Ja John, hij heeft wel gelijk...quote:Op maandag 15 januari 2007 05:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ja John, wat is dat nou joh oetlul.
Grappig ??? Leedvermaak bedoel je zeker? Die kwastanovak moet tegen zichzelf beschermd worden. Als hij in de goudenkooi zou komen zou hij zelfs door Huub terecht gewezen wordenquote:
Wat is er?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:25 schreef TranceAction het volgende:
Hahahahahahaah wat ben jij toch een fokking loser zeg. Die kwastanovic is een fokking loser net als jij. Op internet probeert hij de grote man uit te hangen en jij trapt erin. Dit geeft aan wat voor sukkel jij bent. Die knuppel is ontslagen als call-center-smurf bij @Home. Kun je nog lager zakken vraag ik je. Hij loopt tegen iedereen te verkondigen dat ie 50000 promoties heeft gemaakt maar durft niet te vertellen voor welk bedrijf die dan in de Raad van Bestuur zit. Hij is gewoon een fokking loser net als jij en de enige plaats waar hij in moet is de sociale werkplaats.
En hoezo zou hij binnen een week al alleen zitten? Zeker alleen op de plee te janken dat ie terug naar mamma wil omdat ze hem zitten te pesten ja. Hahahahaahah
Wat een losers zeg hier die wannabe quasi fans van Kwasta-no-way-vic hahahaha. He losers moeten jullie geen fanclub voor hem oprichten. Ik heb een nieuwe naam voor kwastanovic: Leader of the Oppernerds
Das een goeie. Nee Kwastanovak mag niet eens de schoenen van mn vriendin poetsen. Waar ik me druk om maak is dat die knakker op fok door sommigen als een soort god wordt vereerd, terwijl hij gewoon een loser is. Komop als je bij @Home werkt als call-center-smurf en je wordt ook nog eens ontslagen omdat je niet goed genoeg bent, dan is er toch iets niet OK toch? Dat zal niemand kunnen ontkennen. En mensen die hem zien als een soort van god vind ik ook losers. Ja toch, nietdan?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is er?
Heeft ie ooit je vriendin een betere beurt gegeven?
Wat een frustratie zeg...
quote:
Voor Planet Racequote:Op maandag 15 januari 2007 09:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als t goed is heb ik voorbij zien komen dat hij een keer voor een dergelijk programma auditie heeft gedaan of hoe zeg je dat, maar was afgekeurd door de psycholoog omdat hij zo weinig sliep
Nou voordat ik daar aan begin zou ik eerst de toegang tot mijn anus chirurgisch laten blokkeren.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:13 schreef kissy het volgende:
Kunnen TransAction en Kastanova niet samen in die kooi?
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:18 schreef Gigageil het volgende:
Ik ken die hele Kasta niet, maar ik proef iets van jaloezie bij die TransAction![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |