Mijn dank is groot. Dat krijg je als je een oud topic opent om de openingspost te checken (waren wat nieuwe toevoegingen die niet in de wiki stonden). Ik had ook al naar het verkeerde vorige deel gelinkt maar dat kon ik zelf nog aanpassen.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:25 schreef nikky het volgende:
TT aangepast.
En dit topic veel verse babies
Ze gaan zich toch moeten haasten anders als ze een 1nov-datumtweeling wilden hebbenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
Meimeltje! Ik hoop dat je je kindje inmiddels al bij je hebt!
En Neuk, jij ook hoor!
Done. Dat krijg je als mensen de wiki niet bijwerkenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:45 schreef SadKingBilly het volgende:
Wie zet ons er weer even bij op 9 november, we zijn kennelijk weer uit de lijst verdwenen..
Van Canasten heb je ook van die eitjes maar je hebt er ook zalf van.Dus je kan de buitenkant goed insmeren.Bij mij helpt dat altijd wel goed.En het tubetje heb je dan liggen en nu bij het eerste gekriebel...gaat gelijk een aantal dagen het zalfje erop...gelijk de kop indrukkenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:52 schreef Ka-stone het volgende:
Appelsap, die Gyno Daktarin heb ik ook gehad alleen ik had 1 pil van 1200 mg. De jeuk was even weg maar kwam met en vaart weer net zo hard terug. Nu heb ik Nystatine gekregen, dat is een drankje die baby's ook krijgen wanneer ze spruw hebben, dat is namelijk dezelfde schimmel. De jeuk is gelukkig wel weg, maar de boel is nog steeds hevig opgezwollen. Wanneer ik nu had moeten bevallen had de huisarts aangeraden om een keizersnee te doen omdat gewoon bevallen niet verantwoord zou zijn. Maar gelukkig is het nog niet zover.
Ben blij dat het bij jou wel helpt want van die jeuk wordt je gek.
Chacama![]()
Meimeltje en Neuk ik hoop toch echt dat jullie liggen te genieten van jullie kindjes
Brent is het gewordenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:17 schreef bastardhost het volgende:
GO GO GO Neuk.... ik wil namen lezen hier en beschuiten bij je komen eten
*vrees niet, we komen zonder kids*
Zet anders het borstvoedingstopic vast in de at lijst. Kan van pas komen.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:45 schreef SadKingBilly het volgende:
ij hebben vanavond een heel verhaal gehad over borstvoeding. Allemaal kennelijk nog niet zo makkelijk als het lijkt..
Volgens het sms-je vannacht is ie op 2 november geboren.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer is Brent trouwens geboren? 1 of 2 November?
Ik heb het ook uit zeer betrouwbare bronquote:Op donderdag 2 november 2006 10:50 schreef Arma_Angelus het volgende:
Klopt helemaal diaan !
Dankjewel allemaal!
Ah toe? Krijgen we een foto? Eentje maar!quote:Op donderdag 2 november 2006 10:50 schreef Arma_Angelus het volgende:
Klopt helemaal diaan !
Dankjewel allemaal!
En met jouzelf?quote:Op donderdag 2 november 2006 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaat alles goed met Neuk en Brent?
Die heeft een eigen topic gekregen.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Neuk, gefeliciteerd met julie zoon!!!!
Hoe zit het eigenlijk met Meimeltje?
Mijn vlos vertelde toen: Of er gebeurd 's middags meteen iets, zoniet ga er dan maar vanuit dat er niks gebeurdquote:Op donderdag 2 november 2006 12:04 schreef ik80 het volgende:
Hoe groot is trouwens de kans dat strippen slaagt?
Mss geeft hij toe als we hard genoeg zeuren.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:34 schreef DrMarten het volgende:
Foto's van Brent was aan Neuk zelf om te plaatsen en die komt morgen weer thuis
Wat een trotse vader en wat een klein stukje van een prachtig ventje!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:02 schreef reese.com het volgende:
mompelt iets over op de link in de sig van Arma klikken
Wat ik begreep van Morpheus_at_work is dat ze tot vrijdagochtend in het ziekenhuis moeten blijven(policy ofzo) en dan daarna zal hij zo snel mogelijk foto's postenquote:Op donderdag 2 november 2006 11:15 schreef SadKingBilly het volgende:
Allebei van harte met jullie zoontjes! Wanneer krijgen we de eerste foto's te zien?
Mooie namen ook, past goed bij de naam die onze dochter straks krijgt..
zo te zien wel!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik neem aan dat de H en M in Zwolle wel een mama afdeling heeft
Ah, jij hebt ook een Goede Stiefmoeder?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:45 schreef E.T. het volgende:
Neuk en Arma gefeliciteerd met Brent!
VK was vanmorgen tevreden over me. Wel rustig aan blijven doen (al was dat vandaag echt niet mogelijk, en dat is nu te voelen). Stiefmoeder was mee en die was helemaal emo bij het horen van het hartje
![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:45 schreef owlet het volgende:
[..]
Wat een trotse vader en wat een klein stukje van een prachtig ventje!
Neuk en Arma, gefeliciteerd!
quote:
Ik heb een hele Goede Stiefmoederquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook een Goede Stiefmoeder?
Die van mij wist de sinaasappels niet aan te slepen, die werd echt kloekerig over mij
Haha toevallig, ja hoor hier ben ik. Nog niets aan de hand, rugpijn is zelfs na een paar dagen weggetrokken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:35 schreef PM-girl het volgende:
Kleintje, moeilijk. Heb/ga je het nu telefonisch verteld/vertellen? Of ga je een andere keer langs? Behalve zwangerschapsongemakken krijg je dit soort dingen er ook bij, wie en wanneer vertellen we het etc etc. Kan soms ook lastig zijn.
Hebben we Sweaty al gezien hier??
Gelukkig vond het hartje de doptone op tijd zeg!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:41 schreef sweaty het volgende:
Zeker moeilijk kleintje, sterkte ermee!
Ik ben me net kapot geschrokken en zit nog te rillen. Ik moest zojuist op controle bij de verloskundige. Normaal gesproken is het hartje binnen een paar seconden te horen, maar nu helemaal niets, alleen maar ruis. Ze heeft mijn hele buik wel 10 minuten onderzocht met de doptone, maar helemaal niets te horen. Met een heel ernstig gezicht zei ze dat ik NU naar het ziekenhuis moest om een CTG scan te laten maken. De tranen sprongen in mijn ogen en het gezicht van mijn verloskundige had ik nog nooit zo ernstig zien kijken. Net toen ze het gezegd had hoorde we het ineens, het hartje. Prima, stevig en een lekker tempo. De tranen liepen over mijn wangen heen, wat was ik geschrokken!
Zit nu nog een beetje na te trillen. Heb eerst maar even mijn man op zijn werk gebeld (die dacht dat het begonnen was) en even mijn hart gelucht. Sorry hoor moest het even kwijt. Wat zal ik blij zijn als hij eindelijk gezond ter wereld is gekomen.
Het lijkt wel alsof hij weet dat ik me zorgen maak. Hij is nu super actiefquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:07 schreef Kleintje het volgende:
Sweaty... natuurlijk hou je al zo ontzettend veel van je knapie! Het is jouw knapie!
Precies wat Nikky zegt... kom lekker tot rust...
Desnoods pest je de kleine wat zodat je wat leven binnenin je voelt en je weet dat ie wel duidelijk alive and kicking is
Sweatyquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:09 schreef sweaty het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof hij weet dat ik me zorgen maak. Hij is nu super actiefen dat stelt me zeker wel gerust.
Het gaat wel weer, bedankt allemaal.
Echt absoluut niet vervelend bedoeld, maar is dit niet meer iets voor R&P?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:49 schreef Kleintje het volgende:
Jee Sweaty... dat is zeker schrikken. Ben blij dat de kleine besloot om zich opeens maar te laten horen. Kom rustig bij.
Mijn zus klonk redelijk 'normaal' over de telefoon. Heb besloten het niet via de telefoon te doen. Dus moet even denken wat ik nu ga doen. De 18e zie ik allebei mijn zussen, maar dat is het afscheid van mijn neefje, die naar Afghanistan gaat. Vind dat ook niet echt een geschikt moment.
Misschien moet ik toch maar een mailtje gaan maken om het ze te vertellen.
Ha! Die kan je in je zak steken meidquote:
Geen idee, je postte laatst ergens en toen dacht ik: Goh zou Karin.... en toen dacht ik: Neeeeehh die wilde het toch bij Bram laten las ik ooit ergens.... en toen dacht ik weer...maarrrr...quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:33 schreef Karin het volgende:
Bedankt ET! Raar dat ik dat deze keer niet zelf kan doen. Deze mag er ook bij.
[[url=http://www.babybrabbel.nl/dynban/9maandenbanner/1182376800/1/255/165/165/1.png]afbeelding][/url]
En dan vraag ik me toch af waarom jullie dat dachten, ookal ben ik heel slecht in geheimpjes bewaren.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:37 schreef Syrena het volgende:
Overigens denk ik bovenstaande ook van M@x hoor![]()
![]()
![]()
Neehhjjjjquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Ga jij eens heel even snel je mond spoelen
is je post er nou nog steeds niet
![]()
lange vingers had ik ook bij geboorte kwam goed van pas bij piano/keyboard spelenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh wat een lief moppie is dat zeg! Lange vingers heeft ie!
Sweaty.... een knuffel voor jou!! Ik gooi ook een reep chocola jouw kant op!!!! Catch!!
Lijkt me echt vreselijk om zo bang te zijn! Gelukkig was jullie kindje nog net op tijd om je zorgen weg te nemen!
van harte met jullie aankomend gelukquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:22 schreef Karin het volgende:
O wat een prachtig ventje Morpheus en Meimeltje
[afbeelding]
Wat is het moeilijk mijn mond te houden. Heb het nu 3 weken volgehouden maar kan het wel van de daken schreeuwen. Rond 21 juni krijgen wij ook weer zo'n heerlijk ukkeltje![]()
erg onscherpe foto. Deze foto snel genomen toen ik het testresultaat zag en dat heb via mms naar Peet gestuurd. Die kon het natuurlijk niet lezen en snapte er niets van, was wel erg grappig
Had me al weer voorbereid op maanden wachten op dit mooie resultaat en de verbazing was heel groot toen het al in 1 x raak bleek te zijn.
Geniet er nog maar van...quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:41 schreef ik80 het volgende:
Ik heb een rustige nacht gehad, lekker geslapen.
Erg vervelend, die voorweeën ... dit is jullie eerste kindje of niet? Volgens mij gebeurt het dan wel vaak dat de baarmoeder zich er helemaal voor moet klaarmaken en dan duurt het gewoon een stukje langer voor het 'echte werk' begint. Was bij mij helaas ook zo... sterkte !!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:02 schreef SadKingBilly het volgende:
Hier helaas nog niets te melden, halverwege de nacht waren de weeën ineens weg en heeft ze geslapen tot 9 uur! Nog nergens last van op dit moment, meer mensen die dat meegemaakt hebben? Er zit ondertussen bijna 12 uur tussen de laatste wee en nu, was dit een soort testrun ofzo
Nou ja, we gaan zo eerst maar een stukje lopen misschien wekt dat de weeën weer op..
Haha ja, ik zat al te denken of ik mijn naam anders maar moet veranderen. maar ik weet ook niet of dat zomaar kan.....quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:43 schreef Ka-stone het volgende:
Karin van harte met je zwangerschap
xxxKarinxxx hier nog een naamgenoot hoor, vind dat soms wel verwarrend (moet nog wennen aan Ka-stone)![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:08 schreef appelsap het volgende:
Vanochtend een prachtige zwarte box gekocht met boxkleed.
Nu ga ik verder met mijn verjaardag vieren, ik ben zojuist 19 geworden.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Enne, een zwarte box? Hoewiewatwaar?
Dat had mijn ma ook toen ze zwanger was van mijquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:38 schreef marit1978 het volgende:
ik heb gisteren in een kleine 10min. een hele komkommer weggegeten..
besefte me het pas toen ik opstond om weer wat te pakken!
hihi
zolang ik het op komkommers hou kan het geen kwaad !
héérlijk
Naaa, weet je dat ik van de week out of the blue ook ineens dacht: Zou Karin niet nog een kindje willen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Geen idee, je postte laatst ergens en toen dacht ik: Goh zou Karin.... en toen dacht ik: Neeeeehh die wilde het toch bij Bram laten las ik ooit ergens.... en toen dacht ik weer...maarrrr...
Overigens denk ik bovenstaande ook van M@x hoor![]()
![]()
![]()
Ik ben ook benieuwd naar mijn neefjequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:17 schreef livelink het volgende:
en Karin natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!!! Ik ben nu al benieuwd naar het broertje of zusje van Bram.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:14 schreef CarOnline het volgende:
Van harte! Wat een mooi ventje, stoere naam ook!
Ziekenhuis Enschede
Herken het beddegoed en het pakje
Ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:32 schreef Neuk het volgende:
[..]
![]()
Ik wil trouwens erg graag de complimenten doen aan het ziekenhuis. Echt waar. Ik ben fantastisch behandeld.
Goulash, wat ik je bromquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:40 schreef chacama het volgende:
SKB, ik hoop dat het door gaat zetten. Want met het ander topic in gedachte zal het advies om even te sexen waarschijnlijk niet in the picture zitten.... Dat progesteldingensen zou toch echt goed kunnen helpen. Maar, goed ik ben dan ook iemand die gisteren nog tegen haar vent riep we gaan wel nog 'neuken' (pardon voor de taal) voordat de beeb komt, anders duurt het echt veel te lang.
Nou meid, het is je vergeven hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:21 schreef Neuk het volgende:
Dutchie: ik blijk toch wel wat verder geweest te zijn dan men aan nam. Hij was best droog her en der en helemaal af. En inderdaad erg lange nageltjes. En mijn god wat een water had ik! Ik was natuurlijk al een ruime 12 uur bezig met weeën toen ik naar het ziekenhuis ben gestuurd (al wel 0,5cm ontsluiting... vandaar) en was ook al half mijn buik kwijt
Sweaty en Ik80...sorry voor het voor kruipen. Ik hou wel van jullie hoor! En wens jullie echt het allerbeste!!!
![]()
![]()
![]()
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:14 schreef E.T. het volgende:
Volgens mij zag ik vanavond een volle maan, dus er zou vannacht best eens iets kunnen gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |