hoezo nou, 10.000 euro pisse. die heeft ze toch echt gewoon verdiend voor het verrichte werk (jawel, naast haar salaris van 50 euro p.d). bn benieuwd hoe dat contract wat ze tekenen er ongeveer uitziet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon respect voor de mensen die hun werk doen en heb je het fatsoen om je gewoon netjes te gedragen tot het eind.
Waarbij hij zich wéér eens "bloot" geeft waar het bij hem om draait.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het niet. Dat is haar toegevoegde waarde. Je moet zoveel mogelijk verschillende verhaallijnen hebben in de gouden kooi. Nena zorgt voor een beetje seks. Zonder Nena daalt dat tot het nul punt.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:32 schreef Tomsky het volgende:
heeft als verborgen doelstelling in de kooi om in het Guinnes book of onbenulligheden te komen vanwege de langste onafgebroken norse gelaatsuitdrukking, totnogtoe een puike prestatie, hou vol!
PUNTNL zet een prachtige karikatuur van de slappe spin-in-het-web-SMART-beoordelende on-the-edge-of-burnout middle-management usedtobeyoung Urban Professional cultuur neer, ook hiervoor hulde.
Toen de villa gebouwd werd zat er een vrouw zwijgend op de bouwgrond. Niemand lette op haar en de werken vatten aan. Na enige tijd was de villa af. De mysterieuze dame zat er nog steeds, de bouwers gingen weg en de bewonders en filmploegen arriveerden en dachten dat deze dame een door JDM verzonnen interieurstuk was, zodoende...
Precies. Vertrouwensbeginsel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:47 schreef mootie het volgende:
Van mij mag ze nu blijven, tis al bijna 2 uur over tijd!
Ja, een dubbeltjes hoer! Achter het station voor een duppie! Een tencate temijer! Vieze smerige PUTA. Daar heeft ze haar streken ook vandaan! En haar gescheld en de stem!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef Danny het volgende:
[..]
ik mocht het huis niet in.
maar was natasia een hoer?
Eééé skatje, kom je lekker in mijn 10-euro-kutje?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:48 schreef PokerJoker het volgende:
Hahaha, Natasja zit weer achter het raam
Streams, en Nasty ontkende het niet echt volgens mij.quote:
Ze heeft Nena alleen nog maar af zitten zeiken, en in haar gezicht lief doen... smerig kutwijf.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
Natasia: ik hoef haar iig die 150 niet terug te betalen.
Bah!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:47 schreef happyme28 het volgende:
Ilona tegen Natanael nadat Nena allemaal cornflakes op de grond heeft gegooid: 'Ze heeft vast je ontbijt klaar gemaakt'
Nicequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
Nena komt terug. Staat met diploma in de hand bij de poort als de op 1 na laatste bewoner vertrekt. Terwijl de auto met achterin een schuimbekkende brainless omgeven door mannen in witte pakken het terrein verlaat vallen Huub en zijn Nena elkaar brullend van het lachen in de armen. Samen trokken ze nog een een fles champagne open terwijl het kickboxmeisje de ene na de andere camera onklaar schopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |