Haha toevallig, ja hoor hier ben ik. Nog niets aan de hand, rugpijn is zelfs na een paar dagen weggetrokken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:35 schreef PM-girl het volgende:
Kleintje, moeilijk. Heb/ga je het nu telefonisch verteld/vertellen? Of ga je een andere keer langs? Behalve zwangerschapsongemakken krijg je dit soort dingen er ook bij, wie en wanneer vertellen we het etc etc. Kan soms ook lastig zijn.
Hebben we Sweaty al gezien hier??
Gelukkig vond het hartje de doptone op tijd zeg!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:41 schreef sweaty het volgende:
Zeker moeilijk kleintje, sterkte ermee!
Ik ben me net kapot geschrokken en zit nog te rillen. Ik moest zojuist op controle bij de verloskundige. Normaal gesproken is het hartje binnen een paar seconden te horen, maar nu helemaal niets, alleen maar ruis. Ze heeft mijn hele buik wel 10 minuten onderzocht met de doptone, maar helemaal niets te horen. Met een heel ernstig gezicht zei ze dat ik NU naar het ziekenhuis moest om een CTG scan te laten maken. De tranen sprongen in mijn ogen en het gezicht van mijn verloskundige had ik nog nooit zo ernstig zien kijken. Net toen ze het gezegd had hoorde we het ineens, het hartje. Prima, stevig en een lekker tempo. De tranen liepen over mijn wangen heen, wat was ik geschrokken!
Zit nu nog een beetje na te trillen. Heb eerst maar even mijn man op zijn werk gebeld (die dacht dat het begonnen was) en even mijn hart gelucht. Sorry hoor moest het even kwijt. Wat zal ik blij zijn als hij eindelijk gezond ter wereld is gekomen.
Het lijkt wel alsof hij weet dat ik me zorgen maak. Hij is nu super actiefquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:07 schreef Kleintje het volgende:
Sweaty... natuurlijk hou je al zo ontzettend veel van je knapie! Het is jouw knapie!
Precies wat Nikky zegt... kom lekker tot rust...
Desnoods pest je de kleine wat zodat je wat leven binnenin je voelt en je weet dat ie wel duidelijk alive and kicking is
Sweatyquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:09 schreef sweaty het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof hij weet dat ik me zorgen maak. Hij is nu super actiefen dat stelt me zeker wel gerust.
Het gaat wel weer, bedankt allemaal.
Echt absoluut niet vervelend bedoeld, maar is dit niet meer iets voor R&P?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:49 schreef Kleintje het volgende:
Jee Sweaty... dat is zeker schrikken. Ben blij dat de kleine besloot om zich opeens maar te laten horen. Kom rustig bij.
Mijn zus klonk redelijk 'normaal' over de telefoon. Heb besloten het niet via de telefoon te doen. Dus moet even denken wat ik nu ga doen. De 18e zie ik allebei mijn zussen, maar dat is het afscheid van mijn neefje, die naar Afghanistan gaat. Vind dat ook niet echt een geschikt moment.
Misschien moet ik toch maar een mailtje gaan maken om het ze te vertellen.
Ha! Die kan je in je zak steken meidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |