En dan?quote:
jij kan rekenenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:24 schreef Spooky4u het volgende:
dus dat worden er dus 6 die komen!
Ohquote:
nee hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:33 schreef Spooky4u het volgende:
schaatsen is kut!
dat is einde vriendschap met sangerquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:33 schreef Spooky4u het volgende:
schaatsen is kut!
quote:
nee want ik heb het ook te druk met schaatsen kijkenquote:
x benen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:34 schreef Spooky4u het volgende:
schaatsen blijft nog kut.
Dat moet je natuurlijk wel zeggen om nog een beetje vriendjes te blijven met XL, BS, mitt en pfapquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:33 schreef Spooky4u het volgende:
schaatsen is kut!
quote:
Nee dan gaan mensen rare dingen denkenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:46 schreef Spooky4u het volgende:
Ik ga niet opnieuw een foto plaatsen hoor
sorry als we je te hoog hebben ingeschatquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:11 schreef 4-elements het volgende:
Nu gaan jullie er dus gemakshalve van uit dat de gemiddelde Fok! user denkt..
Geeft niet, dat overkomt de bestequote:Op vrijdag 3 november 2006 17:15 schreef sanger het volgende:
[..]
sorry als we je te hoog hebben ingeschat
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Geeft niet, dat overkomt de beste
Moet je daar oud voor zijn dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Zegt iemand met als Hobby geschiedenis.
Poeh poeh, vben al 25 indd. Als op 3/4 van mijn leven.quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:19 schreef Spooky4u het volgende:
wat een arogantie.
quote:
Liet 'ie je alle hoeken van de baan zien?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja anders is het een beetje moeilijk les krijgen. Maar normaalgesproken hebben we met z'n 2en les. Vandaag even niet. Zwaaaar
nouja, gewoon 40 minuten lang uiterste concentratie hequote:Op vrijdag 3 november 2006 19:01 schreef Wombcat het volgende:
Liet 'ie je alle hoeken van de baan zien?
zo van: nou hier is dus en hoek, en daar nog een
Nog steeds wat ziekjes?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:07 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nouja, gewoon 40 minuten lang uiterste concentratie heen dat terwijl je niet helemaal fit bent..
sinds ik afgelopen weekend ouderwets ben wezen stappenquote:
Hooizolder?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sinds ik afgelopen weekend ouderwets ben wezen stappenben ik niet meer hersteld, beetje algehele malaise wat niet doorzet. Oh wat ben ik zielig
quote:
Weet je zeker dat je wel een Zeeuw bent?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee hoor daar ben ik zelfs nog NOOIT geweest...
kom jji er wel eens dan? Ik kom gewoon niet zo vaak in Walcheren. Wel in Renessequote:
*troost*quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sinds ik afgelopen weekend ouderwets ben wezen stappenben ik niet meer hersteld, beetje algehele malaise wat niet doorzet. Oh wat ben ik zielig
Dus je komt toch wel eens buiten zeelandquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon in Rotterdam
Ligt dat helemaal op Walcheren joh? Ik dacht bij Goes. Ben er ook nog nooit geweest, denk ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
kom jji er wel eens dan? Ik kom gewoon niet zo vaak in Walcheren. Wel in Renesse. En 'vroeger', toen de boot er nog was, zelfs wel eens aan 'de overkant'
je ziet hoe slecht het voor me is geweest..quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:22 schreef Bruce117 het volgende:
Dus je komt toch wel eens buiten zeeland
Hej, da's vlakbij in de buurt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon in Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |