Gefeliciteerd met Brent, wat een gave naam!
![]()
En Meimeltje ook jij en je hubbie gefeli met jullie ventje
![]()
Hier een onrustige nacht gehad, maar ik ben wel blijven liggen, omdat ik wist dat ik moet rusten. Dus zo gezegd zo gedaan. Vandaag rustig opgestart en daarna naar de winkel. Eerst gezorgd dat er kabeltv was voor Fleur. En Fredheeft zich daarna om d'r bekommerd. Ze hebben samen planken geschilderd. Ze was superlief en ik kon lekker opruimen achter de kassa zonder dat ik een lief helpertje had. Tegen 12 uur ben ik met d'r naar de man van de oppas gegaan. Daar hebben we gegeten en toen heb ik ze op bed gelegd. Dat gaf me zoveel rust. Gewoon even weer een normale middag. Zelf ben ik toen thuis gaan liggen. En een poging tot rusten gedaan. Maar het wilde niet vlotten. Ik voelde de baby niet en dat maakte me super onzeker. Normaal spartelt het er vrolijk op los. Maar, goed inmiddels heb ik de beeb al weer gevoeld. Ik dreigde namelijk dat ik naar de HA zou gaan als ie niet snel wat van zich zou laten voelen
![]()
.
Morgen een 'normale' dag. Fleur eerst naar de peuterspeelzaal en ik de winkel. Daarna ga ik ze halen en dan weer naar de oppaspapa. Dan kan ik weer rusten en vervolgens verder in de winkel. Zaterdag moet de kerstshow staan. En dat gaat lukken. Dat voel ik.....