gezelligquote:
ik dacht 1 rquote:
denk wel dat wij de stemming er zelf in moeten houden...quote:
Een goede nachtrust heer Jappie!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hier nog maar een extra afscheidje omdat buuv net zo braaf was......trust
![]()
okee( ik had 7 ff gemist)...slaap lekkerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hier nog maar een extra afscheidje omdat buuv net zo braaf was......trust
![]()
bahbahbah!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:26 schreef demins het volgende:
2-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:28 schreef demins het volgende:
[..]
Ga zo door! Straks heb je het hele alfabet gedacht!![]()
Dit beschouw ik maar als even niet gelezen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
PSV naar de volgende ronde![]()
Hier kan AJAX van leren![]()
Ik zie Ajax ook nog wel de volgende ronde halen!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:40 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dit beschouw ik maar als even niet gelezen.
Truste Buurvrouw! Bedankt voor alles!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
mensjes, ik ga ook slapen...![]()
tot morgen...![]()
ge breinen geloof ik ...zie het f nietquote:
Ga maar naast Inodder liggen, in de ziekenboeg!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:52 schreef chas het volgende:
Potver, ik heb het gevoel of ik een scheermesje heb opgevroten vandaag!![]()
Oh heden, die ook al???quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:53 schreef demins het volgende:
Ga maar naast Inodder liggen, in de ziekenboeg!![]()
de lul !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef chas het volgende:
[..]
Oh heden, die ook al???
En nee, ik ga maar niet naast um liggen want dan trekt hij dat warme dekbed van mij af!![]()
Ik ga maar weg, want op gevorderde leeftijd ben je vaak erg bevattelijk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:56 schreef chas het volgende:
[..]
Oh heden, die ook al???
En nee, ik ga maar niet naast um liggen want dan trekt hij dat warme dekbed van mij af!![]()
Hatsjoe..... ow sorry!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:59 schreef demins het volgende:
Ik ga maar weg, want op gevorderde leeftijd ben je vaak erg bevattelijk!![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:01 schreef luciano het volgende:
Ahhhhhhhhhhh , dont wurry fooks , TL heeft zojuist laten zien dat het maar een glapje was hoor zijn YO ME VOY .. want hij heeft MIJ alweer voor 12% gedelete . ik mag blijkbaar niet eens zijn bloedeigen babyfoto posten die hij zelf heeft gepost op een openbaar forum .........met als onderschrift HUILIE .......... das toch niet verboden om een geposte foto te copyen en pasten ????? Nahhhhhhh , anders had ik nu wel een SUPERpermban gehad ........... tzal wel weer een van zijn anti_luciano_acties zijn geweest ..... maarre .. op de man spelen .... daar houdt hij niet van hoor .........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:07 schreef demins het volgende:
Zal ik er dan maar bij jou bij kruipen!![]()
Nee meis, wat ik maak het ook niet al te laat nu....quote:
ik wou ook niet heur,ik moestquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:11 schreef chas het volgende:
[..]
Nee meis, wat ik maak het ook niet al te laat nu....
Ik heb eigenlijk helemaal nergens zin in, sowwie :-(
Ander keertje liever!![]()
skippie is al weer uitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:14 schreef chas het volgende:
[..]
Hehehehe... laat jij je zo voor het karretje spannen?
DOM - DOM - DOM![]()
In dat gat "naast" Utrecht zul je bedoelen!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:15 schreef Gladys het volgende:
skippie is al weer uithad er een een kloteverbinding daar in Utreg
![]()
neuh kwam door vista of zoietsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:16 schreef chas het volgende:
[..]
In dat gat "naast" Utrecht zul je bedoelen!
Of d'r is er weer eentje druk aan het downloaden, want wil die Skype verbinding ook vreselijk zijn!![]()
Oh heden, zit ie nog met dat Vista te kloten? Whoehehequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:18 schreef Gladys het volgende:
neuh kwam door vista of zoietsen ja dat "gat" ja
maar moet ook eens naar mijn nest zo
uhhhh ja nog wel... hoezo ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:19 schreef chas het volgende:
[..]
Oh heden, zit ie nog met dat Vista te kloten? Whoehehe
Ja, ga jij ook maar eens een keertje op tijd naar je bed, gekkie!![]()
Muts, je zoekt het maar uit met um en Skype!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:22 schreef Gladys het volgende:
uhhhh ja nog wel... hoezo ?
en ja ga zo... skippie is weer onen op tijd lukt nu ook niet meer
slaap lekker meis en tot morgenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef chas het volgende:
[..]
Muts, je zoekt het maar uit met um en Skype!![]()
Ik ga nog effe lurken en daarna een hele doos aspirines door mijn keel gooien en daarna pitten!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:29 schreef Gladys het volgende:
slaap lekker meis en tot morgenBeterschap
![]()
je bent nooit alleen, wij zijn er ook nog, wij zijn met zovelen ..quote:
Goedemorgen, waait idd hard, gelukkig hoef ik niet te fietsen vandaagquote:Op woensdag 1 november 2006 08:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
wat een wind!!! je waait zowat uit je laatste verschoning hier...
quote:Op woensdag 1 november 2006 08:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
je bent nooit alleen, wij zijn er ook nog, wij zijn met zovelen ..
mogguh luitjes![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 08:55 schreef versabommie het volgende:
tvp
Mogguhquote:Op woensdag 1 november 2006 09:05 schreef puntoortje het volgende:
sjoooow ... ik weer thuis ... deel 1 op school, deel 2 bij opa en omaik verveel me nu alweer
morguhtvpquote:Op woensdag 1 november 2006 09:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga eens netjes goedemorgen zeggen
![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:29 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, wij houden je wel gezelschap hoor oortjes!
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
.... intresse in een bakkie koffie?
wat ga je mestellen dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja!!veel koffie vooral!
heb net geprobeerd de stenen waar morgen mee gemesteld moet worden onder plastic te krijgen begon het te hosen.gelukkig geen overbodig werk dus.
![]()
... hier regend het ook wel een beetje .... maar waait ...de hele weg ligt bezaait met takken en bladerenquote:Op woensdag 1 november 2006 09:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja!!veel koffie vooral!
heb net geprobeerd de stenen waar morgen mee gemesteld moet worden onder plastic te krijgen begon het te hosen.gelukkig geen overbodig werk dus.
![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
dank je manu!![]()
uhm, een garage en keuken...
quote:
ow! da's gezellig!quote:Op woensdag 1 november 2006 09:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Leuke verbouwing in het vooruitzicht dus
Misschien wil oortje je wel helpen, ze zit zich toch te vervelen
quote:
... foto's van mezelf gaat niet lukken.... kan wel een filmpie makenquote:Op woensdag 1 november 2006 09:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Top![]()
Niet vergeten footooowwste maken he ?
![]()
Ik hou mij van harte aanbevolen...quote:Op woensdag 1 november 2006 09:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... foto's van mezelf gaat niet lukken.... kan wel een filmpie maken![]()
en wat voor vermoeden heb je dan???quote:Op woensdag 1 november 2006 10:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik hou mij van harte aanbevolen...![]()
al voeg ik daar onmiddelijk aan toe dat jouw schijnheilig voorkomen het ergste doet vermoeden![]()
Dat ik straks door hormonen gestuurd dwangmatig op een linkje ga klikken van een of ander ranzig filmpje van rotten.com of zo...quote:Op woensdag 1 november 2006 10:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en wat voor vermoeden heb je dan???
... hahaha zoiets was wel de bedoelingquote:Op woensdag 1 november 2006 10:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat ik straks door hormonen gestuurd dwangmatig op een linkje ga klikken van een of ander ranzig filmpje van rotten.com of zo...![]()
![]()
...dat gaat wat kosten... voor hoelang?quote:Op woensdag 1 november 2006 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
het valt nog niet mee betaalbare tijdelijke woonruimte te vinden...![]()
minimaal een maand met een uitloop naar 6 weken.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...dat gaat wat kosten... voor hoelang?
dat is wel ff.. ( zeker zo met de feestdagen in de aanslag ) ... wel straks lekker genieten van je warme vloertjequote:Op woensdag 1 november 2006 11:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
minimaal een maand met een uitloop naar 6 weken.
dan wordt hier van de hele benendenverdieping de cementdekvloer afgejekkerd (heet dat zo?) zodat daarna de vloerverwarming aangelegd kan worden.![]()
super!! en mijn mega-aanbouw, nieuwe keuken en plavuizen vloer.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat is wel ff.. ( zeker zo met de feestdagen in de aanslag ) ... wel straks lekker genieten van je warme vloertje
dat wil ik ook allemaaaaaaaalllll... gaat alleen niet hierzoquote:Op woensdag 1 november 2006 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
super!! en mijn mega-aanbouw, nieuwe keuken en plavuizen vloer.![]()
![]()
we hebben nu een vloer van oude kaasplanken. die is niet hufterproof genoeg...![]()
bovenwoning/flat?!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat wil ik ook allemaaaaaaaalllll... gaat alleen niet hierzo
een flat .... hier waait het alweer wat minderquote:Op woensdag 1 november 2006 11:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bovenwoning/flat?!
dan wordt het inderdaad lastig...
het gaat hier ondertussen steeds harder waaien....![]()
cooollllquote:
nu wel weerquote:
maar dan moet ik het wel zelf leuk maken..quote:
geen idee?!quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:12 schreef assuranseturix het volgende:zolang jij er bent is het feest
de bomen liggen hier zowat plat...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:22 schreef assuranseturix het volgende:
stormhier is het redelijk zonnig en zo goed als windstil
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:31 schreef assuranseturix het volgende:bij jou is het dus al echt herfst?
heej Bommiequote:
Hoi Gekke Maureentje!quote:
naaaaah zo gek ben ik toch niet ?quote:
nee hoor, gummetje!quote:
Wie?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:28 schreef assuranseturix het volgende:andere mensen dan alleen debuurvrouw
gummetjequote:
jij ?quote:
ikquote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:28 schreef assuranseturix het volgende:andere mensen dan alleen debuurvrouw
zeg!quote:
quote:
ze zijn gewoon bang voor jequote:
Wel als je zo'n toontje aanslaat!quote:
oh, ok merk het al, weer helemaal beter...quote:Op woensdag 1 november 2006 15:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel als je zo'n toontje aanslaat!
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:39 schreef assuranseturix het volgende:
[..]wel hoor, maar het verbaade me nogal
quote:
ja dat je het vreemd vindt dat er ook andere mensen komen postenquote:
buuf en ik zaten hier al een tijdje alleenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja dat je het vreemd vindt dat er ook andere mensen komen posten![]()
Tja ik moest werkenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:53 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
buuf en ik zaten hier al een tijdje alleen
doe Gladys!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:57 schreef Gladys het volgende:
[..]
Tja ik moest werkenen hoor net dat ik mee naar Duitsland moet
,dus ben ook weer weg
![]()
![]()
en maakte het leven van de romeinen....quote:Op woensdag 1 november 2006 15:53 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
buuf en ik zaten hier al een tijdje alleen
tot vanaaf Buufquote:
euh.. zuurquote:Op woensdag 1 november 2006 16:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en maakte het leven van de romeinen....![]()
wat?
ah, oké....quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ah, oké....
je sig is niet af...![]()
![]()
als je twee spaties laat vervallen (na punt en vraagteken), en de laatste "de" dan past het wel...quote:
Ik denk dat ik een geduchte concurrent benquote:Op woensdag 1 november 2006 17:01 schreef luciano het volgende:
73 views in minder dan 10 minuten in FB .......
Ik vind dat ik toch zeker wel in aanmerking kom aan het eind van BB6 voor de
user_met_de_snelst_verwijderde_posts_ooit_bokaal![]()
![]()
Ech nie , gebraden eend is veel lekkerder dan gestoofde Luciano !quote:Op woensdag 1 november 2006 17:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een geduchte concurrent ben![]()
Maar goed te zien dat ze inderdaad een nieuw slachtoffer gevonden hebben
Vind ik ook goed van ze, ze blijven steeds nieuw vlees zoekenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een geduchte concurrent ben![]()
Maar goed te zien dat ze inderdaad een nieuw slachtoffer gevonden hebben
misschien vinden ze jou ook wel een lekker hapje...quote:Op woensdag 1 november 2006 17:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind ik ook goed van ze, ze blijven steeds nieuw vlees zoeken![]()
Laten ze mij tenminste met rust![]()
Gelukkig weten wij wat fatsoen is he buuv? 0,0 bans!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien vinden ze jou ook wel een lekker hapje...![]()
ik verkoop de huid niet voor de beer geschoten is....quote:Op woensdag 1 november 2006 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelukkig weten wij wat fatsoen is he buuv? 0,0 bans!
Wij zijn lief!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik verkoop de huid niet voor de beer geschoten is....![]()
maar tot nu toe 0,0 bans ja...![]()
Jij bent idd een notoire vuilspuiter!quote:
Hee bommels...hoe ist nou met je ?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent idd een notoire vuilspuiter!
goed!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee bommels...hoe ist nou met je ?![]()
Tisser liefie? helpt dit:quote:
Djeez...wat is jou van binnen aan het opvreten.... je reageert als een wanhopig modje wat net tevergeefs 3 uur in de regen op haar date heeft staan wachtenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:37 schreef versabommie het volgende:
Nope!
zat al gedouched en hangklaar op de bank,belt broertje dat ik mee MOET naar Duitsland....pfff oke,ik mee... zijn al die pokkewinkels dicht....quote:
ik heb altijd gelijkquote:Op woensdag 1 november 2006 17:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik was er eik eindelijk een beetje overheen...maar verder heb je natuurlijk gelijk.
![]()
![]()
Maar goed...als ik je goed begrijp is nu het allerergste leed geleden....je bent geweest en hoeft voorlopig niet meer terug.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik heb altijd gelijken onze fietsen moeten ze ook maar eens teruggeven
uhhhhquote:Op woensdag 1 november 2006 17:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar goed...als ik je goed begrijp is nu het allerergste leed geleden....je bent geweest en hoeft voorlopig niet meer terug.![]()
bonsoirquote:
hr demins....wat een vrolijk wederzien.....quote:
ah das lief van jequote:
Zo'n SADje kan lelijk opbreken, heer Jappie, het is niet passend daar spot mede te drijven. Maar ook erg uitnodigend, haha, dus ik vergeef u graag deze kleine "faux pas".quote:Op woensdag 1 november 2006 17:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
hr demins....wat een vrolijk wederzien.....![]()
dit in tegenstelling tot sommige andere mannelijke individuen alhier![]()
Kee....doe maar lekker rusten.......dan breekt het lijntje niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:01 schreef Gladys het volgende:
Maar goed... ik ga ff op bed liggenmisschien tot latersss
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kee....doe maar lekker rusten.......dan breekt het lijntje niet.
EEN WAT !?!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:01 schreef demins het volgende:
[..]
Zo'n SADje kan lelijk opbreken, heer Jappie, het is niet passend daar spot mede te drijven. Maar ook erg uitnodigend, haha, dus ik vergeef u graag deze kleine "faux pas".
Excusé moi! Een Seasonal Affective Disorder, zeg maar een herfstdepressie.quote:
Je kunt het noemen hoe je het noemen wil beste hr demins....ik zeg de man is van het padje.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:12 schreef demins het volgende:
[..]
Excusé moi! Een Seasonal Affective Disorder, zeg maar een herfstdepressie.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is dat iemand die de boel terrorissert nadat het op het nieuws is geweest oud nieuws in FB is geweest
Zit niet zo te zeiken Jap, als de postings er niet naar zijn dan ga ik ook niet mijn best doen om er nog wat van te bakken. Schiet gewoon niet op de laatste tijd in dit topic.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt het noemen hoe je het noemen wil beste hr demins....ik zeg de man is van het padje.![]()
![]()
Hallo, milfje!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi!!
ben ik weer voor wat natuurlijk vrouwelijk tegenwicht...![]()
![]()
...ow dear....een laatste ademtocht....quote:Op woensdag 1 november 2006 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeiken Jap, als de postings er niet naar zijn dan ga ik ook niet mijn best doen om er nog wat van te bakken. Schiet gewoon niet op de laatste tijd in dit topic.
Verder is er niets aan de hand, behalve dat ik begin te twijfelen of jij en Demins niet extreem aan een bepaald soort penisnijd lijden![]()
DAg dwarsbommie!quote:
????? Ik heb nauwelijks gepost vandaag ? heb niet geschopt, echt niet!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
DAg dwarsbommie!![]()
Wat ben je weer aan het schoppen! moet je ongesteld worden?![]()
Ik heb al een penis, hoor!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeiken Jap, als de postings er niet naar zijn dan ga ik ook niet mijn best doen om er nog wat van te bakken. Schiet gewoon niet op de laatste tijd in dit topic.
Verder is er niets aan de hand, behalve dat ik begin te twijfelen of jij en Demins niet extreem aan een bepaald soort penisnijd lijden![]()
i rest my case...quote:Op woensdag 1 november 2006 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou ik voor de zekerheid toch even laten checken door iemand die er verstand van heeft!quote:
Toen je er gisteren niet was werd het opeens weer ff ouderwets gezelligquote:Op woensdag 1 november 2006 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij wilt alleen maar in mijn broekje kijken! Viespeuk!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou ik voor de zekerheid toch even laten checken door iemand die er verstand van heeft!![]()
En dat wil ik ten aller tijden voorkomenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen je er gisteren niet was werd het opeens weer ff ouderwets gezellig
Gelukkig heb ik een dikke huid buuv...maar wil je geloven dat ik wel kon janken toen ik dat las....quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat wil ik ten aller tijden voorkomen
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:37 schreef Jappie het volgende:
Navond oortjes....je bent een beetje laat he.......![]()
Sta al zeker een uur ....zout te verdampen hier...![]()
ik had het druk vandaag.. solly ... maar nu ben ik erquote:Op woensdag 1 november 2006 18:37 schreef Jappie het volgende:
Navond oortjes....je bent een beetje laat he.......![]()
Sta al zeker een uur ....zout te verdampen hier...![]()
ja ja jaquote:Op woensdag 1 november 2006 18:38 schreef demins het volgende:
[..]
Puntje! Bien etonné de se trouver ensemble!![]()
![]()
Ja. prak dan geen slaaptabletten door dat kind zn voerquote:Op woensdag 1 november 2006 18:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik had het druk vandaag.. solly ... maar nu ben ik er![]()
![]()
net ff uk naar bed gebracht.. die heeft 4 hapjes gegeten en toen lag ie in zijn stoel te slapen![]()
Dat heb ik ook vaak!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
net ff uk naar bed gebracht.. die heeft 4 hapjes gegeten en toen lag ie in zijn stoel te slapen![]()
Ja hallo, bommie is backquote:Op woensdag 1 november 2006 18:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja. prak dan geen slaaptabletten door dat kind zn voer![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja. prak dan geen slaaptabletten door dat kind zn voer![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
Prakkenquote:
wat denk je zelfquote:
Hoi Jappiequote:Op woensdag 1 november 2006 18:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tally ho... dear neighbourette .![]()
U heeft moeite met mijn dichterlijke vrijheden ?![]()
heyyyyyquote:Op woensdag 1 november 2006 18:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Jappie
Ik snap het gewoon niet!![]()
Jij had toch niet de indruk dat ik zelf meer dan de helft van mijn postings ten volle begrijp .......ik save alles en hoop dat dat komt als ik gepensioneerd ben.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Jappie
Ik snap het gewoon niet!![]()
Nog ff snel dan...alsjeblieft.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat denk je zelfik ben heel de dag druk bezig geweest ... schenk jij maar ff voor mij in
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog ff snel dan...alsjeblieft.![]()
![]()
Nu echt naar de tv uitzending
quote:
doe ik lekker welquote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij had toch niet de indruk dat ik zelf meer dan de helft van mijn postings ten volle begrijp .......ik save alles en hoop dat dat komt als ik gepensioneerd ben.![]()
Het is een stiekemerd!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben geschokt! Jappie is stiekum dom!
![]()
Dom dom...wat heet dom...ik zou het liever aspirant wijs willen noemen.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben geschokt! Jappie is stiekum dom!
![]()
Tja, ik ben openlijk dom!quote:
Maakt u zich geen zorgen ik heb niets beledigends danwel onwaars mogen aanschouwen in uw posting.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:36 schreef demins het volgende:
Excusé moi, heer Jappie, dat ik, puur om educatieve redenen, uw naam ijdel moest gebruiken!![]()
We blijven hopen!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dom dom...wat heet dom...ik zou het liever aspirant wijs willen noemen.![]()
Hoi buuf!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
zo, two down one to go...
Je spreekt in raadselenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
zo, two down one to go...
ja, en jij in tongen!!quote:
TV van het bovenste plankje!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:50 schreef versabommie het volgende:
Heerlijk zoals die natasia op haar vieze flikker krijgt. YEAH!
Oh, op die manier!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, en jij in tongen!!![]()
twee van de drie kinderen liggen te bed.![]()
Dochter of zoonquote:Op woensdag 1 november 2006 19:55 schreef demins het volgende:
[..]
Oh, op die manier!Ik ben meestal eerder "down" dan mijn kinderen...
![]()
ze wil met me tongen!
Het verheugt mij heel bijzonder opnieuw vast te kunnen stellen dat mijn diepe respect voor uw wijsheid zijn wortels vindt in de realiteit!quote:
wat kijken?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:03 schreef versabommie het volgende:
Wie gaat er om half negen kijken trouwens?
Naar wat?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:03 schreef versabommie het volgende:
Ikquote:Op woensdag 1 november 2006 20:03 schreef versabommie het volgende:
half 9 wor bekend wie van de "miljonairs" op de bank zitquote:
ik hoop zooooooooooooooooooooooooo dat die hele slechte kutmoeder erop zitquote:
Ik dacht eik dat je voetbal bedoelde...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik hoop zooooooooooooooooooooooooo dat die hele slechte kutmoeder erop zit![]()
Dat is nu toch al?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht eik dat je voetbal bedoelde...![]()
kan gewoon onder het streamen heurquote:Op woensdag 1 november 2006 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht eik dat je voetbal bedoelde...![]()
... ik hoop dat takke wijf en die alcoholistquote:Op woensdag 1 november 2006 20:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
half 9 wor bekend wie van de "miljonairs" op de bank zit![]()
quote:
da's dan weer een verdomd goed planquote:Op woensdag 1 november 2006 20:07 schreef demins het volgende:
Als we nou hier in de SC ook de COS van DGK houden, dan hebben we eindelijk de combi!![]()
..ah je bedoeld dat er iemand in het huis op de bank word gezet om het huis te moeten verlaten ? zoiets ?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan gewoon onder het streamen heur![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aanvang Thuis Uit Stand Status
1 Nov 20:45 Arsenal CSKA Moskou - opstellingen beschikbaar
1 Nov 20:45 AEK Athene Lille OSC - Niet begonnen
1 Nov 20:45 AC Milan Anderlecht - Niet begonnen
1 Nov 20:45 Hamburger SV FC Porto - Niet begonnen
1 Nov 20:45 Benfica Celtic - Niet begonnen
1 Nov 20:45 FC Kopenhagen Manchester United - Niet begonnen
1 Nov 20:45 Real Madrid Steaua Boekarest - Niet begonnen
1 Nov 20:45 Olympique Lyon Dinamo Kiev - Niet begonnen
2 Nov 17:30 Hapoel Tel Aviv Rapid Boekarest - Niet begonnen
2 Nov 18:45 sc Heerenveen OB Odense - Niet begonnen
liegbeest..![]()
Streams aanslingertquote:Op woensdag 1 november 2006 20:07 schreef demins het volgende:
Als we nou hier in de SC ook de COS van DGK houden, dan hebben we eindelijk de combi!![]()
yeps de regels zijn ff snel veranderd. Je kon als kijker stemmen welke bewoner het populairste is, dat leverde ze contactpunten op, dat is echter omgedraait. De regel is dat de 2 minst populaire bewoners op de bank komen en de huisgenoten mogen beslissen wie van de twee weg moetquote:Op woensdag 1 november 2006 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
..ah je bedoeld dat er iemand in het huis op de bank word gezet om het huis te moeten verlaten ? zoiets ?
uiteindelijk zal dat er wel van komen jaquote:
na deal or no deal doen ik meequote:
No dealquote:Op woensdag 1 november 2006 20:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn gids zegt 20.00 uur: voorbeschouwing.
overigens wel onder voorbehoud...in deze sc cos mag net iets meer dan in een cos dus hou vooral niet inquote:Op woensdag 1 november 2006 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
na deal or no deal doen ik mee![]()
Dat is alleen interressant daar waar het Nederlandse clubs betreft....of het zou weer wat verderop in het toernooi moeten zijn uiteraard...bij een affiche Real-Madrid - Chelsea is een goede voorbeschouwing uiteraard ook niet te versmaden.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn gids zegt 20.00 uur: voorbeschouwing.
Oh my god...ze gaan dat programma nu ook al de nek omdraaienquote:Op woensdag 1 november 2006 20:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps de regels zijn ff snel veranderd. Je kon als kijker stemmen welke bewoner het populairste is, dat leverde ze contactpunten op, dat is echter omgedraait. De regel is dat de 2 minst populaire bewoners op de bank komen en de huisgenoten mogen beslissen wie van de twee weg moet
mindfucking hehehe
wie bent u ?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:11 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
uiteindelijk zal dat er wel van komen ja
denk dat sjonnie zendtijd nodig heeftquote:Op woensdag 1 november 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh my god...ze gaan dat programma nu ook al de nek omdraaien
Je zou het zowaar gaan denken...who benefits van deze dwaze nieuwe regeling ? niemand tochquote:Op woensdag 1 november 2006 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat sjonnie zendtijd nodig heeft
hoi milf, we spelen voor parenclub!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:16 schreef debuurvrouw het volgende:
motherf*ck wat is het koud buiten...![]()
Uiteraard!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is alleen interressant daar waar het Nederlandse clubs betreft....of het zou weer wat verderop in het toernooi moeten zijn uiteraard...bij een affiche Real-Madrid - Chelsea is een goede voorbeschouwing uiteraard ook niet te versmaden.![]()
iedereen die natasia een "warm hart"toedraagtquote:Op woensdag 1 november 2006 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zou het zowaar gaan denken...who benefits van deze dwaze nieuwe regeling ? niemand toch
sorryquote:Op woensdag 1 november 2006 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
We spelen voor een parenclub.![]()
jaja...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoi milf, we spelen voor parenclub!
Ik kan dat mokkel ook niet luchten of zien; maar ze moet wel in het huis blijven...die maakt echt iedereen gek op den duur...je kunt het een tijdje negeren; maar op een gegeven moment gaat het je toch weer irriteren en krijg je ruzie....das onvermijdelijk de wet van de nataasiakracht zeg maar.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
iedereen die natasia een "warm hart"toedraagt
de dorpszangerquote:
mwah met stefan, nicolaas en bart heb je al 3 waanzinnige mindfuckers in huis...daar hoeft een aandachtsgeile wandelende stemband echt niet voor in het huis te zittenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kan dat mokkel ook niet luchten of zien; maar ze moet wel in het huis blijven...die maakt echt iedereen gek op den duur...je kunt het een tijdje negeren; maar op een gegeven moment gaat het je toch weer irriteren en krijg je ruzie....das onvermijdelijk de wet van de nataasiakracht zeg maar.![]()
mwoah...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Dorpszanger, zing ons een lied!![]()
Ik weet het niet...ik ben er toch bang voor dat dan de chemie zoals die er nu is verdwijnt...en IK hoef niet met dat mens in een huis te wonen...zodra ik er genoeg van heb zet ik de streams/tv gewoon weer uit.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah met stefan, nicolaas en bart heb je al 3 waanzinnige mindfuckers in huis...daar hoeft een aandachtsgeile wandelende stemband echt niet voor in het huis te zitten
Geen probleem tegen de parenclub....moek alleen wel ff zorgen dat ik vantevoren ergens een butplug heb gescored.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Jappie niet mee wil naar de parenclub!![]()
Niet nu jij mijn foto hier hebt gepost.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Jappie niet mee wil naar de parenclub!![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
......de noten van Assu... daar zit een luchtje aan [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mwoah...
Mag ik dat in dit geval met klem afraden...![]()
Dat was toch helemaal Jappie zijn smaak?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet nu jij mijn foto hier hebt gepost.![]()
![]()
Ah...en zanger en proper nog bovendienquote:Op woensdag 1 november 2006 20:34 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
jij verwart me met de locale visboer
en anders ik wel!!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...en zanger en proper nog bovendien....jij weet alleen wel waar het aan het einde van het verhaal telkens weer op uit draait he ?
![]()
tv of streams?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:38 schreef demins het volgende:
Ze zijn in een zeer gespannen afwachting van wat er gaat gebeuren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |