Vermoedelijke opstelling Ajax:quote:Op donderdag 2 november 2006 14:29 schreef opgebaarde het volgende:
Opstelling van vanavond al bekend?
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:31 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Babel mist wsl de topper tegen psv.
Das best nieuws toch?
quote:1/11/2006 - Babel richt zich op duel tegen PSV
(Gepost door RvN)
Voetbal International meldt dat Ryan Babel zich voor zijn rentree richt op de topper tegen PSV. Dat duel op 12 november zou haalbaar moeten zijn voor de jonge spits.
dat verwachte ik tegen Kopenhagen ookquote:Op donderdag 2 november 2006 14:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik verwacht een dikke winst partij met Sneijder in de hoofdrol.
was een beetje Arsenal -CSKA wedstrijdquote:Op donderdag 2 november 2006 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat verwachte ik tegen Kopenhagen ook![]()
Ik word zo moe van dat gezeik over Kopenhagenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat verwachte ik tegen Kopenhagen ook![]()
Dat was gister, de realiteit van vandaag is iets anders.quote:
quote:
Ryan Babel mist mogelijk Ajax-PSV
Donderdag 2 november, door JK, Amsterdam, 13.06u GMT+01.00, RTV NH
Ryan Babel lijkt de topper tussen Ajax en PSV volgende week zondag niet te gaan halen vanwege een knieblessure.
Trainer Ten Cate liet dat doorschemeren. 'We zijn geduldig met hem en dat moet ook wel met blessures. Ryan is nog zeker anderhalve week bezig voor hij terug is. 'Babel is aan zijn knie geblesseerd en heeft nog niet met de groep meegetraind.
Hier schijnt het zonnetjequote:Op donderdag 2 november 2006 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb er geen zin in met die regen
Gelukkig hebben we een dak.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb er geen zin in met die regen
ag, we liepen allemaal te schreeuwen dat we wel even zouden winnen. net als vanavondquote:Op donderdag 2 november 2006 14:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat gezeik over Kopenhagen![]()
Beetje verschil is er wel natuurlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 15:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
ag, we liepen allemaal te schreeuwen dat we wel even zouden winnen. net als vanavond![]()
quote:Ajax-coach Henk Ten Cate gaat samen met zijn medische staf een aangepast programma maken voor Tom De Mul. Dat vertelt de coach in Voetbal International. Zo wil hij ervoor zorgen dat de Belg krachtiger wordt.
De Mul speelde sterk tegen Feyenoord, maar kan dit volgens zijn coach geen negentig minuten volhouden. "Hij beschikt over de essentiële eigenschappen van een buitenspeler. Snelheid, dreiging binnen- en buitenom en een prima trap. Daarnaast heeft hij leren knokken, hij verdedigt nu ook mee. Dat moet, anders raak je op dit niveau je plaats kwijt. Zijn probleem is dat hij alles slechts gedurende een uur kan brengen."
De mul doet het de laatste tijd idd heel goed.quote:
Misschien verliest Ajax uit bij ZW ook héél dik?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:13 schreef PyTh het volgende:
Als Zulte uit bij Wien al dik wint moet dit voor ajax natuurlijk een eitje zijn
[flauw]Nee, want het laatste halfuur trekt hij het dus nietquote:Op donderdag 2 november 2006 15:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
De mul doet het de laatste tijd idd heel goed.
Mischien komt dat wel omdat hij dan moe is.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
[flauw]Nee, want het laatste halfuur trekt hij het dus niet[/flauw]
Het valt me wel op dat De Mul al een aantal keer gewisseld zonder dat daar qua tactiek een directe aanleiding toe leek te zijn. Zoals tegen Feyenoord en Heerenveen, toen Rosales er in kwam.
Stiekem vind ik het daarom wel aardig dat Kopenhagen het redelijk doet in de CL. Verlies wat dat betreft liever van Kopenhagen dan van HSV, want dat gaat helemaal voor geen meter daar.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
In de rust van Ajax - FCK was er ook nog geen vuiltje aan de lucht.![]()
Die komen we jammergenoeg niet eens in de uefa cup tegenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:32 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het daarom wel aardig dat Kopenhagen het redelijk doet in de CL. Verlies wat dat betreft liever van Kopenhagen dan van HSV, want dat gaat helemaal voor geen meter daar.
Jezus, als je in Ajax 1 speelt, dan mag toch minstens verwacht worden dat je 90 minuten vol kunt gaan?quote:
Wellicht, maar als het eenmaal zo is dan kan je er beter 'goed' mee omgaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jezus, als je in Ajax 1 speelt, dan mag toch minstens verwacht worden dat je 90 minuten vol kunt gaan?
Vorig jaar Urby, dit jaar Maduro en nu de Mul: worden er tegenwoordig alleen maar papkindjes opgeleid bij Ajax?
quote:Van tegenstander Austria Wien wisten Ten Cate en zijn staf tot anderhalve week geleden alles. ,,We weten er veel van af en toch ook weer niet, want nadat de trainer daar vorige week is ontslagen, is het een beetje anders. Afgelopen zaterdag stelde de nieuwe trainer vijf nieuwe spelers in zijn basis op. Bij die wedstrijd waren wij niet, maar we hebben wel een scout ter plaatse en hij zal ons vandaag nog bijpraten. We bekijken vanavond ook de tape van die met 4-1 gewonnen wedstrijd van Austria van dit weekeinde.”
Bang dat zijn spelers de Weense ploeg, die laag staan in de Oostenrijkse competitie en slecht begonnen aan het UEFA Cuptoernooi tegen Zulte Waregem, zullen onderschatten, is Ten Cate niet. ,,Dan refereer ik aan de training van vanmiddag. Het ging er ontspannen aan toe, maar ook scherp en geconcentreerd. Zo’n Europese wedstrijd blijft toch iets speciaals, daarin onderschat je niemand. Wij zullen spelen zoals we normaal spelen. Austria Wien speelt een 4-3-3 systeem dat nog het meeste lijkt op een 4-5-1. Dan moet je als tegenstander zo breed mogelijk gaan aanvallen en zorgen dat er veel ballen vanaf de flanken komen.”
Ten Cate heeft voor de poulefase nog wel een wens. ,,Ik hoop dat we ons na twee wedstrijden hebben gekwalificeerd. Dat zal heel veel rust geven en bovendien kan ik dan jongere spelers laten spelen.”
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jezus, als je in Ajax 1 speelt, dan mag toch minstens verwacht worden dat je 90 minuten vol kunt gaan?
Vorig jaar Urby, dit jaar Maduro en nu de Mul: worden er tegenwoordig alleen maar papkindjes opgeleid bij Ajax?
Of je wil het niet gelovenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Nogmaals, ik geloof het gewoon niet.
Henk zegt het voor de grap?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Nogmaals, ik geloof het gewoon niet.
Had je Rosales nou nog zien fietsen bij Holland Sport?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon met 5 min de eerste maken en het is een walkover.
hij was op een ronde gezet? :quote:Op donderdag 2 november 2006 15:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Had je Rosales nou nog zien fietsen bij Holland Sport?.
Nope, kan die zure kale kakkerlak niet luchten of zienquote:Op donderdag 2 november 2006 15:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Had je Rosales nou nog zien fietsen bij Holland Sport?.
heb het niet gezien dus, verklaart weer veelquote:Op donderdag 2 november 2006 16:01 schreef SiemeN het volgende:
Hij kon het niet winnen van de schaatsende cameraman van SBS.
Ik had hier minstens een opmerking van je over verwacht..
Gelukkig was die cameraman ook geen echte marathonschaatserquote:Op donderdag 2 november 2006 16:01 schreef SiemeN het volgende:
Hij kon het niet winnen van de schaatsende cameraman van SBS.
Ik had hier minstens een opmerking van je over verwacht..
Details, details!quote:Op donderdag 2 november 2006 16:03 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkig was die cameraman ook geen echte marathonschaatser![]()
In een elftal als Ajax1 spelen is fysiek loodzwaar, zo gek is dat niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien zouden ze in de jeugd meer aan krachttraining moeten doen.quote:Vorig jaar Urby, dit jaar Maduro en nu de Mul: worden er tegenwoordig alleen maar papkindjes opgeleid bij Ajax?
Volgens deze theorie zou niemand het dan 90 minuten kunnen volhouden. Maar bij ajax zijn het kennelijk alleen de jonkies die er moeite mee hebben......quote:Op donderdag 2 november 2006 16:06 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
In een elftal als Ajax1 spelen is fysiek loodzwaar, zo gek is dat niet.
[..]
Dat lijkt mij sowieso geen overbodige luxe; het zijn immers bijna allemaal mugjes.quote:Misschien zouden ze in de jeugd meer aan krachttraining moeten doen.
Ik ga voor minstens 4-0quote:Op donderdag 2 november 2006 16:44 schreef Messenga het volgende:
Hoeveel word het vanavond, heren?
4 - 0, mét gemiste kansen.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:44 schreef Messenga het volgende:
Hoeveel word het vanavond, heren?
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:45 schreef Radegast het volgende:
8-1. 6x Huntelaar.
Ja, maar tegen een ploeg die laatste staat in de Oostenrijkse competitie en die met 4-1 thuis op de kloten heeft gekregen van Zulte-Waregem, mag ook best een hoge score verwacht wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:46 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Zo, iedereen is positief zo te zien.
quote:
Ik verlang terug naar Ajax-Mariborquote:Op donderdag 2 november 2006 16:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou het ZO lekker vinden als het een wedstrijd is waarin ze er nou eens WEL allemaal invliegen.
Mag het dan UEFA zijn, dat staat toch erg leuk in de krant morgen.
En dan gaan we daten?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:54 schreef SiemeN het volgende:
Nog een half uurtje werken...
Ik stop er nu meequote:Op donderdag 2 november 2006 16:54 schreef SiemeN het volgende:
Nog een half uurtje werken...
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:52 schreef Mister_YingYang het volgende:
Dat moet minstens 10-0 worden.
Welk vak zit je?quote:
Volgend jaar pas weerquote:
Helaas.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgend jaar pas weer![]()
Ik hoopte dat je me chic en romantisch uiteten zou vragen bij de plaatselijke Mac![]()
Ik hoop het ook, maar ga er maar niet vanuit. Ik ga van huis in elk geval.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou het ZO lekker vinden als het een wedstrijd is waarin ze er nou eens WEL allemaal invliegen.
Mag het dan UEFA zijn, dat staat toch erg leuk in de krant morgen.
Ik hoop vanavond op een makkelijke overwinning en dat ze vanavond maar is mooi gaan oefenen op afwerken want dat kan nog stukken beter!quote:Op donderdag 2 november 2006 16:59 schreef kalinho het volgende:
ik wil ook gaan. Maar niemand wil mee (werk, school, etc etc)![]()
![]()
welquote:Op donderdag 2 november 2006 17:10 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik hoop vanavond op een makkelijke overwinning en dat ze vanavond maar is mooi gaan oefenen op afwerken want dat kan nog stukken beter!
offtopic:
Je sig klopt niet
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:45 schreef StarGazer het volgende:
5-0 met goed spel.
Ajax Amsterdamquote:Op donderdag 2 november 2006 17:43 schreef Jasza het volgende:
Lalalalalalalaa
JODEN!!111quote:Op donderdag 2 november 2006 17:58 schreef StarGazer het volgende:
AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wees nou maar blij met een overwinning met 2 doelpunten verschil, dat is al netjes voor Ajax. Zoals TC al zei : Europees valt niet te vergelijken met nationaal.quote:
Eerste staan in de Eredivisie, en hoeveelste staat Austria in de Oostenrijkse compquote:Op donderdag 2 november 2006 18:22 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Wees nou maar blij met een overwinning met 2 doelpunten verschil, dat is al netjes voor Ajax. Zoals TC al zei : Europees valt niet te vergelijken met nationaal.
Wat hoort gebeurt niet altijdquote:Op donderdag 2 november 2006 18:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Eerste staan in de Eredivisie, en hoeveelste staat Austria in de Oostenrijkse compKom op loek, dit Ajax hoort dik te winnen.
Heb hem er liever gewoon bij hoor. Kan soms aardig zijn actie maken. De Mul vind ik echter wel wat beter, maar die kan natuurlijk ook wel eens geblesseerd raken. En dan is Rosales toch wel een goede vervanger.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:59 schreef HeatWave het volgende:
Kunnen we na vanavond Rosales nou echt eens in V&A zetten?
Volledig eensch. Zeker die actie waarbij hij makkelijk omver werd gespeeld en toen maar ging liggen...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:38 schreef BadRabbit het volgende:
Vraagje; wtf doet Heitinga nou nog steeds op de rechtsback positie? Vandaag werd ie ook weer kinderlijk eenvoudig omspeeld in het strafschopgebied nota bene. Laat hem zijn minuten maar pakken in het centrum, daar komt hij beter tot zijn recht.
Terechte kaart voor Gabri en Stam, gewoon een stomme actie van beiden.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef Jasza het volgende:
Die scheids
Die gele kaart van Gabri sloeg nergens op, ook die van Stam vond ik overdreven.
vond ik ookquote:Op donderdag 2 november 2006 23:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Terechte kaart voor Gabri en Stam, gewoon een stomme actie van beiden.
Gabri ging met 2 benen vooruitquote:Op donderdag 2 november 2006 23:25 schreef Jasza het volgende:
Die van Gabri sloeg nergens op, ze gingen alle2 hard voor de bal
quote:Stam en Gabri mogelijk afwezig tegen Heracles
03 november 2006
Ajax-trainer Henk ten Cate wilde donderdagavond nog geen duidelijkheid geven of hij zondag in de uitwedstrijd bij Heracles Almelo een beroep doet op Jaap Stam en Gabri. Beide spelers missen bij een gele kaart de volgende competitiewedstrijd tegen kampioen PSV.
"Ik vind het geen argument dat ze bij een volgende gele kaart geschorst zijn", stelde Ten Cate. "Maar het kan natuurlijk ook dat ik vind dat sommige spelers niet goed op kunstgras uit de voeten kunnen. En ik geef soms ook spelers rust. Ik moet nog eens rustig nadenken over de opstelling voor de wedstrijd tegen Heracles. Het zou kunnen dat Stam en Gabri beginnen. Het zou ook zo maar kunnen van niet."
Tuurlijk Henkquote:Stam en Gabri mogelijk afwezig tegen Heracles
03 november 2006
Ajax-trainer Henk ten Cate wilde donderdagavond nog geen duidelijkheid geven of hij zondag in de uitwedstrijd bij Heracles Almelo een beroep doet op Jaap Stam en Gabri. Beide spelers missen bij een gele kaart de volgende competitiewedstrijd tegen kampioen PSV.
"Ik vind het geen argument dat ze bij een volgende gele kaart geschorst zijn", stelde Ten Cate. "Maar het kan natuurlijk ook dat ik vind dat sommige spelers niet goed op kunstgras uit de voeten kunnen. En ik geef soms ook spelers rust. Ik moet nog eens rustig nadenken over de opstelling voor de wedstrijd tegen Heracles. Het zou kunnen dat Stam en Gabri beginnen. Het zou ook zo maar kunnen van niet."
HeatWave, je kloon zat achter mequote:Op donderdag 2 november 2006 21:59 schreef HeatWave het volgende:
Kunnen we na vanavond Rosales nou echt eens in V&A zetten?
Geen last van gehad. En ze waren echt slecht inderdaad. Behalve die kans die in de eerste 10 minuten weg werd gegeven. Ik hield m'n hart vast...quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:36 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij hebben die gasten echt geen enkel schot tussen de palen gehad.Ik kan het me in elk geval niet voor de geest halen. Scheids was idd flut.
En wat een geklooi bij de ingangen zeg, wat ging dat traaaaaag.
Ja die rij bij Zuid J was te langquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:40 schreef zjroentje het volgende:
Ah, toen stond ik dus nog nat te regenen in de rij buiten.
Rosales was ook echt kut vandaag, eigenlijk het hele vleugspel. Doelpunten uit vrije trappen en een corner, zegt eigenlijk genoeg.
Zuid J idd.quote:
Jij zit ook aan de wiet?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op deze manier kan je het wel vergeten tegen PSV
Het was koud, maar door de nodige alcohol vooraf en wiet in het stadion goed te doen
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef Erwtensoep het volgende:
PSV wint de CL dit jaar. De enige reden waarom wij eerste staan is omdat psv dat voorlopig toelaat.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op deze manier kan je het wel vergeten tegen PSV
Het was koud, maar door de nodige alcohol vooraf en wiet in het stadion goed te doen
Je klinkt als...... uh Pyth het AD.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef Erwtensoep het volgende:
PSV wint de CL dit jaar. De enige reden waarom wij eerste staan is omdat psv dat voorlopig toelaat.
Je bedoelt die onleesbare met gele letters?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:31 schreef jna het volgende:
Wat stond er eigenlijk op dat grote doek op zuid?
Lijkt mij heel verstandig.quote:3/11/2006 - Ajax mogelijk zonder Stam en Gabri
(Gepost door HT)
BRON: AT5.nl
Henk ten Cate is er nog niet uit of Jaap Stam en Gabri aanstaande zondag meedoen in de uitwedstrijd tegen Heracles. Beide spelers zijn geschorst voor de wedstrijd tegen PSV, als zij een kaart pakken.
"Ik vind het geen argument dat ze bij een volgende gele kaart geschorst zijn, maar, ik geef soms ook spelers rust", verklaarde Ten Cate. "Ik moet nog eens rustig nadenken over de opstelling voor de wedstrijd tegen Heracles. Het zou kunnen dat Stam en Gabri beginnen. Het zou ook zo maar kunnen van niet", hulde hij zich verder in nevelen.
jep, lijkt mij ook logisch, stam is belangrijk, maar ik wil vermaelen of Ogaragu ook wel weer eens zien, die is natuurlijk ook niet voor de bank gehaald.quote:
Krohn Delhi op rechtshalfquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:17 schreef the_hunter het volgende:
Met alle respect, maar tegen Heracles moet je Stam en Gabri wel rust kunnen geven. Lijkt me dan ook niet onverstandig om dat dan te doen. Stam en Gabri heb je natuurlijk wel nodig tegen psv. Vermaelen kan erin voor Stam. Voor Gabri zou ik Perez op de '10' zetten. Ook omdat Huntelaar al aangaf dat hij het liefste met een '10' achter zich speelt. En dan Sneijder linkshalf en Maduro rechtshalf.
Dom dat ie een nutteloze kaart pakte...quote:
quote:Ajax-trainer Henk ten Cate was na afloop uiteraard verguld met de drie punten, maar erkende ook dat de balcirculatie sneller kon. "Het ging bij vlagen wel aardig", vertelde Ten Cate tegenover AT5. "Soms was ons tempo te laag, maar dat kwam ook door de tegenstander. Met kleine overtredingen in een kleine ruimte probeerde Austria ons ritme te breken. " Toch overheerste de tevredenheid.
"Dit is niettemin een goede zege en een goede start voor ons. Ik denk dat we wel doorkomen. En leuk voor invaller Manucharyan dat hij scoorde. "
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:03 schreef M0NTANA het volgende:
Zag overigens dat het leven van Ryan Babel nu al verfilmd is, zoveel heeft hij toch nog niet gepresteerd. Vaag ook dat men Brad Pitt de rol van Babel laat spelen, neem dan een acteur als Eddy Murphy, Denzel Washington of Morgan Freeman ofzo.
Wapperende armen? Hij wapent zich tegen de verdedigers. Doet hij dat niet, krijgt hij zelf bij ieder duel een paar tikken. Hij zou het alleen iets slimmer moeten doen nog, want zoals hij het nu doet, valt het te erg op. De scheidsrechter floot gisteren meer tegen Huntelaar dan voor. Dat kan nooit goed zijn. Verder vond ik Huntelaar meevoetballend weer erg goed. Hij is hard op weg om een hele complete spits te wordenquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:04 schreef BoNi het volgende:
Binnen vijf wedstrijden heeft Huntelaar een rode kaart aan zijn broek voor wapperende armen. Valt me de laatste tijd op dat hij echt vaak vrij gefrustreerd reageert en heel bewust zijn man 'opvangt'...
Ik kan het verkeerd gezien hebben, maar gister toch een keer of twee zo'n actie voorbij zien komen...
quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:36 schreef PyTh het volgende:
Normaal gesproken niet, maar je weet nooit....
Als iedereen zich zo door blijft ontwikkelen kan er wel wat moois groeien denk ik
Dat is niks nieuws hoor, kijk eens naar oude beelden en je zult zien dat ze toen veel geniepiger en harder waren dan nu, omdat het toen kon en tegenwoordig niet meer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:11 schreef HeatWave het volgende:
KJH wordt (logisch) super strak gedekt altijd, ze hangen aan hem, schoppen, slaan etc, er DAT mag allemaal, maar als hij EEN keer iets doet om zich los te werken van zo'n kutverdediger die het met voetbal niet kan, dan krijgt HIJ een kaart!
Pure verkrachting van het voetbal, bescherm de aanvallers nou eens, ZIJ maken het spel met goals etc, DAAR komt het publiek voor...
Sukkeltje, sukkeltje, sukkeltjequote:Op vrijdag 3 november 2006 09:35 schreef the_hunter het volgende:
Die gozer die die bal wilde vangen trouwens hahaha![]()
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld isquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Moet je nagaan dat Ryan Babel geblesseerd was en het er dus acht konden zijn, best netjes!quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Van Nijnatten heeft waarschijnlijk flink wat boze mailtjes gehad, want hij komt vandaag zowaar met een positief stuk over Ajax!
7 Nederlanders in de basis gisteren, dat is wel eens anders geweest.
Idd ja.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:35 schreef the_hunter het volgende:
Inderdaad lekker handig van hemquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:35 schreef the_hunter het volgende:
Plus het feit dat de meerderheid spelers uit de eigen jeugd zijn. Ajax is goed bezig.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat Ryan Babel geblesseerd was en het er dus acht konden zijn, best netjes!![]()
het woordje "bier" zit bij jouw standaard onder Ctrl V he?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:56 schreef Sethje het volgende:
Het bier was lekker gister
Hehe nee dat niet. Maar het was voor gister wel typerend. Geen bijster interesante wedstrijd, wel een goede overwinning. Al kneep ik hem even bij de buitenspel 1-1, en de grote kans begin tweede helft toen die linksbuiten Johnny dolde. Maar 3-0 is lekker, in Praag kunnen we ons al plaatsen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:59 schreef jna het volgende:
[..]
het woordje "bier" zit bij jouw standaard onder Ctrl V he?![]()
Je mag niet naar het verleden kijken want het is duidelijk dat als je naar de afgelopen 10 jaar kijkt, dat psv dan de beste isquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
nog een leuk feitje over de Beste Nederlandse Club in de Champions League:
[afbeelding]
Evenveel wedstrijden gespeeld, en toch boven PSV
Ik weet niet eens meer wie het wasquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe dat zei iemand he. Ik zal geen namen noemen.
NEEEEEEEEJJJJ!!!!!!!! Die kaart van Gabri was echt onterecht.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Terechte kaart voor Gabri en Stam, gewoon een stomme actie van beiden.
hehquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe dat zei iemand he. Ik zal geen namen noemen.
PyThje heeft liever niet dat we naar het verleden kijken, maar als PSV straks in Amsterdam verliest, gaat hij de vorige seizoenen erbij halen. Let maar op!quote:Keje Molenaar, oud-speler van Ajax. "Ik zweer het je, als het zo doorgaat vliegen ze er nog uit. Feyenoord heeft momenteel het niveau van een eerstedivisieclub. Deze ploeg is zo ziek."
Ik wil hier niet de advocaat van de duivel spelen, maar daar gaat de komende CL wedstrijden verandering in komen, vrees ik. PSV gaat nog genoeg punten pakken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:02 schreef Mangoworks2002 het volgende:
nog een leuk feitje over de Beste Nederlandse Club in de Champions League:
[afbeelding]
Evenveel wedstrijden gespeeld, en toch boven PSV
niet zo eng pratenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik wil hier niet de advocaat van de duivel spelen, maar daar gaat de komende CL wedstrijden verandering in komen, vrees ik. PSV gaat nog genoeg punten pakken.
Raar dat jij meteen zo spastisch reageert op wat ik zeg. Je kan namelijk ook gewoon naar de feiten kijken en zien dat PSV wel degelijk goed speelt de laatste tijd, waardoor de kans dat ze genoeg extra punten gaan pakken groot is.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef twi het volgende:
PSV pakt wellicht nog 3 of 4 puntjes, dan is de pret voor dit seizoen ook weer voorbij. Dat hysterische gedoe over hoe goed PSV wel niet is komt me ook de strot uit. Een paar wedstrijdjes spelen ze aardig (niet meer dan dat, Galatasaray uit had gewoon verloren kunnen worden) en gelijk is iedereen bang voor PSV? Flikker toch op zeg.
Je had het woord 'goed' weg moeten laten. Degelijk zijn ze namelijk ja, goed niet. Als die prutser die bal gewoon stopt, hadden ze nu nog problemen gehad. Dat is een kwestie van geluk, meer niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:58 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Raar dat jij meteen zo spastisch reageert op wat ik zeg. Je kan namelijk ook gewoon naar de feiten kijken en zien dat PSV wel degelijk goed speelt de laatste tijd, waardoor de kans dat ze genoeg extra punten gaan pakken groot is.
Mij komt het de strot uit dat je klaarblijkelijk niets positiefs over andere Nederlandse clubs dan Ajax mag zeggen.
Than?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bedoelt die onleesbare met gele letters?
With one win in Vienna, we achieved more then you ever will oid.
Degelijk kan ook goed zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je had het woord 'goed' weg moeten laten. Degelijk zijn ze namelijk ja, goed niet. Als die prutser die bal gewoon stopt, hadden ze nu nog problemen gehad. Dat is een kwestie van geluk, meer niet.
't Is niet alleen jouw reactie hoor, maar die tendens van "PSV zou de CL wel kunnen winnen" na een AZ dat wederom met faalangst kampt, een gelukkig gewonnen wedstrijdje uit bij Galatasaray en aardige overwinningen op RKC en Sparta. Dat is gewoon meelullen met de pers, bij wie het ineens in hun bol geschoten lijkt. Over PSV - Galatasaray kan ik niet oordelen, toen ben ik na 20 minuten in slaap gevallen. En dat laatste is ook gelijk m'n mening over hoe "goed" PSV is.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:02 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Degelijk kan ook goed zijn.
En nu hou ik op met lullen over PSV in een Ajax topic, heb er zelf ook geen zin meer in. Maar het feit dat je hier niet eens mag zeggen dat je verwacht dat PSV nog extra punten gaat pakken en daar meteen zo'n zeiksnor als twi overheen krijgt omdat je ook maar iets positiefs over een andere Nederlandse club zegt, is echt te jammer voor woorden.
Nog iets over gisteravond: regelmatige overwinning, klaar, uit, lekker doorgaan naar de volgende.
Was idd lachequote:Op vrijdag 3 november 2006 12:21 schreef Ayaxola het volgende:
Dat mannetje die die bal op wilde vangen idd![]()
![]()
Gebeurde ook in Heerenveen na de wedstrijd, begrijp ik ook niet helemaal....quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:35 schreef Ayaxola het volgende:
Owja, waarom werd er trouwens weer over Postma gezongen?![]()
Die gasten speelden ook 4-5-1. Dan heb je goede vleugelspelers nodig die er langs gaan en een voorzet afleveren. De enige spelers die ik dat zie doen zijn Mitea en Manucharyan. Perez gaat de hele tijd naar binnen of doet een tikkie terug. En Rosales en De Mul komen sowieso hun man niet voorbij.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:12 schreef S-Two het volgende:
Best een saaie wedstrijd; werd niet echt veel gecreeerd. Maar goed, 3-0 is uiteindelijk gewoon een goede overwinning.
Tja dat moeten hun weten. Ik vind het ook een beetje onzin om over Postma te zingen terwijl we tegen fucking Austria Wien spelen. Zelfde geldt trouwens voor dat "bommen op rotterdam" terwijl we tegen bijvoorbeeld Vitesse spelen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
Gebeurde ook in Heerenveen na de wedstrijd, begrijp ik ook niet helemaal....
Aan de andere kant: Zit je AZ en Heerenveen in de UEFA cup te kijken en dan hoor je daar op de tribunes ook: 'Wie niet springt....'![]()
![]()
Zonder keeper?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:26 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die gasten speelden ook 5-5-1. Dan heb je goede vleugelspelers nodig die er langs gaan en een voorzet afleveren. De enige spelers die ik dat zie doen zijn Mitea en Manucharyan
Ja, dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tja dat moeten hun weten. Ik vind het ook een beetje onzin om over Postma te zingen terwijl we tegen fucking Austria Wien spelen. Zelfde geldt trouwens voor dat "bommen op rotterdam" terwijl we tegen bijvoorbeeld Vitesse spelen.
Wees blij dat dat eindelijk gebeurt. Is toch weer een extra wapen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:27 schreef Tvduijn het volgende:
Alleen ajax dat 3x uit een standaardsituatie scoort?? Lijken psv wel (zouden we dan toch kampioen worden)
Als nou de gewone 'veldkansen' ook nog veel meer worden afgerondquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:29 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wees blij dat dat eindelijk gebeurt. Is toch weer een extra wapen.
Niks van gehoordquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:35 schreef Ayaxola het volgende:
Owja, waarom werd er trouwens weer over Postma gezongen?![]()
Ik verder op het vak ook niet. Hoorde het buiten wel eventjes, het begint meer een vreugde song te wordenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niks van gehoord
Dat AZ en andere kleine clubjes uit onze nationale competitie over ons zingen is niet zo gek, die zijn gewoon geobsedeerd door ons en kijken tegen ons op.
quote:Het Fair Play-klassement wordt als volgt opgesteld:
De vier arbiters beoordelen de clubs per wedstrijd op verschillende punten, namelijk gele en rode kaarten, positief spel, respect voor de tegenstander, respect voor de scheidsrechter, gedrag van de teamofficials en het gedrag van de toeschouwers.
1. AZ
2. RBC
3. De Graafschap
4. FC Twente
5. FC Volendam
6. Roda JC
7. Excelsior
8. Heerenveen
9. PSV
10. Willem II
11. FC Zwolle
12. VVV Venlo
13. NEC
14. FC Groningen
15. Storm. Telstar
16. Emmen
17. BV Veendam
18. MVV
19. AJAX
20. FC Den Bosch
21. AGOVV
22. Sparta
23. Haarlem
24. FC Dordrecht
25. TOP Oss
26. FC Utrecht
27. RKC Waalwijk
28. Fortuna Sittard
29. Go Ahead Eagles
30. FC Eindhoven
31. NAC Breda
32. FC Omniworld
33. Helmond Sport
34. Vitesse
35. Heracles Almelo
36. Cambuur
37. Feyenoord
38. ADO Den Haag
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:04 schreef koningdavid het volgende:
Ze zullen er vast nog trots op zijn ook.![]()
Het bewijst gewoon maar eens dat die clubs gewoon niets met voetbal te maken hebbenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:04 schreef koningdavid het volgende:
En vorig jaar dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het bewijst gewoon maar eens dat die clubs gewoon niets met voetbal te maken hebben.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:27 schreef mikey99 het volgende:
iemand al een video van de wedstrijd van gister?
Ik zat op Zuid, daar zeker 2 keer gehoord.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niks van gehoord
Dat AZ en andere kleine clubjes uit onze nationale competitie over ons zingen is niet zo gek, die zijn gewoon geobsedeerd door ons en kijken tegen ons op.
Wrijf het er nog maar eens inquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:15 schreef Erasmusch het volgende:
Vorig jaar wonnen we dus de Fair Play cup
Manuquote:--------------------------------------------------------------------------------
Manucharyan: ik pas bij deze ploeg
--------------------------------------------------------------------------------
3 november 2006
Edgar Manucharyan is klaar om de Ajax-fans te laten zien wat hij kan. Dat laat de Armeense aanvaller weten op de website FCUpdate.nl. Manucharyan zorgde donderdagavond in het UEFA Cup-duel met Austria Wien als invaller voor de tweede Amsterdamse treffer. De jongeling kampte lange tijd met blessures, maar is duidelijk op de weg terug.
Voorlopig heeft Manucharyan bij Ajax nog weinig kunnen laten zien. Vorig seizoen kwam de Ajacied door chronisch blessureleed slechts vijf keer in actie. "Mijn voet, mijn spieren, mijn knie, mijn hamstring", somt hij de blessures op waarmee hij het afgelopen jaar gekampt heeft. "Het is echt ongelooflijk hoeveel problemen ik gehad heb. Vroeger had ik ook wel eens kleine pijntjes, maar echte zware blessures heb ik in Armenië nooit gehad. Waardoor het komt dat ik hier zoveel fysieke problemen heb? Geen idee. Misschien komt het omdat we hier iets harder trainen. Ik moest fysiek ook wat sterker worden en dat is nu gebeurd."
Manucharyan (19) ziet zichzelf als een echte Ajax-voetballer. "Ik pas bij deze ploeg, de manier waarop Ajax speelt sluit goed aan bij de manier waarop ik voetbal. De trainer geeft me bovendien een heel goed gevoel, mede dankzij hem en mijn medespelers voel ik me thuis in Amsterdam. Ik heb de laatste weken veel in het krachthonk gezeten en ben nu fysiek een stuk beter dan een jaar geleden. Ik ben goed in vorm en dat wil ik de Ajax-fans graag laten zien."
Zijn doelpunt tegen Austria Wien ziet hij als een eerste stap in de goede richting. "Het is natuurlijk altijd lekker om te scoren, maar dit was een bijzonder doelpunt. Het is een soort beloning voor het harde werk dat ik tijdens mijn herstelperiode verzet heb. Bovendien zat mijn vader op de tribune. Hij zal ongetwijfeld heel trots geweest zijn."
...... is voor Cambuur. Geef jezelf nou niet teveel eer joh.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
Gebeurde ook in Heerenveen na de wedstrijd, begrijp ik ook niet helemaal....
Aan de andere kant: Zit je AZ en Heerenveen in de UEFA cup te kijken en dan hoor je daar op de tribunes ook: 'Wie niet springt....'![]()
![]()
Voetbalzone.nlquote:Stam: 'Tijd niet zo lekker gevoeld als nu'
Geschreven door Pieter Ooms op zaterdag, 4 november om 09:41
Het was misschien wel de meest opvallende transfer van afgelopen zomer in Nederland. Niet zijn oude club PSV, maar Ajax wist Jaap Stam bij AC Milan los te weken. Enkele maanden later is hij het boegbeeld van de club, een rots in de branding en een mentor voor alle jonge talenten binnen Ajax. Stam had dit allemaal niet durven dromen toen hij benaderd werd door de Amsterdammers.
"Ik verlangde echt terug naar Nederland. Het was mooi geweest. Bij Milan heb ik aangegeven dat ik koste wat kost weg wilde. Ondanks dat ik nog een contract had voor een jaar, stelden ze zich gelukkig soepel op," aldus de verdediger in AD Sportwereld.
"Het is heerlijk om terug te zijn, dat meen ik echt. In Italie waren we als gezin vooral op onszelf aangewezen. Zomaar bij iemand binnenlopen voor een kop koffie, zulke dingen heb ik echt gemist. Slap ouwehoeren met vrienden, gewoon in het Nederlands, dat kan nu weer. Op het veld heeft dat duidelijk tot meer plezier geleid."
Sinds zijn komst heeft hij zich opgeworpen als de leider van het elftal. Hij vindt in tegenstelling tot Pierre van Hooijdonk dat er niets mis is met de instelling van deze generatie. "De meeste jongens zijn niet anders dan zoals ik was op die leeftijd. Er is niets mis met de mentaliteit van deze generatie, vind ik."
Om ook de leider bij Oranje te worden, heeft Stam afgeslagen. "De bondscoach vroeg of dat het een optie was, omdat ik toch terugkeerde in Nederland. Maar ik heb het nooit serieus overwogen. Ik heb negen jaar met heel veel plezier voor het Nederlands elftal gespeeld. (...) Maar op een gegeven moment moet je voor jezelf kiezen."
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:04 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:55 schreef JAM het volgende:
NOU, JONGENS. IK NOEM ER ZO; TIEN.
Ik bedoel; dit geeft maar weer eens aan dat wij een prachtige club hebben met supporters met passie en een hart in hun donder, in plaats van een hamburger op de snelweg als stadion, gevuld met kankerboeren die luidkeels in hun Twentse, Brabantse of Limburgse dialecte de naam van de hoofdstad: 'Amsjturdèm/Astedam/Amsteghdamgh', scanderen.quote:
Mooiere clubs, dus.quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik bedoel; dit geeft maar weer eens aan dat wij een prachtige club hebben met supporters met passie en een hart in hun donder, in plaats van een hamburger op de snelweg als stadion, gevuld met kankerboeren die luidkeels in hun Twentse, Brabantse of Limburgse dialecte de naam van de hoofdstad: 'Amsjturdèm/Astedam/Amsteghdamgh', scanderen.
Nee ik zeg u, ooit was Ajax wel een mooie club, maar die tijden zijn wel vervlogen.
Nog 1.5 jaar en dan stopt hijquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:01 schreef Chadi het volgende:
Jaap Stam moet je zien te behouden.. zo lang mogelijk.. Hij is van onschatbare waarde voor dit Ajax.
Woonplaats; Vlissingen. Ik zeg u, wat hebt u te zoeken in Amsterdam? Zou u niet eens een lidmaatschap van Club Brugge overwegen?quote:
Alles beter dan dat je een zwerver zoals jij bentquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:43 schreef JAM het volgende:
[..]
Woonplaats; Vlissingen. Ik zeg u, wat hebt u te zoeken in Amsterdam? Zou u niet eens een lidmaatschap van Club Brugge overwegen?
Volgens mij zit er in mijn kleine teen nog meer Ajax gevoel dan in jouw hele lichaamquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:43 schreef JAM het volgende:
[..]
Woonplaats; Vlissingen. Ik zeg u, wat hebt u te zoeken in Amsterdam? Zou u niet eens een lidmaatschap van Club Brugge overwegen?
Ik kan mij goed voorstellen dat de ware Amsterdammers soms een beetje moeten overgeven als ze om zich heen kijken in het stadion.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:45 schreef BoNi het volgende:
Yes, het is weer eens tijd voor die discussie, die hebben we immers nog niet gehad
Oh, dat weet ik wel zeker. Bij mij is werkelijk geen greintje sympathie voor Ajax te bekennen. Ik vraag me enkel af waar dat vandaan komt. Ik bedoel; je komt uit Vlissingen en op een dag denk je: 'Bij Zeus, waar is de mohel, ik laat me besnijden.'quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij zit er in mijn kleine teen nog meer Ajax gevoel dan in jouw hele lichaam. Kan ik in Vlissingen wonen of in Rabat, dat maakt mij niet uit
.
Kunnen alleen Amsterdammers Ajacieden zijn? Lijkt mij sterk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:49 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik kan mij goed voorstellen dat de ware Amsterdammers soms een beetje moeten overgeven als ze om zich heen kijken in het stadion.
Weet ik veel. Kan er ook niet aan doenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik wel zeker. Bij mij is werkelijk geen greintje sympathie voor Ajax te bekennen. Ik vraag me enkel af waar dat vandaan komt. Ik bedoel; je komt uit Vlissingen en op een dag denk je: 'Bij Zeus, waar is de mohel, ik laat me besnijden.'
Ik vind het voor de rest ook niet erg hoor, ik vraag me alleen af waar het vandaan komt.
Waar men vandaan komt interesseert me geen reet, de houding en instelling van sommige mensen op de tribune doet mij soms meer 'een beetje overgeven'...quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:49 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik kan mij goed voorstellen dat de ware Amsterdammers soms een beetje moeten overgeven als ze om zich heen kijken in het stadion.
Nou ja, ik zie iemand uit Uitgeest niet zo snel bij Den Haag op de tribune zitten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kunnen alleen Amsterdammers Ajacieden zijn? Lijkt mij sterk.
Dat is ook logisch. Den Haag is voor niemand aansprekend, tenzij je er in je kinderjaren verplicht elke zondagmiddag heen bent gesleept door je vader.quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie iemand uit Uitgeest niet zo snel bij Den Haag op de tribune zitten..
Nee, want een NEderlander mag geen fan zijn van Belgenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar ik mag wel supporter van Club Brugge zijn?
Het giert loeihard door je aderen, dat groen-gele bloed. Daar kunnen ze in Vlissingen nog iets van leren!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is ook logisch. Den Haag is voor niemand aansprekend, tenzij je er in je kinderjaren verplicht elke zondagmiddag heen bent gesleept door je vader.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:02 schreef JAM het volgende:
[..]
Het giert loeihard door je aderen, dat groen-gele bloed. Daar kunnen ze in Vlissingen nog iets van leren!.
Ja want je bent er geboren dus moet je per sé voor de dichtsbijzijnde club zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:03 schreef JAM het volgende:
Kijk, je zoekt maar uit van wie je supporter wil zijn, ik vraag me alleen ernstig af hoe het toch komt dat elke teringboer nu persé voor Ajax moet zijn. Waarom niet voor...weet ik veel, Cambuur?
Ik woon zelf in Alkmaar en ik moet zeggen dat het mij juist stoort dat elke teringboer hier de laatste 2 jaar opeens is gaan roepen "Ik ben voor AZ, want die komen uit Alkmaar" waar je ze eerst nooit over voetbal hoorden, of waar ze nog voor Ajax juichten in '95.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:03 schreef JAM het volgende:
Kijk, je zoekt maar uit van wie je supporter wil zijn, ik vraag me alleen ernstig af hoe het toch komt dat elke teringboer nu persé voor Ajax moet zijn. Waarom niet voor...weet ik veel, Cambuur?
Vertel me nu eens, wat trekt men nou allemaal naar Ajax? Ik bedoel, het stadion is strontlelijk en zo sfeerloos als de WC's in een bordeel, het gemiddelde bioscoop publiek is levendiger dan wat zich daar supporter noemt en in het veld staan enkel overbetaalde buitenlanders. Wat maakt dat Ajax nou zo aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja want je bent er geboren dus moet je per sé voor de dichtsbijzijnde club zijn.
Ah, nu ben ik een teringboer. Donder toch lekker uit dit topic met je gekanker, dat doe je maar bij je groengele vriendjes.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:03 schreef JAM het volgende:
Anders bekijk je het ff niet subjectief als je antwoord wil krijgen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:09 schreef JAM het volgende:
[..]
Vertel me nu eens, wat trekt men nou allemaal naar Ajax? Ik bedoel, het stadion is strontlelijk en zo sfeerloos als de WC's in een bordeel, het gemiddelde bioscoop publiek is levendiger dan wat zich daar supporter noemt en in het veld staan enkel overbetaalde buitenlanders. Wat maakt dat Ajax nou zo aantrekkelijk?
Dat moet je voelen en is niet uit te leggen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:09 schreef JAM het volgende:
Wat maakt dat Ajax nou zo aantrekkelijk?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:12 schreef twi het volgende:
Ik ben het er wel mee eens, ik denk dat we vanaf nu bij de geboorte van een baby aan de hand van de geografische locatie maar in de geboorteakte op moeten nemen voor welke club hij of zij moet zijn. Bij een hemelsbreed gelijke afstand stel ik voor om via de ANWB routeplanner de club te kiezen waarvan de reisafstand het kortst is. Om de ouders tegemoet komen mogen ze dit laatste ook nog veranderen naar de meest economische route.
Er zijn sindskort sjaaltjes met aan de ene kant SVV Scheveningen en aan de andere kant ADO Den Haag. Dat lijkt me wel iets voor jou.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:15 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ik maar een ADO sjaaltje ga kopen nu. Mag dat, JAM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |