Geen idee, je postte laatst ergens en toen dacht ik: Goh zou Karin.... en toen dacht ik: Neeeeehh die wilde het toch bij Bram laten las ik ooit ergens.... en toen dacht ik weer...maarrrr...quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:33 schreef Karin het volgende:
Bedankt ET! Raar dat ik dat deze keer niet zelf kan doen. Deze mag er ook bij.
[[url=http://www.babybrabbel.nl/dynban/9maandenbanner/1182376800/1/255/165/165/1.png]afbeelding][/url]
En dan vraag ik me toch af waarom jullie dat dachten, ookal ben ik heel slecht in geheimpjes bewaren.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:37 schreef Syrena het volgende:
Overigens denk ik bovenstaande ook van M@x hoor![]()
![]()
![]()
Neehhjjjjquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Ga jij eens heel even snel je mond spoelen
is je post er nou nog steeds niet
![]()
lange vingers had ik ook bij geboorte kwam goed van pas bij piano/keyboard spelenquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh wat een lief moppie is dat zeg! Lange vingers heeft ie!
Sweaty.... een knuffel voor jou!! Ik gooi ook een reep chocola jouw kant op!!!! Catch!!
Lijkt me echt vreselijk om zo bang te zijn! Gelukkig was jullie kindje nog net op tijd om je zorgen weg te nemen!
van harte met jullie aankomend gelukquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:22 schreef Karin het volgende:
O wat een prachtig ventje Morpheus en Meimeltje
[afbeelding]
Wat is het moeilijk mijn mond te houden. Heb het nu 3 weken volgehouden maar kan het wel van de daken schreeuwen. Rond 21 juni krijgen wij ook weer zo'n heerlijk ukkeltje![]()
erg onscherpe foto. Deze foto snel genomen toen ik het testresultaat zag en dat heb via mms naar Peet gestuurd. Die kon het natuurlijk niet lezen en snapte er niets van, was wel erg grappig
Had me al weer voorbereid op maanden wachten op dit mooie resultaat en de verbazing was heel groot toen het al in 1 x raak bleek te zijn.
Geniet er nog maar van...quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:41 schreef ik80 het volgende:
Ik heb een rustige nacht gehad, lekker geslapen.
Erg vervelend, die voorweeën ... dit is jullie eerste kindje of niet? Volgens mij gebeurt het dan wel vaak dat de baarmoeder zich er helemaal voor moet klaarmaken en dan duurt het gewoon een stukje langer voor het 'echte werk' begint. Was bij mij helaas ook zo... sterkte !!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:02 schreef SadKingBilly het volgende:
Hier helaas nog niets te melden, halverwege de nacht waren de weeën ineens weg en heeft ze geslapen tot 9 uur! Nog nergens last van op dit moment, meer mensen die dat meegemaakt hebben? Er zit ondertussen bijna 12 uur tussen de laatste wee en nu, was dit een soort testrun ofzo
Nou ja, we gaan zo eerst maar een stukje lopen misschien wekt dat de weeën weer op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |