Je had het woord 'goed' weg moeten laten. Degelijk zijn ze namelijk ja, goed niet. Als die prutser die bal gewoon stopt, hadden ze nu nog problemen gehad. Dat is een kwestie van geluk, meer niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:58 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Raar dat jij meteen zo spastisch reageert op wat ik zeg. Je kan namelijk ook gewoon naar de feiten kijken en zien dat PSV wel degelijk goed speelt de laatste tijd, waardoor de kans dat ze genoeg extra punten gaan pakken groot is.
Mij komt het de strot uit dat je klaarblijkelijk niets positiefs over andere Nederlandse clubs dan Ajax mag zeggen.
Than?quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je bedoelt die onleesbare met gele letters?
With one win in Vienna, we achieved more then you ever will oid.
Degelijk kan ook goed zijn.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je had het woord 'goed' weg moeten laten. Degelijk zijn ze namelijk ja, goed niet. Als die prutser die bal gewoon stopt, hadden ze nu nog problemen gehad. Dat is een kwestie van geluk, meer niet.
't Is niet alleen jouw reactie hoor, maar die tendens van "PSV zou de CL wel kunnen winnen" na een AZ dat wederom met faalangst kampt, een gelukkig gewonnen wedstrijdje uit bij Galatasaray en aardige overwinningen op RKC en Sparta. Dat is gewoon meelullen met de pers, bij wie het ineens in hun bol geschoten lijkt. Over PSV - Galatasaray kan ik niet oordelen, toen ben ik na 20 minuten in slaap gevallen. En dat laatste is ook gelijk m'n mening over hoe "goed" PSV is.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:02 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Degelijk kan ook goed zijn.
En nu hou ik op met lullen over PSV in een Ajax topic, heb er zelf ook geen zin meer in. Maar het feit dat je hier niet eens mag zeggen dat je verwacht dat PSV nog extra punten gaat pakken en daar meteen zo'n zeiksnor als twi overheen krijgt omdat je ook maar iets positiefs over een andere Nederlandse club zegt, is echt te jammer voor woorden.
Nog iets over gisteravond: regelmatige overwinning, klaar, uit, lekker doorgaan naar de volgende.
Was idd lachequote:Op vrijdag 3 november 2006 12:21 schreef Ayaxola het volgende:
Dat mannetje die die bal op wilde vangen idd![]()
![]()
Gebeurde ook in Heerenveen na de wedstrijd, begrijp ik ook niet helemaal....quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:35 schreef Ayaxola het volgende:
Owja, waarom werd er trouwens weer over Postma gezongen?![]()
Die gasten speelden ook 4-5-1. Dan heb je goede vleugelspelers nodig die er langs gaan en een voorzet afleveren. De enige spelers die ik dat zie doen zijn Mitea en Manucharyan. Perez gaat de hele tijd naar binnen of doet een tikkie terug. En Rosales en De Mul komen sowieso hun man niet voorbij.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:12 schreef S-Two het volgende:
Best een saaie wedstrijd; werd niet echt veel gecreeerd. Maar goed, 3-0 is uiteindelijk gewoon een goede overwinning.
Tja dat moeten hun weten. Ik vind het ook een beetje onzin om over Postma te zingen terwijl we tegen fucking Austria Wien spelen. Zelfde geldt trouwens voor dat "bommen op rotterdam" terwijl we tegen bijvoorbeeld Vitesse spelen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
Gebeurde ook in Heerenveen na de wedstrijd, begrijp ik ook niet helemaal....
Aan de andere kant: Zit je AZ en Heerenveen in de UEFA cup te kijken en dan hoor je daar op de tribunes ook: 'Wie niet springt....'![]()
![]()
Zonder keeper?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:26 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Die gasten speelden ook 5-5-1. Dan heb je goede vleugelspelers nodig die er langs gaan en een voorzet afleveren. De enige spelers die ik dat zie doen zijn Mitea en Manucharyan
Ja, dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tja dat moeten hun weten. Ik vind het ook een beetje onzin om over Postma te zingen terwijl we tegen fucking Austria Wien spelen. Zelfde geldt trouwens voor dat "bommen op rotterdam" terwijl we tegen bijvoorbeeld Vitesse spelen.
Wees blij dat dat eindelijk gebeurt. Is toch weer een extra wapen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:27 schreef Tvduijn het volgende:
Alleen ajax dat 3x uit een standaardsituatie scoort?? Lijken psv wel (zouden we dan toch kampioen worden)
Als nou de gewone 'veldkansen' ook nog veel meer worden afgerondquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:29 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wees blij dat dat eindelijk gebeurt. Is toch weer een extra wapen.
Niks van gehoordquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:35 schreef Ayaxola het volgende:
Owja, waarom werd er trouwens weer over Postma gezongen?![]()
Ik verder op het vak ook niet. Hoorde het buiten wel eventjes, het begint meer een vreugde song te wordenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niks van gehoord
Dat AZ en andere kleine clubjes uit onze nationale competitie over ons zingen is niet zo gek, die zijn gewoon geobsedeerd door ons en kijken tegen ons op.
quote:Het Fair Play-klassement wordt als volgt opgesteld:
De vier arbiters beoordelen de clubs per wedstrijd op verschillende punten, namelijk gele en rode kaarten, positief spel, respect voor de tegenstander, respect voor de scheidsrechter, gedrag van de teamofficials en het gedrag van de toeschouwers.
1. AZ
2. RBC
3. De Graafschap
4. FC Twente
5. FC Volendam
6. Roda JC
7. Excelsior
8. Heerenveen
9. PSV
10. Willem II
11. FC Zwolle
12. VVV Venlo
13. NEC
14. FC Groningen
15. Storm. Telstar
16. Emmen
17. BV Veendam
18. MVV
19. AJAX
20. FC Den Bosch
21. AGOVV
22. Sparta
23. Haarlem
24. FC Dordrecht
25. TOP Oss
26. FC Utrecht
27. RKC Waalwijk
28. Fortuna Sittard
29. Go Ahead Eagles
30. FC Eindhoven
31. NAC Breda
32. FC Omniworld
33. Helmond Sport
34. Vitesse
35. Heracles Almelo
36. Cambuur
37. Feyenoord
38. ADO Den Haag
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:04 schreef koningdavid het volgende:
Ze zullen er vast nog trots op zijn ook.![]()
Het bewijst gewoon maar eens dat die clubs gewoon niets met voetbal te maken hebbenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:04 schreef koningdavid het volgende:
Ze zullen er vast nog trots op zijn ook.![]()
En vorig jaar dan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het bewijst gewoon maar eens dat die clubs gewoon niets met voetbal te maken hebben.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:27 schreef mikey99 het volgende:
iemand al een video van de wedstrijd van gister?
Ik zat op Zuid, daar zeker 2 keer gehoord.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niks van gehoord
Dat AZ en andere kleine clubjes uit onze nationale competitie over ons zingen is niet zo gek, die zijn gewoon geobsedeerd door ons en kijken tegen ons op.
Wrijf het er nog maar eens inquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:15 schreef Erasmusch het volgende:
Vorig jaar wonnen we dus de Fair Play cup
Manuquote:--------------------------------------------------------------------------------
Manucharyan: ik pas bij deze ploeg
--------------------------------------------------------------------------------
3 november 2006
Edgar Manucharyan is klaar om de Ajax-fans te laten zien wat hij kan. Dat laat de Armeense aanvaller weten op de website FCUpdate.nl. Manucharyan zorgde donderdagavond in het UEFA Cup-duel met Austria Wien als invaller voor de tweede Amsterdamse treffer. De jongeling kampte lange tijd met blessures, maar is duidelijk op de weg terug.
Voorlopig heeft Manucharyan bij Ajax nog weinig kunnen laten zien. Vorig seizoen kwam de Ajacied door chronisch blessureleed slechts vijf keer in actie. "Mijn voet, mijn spieren, mijn knie, mijn hamstring", somt hij de blessures op waarmee hij het afgelopen jaar gekampt heeft. "Het is echt ongelooflijk hoeveel problemen ik gehad heb. Vroeger had ik ook wel eens kleine pijntjes, maar echte zware blessures heb ik in Armenië nooit gehad. Waardoor het komt dat ik hier zoveel fysieke problemen heb? Geen idee. Misschien komt het omdat we hier iets harder trainen. Ik moest fysiek ook wat sterker worden en dat is nu gebeurd."
Manucharyan (19) ziet zichzelf als een echte Ajax-voetballer. "Ik pas bij deze ploeg, de manier waarop Ajax speelt sluit goed aan bij de manier waarop ik voetbal. De trainer geeft me bovendien een heel goed gevoel, mede dankzij hem en mijn medespelers voel ik me thuis in Amsterdam. Ik heb de laatste weken veel in het krachthonk gezeten en ben nu fysiek een stuk beter dan een jaar geleden. Ik ben goed in vorm en dat wil ik de Ajax-fans graag laten zien."
Zijn doelpunt tegen Austria Wien ziet hij als een eerste stap in de goede richting. "Het is natuurlijk altijd lekker om te scoren, maar dit was een bijzonder doelpunt. Het is een soort beloning voor het harde werk dat ik tijdens mijn herstelperiode verzet heb. Bovendien zat mijn vader op de tribune. Hij zal ongetwijfeld heel trots geweest zijn."
...... is voor Cambuur. Geef jezelf nou niet teveel eer joh.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:25 schreef BoNi het volgende:
[..]
Gebeurde ook in Heerenveen na de wedstrijd, begrijp ik ook niet helemaal....
Aan de andere kant: Zit je AZ en Heerenveen in de UEFA cup te kijken en dan hoor je daar op de tribunes ook: 'Wie niet springt....'![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |