Dat is nu toch al?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht eik dat je voetbal bedoelde...![]()
kan gewoon onder het streamen heurquote:Op woensdag 1 november 2006 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht eik dat je voetbal bedoelde...![]()
... ik hoop dat takke wijf en die alcoholistquote:Op woensdag 1 november 2006 20:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
half 9 wor bekend wie van de "miljonairs" op de bank zit![]()
quote:
da's dan weer een verdomd goed planquote:Op woensdag 1 november 2006 20:07 schreef demins het volgende:
Als we nou hier in de SC ook de COS van DGK houden, dan hebben we eindelijk de combi!![]()
..ah je bedoeld dat er iemand in het huis op de bank word gezet om het huis te moeten verlaten ? zoiets ?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan gewoon onder het streamen heur![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aanvang Thuis Uit Stand Status
1 Nov 20:45 Arsenal CSKA Moskou - opstellingen beschikbaar
1 Nov 20:45 AEK Athene Lille OSC - Niet begonnen
1 Nov 20:45 AC Milan Anderlecht - Niet begonnen
1 Nov 20:45 Hamburger SV FC Porto - Niet begonnen
1 Nov 20:45 Benfica Celtic - Niet begonnen
1 Nov 20:45 FC Kopenhagen Manchester United - Niet begonnen
1 Nov 20:45 Real Madrid Steaua Boekarest - Niet begonnen
1 Nov 20:45 Olympique Lyon Dinamo Kiev - Niet begonnen
2 Nov 17:30 Hapoel Tel Aviv Rapid Boekarest - Niet begonnen
2 Nov 18:45 sc Heerenveen OB Odense - Niet begonnen
liegbeest..![]()
Streams aanslingertquote:Op woensdag 1 november 2006 20:07 schreef demins het volgende:
Als we nou hier in de SC ook de COS van DGK houden, dan hebben we eindelijk de combi!![]()
yeps de regels zijn ff snel veranderd. Je kon als kijker stemmen welke bewoner het populairste is, dat leverde ze contactpunten op, dat is echter omgedraait. De regel is dat de 2 minst populaire bewoners op de bank komen en de huisgenoten mogen beslissen wie van de twee weg moetquote:Op woensdag 1 november 2006 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
..ah je bedoeld dat er iemand in het huis op de bank word gezet om het huis te moeten verlaten ? zoiets ?
uiteindelijk zal dat er wel van komen jaquote:
na deal or no deal doen ik meequote:
No dealquote:Op woensdag 1 november 2006 20:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn gids zegt 20.00 uur: voorbeschouwing.
overigens wel onder voorbehoud...in deze sc cos mag net iets meer dan in een cos dus hou vooral niet inquote:Op woensdag 1 november 2006 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
na deal or no deal doen ik mee![]()
Dat is alleen interressant daar waar het Nederlandse clubs betreft....of het zou weer wat verderop in het toernooi moeten zijn uiteraard...bij een affiche Real-Madrid - Chelsea is een goede voorbeschouwing uiteraard ook niet te versmaden.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn gids zegt 20.00 uur: voorbeschouwing.
Oh my god...ze gaan dat programma nu ook al de nek omdraaienquote:Op woensdag 1 november 2006 20:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps de regels zijn ff snel veranderd. Je kon als kijker stemmen welke bewoner het populairste is, dat leverde ze contactpunten op, dat is echter omgedraait. De regel is dat de 2 minst populaire bewoners op de bank komen en de huisgenoten mogen beslissen wie van de twee weg moet
mindfucking hehehe
wie bent u ?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:11 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
uiteindelijk zal dat er wel van komen ja
denk dat sjonnie zendtijd nodig heeftquote:Op woensdag 1 november 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oh my god...ze gaan dat programma nu ook al de nek omdraaien
Je zou het zowaar gaan denken...who benefits van deze dwaze nieuwe regeling ? niemand tochquote:Op woensdag 1 november 2006 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat sjonnie zendtijd nodig heeft
hoi milf, we spelen voor parenclub!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:16 schreef debuurvrouw het volgende:
motherf*ck wat is het koud buiten...![]()
Uiteraard!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is alleen interressant daar waar het Nederlandse clubs betreft....of het zou weer wat verderop in het toernooi moeten zijn uiteraard...bij een affiche Real-Madrid - Chelsea is een goede voorbeschouwing uiteraard ook niet te versmaden.![]()
iedereen die natasia een "warm hart"toedraagtquote:Op woensdag 1 november 2006 20:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zou het zowaar gaan denken...who benefits van deze dwaze nieuwe regeling ? niemand toch
sorryquote:Op woensdag 1 november 2006 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
We spelen voor een parenclub.![]()
jaja...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoi milf, we spelen voor parenclub!
Ik kan dat mokkel ook niet luchten of zien; maar ze moet wel in het huis blijven...die maakt echt iedereen gek op den duur...je kunt het een tijdje negeren; maar op een gegeven moment gaat het je toch weer irriteren en krijg je ruzie....das onvermijdelijk de wet van de nataasiakracht zeg maar.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
iedereen die natasia een "warm hart"toedraagt
de dorpszangerquote:
mwah met stefan, nicolaas en bart heb je al 3 waanzinnige mindfuckers in huis...daar hoeft een aandachtsgeile wandelende stemband echt niet voor in het huis te zittenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kan dat mokkel ook niet luchten of zien; maar ze moet wel in het huis blijven...die maakt echt iedereen gek op den duur...je kunt het een tijdje negeren; maar op een gegeven moment gaat het je toch weer irriteren en krijg je ruzie....das onvermijdelijk de wet van de nataasiakracht zeg maar.![]()
mwoah...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:23 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Dorpszanger, zing ons een lied!![]()
Ik weet het niet...ik ben er toch bang voor dat dan de chemie zoals die er nu is verdwijnt...en IK hoef niet met dat mens in een huis te wonen...zodra ik er genoeg van heb zet ik de streams/tv gewoon weer uit.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah met stefan, nicolaas en bart heb je al 3 waanzinnige mindfuckers in huis...daar hoeft een aandachtsgeile wandelende stemband echt niet voor in het huis te zitten
Geen probleem tegen de parenclub....moek alleen wel ff zorgen dat ik vantevoren ergens een butplug heb gescored.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Jappie niet mee wil naar de parenclub!![]()
Niet nu jij mijn foto hier hebt gepost.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ik gok erop dat Jappie niet mee wil naar de parenclub!![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
......de noten van Assu... daar zit een luchtje aan [afbeelding]
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mwoah...
Mag ik dat in dit geval met klem afraden...![]()
Dat was toch helemaal Jappie zijn smaak?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet nu jij mijn foto hier hebt gepost.![]()
![]()
Ah...en zanger en proper nog bovendienquote:Op woensdag 1 november 2006 20:34 schreef assuranseturix het volgende:
[..]
jij verwart me met de locale visboer
en anders ik wel!!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...en zanger en proper nog bovendien....jij weet alleen wel waar het aan het einde van het verhaal telkens weer op uit draait he ?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |