Mijn dank is groot. Dat krijg je als je een oud topic opent om de openingspost te checken (waren wat nieuwe toevoegingen die niet in de wiki stonden). Ik had ook al naar het verkeerde vorige deel gelinkt maar dat kon ik zelf nog aanpassen.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:25 schreef nikky het volgende:
TT aangepast.
En dit topic veel verse babies
Ze gaan zich toch moeten haasten anders als ze een 1nov-datumtweeling wilden hebbenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
Meimeltje! Ik hoop dat je je kindje inmiddels al bij je hebt!
En Neuk, jij ook hoor!
Done. Dat krijg je als mensen de wiki niet bijwerkenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:45 schreef SadKingBilly het volgende:
Wie zet ons er weer even bij op 9 november, we zijn kennelijk weer uit de lijst verdwenen..
Van Canasten heb je ook van die eitjes maar je hebt er ook zalf van.Dus je kan de buitenkant goed insmeren.Bij mij helpt dat altijd wel goed.En het tubetje heb je dan liggen en nu bij het eerste gekriebel...gaat gelijk een aantal dagen het zalfje erop...gelijk de kop indrukkenquote:Op woensdag 1 november 2006 22:52 schreef Ka-stone het volgende:
Appelsap, die Gyno Daktarin heb ik ook gehad alleen ik had 1 pil van 1200 mg. De jeuk was even weg maar kwam met en vaart weer net zo hard terug. Nu heb ik Nystatine gekregen, dat is een drankje die baby's ook krijgen wanneer ze spruw hebben, dat is namelijk dezelfde schimmel. De jeuk is gelukkig wel weg, maar de boel is nog steeds hevig opgezwollen. Wanneer ik nu had moeten bevallen had de huisarts aangeraden om een keizersnee te doen omdat gewoon bevallen niet verantwoord zou zijn. Maar gelukkig is het nog niet zover.
Ben blij dat het bij jou wel helpt want van die jeuk wordt je gek.
Chacama![]()
Meimeltje en Neuk ik hoop toch echt dat jullie liggen te genieten van jullie kindjes
Brent is het gewordenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:17 schreef bastardhost het volgende:
GO GO GO Neuk.... ik wil namen lezen hier en beschuiten bij je komen eten
*vrees niet, we komen zonder kids*
Zet anders het borstvoedingstopic vast in de at lijst. Kan van pas komen.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:45 schreef SadKingBilly het volgende:
ij hebben vanavond een heel verhaal gehad over borstvoeding. Allemaal kennelijk nog niet zo makkelijk als het lijkt..
Volgens het sms-je vannacht is ie op 2 november geboren.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer is Brent trouwens geboren? 1 of 2 November?
Ik heb het ook uit zeer betrouwbare bronquote:Op donderdag 2 november 2006 10:50 schreef Arma_Angelus het volgende:
Klopt helemaal diaan !
Dankjewel allemaal!
Ah toe? Krijgen we een foto? Eentje maar!quote:Op donderdag 2 november 2006 10:50 schreef Arma_Angelus het volgende:
Klopt helemaal diaan !
Dankjewel allemaal!
En met jouzelf?quote:Op donderdag 2 november 2006 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaat alles goed met Neuk en Brent?
Die heeft een eigen topic gekregen.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Neuk, gefeliciteerd met julie zoon!!!!
Hoe zit het eigenlijk met Meimeltje?
Mijn vlos vertelde toen: Of er gebeurd 's middags meteen iets, zoniet ga er dan maar vanuit dat er niks gebeurdquote:Op donderdag 2 november 2006 12:04 schreef ik80 het volgende:
Hoe groot is trouwens de kans dat strippen slaagt?
Mss geeft hij toe als we hard genoeg zeuren.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:34 schreef DrMarten het volgende:
Foto's van Brent was aan Neuk zelf om te plaatsen en die komt morgen weer thuis
Wat een trotse vader en wat een klein stukje van een prachtig ventje!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:02 schreef reese.com het volgende:
mompelt iets over op de link in de sig van Arma klikken
Wat ik begreep van Morpheus_at_work is dat ze tot vrijdagochtend in het ziekenhuis moeten blijven(policy ofzo) en dan daarna zal hij zo snel mogelijk foto's postenquote:Op donderdag 2 november 2006 11:15 schreef SadKingBilly het volgende:
Allebei van harte met jullie zoontjes! Wanneer krijgen we de eerste foto's te zien?
Mooie namen ook, past goed bij de naam die onze dochter straks krijgt..
zo te zien wel!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik neem aan dat de H en M in Zwolle wel een mama afdeling heeft
Ah, jij hebt ook een Goede Stiefmoeder?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:45 schreef E.T. het volgende:
Neuk en Arma gefeliciteerd met Brent!
VK was vanmorgen tevreden over me. Wel rustig aan blijven doen (al was dat vandaag echt niet mogelijk, en dat is nu te voelen). Stiefmoeder was mee en die was helemaal emo bij het horen van het hartje
![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:45 schreef owlet het volgende:
[..]
Wat een trotse vader en wat een klein stukje van een prachtig ventje!
Neuk en Arma, gefeliciteerd!
quote:
Ik heb een hele Goede Stiefmoederquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook een Goede Stiefmoeder?
Die van mij wist de sinaasappels niet aan te slepen, die werd echt kloekerig over mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |