Vroeg wakker tegenwoordig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 06:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zo vroeg!
of staat je PC naast je bed?
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Meteen ook voor sanger, want daar irriteer ik me aan. Dus.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hallo, InTre.
Ey swa, die shit is freaky jeweet!quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Lord works in mysterious ways.
Ik ook.
Maar als we daar verder gaan, snapt Mirri het niet meer denk ik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is al een topic met die titel: [SPT-SC] Sportbar #73 sanger en Spooky4u SC#3 Die was eerder.
Welke dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zijn nog best mogelijkheden voor je!
Meld je aan als Modjequote:
Maar wel een uitweg dus?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:41 schreef zjroentje het volgende:
Been there, done that.
Het is heus niet glitter en glamour hoor.
Uit het leven?quote:
In ieder geval uti de realiteit en de mensheid......quote:
Maar nee.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:56 schreef zjroentje het volgende:
Als modje verlies je idd alle realiteitszin.
quote:
Uitzonderingen daar gelaten.quote:
Die Mike van FTR is inderdaad wel degene die het daar staande houdt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Uitzonderingen daar gelaten. [afbeelding]
Heeft FTR 2 mods dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die Mike van FTR is inderdaad wel degene die het daar staande houdt.
Wat zal dat niveau volgende week afnemen dan!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:02 schreef Spooky4u het volgende:
Voor het baggeren zit je hier verkeerd sanger, hier zijn wel allemaal serieus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |