Dat jij ook maar lekker moge slapen, schatjequote:Op woensdag 6 december 2006 22:40 schreef petraa het volgende:
Trusteeeeeeeee Demins en snel beter worden![]()
Hij zegt schatje tegen mequote:Op woensdag 6 december 2006 22:41 schreef demins het volgende:
[..]
Dat jij ook maar lekker moge slapen, schatje![]()
![]()
Zet er toch gelijk bij wat er aan de hand is, als jequote:
morguh deminsquote:Op donderdag 7 december 2006 12:31 schreef demins het volgende:
[..]
Zet er toch gelijk bij wat er aan de hand is, als jegebruikt! Dan hoef ik tenminste niet te vragen "wat is er lieve Gladys?".
Wat is er aan de hand? Vertel op Calamity Gladys!![]()
Ik vind je wel lief hoor gladys enne mogge Demins lekker geslapen ??quote:Op donderdag 7 december 2006 12:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
morguh deminsen ik krijg het niet geregeld met het ziekenhuis hier
mijn onderzoeken zijn vervroegd naar dinsdag,maar krijg de afspraak bij de neuroloog zelf niet vervroegd,dus zo heb ik er nog geen zak aan
![]()
en laat dat lief maar weg,ben nu ff niet lief![]()
whehehe hee petraaquote:Op donderdag 7 december 2006 13:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief hoor gladys enne mogge Demins lekker geslapen ??![]()
Ach, niet zo goed als gekund had! Moest steeds aan jou denken en deed de eerste uren daarom geen oog dicht!quote:Op donderdag 7 december 2006 13:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind je wel lief hoor gladys enne mogge Demins lekker geslapen ??![]()
Het jong is 24 jaar oud, heer Jappie, dus nauwelijks droog achter de oren!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hou oud zou die blaag eigenlijk zijn, denkt u edele dorpoudste demins.![]()
Laten we daar nog maar niet aan beginnen; de avond is nog jong en ik zie mezelf graag de eindstreep halen.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:53 schreef demins het volgende:
[..]
Het jong is 24 jaar oud, heer Jappie, dus nauwelijks droog achter de oren!
Wat een toeval, overigens, ik had nét het plan opgevat eens te informeren waar al die bekenden uit de BB SC toch gebleven waren, en natuurlijk kwam uw naam daarbij als eerste bovendrijven in de soep van mijn geheugen!
Weest welkom, het is weliswaar een gloednieuwe omgeving maar u zult zien het went snel!
Ik heb nog in een afgelegen kastje wat restanten bewaard van het openingsfeest. Dat stelt me in staat u te vragen of ik u iets mag inschenken?
Zoals u wiltquote:Op donderdag 7 december 2006 18:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laten we daar nog maar niet aan beginnen; de avond is nog jong en ik zie mezelf graag de eindstreep halen.
Wellicht eerst een kopje koffie?![]()
Overigens doet het mij deugd te horen dat mijn naam niet onopgemerkt is gebleven. Zeker voor een van nature terughoudend type als ik valt het waarempel niet mee om van tijd tot tijd in de SC mijn stem te kunnen hebben laten horen.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:53 schreef demins het volgende:
[..]
Het jong is 24 jaar oud, heer Jappie, dus nauwelijks droog achter de oren!
Wat een toeval, overigens, ik had nét het plan opgevat eens te informeren waar al die bekenden uit de BB SC toch gebleven waren, en natuurlijk kwam uw naam daarbij als eerste bovendrijven in de soep van mijn geheugen!
Weest welkom, het is weliswaar een gloednieuwe omgeving maar u zult zien het went snel!
Ik heb nog in een afgelegen kastje wat restanten bewaard van het openingsfeest. Dat stelt me in staat u te vragen of ik u iets mag inschenken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |