Haha ja, ik zat al te denken of ik mijn naam anders maar moet veranderen. maar ik weet ook niet of dat zomaar kan.....quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:43 schreef Ka-stone het volgende:
Karin van harte met je zwangerschap
xxxKarinxxx hier nog een naamgenoot hoor, vind dat soms wel verwarrend (moet nog wennen aan Ka-stone)![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:08 schreef appelsap het volgende:
Vanochtend een prachtige zwarte box gekocht met boxkleed.
Nu ga ik verder met mijn verjaardag vieren, ik ben zojuist 19 geworden.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Enne, een zwarte box? Hoewiewatwaar?
Dat had mijn ma ook toen ze zwanger was van mijquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:38 schreef marit1978 het volgende:
ik heb gisteren in een kleine 10min. een hele komkommer weggegeten..
besefte me het pas toen ik opstond om weer wat te pakken!
hihi
zolang ik het op komkommers hou kan het geen kwaad !
héérlijk
Naaa, weet je dat ik van de week out of the blue ook ineens dacht: Zou Karin niet nog een kindje willen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Geen idee, je postte laatst ergens en toen dacht ik: Goh zou Karin.... en toen dacht ik: Neeeeehh die wilde het toch bij Bram laten las ik ooit ergens.... en toen dacht ik weer...maarrrr...
Overigens denk ik bovenstaande ook van M@x hoor![]()
![]()
![]()
Ik ben ook benieuwd naar mijn neefjequote:Op zaterdag 4 november 2006 21:17 schreef livelink het volgende:
en Karin natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!!! Ik ben nu al benieuwd naar het broertje of zusje van Bram.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |