheid kunt laten maken Spooky! Jij bent het levende bewijs!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ach, ik ben achteraf niet bang geweest, ik was al een man, en sanger werd er 1, dus die mixup had wel heel raar moeten lopen.
ja, maar daar moet je wel eerst aan toekomen. en daarvoor is die operatie nodig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:51 schreef sanger het volgende:
[..]
tja een cadeautje kopen voor der verjaardag is al genoeg wat mij betreft.
operaties (toch? of ben ik in de war met PM)?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:50 schreef ChickenSpikey het volgende:
Waar gaat dit nou allemaal weer over?!![]()
het ging er toch om dit topic vol te krijgenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:52 schreef sanger het volgende:
[..]
operaties (toch? of ben ik in de war met PM)?
Ja maar alles wat via PM gaat kan hier echt niet hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
het ging er toch om dit topic vol te krijgen![]()
je vergeet de schoonmaakstersquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:57 schreef Spooky4u het volgende:
We hebben het op de PM toch niet zo gek gemaakt? alleen iets over trekhaken, bier en vluchtheuvels
makers of maaksters?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:09 schreef Spooky4u het volgende:
Heb nu al medelijde met de schoonmakers.
maakstersquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:17 schreef Spooky4u het volgende:
Dat weet jij beter dan ik!
Wij gaan met 3 man, dus lijkt me logisch dat er 3 schoonmaaksters komen. Al is minder geen probleemquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:20 schreef Spooky4u het volgende:
hoeveel komen er?
En dan?quote:
jij kan rekenenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:24 schreef Spooky4u het volgende:
dus dat worden er dus 6 die komen!
Ohquote:
nee hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:33 schreef Spooky4u het volgende:
schaatsen is kut!
dat is einde vriendschap met sangerquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:33 schreef Spooky4u het volgende:
schaatsen is kut!
quote:
nee want ik heb het ook te druk met schaatsen kijkenquote:
x benen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:34 schreef Spooky4u het volgende:
schaatsen blijft nog kut.
Dat moet je natuurlijk wel zeggen om nog een beetje vriendjes te blijven met XL, BS, mitt en pfapquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:33 schreef Spooky4u het volgende:
schaatsen is kut!
quote:
Nee dan gaan mensen rare dingen denkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:46 schreef Spooky4u het volgende:
Ik ga niet opnieuw een foto plaatsen hoor
sorry als we je te hoog hebben ingeschatquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:11 schreef 4-elements het volgende:
Nu gaan jullie er dus gemakshalve van uit dat de gemiddelde Fok! user denkt..
Geeft niet, dat overkomt de bestequote:Op vrijdag 3 november 2006 17:15 schreef sanger het volgende:
[..]
sorry als we je te hoog hebben ingeschat
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Geeft niet, dat overkomt de beste
Moet je daar oud voor zijn dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Zegt iemand met als Hobby geschiedenis.
Poeh poeh, vben al 25 indd. Als op 3/4 van mijn leven.quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:19 schreef Spooky4u het volgende:
wat een arogantie.
quote:
Liet 'ie je alle hoeken van de baan zien?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja anders is het een beetje moeilijk les krijgen. Maar normaalgesproken hebben we met z'n 2en les. Vandaag even niet. Zwaaaar
nouja, gewoon 40 minuten lang uiterste concentratie hequote:Op vrijdag 3 november 2006 19:01 schreef Wombcat het volgende:
Liet 'ie je alle hoeken van de baan zien?
zo van: nou hier is dus en hoek, en daar nog een
Nog steeds wat ziekjes?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:07 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nouja, gewoon 40 minuten lang uiterste concentratie heen dat terwijl je niet helemaal fit bent..
sinds ik afgelopen weekend ouderwets ben wezen stappenquote:
Hooizolder?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sinds ik afgelopen weekend ouderwets ben wezen stappenben ik niet meer hersteld, beetje algehele malaise wat niet doorzet. Oh wat ben ik zielig
quote:
Weet je zeker dat je wel een Zeeuw bent?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee hoor daar ben ik zelfs nog NOOIT geweest...
kom jji er wel eens dan? Ik kom gewoon niet zo vaak in Walcheren. Wel in Renessequote:
*troost*quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sinds ik afgelopen weekend ouderwets ben wezen stappenben ik niet meer hersteld, beetje algehele malaise wat niet doorzet. Oh wat ben ik zielig
Dus je komt toch wel eens buiten zeelandquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon in Rotterdam
Ligt dat helemaal op Walcheren joh? Ik dacht bij Goes. Ben er ook nog nooit geweest, denk ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
kom jji er wel eens dan? Ik kom gewoon niet zo vaak in Walcheren. Wel in Renesse. En 'vroeger', toen de boot er nog was, zelfs wel eens aan 'de overkant'
je ziet hoe slecht het voor me is geweest..quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:22 schreef Bruce117 het volgende:
Dus je komt toch wel eens buiten zeeland
Hej, da's vlakbij in de buurt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon in Rotterdam
Sssstquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:22 schreef XL het volgende:
Ligt dat helemaal op Walcheren joh? Ik dacht bij Goes. Ben er ook nog nooit geweest, denk ik![]()
Aan onze kant, ging je dan naar Disco Love (de Klomp)?
Mooi man! De Klompquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Sssst![]()
toen was ik 14. Ik ga meestal gewoon op stap in Goes.
quote:
Disco Klomp heet hij aan onze kant in de 'volksmond'. Ik ben er uiteraard ook wel eens geweestquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
toen heette het gewoon disco Love. Veel hipper natuurlijk
Jij er nooit geweest?
we houden er nu over opquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:29 schreef XL het volgende:
Disco Klomp heet hij aan onze kant in de 'volksmond'. Ik ben er uiteraard ook wel eens geweest![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:30 schreef komrad het volgende:
de slowchat gaat weer rap, nog iets wat ik moet weten?
weet ik maar ik zie dat er weer 2 pagina's of zo volgespamd zijn en heb geen zin om terug te lezenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
komrad
misschien dat het schaatsen bezig is?
ik geloof je maar ik heb gewoon geen zin om alles terug te lezenquote:
hoef je je toch niet voor te verontschuldigenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:36 schreef MiLalaa het volgende:
ok sorry hoor
nee hoor, was gewoon een informerende vraag, of er iets was wat dusdanig verheffend was dat ik het terug moest lezen, that's all folksquote:
Idd. Kom het door de naam dat mensen er graag in posten? Of willen ze juist dat het topic snel op slot gaat?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:06 schreef Spooky4u het volgende:
topic loopt goed!
wie niet............quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:41 schreef 4-elements het volgende:
Ik heb liever kaartjes voor een F1 race...
Ik heb ze zelfs voorgeschoten voor vrienden, dus ik ben ook nog eens helemaal blutquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gevonden? gekregen? toch niet gekocht...?
ga jij je maar schamen in de hoekquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb ze zelfs voorgeschoten voor vrienden, dus ik ben ook nog eens helemaal blut![]()
Hoe je, je toch in iemand kunt vergissenquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb ze zelfs voorgeschoten voor vrienden, dus ik ben ook nog eens helemaal blut![]()
Zo is het net een retorische vraag!quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:15 schreef XL het volgende:
Jullie vinden me niet cool genoeg voor een Justin-concert? of juist te cool?![]()
toen ik de post van XL las dacht ik dat dus ookquote:
Ik had je niet verwacht dat je jezelf naar het niveau "vrienden kopen" zou verlagen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:04 schreef XL het volgende:
[..]
Eeej komrad, hoe gaat ie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:27 schreef komrad het volgende:
[..]
toen ik de post van XL las dacht ik dat dus ook
preciesquote:Op zondag 5 november 2006 09:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zeker, de mooiste schaatsafstanden, New York marathon en Heracles - Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |