Ja, want dat heeft met elkaar te maken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:26 schreef HiDiHo het volgende:
Doe die stats maar om 6:00 uur 's ochtens, anders ligt Fok! weer plat.![]()
Jij hebt toch ook zo`n programmaatje waarmee je ze kan maken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, want dat heeft met elkaar te maken.![]()
Waar kan ik het scriptje vandaan halen ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef Bruce117 het volgende:
Heee leuk stats
Oh ze zijn er nog niet
Hmmm, ik kan het natuurlijk ook gewoon zelf doen, ware het niet dat ik er dit moment even geen tijd voor heb.
Wil er in het weekend wel naar kijken, maar als Pinball of Arcee het voor die tijd doen is het uiteraard ook goed. Iemand anders mag ook, maar verwacht niet dat iemand anders met een telraam aan de slag zal gaan.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef Bruce117 het volgende:
Heee leuk stats
Oh ze zijn er nog niet
scriptjequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar kan ik het scriptje vandaan halen ?![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef Bruce117 het volgende:
Heee leuk stats
Oh ze zijn er nog niet
Als jij geen tijd hebt doe ik het vanavond wel even, met de aantekening dat ik ik die veelpost-lijstjes eigenlijk maar suf vind, en eigenlijk ook geen veelposterij wil stimuleren.quote:Hmmm, ik kan het natuurlijk ook gewoon zelf doen, ware het niet dat ik er dit moment even geen tijd voor heb.
Wil er in het weekend wel naar kijken, maar als Pinball of Arcee het voor die tijd doen is het uiteraard ook goed. Iemand anders mag ook, maar verwacht niet dat iemand anders met een telraam aan de slag zal gaan.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:16 schreef Pinball het volgende:
en eigenlijk ook geen veelposterij wil stimuleren.![]()
Das lief.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:17 schreef Pinball het volgende:
Oh, en natuurlijk ook omdat Peter het altijd zo lief vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |