Ja, want dat heeft met elkaar te maken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:26 schreef HiDiHo het volgende:
Doe die stats maar om 6:00 uur 's ochtens, anders ligt Fok! weer plat.![]()
Jij hebt toch ook zo`n programmaatje waarmee je ze kan maken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, want dat heeft met elkaar te maken.![]()
Waar kan ik het scriptje vandaan halen ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef Bruce117 het volgende:
Heee leuk stats
Oh ze zijn er nog niet
Hmmm, ik kan het natuurlijk ook gewoon zelf doen, ware het niet dat ik er dit moment even geen tijd voor heb.
Wil er in het weekend wel naar kijken, maar als Pinball of Arcee het voor die tijd doen is het uiteraard ook goed. Iemand anders mag ook, maar verwacht niet dat iemand anders met een telraam aan de slag zal gaan.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef Bruce117 het volgende:
Heee leuk stats
Oh ze zijn er nog niet
scriptjequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar kan ik het scriptje vandaan halen ?![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef Bruce117 het volgende:
Heee leuk stats
Oh ze zijn er nog niet
Als jij geen tijd hebt doe ik het vanavond wel even, met de aantekening dat ik ik die veelpost-lijstjes eigenlijk maar suf vind, en eigenlijk ook geen veelposterij wil stimuleren.quote:Hmmm, ik kan het natuurlijk ook gewoon zelf doen, ware het niet dat ik er dit moment even geen tijd voor heb.
Wil er in het weekend wel naar kijken, maar als Pinball of Arcee het voor die tijd doen is het uiteraard ook goed. Iemand anders mag ook, maar verwacht niet dat iemand anders met een telraam aan de slag zal gaan.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:16 schreef Pinball het volgende:
en eigenlijk ook geen veelposterij wil stimuleren.![]()
Das lief.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:17 schreef Pinball het volgende:
Oh, en natuurlijk ook omdat Peter het altijd zo lief vraagt.
Deze?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:23 schreef Peter6000 het volgende:
Voor de verwerking van Hotel Big Brother ben ik nòg steeds in behandeling.
Ik ook.quote:
Ik zal je naam onthouden en ééns, als je er het minst op rekent, post ik ineens een hele reeks vol.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Pinball het volgende:
Oh, bij Cynix ® heb ik er 2 in mindering gebracht trouwens.
Nou maakt dat deze keer toevallig niks uit, maar ik hoop echt dat het hem de volgende keer een plek kost.![]()
Moet Pinball maar eens een langere lijst aanleveren.quote:
Bruce!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef Bruce117 het volgende:
Moet Pinball maar eens een langere lijst aanleveren.
WAquote:
Ik volg het hele programma nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:45 schreef Bruce117 het volgende:
WA![]()
Ok, dan niet hoor.
Wil je niet geconfronteerd worden met je daden
Tot en met 100 vooral, beetje zuinig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:12 schreef Pinball het volgende:
Tot en met gisteren.
Op vakantie geweest? Je hebt een beetje vreemd kleurtje opgedaanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef Gert het volgende:
Top 5.. schaam
En het ging bij BB6 en HBB weer zo goed, met respectievelijk een tigste en een honderdtigste plaats.
DGK is véél te leuk!
't Was koúd, in Lapland!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op vakantie geweest? Je hebt een beetje vreemd kleurtje opgedaan![]()
Nee, ik leef al 25 jaar van een uitkering en heb verder ook geen leven.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:35 schreef bloodymary het volgende:
Voor de mensen die meer dan 1.500 hebben, heb ik een vraag? Hebben jullie eigenlijk werk of zo?
Met name naar Scanman ben ik zeer benieuwd?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:35 schreef bloodymary het volgende:
Voor de mensen die meer dan 1.500 hebben, heb ik een vraag? Hebben jullie eigenlijk werk of zo?
Met name naar Scanman ben ik zeer benieuwd?
Jij hebt me gewoon ingehaald! Sukkel!!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef Gert het volgende:
Top 5.. schaam
En het ging bij BB6 en HBB weer zo goed, met respectievelijk een tigste en een honderdtigste plaats.
DGK is véél te leuk!
Zal ik een relatief lijstje maken voor je?quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef Bruce117 het volgende:
Moet Pinball maar eens een langere lijst aanleveren.
Zeikers.quote:
Arcee zal plaats 862 wel belangrijk vindenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 06:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal ik een relatief lijstje maken voor je?
[..]
[..]
Zeikers.
Lekker belangrijk, plek 101en verder.
Plek 862 bestaat niet in mijn lijstje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 07:45 schreef Bruce117 het volgende:
Arcee zal plaats 862 wel belangrijk vinden
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ik leef al 25 jaar van een uitkering en heb verder ook geen leven.
Voor het geval je het nog gelooft ook: ik werk ongeveer 44 uur per week en doe dat al heel erg lang.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:11 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat doe je goed! Ach, je doet er tenminste iets nuttigs mee!
![]()
Ja, klopt Fok en thuiswerk gaan uitstekend samen, werk ook ca.45 uur per week en de helft thuis..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor het geval je het nog gelooft ook: ik werk ongeveer 44 uur per week en doe dat al heel erg lang.
Voordeel daarvan is dat ongeveer de helft daarvan thuiswerk is en dus prima met FOK te combineren
Ik begrijp niet waarom ik hier altijd zo serieus genomen word (in de echte wereld word ik nergens serieus genomen). Natuurlijk wist ik dat het cynisch bedoeld was. Als je echt zoveel tijd had was je toch wel in de gouden kooi gaan zitten!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor het geval je het nog gelooft ook: ik werk ongeveer 44 uur per week en doe dat al heel erg lang.
Voordeel daarvan is dat ongeveer de helft daarvan thuiswerk is en dus prima met FOK te combineren
Doe maar, maar post 'm dan wel rond een uur of zeven 's ochtendsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 06:59 schreef Pinball het volgende:
Zal ik een relatief lijstje maken voor je?
Dat vind jij raar hè?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Doe maar, maar post 'm dan wel rond een uur of zeven 's ochtends![]()
Fijn dat je op zaterdag in ieder geval een beetje uitslaaptquote:
Ook heel leuk.quote:
't Is wel kapot druk geworden zeg, vergeleken met vroegah.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:20 schreef Pinball het volgende:
En de prikklokkaart van het forum.
Dagen links als DD-MM, uren bovenaan van 0-23 uur, en onderin de legenda van de kleuren.
Dat extra uurtje op 29 oktober is het ingaan van de wintertijd.
Wat Chinees, de data achterstevoren.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:28 schreef Pinball het volgende:
data van 19700101 tot 20070211
De drukke dagen zijn ook allemaal recent:quote:Op zondag 11 februari 2007 19:56 schreef Gert het volgende:
't Is wel kapot druk geworden zeg, vergeleken met vroegah.
Over de eerste COS hebben we geloof ik een week of twee gedaan.![]()
-correctie- de eerste COS ging nog redelijk "snel", de twee COS'sen daarna duurden twee weken.
Anders sorteert het wat lastig, wijsneus.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
Wat Chinees, de data achterstevoren.
Yes ik sta ergens inquote:Op maandag 12 februari 2007 09:26 schreef Pinball het volgende:De non-COS topposters in het DGK-forum!
072. 0075 ItaloDancer
Vanavond weer bingo in de kantine ??quote:Op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef DainBramage het volgende:
Ik sta in geen enkele lijst.
Dat geeft niet, want ik ga voor kwaliteit.....
Komt grotendeels door de tv uitzendingen topics denk ik.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:26 schreef Pinball het volgende:
004. 1155 SpankTheMonkey
Dat ziet er beter uitquote:Op maandag 12 februari 2007 12:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Komt grotendeels door de tv uitzendingen topics denk ik.
HiDiHo: +1quote:Op maandag 12 februari 2007 12:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vanavond weer bingo in de kantine ??![]()
live 2 editquote:Op maandag 12 februari 2007 12:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat ziet er beter uit![]()
(handig he, die edit knop)
Jawel, oplettende kijker: twéé keer een COS 365.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:27 schreef Pinball het volgende:Snelle topics!
In hoeveel minuten was een topic boemvol?
01. 13 [COS 365] He's back!!
02. 14 [COS#313] NL vertrekt !!
03. 15 [COS #365] We zitten klaar voor Huup Huup Barbatruuk !
Ik ben sowieso èrg te spreken over de naamgeving van de COS, heel netjes.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:35 schreef Gert het volgende:
Maar dankzij een oplettende user die trouw een topicreport aanmaakt als er sprake is van een foute nummering, zijn we inmiddels weer back on track door een COS over te slaan.![]()
quote:081. 0063 nlboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |