niemand die dat dacht in rond dit tijdstip dat seizoen!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Het team van 2005 was een stuk beter.
Om de CL te winnenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:39 schreef DarkShine het volgende:
Ik geef die club uit 020 meer kans.
?? haha, ze doen het ook zo goed he in de champions leagequote:Op woensdag 1 november 2006 13:39 schreef DarkShine het volgende:
welke DWSquote:Op woensdag 1 november 2006 13:39 schreef DarkShine het volgende:
Milan is dit seizoen in uitermate slechte vormquote:
Zegt niks. Het blijft Milan. Een Milan uit vorm is beter dan een Milan in vorm.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Milan is dit seizoen in uitermate slechte vorm.
Manchester daarentegen...quote:Op woensdag 1 november 2006 16:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Milan is dit seizoen in uitermate slechte vorm.
Wel een ploeg die het lastig zou hebben tegen PSV.quote:
ik denk dat een hoop ploegen het lastig hebben tegen dit PSV. Achterin staat het zeer stevig, en uit standaardsituaties zijn ze erg gevaarlijk. Goede positie om ver te kunnen komen in de CL.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel een ploeg die het lastig zou hebben tegen PSV.
Staat het dan nog niet vast wie de tegenstander van PSV kan zijn in de volgende ronde?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:35 schreef JustJunior het volgende:
Ik vind alles best, als het maar geen Milan of Lyon is.
Vorig jaar volgens mij ook niet meer daarvoor wel en na de volgende loting loten ze volgens mij ook door tot de finale maar dat kan ik dan weer fout hebben.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:20 schreef zjroentje het volgende:
Joh, dat was eerder toch wel altijd zo. Of ben ik nu compleet in de war?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |