sorry als we je te hoog hebben ingeschatquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:11 schreef 4-elements het volgende:
Nu gaan jullie er dus gemakshalve van uit dat de gemiddelde Fok! user denkt..
Geeft niet, dat overkomt de bestequote:Op vrijdag 3 november 2006 17:15 schreef sanger het volgende:
[..]
sorry als we je te hoog hebben ingeschat
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Geeft niet, dat overkomt de beste
Moet je daar oud voor zijn dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:27 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Zegt iemand met als Hobby geschiedenis.
Poeh poeh, vben al 25 indd. Als op 3/4 van mijn leven.quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:19 schreef Spooky4u het volgende:
wat een arogantie.
quote:
Liet 'ie je alle hoeken van de baan zien?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:00 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja anders is het een beetje moeilijk les krijgen. Maar normaalgesproken hebben we met z'n 2en les. Vandaag even niet. Zwaaaar
nouja, gewoon 40 minuten lang uiterste concentratie hequote:Op vrijdag 3 november 2006 19:01 schreef Wombcat het volgende:
Liet 'ie je alle hoeken van de baan zien?
zo van: nou hier is dus en hoek, en daar nog een
Nog steeds wat ziekjes?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:07 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nouja, gewoon 40 minuten lang uiterste concentratie heen dat terwijl je niet helemaal fit bent..
sinds ik afgelopen weekend ouderwets ben wezen stappenquote:
Hooizolder?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sinds ik afgelopen weekend ouderwets ben wezen stappenben ik niet meer hersteld, beetje algehele malaise wat niet doorzet. Oh wat ben ik zielig
quote:
Weet je zeker dat je wel een Zeeuw bent?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee hoor daar ben ik zelfs nog NOOIT geweest...
kom jji er wel eens dan? Ik kom gewoon niet zo vaak in Walcheren. Wel in Renessequote:
*troost*quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
sinds ik afgelopen weekend ouderwets ben wezen stappenben ik niet meer hersteld, beetje algehele malaise wat niet doorzet. Oh wat ben ik zielig
Dus je komt toch wel eens buiten zeelandquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon in Rotterdam
Ligt dat helemaal op Walcheren joh? Ik dacht bij Goes. Ben er ook nog nooit geweest, denk ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
kom jji er wel eens dan? Ik kom gewoon niet zo vaak in Walcheren. Wel in Renesse. En 'vroeger', toen de boot er nog was, zelfs wel eens aan 'de overkant'
je ziet hoe slecht het voor me is geweest..quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:22 schreef Bruce117 het volgende:
Dus je komt toch wel eens buiten zeeland
Hej, da's vlakbij in de buurt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon in Rotterdam
Sssstquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:22 schreef XL het volgende:
Ligt dat helemaal op Walcheren joh? Ik dacht bij Goes. Ben er ook nog nooit geweest, denk ik![]()
Aan onze kant, ging je dan naar Disco Love (de Klomp)?
Mooi man! De Klompquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Sssst![]()
toen was ik 14. Ik ga meestal gewoon op stap in Goes.
quote:
Disco Klomp heet hij aan onze kant in de 'volksmond'. Ik ben er uiteraard ook wel eens geweestquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
toen heette het gewoon disco Love. Veel hipper natuurlijk
Jij er nooit geweest?
we houden er nu over opquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:29 schreef XL het volgende:
Disco Klomp heet hij aan onze kant in de 'volksmond'. Ik ben er uiteraard ook wel eens geweest![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:30 schreef komrad het volgende:
de slowchat gaat weer rap, nog iets wat ik moet weten?
weet ik maar ik zie dat er weer 2 pagina's of zo volgespamd zijn en heb geen zin om terug te lezenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
komrad
misschien dat het schaatsen bezig is?
ik geloof je maar ik heb gewoon geen zin om alles terug te lezenquote:
hoef je je toch niet voor te verontschuldigenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:36 schreef MiLalaa het volgende:
ok sorry hoor
nee hoor, was gewoon een informerende vraag, of er iets was wat dusdanig verheffend was dat ik het terug moest lezen, that's all folksquote:
Idd. Kom het door de naam dat mensen er graag in posten? Of willen ze juist dat het topic snel op slot gaat?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:06 schreef Spooky4u het volgende:
topic loopt goed!
wie niet............quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:41 schreef 4-elements het volgende:
Ik heb liever kaartjes voor een F1 race...
Ik heb ze zelfs voorgeschoten voor vrienden, dus ik ben ook nog eens helemaal blutquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gevonden? gekregen? toch niet gekocht...?
ga jij je maar schamen in de hoekquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb ze zelfs voorgeschoten voor vrienden, dus ik ben ook nog eens helemaal blut![]()
Hoe je, je toch in iemand kunt vergissenquote:Op zaterdag 4 november 2006 14:04 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb ze zelfs voorgeschoten voor vrienden, dus ik ben ook nog eens helemaal blut![]()
Zo is het net een retorische vraag!quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:15 schreef XL het volgende:
Jullie vinden me niet cool genoeg voor een Justin-concert? of juist te cool?![]()
toen ik de post van XL las dacht ik dat dus ookquote:
Ik had je niet verwacht dat je jezelf naar het niveau "vrienden kopen" zou verlagen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:04 schreef XL het volgende:
[..]
Eeej komrad, hoe gaat ie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:27 schreef komrad het volgende:
[..]
toen ik de post van XL las dacht ik dat dus ook
preciesquote:Op zondag 5 november 2006 09:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zeker, de mooiste schaatsafstanden, New York marathon en Heracles - Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |