Sssstquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:22 schreef XL het volgende:
Ligt dat helemaal op Walcheren joh? Ik dacht bij Goes. Ben er ook nog nooit geweest, denk ik![]()
Aan onze kant, ging je dan naar Disco Love (de Klomp)?
Mooi man! De Klompquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Sssst![]()
toen was ik 14. Ik ga meestal gewoon op stap in Goes.
quote:
Disco Klomp heet hij aan onze kant in de 'volksmond'. Ik ben er uiteraard ook wel eens geweestquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
toen heette het gewoon disco Love. Veel hipper natuurlijk
Jij er nooit geweest?
we houden er nu over opquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:29 schreef XL het volgende:
Disco Klomp heet hij aan onze kant in de 'volksmond'. Ik ben er uiteraard ook wel eens geweest![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:30 schreef komrad het volgende:
de slowchat gaat weer rap, nog iets wat ik moet weten?
weet ik maar ik zie dat er weer 2 pagina's of zo volgespamd zijn en heb geen zin om terug te lezenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
komrad
misschien dat het schaatsen bezig is?
ik geloof je maar ik heb gewoon geen zin om alles terug te lezenquote:
hoef je je toch niet voor te verontschuldigenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:36 schreef MiLalaa het volgende:
ok sorry hoor
nee hoor, was gewoon een informerende vraag, of er iets was wat dusdanig verheffend was dat ik het terug moest lezen, that's all folksquote:
Idd. Kom het door de naam dat mensen er graag in posten? Of willen ze juist dat het topic snel op slot gaat?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:06 schreef Spooky4u het volgende:
topic loopt goed!
wie niet............quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:41 schreef 4-elements het volgende:
Ik heb liever kaartjes voor een F1 race...
Ik heb ze zelfs voorgeschoten voor vrienden, dus ik ben ook nog eens helemaal blutquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gevonden? gekregen? toch niet gekocht...?
ga jij je maar schamen in de hoekquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb ze zelfs voorgeschoten voor vrienden, dus ik ben ook nog eens helemaal blut![]()
Hoe je, je toch in iemand kunt vergissenquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb ze zelfs voorgeschoten voor vrienden, dus ik ben ook nog eens helemaal blut![]()
Zo is het net een retorische vraag!quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:15 schreef XL het volgende:
Jullie vinden me niet cool genoeg voor een Justin-concert? of juist te cool?![]()
toen ik de post van XL las dacht ik dat dus ookquote:
Ik had je niet verwacht dat je jezelf naar het niveau "vrienden kopen" zou verlagen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:04 schreef XL het volgende:
[..]
Eeej komrad, hoe gaat ie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:27 schreef komrad het volgende:
[..]
toen ik de post van XL las dacht ik dat dus ook
preciesquote:Op zondag 5 november 2006 09:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zeker, de mooiste schaatsafstanden, New York marathon en Heracles - Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |