quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:25 schreef TranceAction het volgende:Hahahahahahaah wat ben jij toch een fokking loser zeg. Die kwastanovic is een fokking loser net als jij. Op internet probeert hij de grote man uit te hangen en jij trapt erin. Dit geeft aan wat voor sukkel jij bent. Die knuppel is ontslagen als call-center-smurf bij @Home. Kun je nog lager zakken vraag ik je. Hij loopt tegen iedereen te verkondigen dat ie 50000 promoties heeft gemaakt maar durft niet te vertellen voor welk bedrijf die dan in de Raad van Bestuur zit. Hij is gewoon een fokking loser net als jij en de enige plaats waar hij in moet is de sociale werkplaats.
En hoezo zou hij binnen een week al alleen zitten? Zeker alleen op de plee te janken dat ie terug naar mamma wil omdat ze hem zitten te pesten ja. Hahahahaahah
Wat een losers zeg hier die wannabe quasi fans van Kwasta-no-way-vic hahahaha. He losers moeten jullie geen fanclub voor hem oprichten. Ik heb een nieuwe naam voor kwastanovic: Leader of the Oppernerds
Wat is er?
Heeft ie ooit je vriendin een betere beurt gegeven?
Wat een frustratie zeg...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.