abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43176178
Van harte met jullie Brent. Well done, Neuk !
  donderdag 2 november 2006 @ 17:17:16 #102
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43176520
Gefeliciteerd met Brent, wat een gave naam!

En Meimeltje ook jij en je hubbie gefeli met jullie ventje

Hier een onrustige nacht gehad, maar ik ben wel blijven liggen, omdat ik wist dat ik moet rusten. Dus zo gezegd zo gedaan. Vandaag rustig opgestart en daarna naar de winkel. Eerst gezorgd dat er kabeltv was voor Fleur. En Fredheeft zich daarna om d'r bekommerd. Ze hebben samen planken geschilderd. Ze was superlief en ik kon lekker opruimen achter de kassa zonder dat ik een lief helpertje had. Tegen 12 uur ben ik met d'r naar de man van de oppas gegaan. Daar hebben we gegeten en toen heb ik ze op bed gelegd. Dat gaf me zoveel rust. Gewoon even weer een normale middag. Zelf ben ik toen thuis gaan liggen. En een poging tot rusten gedaan. Maar het wilde niet vlotten. Ik voelde de baby niet en dat maakte me super onzeker. Normaal spartelt het er vrolijk op los. Maar, goed inmiddels heb ik de beeb al weer gevoeld. Ik dreigde namelijk dat ik naar de HA zou gaan als ie niet snel wat van zich zou laten voelen .

Morgen een 'normale' dag. Fleur eerst naar de peuterspeelzaal en ik de winkel. Daarna ga ik ze halen en dan weer naar de oppaspapa. Dan kan ik weer rusten en vervolgens verder in de winkel. Zaterdag moet de kerstshow staan. En dat gaat lukken. Dat voel ik.....
  donderdag 2 november 2006 @ 18:16:51 #103
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_43178364
Neuk en Arma van harte met jullie zoon Brent, hopelijk kun je nu over een paar weekjes weer lekker slapen

Meimeltje en morpheus natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_43178760
Neuk en Arma van harte met jullie zoontje Brent
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2006 @ 18:32:12 #105
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_43178850
Neuk en Meimeltje, goed gedaan dames! Gefeliciteerd met jullie zoontjes. En nu foto's!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_43178922
Foto's van Brent was aan Neuk zelf om te plaatsen en die komt morgen weer thuis
A mind with a heart of it's own
  donderdag 2 november 2006 @ 18:36:56 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43179017
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:34 schreef DrMarten het volgende:
Foto's van Brent was aan Neuk zelf om te plaatsen en die komt morgen weer thuis
Mss geeft hij toe als we hard genoeg zeuren.
pi_43179540
Ik wens je succes, hij is van de eigenwijze soort
A mind with a heart of it's own
pi_43179834
mompelt iets over op de link in de sig van Arma klikken
Syllables govern the world
  Jubileum moderator donderdag 2 november 2006 @ 19:11:14 #110
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43180238
Arma en Neuk gefeliciteerd met Brent!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_43181625
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:02 schreef reese.com het volgende:
mompelt iets over op de link in de sig van Arma klikken
Wat een trotse vader en wat een klein stukje van een prachtig ventje!
Neuk en Arma, gefeliciteerd!
pi_43183131
Neuk!! Van harte gefeliciteerd met jullie B R E N T !!
♥ Love is Love ♥
  donderdag 2 november 2006 @ 20:27:18 #113
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_43183234
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:15 schreef SadKingBilly het volgende:
Allebei van harte met jullie zoontjes! Wanneer krijgen we de eerste foto's te zien?
Mooie namen ook, past goed bij de naam die onze dochter straks krijgt..
Wat ik begreep van Morpheus_at_work is dat ze tot vrijdagochtend in het ziekenhuis moeten blijven(policy ofzo) en dan daarna zal hij zo snel mogelijk foto's posten
Dat zit wel goed dus
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 2 november 2006 @ 21:15:51 #114
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_43185252
ach wat een moppie voor zover ik het kan zien dan
en een erg trotse papa zie ik
  donderdag 2 november 2006 @ 21:16:46 #115
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_43185304
Spuit 11 vanuit de kinderkamer komt eens koekeloeren in Z&G:

NEUK Van harte met jullie zoontje Brent

alle dames hier heel veel sterkte en succes gewenst met jullie zwangerschap
  donderdag 2 november 2006 @ 21:40:30 #116
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_43186378
Arma en Neuk, gefeliciteerd met Brent!!!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 2 november 2006 @ 21:45:06 #117
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43186590
Neuk en Arma gefeliciteerd met Brent!

VK was vanmorgen tevreden over me. Wel rustig aan blijven doen (al was dat vandaag echt niet mogelijk, en dat is nu te voelen ). Stiefmoeder was mee en die was helemaal emo bij het horen van het hartje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 2 november 2006 @ 21:48:45 #118
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_43186762
Dat blijft ook een geweldig geluid . Ik kan me goed voorstellen dat ze er emotioneel van werd.

E.T., sterkte met rustig aan proberen te doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_43187670
Neuk en Arma van harte gefeliciteerd met jullie Brent.
Mooie naam, lekker stoer!
En ook ik ben héél benieuwd naar de foto's
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_43188238
ET wel rustig aan doen. soms kun je ook niet anders.
wat leuk een emo stiefmoeder.
mijn moeder gaat morgen meer naar het zh.
dan moet ik een 45 minuten aan de ctg. eens kijken hoe zij reageert.
mama van 3 kids!
pi_43188402
Zeg Dames, waar halen jullie positiekleding vandaan? Want ik heb vanavond een poging gedaan in Emmen, bij oa miss etam en prenatal, maar wat een drama zeg. Het zat allemaal echt nergens naar.
Welke winkels hebben leuke hippe positiekleding? Stoere driekwartbroeken enz
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_43188594
karin ik ben bij miss etam geslaagd. maar heb ook op internet gekeken.
mama van 3 kids!
pi_43188733
Karin misschien kan je eens bij de H&M kijken, daar heb ik een aantal dingen vandaag.
Leuke kleding voor de wat jongere vrouwen over het algemeen. De Miss Etam vind ik zelf ook verschrikkelijk.
De prenatal is heel verschillend per filiaal. (tenminste dat is mijn ervaring) Bij de ene hebben ze veel meer en leukere kleding dan bij de andere, het is wel goed zoeken!
pi_43188882
ja ik had een folder met hele leuke dingen van Noppies, maar bij deze prenatal hadden ze dat niet. Was ook een klein filiaal.
En onze H en M heeft geen mama-afdeling..... Hopeloos zeg

We willen volgende week een dagje naar Zwolle gaan, wie weet of er daar wat leuke winkels met positiekleding zitten? Of is Groningen een beter idee?
pi_43189401
karin, je kunt tegenwoordig ook online H&M shoppen he!
pi_43189559
tja online shoppen...zat net ook al een beetje te kijken maar dan weet je nog niet hoe het zit... en dat eindeloos terug sturen word ik ook knetter van... maar wel goeie tip hoor, dankje
pi_43189704
dit is vast een leuke (maar ook dure) winkel in zwolle: http://www.happy-fashion.nl/

en deze lijkt me wel wat in groningen: http://www.future-maman.nl/
pi_43190209
nou ja ik moet eerst maar eens zorgen dat ik een dag vrij ben van mijn werk, zodat we alle tijd hebben. Vanavond maar 2 uurtjes de tijd gehad, maar ik had ook nooit gedacht dat het zo'n crime zou zijn om iets fatsoenlijks te vinden.
Ik neem aan dat de H en M in Zwolle wel een mama afdeling heeft, en wie weet heeft Miss Etam daar ook wel wat meer als in Emmen. En anders weet ik het ook niet meer.... Dat wordt joggingpakken aan! nee dan sluit ik me nog liever 9 maand op in mijn slaapkamer
pi_43190474
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik neem aan dat de H en M in Zwolle wel een mama afdeling heeft
zo te zien wel!

en promiss heeft ook wel eens leuke positie/grote maten dingen. (betaalbaar!)
  donderdag 2 november 2006 @ 23:29:18 #130
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43191265
Wat is Brent een moppie
  Milf donderdag 2 november 2006 @ 23:30:09 #131
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43191295
Kom je wel eens in Groningen Karin? De prenetal daar is ook mega en heeft een redelijke kledingcollctie. De mamma collectie H&M in Groningen vind ik dan wel weer waardeloos.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_43196087
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:45 schreef E.T. het volgende:
Neuk en Arma gefeliciteerd met Brent!

VK was vanmorgen tevreden over me. Wel rustig aan blijven doen (al was dat vandaag echt niet mogelijk, en dat is nu te voelen ). Stiefmoeder was mee en die was helemaal emo bij het horen van het hartje
Ah, jij hebt ook een Goede Stiefmoeder?
Die van mij wist de sinaasappels niet aan te slepen, die werd echt kloekerig over mij
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 3 november 2006 @ 08:14:32 #133
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_43196148
Neuk en Arma van harte gefeliciteerd. Veel geluk samen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_43196165
Ook in gewone winkels kun je wat leuks vinden. Ik heb maanden in rokjes en broeken van de Sting gelopen en ik was niet de enige hier. H&m zou ik zelf niet meer doen. Twee van de drie dingen waren als na twee keer dragen kapot. Zelfs voor de h&m vond ik dat snel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_43197024
In Groningen zit ook een Cache-Cache outlet De winkelprijzen zijn nog niet afgeprijst, maar je krijgt er nog 50% korting op bij de kassa.
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:31:46 #136
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_43197105
Helaas, het strippen heeft gister niet echt geholpen. Ik ben nu wel denk ik mijn slijmprop kwijt, of nog steeds aan het verliezen. Wel wat weeen gehad, maar het heeft niet echt doorgezet.

Nu mag ik over een uurtje weer terug naar de VK. Eens kijken wat mijn bloeddruk nu doet, en anders gaan ze bloedprikken.
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:32:42 #137
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43197121
H&M heeft leuk dingen, maar passen (op het laatst) niet goed meer. De broekrand gaat drukken in je buik (nu had ik alleen maar H&M broeken dus weet niet of dat ook voor andere winkels/merken geldt). En de shirts die ik had, waren net te kort, dus dan zag je die prachtige stiekband tevoorschijn piepen. Die van Prenatal waren wel lang genoeg.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:33:32 #138
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43197131
Jammer ik80. Er kan neem ik aan maar 1 keer gestript worden, dus nu is het weer afwachten voor jullie.
Succes bij de vk!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_43197820
Shirts van edc kon ik tot het einde toe aan. Niet alle modellen, maar wel een paar soorten met spaghettibandjes (het was toch zomer). En ik had echt wel een flinke buik. Ik vond het juist leuk om dat buikbanden te laten zien. Soms deed ik een shirtje aan van vorige zomer (veel te kort natuurlijk), zodat je de band extra goed zag.

Bij de Rotterdamse versie van http://www.future-maman.nl/ hebben ze leuke kleren, dus in Groningen vast ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_43198703
Buikbanden zijn idd leuk ja!

We gaan (als ik vrij kan krijgen) woensdag naar Zwolle, daar zit dus een h en m, etam, promiss, prenatal en speciale winkels voor positiekleding.
Hopelijk slaagt mijn missie daar wel!
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:16:09 #141
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_43199410
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:45 schreef owlet het volgende:

[..]

Wat een trotse vader en wat een klein stukje van een prachtig ventje!
Neuk en Arma, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!!
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:23:42 #142
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43199617
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:45 schreef E.T. het volgende:

VK was vanmorgen tevreden over me.
Fijn!

Ik80..... wat moet jij een geduld hebben zeg....

En PM, ik kom hier best makkelijk weg hoor.
Vind het verbazingwekkend hoe weinig ik Fok! mis... Na zo'n jaar of 5 verslaving....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_43199911
Nou Karin dat moet wel gaan lukken!

Vanaf vandaag nog maar 100 dagen tot de uitgetelde datum.
Wat gaat het snel zeg!
Bah, ik begin ook last te krijgen van pijnlijke billen met het slapen, moet om het uur ongeveer wel een keer omdraaien dan word ik wakker van de pijn.
  vrijdag 3 november 2006 @ 12:16:08 #144
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43201267
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 08:06 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ah, jij hebt ook een Goede Stiefmoeder?
Die van mij wist de sinaasappels niet aan te slepen, die werd echt kloekerig over mij
Ik heb een hele Goede Stiefmoeder
Het is alleen jammer dat ze zo ver weg woont en dat ze pas zo laat in m'n leven is gekomen.
Na het overlijden van m'n vader is ze echt helemaal 'mijn moeder' geworden (en sinds Saskia er is, nog meer)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_43202883
Neuk en Arma van harte gefeliciteerd met de kleine Brent!!

Miemeltje en morpheus hartelijk gefeliciteerd met jullie ukkie Kyllian!!
The waves you made will always be
pi_43203727
Ik zit met een dillema en weet niet wat te doen. Misschien kunnen jullie me helpen.

Sinds mijn scheiding, 3 jaar geleden, gaan mijn middelste zus en ik niet zo goed meer met elkaar om. Ik heb tot nu toe 3 x het voortouw genomen om te gaan praten en het leek allemaal over te zijn. Maar het lijkt steeds tijdelijk te zijn. Zij is ouder, en zou ook wijzer moeten wezen. Maar geloof dat ze nogal erg veel moeite met mij en mijn leefwijze heeft....

Het ging goed, tot mijn vorige relatie weer over ging. Ze liet duidelijk blijken dat ze vond dat ik het te vroeg opgaf, dat ik geen doorzetter ben. Het leek wel of ze me alleen maar weer accepteerde omdat hij zo'n geweldige vent was. Maar dat ik hem ook geweldig vind, maar niet gelukkig en verliefd was, dat was niet boeiend.

Sinds die tijd eigenlijk bijna tot geen contact met haar. Ik heb tijdelijk bij mijn ouders in huis gewoond, zat erg in de put, maar als ze langskwam dan kon er geen interesse vanaf. Alleen de normale beleefdheden, maar totaal geen interesse in mij. Terwijl ik met haar man echt een geweldig contact heb.

Nu ga ik zondag naar mijn andere zus. Die ga ik het vertellen. Ik weet zeker dat die ontzettend blij voor me is. Ze zal het snel vinden, maar zal het absoluut helemaal accepteren en respecteren, want het is mijn keuze en ze zal zien hoe gelukkig ik ben.

Nu vind ik dat ik het niet kan maken om het mijn ene zus wel te vertellen en de andere niet. Wat nu? Moet ik mijn andere zus bellen om te vragen of ik langs kan komen omdat ik wat wil vertellen? Ze woont op 200 kilometer afstand, dus ik kan zondag niet zomaar aanwaaien.

Ben best bang voor haar negatieve reactie.
Zal ik het via mail vertellen? Of via de telefoon?
Wat moet ik?
pi_43204106
Moeilijk Kleintje.
Persoonlijk zou ik eerst zoiets hebben van, niet langsgaan bang om weer teleurgesteld te worden. Maar aan de andere kant kan je dan wel weer vuil worden aangekeken omdat je bij je ene zus wel langs bent geweest en de andere alleen maar gebeld hebt.
Ik zou wel langs gaan (van te voren opbellen natuurlijk), dan heeft het in ieder geval niet aan jou gelegen.
pi_43204146
Kun je het zondag niet met je andere zus bespreken? Misschien heeft die nog tips, zij kent haar tenslotte ook.

Ik kan me voorstellen dat niet veel manieren overblijven, er naar toe gaan is misschien 200 km reizen voor geen enkele reactie of ruzie, bellen of mailen kan ook verkeerd vallen want "te onpersoonlijk". Moeilijk hoor!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43204233
Ik heb net mijn zwager gebeld. Gezien ik met hem een goed contact heb.
Hij zei ook 'het is je zus, ze zal je niet opeten'.
Maar heb hem ook verteld dat ik er heel erg blij mee ben. Dat ik emotioneel ben en geen zin heb in weer een afwijzing.

Dus ik ga zondagmorgen voordat ik naar mijn andere zus ga toch maar even bij ze langs.
Mocht het dan een kutgesprek zijn, dan kan mijn andere zus me weer oplappen.

Ik zat gewon met een trillende stem, een knoop in mijn maag en tranen in mijn ogen te bellen. Zo moeilijk vind ik dit.
pi_43204501
Pfew, opluchting hier. Zus gebeld... en ze kan zondag niet. Dus... ik heb het geprobeerd. Uitstel van executie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')