Als modjes nu zomaar naar je gaan luisteren, waar gaat het dan heen met deze wereld?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Neej, daar is eigenlijk alles mis gegaan, kijk maar eens in de FB topic.
Een forum waar ook de modjes respect hebben voor usersquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als modjes nu zomaar naar je gaan luisteren, waar gaat het dan heen met deze wereld?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Een forum waar ook de modjes respect hebben voor users
Sssssssssstquote:
we wachten op het verslag en de foto's!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:12 schreef maril het volgende:
Paarden zijn weer op het droge, het was zo,n mooi gezicht![]()
![]()
![]()
![]()
journaal ook goed.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:13 schreef sanger het volgende:
[..]
we wachten op het verslag en de foto's!
nee want daar heb ik geen tijd voorquote:
sorry maar ik heb enorm last van mijn schouderen typ met een vinger hier een linkquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:17 schreef sanger het volgende:
[..]
nee want daar heb ik geen tijd voor
Nu de schaapjes nogquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:12 schreef maril het volgende:
Paarden zijn weer op het droge, het was zo,n mooi gezicht![]()
![]()
![]()
![]()
zonder verdovende middelenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Neej, die gaan naar de AH, uitstekend Halal vlees.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vast wel.
Vermoedelijk merk je er dan niets van.
Een flinke narcose er overheen. Dan merk je niets hoor.quote:
je bedoelt via een anethesist?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:35 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Een flinke narcose er overheen. Dan merk je niets hoor.
Dat is wel lullig ja.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef sanger het volgende:
[..]
je bedoelt via een anethesist?
baal er nog steeds van. was lekker vrouwtje. ik moest geopereerd. geeft ze verdoving en begint gezellig gesprek. wil ik net der telefoonnummer vragen gaat het licht uit.
En toen werd je wakker als man he?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:36 schreef sanger het volgende:
[..]
je bedoelt via een anethesist?
baal er nog steeds van. was lekker vrouwtje. ik moest geopereerd. geeft ze verdoving en begint gezellig gesprek. wil ik net der telefoonnummer vragen gaat het licht uit.
En ik heb haar daarna ook nooit meer gezienquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is wel lullig ja.
Ik zou reclameren bij het energiebedrijf trouwens. DIe moeten er voor zorgen dat het licht het blijft doen. Zeker tijdens een operatie is het natuurlijk levensgevaarlijk als het licht opeens uitvalt.
Ja, toen lagen we op dezelfde kamer uit te slapen weet je nog?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:37 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En toen werd je wakker als man he?
Was dat die operatie?
Nog een operatie regelen misschien?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:39 schreef sanger het volgende:
[..]
En ik heb haar daarna ook nooit meer gezien![]()
alweerquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nog een operatie regelen misschien?
toch wel relaxed dat ze een liesbreukpatient en een geslachtsveranderinspatient langs elkaar legde.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja, toen lagen we op dezelfde kamer uit te slapen weet je nog?
![]()
Hebben jullie nog mazzel dat ze jullie niet verwisseldenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
toch wel relaxed dat ze een liesbreukpatient en een geslachtsveranderinspatient langs elkaar legde.
Ach, ik ben achteraf niet bang geweest, ik was al een man, en sanger werd er 1, dus die mixup had wel heel raar moeten lopen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hebben jullie nog mazzel dat ze jullie niet verwisselden![]()
tja een cadeautje kopen voor der verjaardag is al genoeg wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor de liefde natuurlijk.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
toch wel relaxed dat ze een liesbreukpatient en een geslachtsveranderinspatient langs elkaar legde.
pfffft of je mannelijkheid kunt laten maken Spooky! Jij bent het levende bewijs!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ach, ik ben achteraf niet bang geweest, ik was al een man, en sanger werd er 1, dus die mixup had wel heel raar moeten lopen.
ja, maar daar moet je wel eerst aan toekomen. en daarvoor is die operatie nodig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:51 schreef sanger het volgende:
[..]
tja een cadeautje kopen voor der verjaardag is al genoeg wat mij betreft.
operaties (toch? of ben ik in de war met PM)?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:50 schreef ChickenSpikey het volgende:
Waar gaat dit nou allemaal weer over?!![]()
het ging er toch om dit topic vol te krijgenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:52 schreef sanger het volgende:
[..]
operaties (toch? of ben ik in de war met PM)?
Ja maar alles wat via PM gaat kan hier echt niet hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
het ging er toch om dit topic vol te krijgen![]()
je vergeet de schoonmaakstersquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:57 schreef Spooky4u het volgende:
We hebben het op de PM toch niet zo gek gemaakt? alleen iets over trekhaken, bier en vluchtheuvels
makers of maaksters?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:09 schreef Spooky4u het volgende:
Heb nu al medelijde met de schoonmakers.
maakstersquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:17 schreef Spooky4u het volgende:
Dat weet jij beter dan ik!
Wij gaan met 3 man, dus lijkt me logisch dat er 3 schoonmaaksters komen. Al is minder geen probleemquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:20 schreef Spooky4u het volgende:
hoeveel komen er?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |