Oplichter !quote:
Niet voor iedereen hoor... ik begrijp de indeling van deze avond welquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Absoluut alleen wat kunnen jullie zeiken soms... Tis werkelijk nooit goed... Ja heeeeel soms...
Dat heet betrokkenheid.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Absoluut alleen wat kunnen jullie zeiken soms... Tis werkelijk nooit goed... Ja heeeeel soms...
Dat komt omdat wij ze meelevenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Sluit zich hierbij aanquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Niet voor iedereen hoor... ik begrijp de indeling van deze avond welen durf zelfs nog te zeggen dat men het goed heeft gedaan ook..
Wat overdreven zeg. Alsof wij blij moeten zijn met loze beloftes zoals vandaag, dat die kaartjes vóór etenstijd bezorgd worden en er dan 7 uur lang tevergeefs op kunnen wachten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maar dan is het ook heeeeel goed...quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik niet meerquote:
Je was me even voor.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:14 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Wat overdreven zeg. Alsof wij blij moeten zijn met loze beloftes zoals vandaag, dat die kaartjes vóór etenstijd bezorgd worden en er dan 7 uur lang tevergeefs op kunnen wachten.
Wat heb jij te eisen dan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:14 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Wat overdreven zeg. Alsof wij blij moeten zijn met loze beloftes zoals vandaag, dat die kaartjes vóór etenstijd bezorgd worden en er dan 7 uur lang tevergeefs op kunnen wachten.
Ik ook, als de kaarten echt nog komen ben ik om. Maar er moest toch ook over nog iets gestemd worden, ik las ergens iets over 2x stemmen vandaag of heb ik iets gemistquote:
Er zit iemand nu heel hard te lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |