ja ja jaquote:Op woensdag 1 november 2006 18:38 schreef demins het volgende:
[..]
Puntje! Bien etonné de se trouver ensemble!![]()
![]()
Ja. prak dan geen slaaptabletten door dat kind zn voerquote:Op woensdag 1 november 2006 18:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik had het druk vandaag.. solly ... maar nu ben ik er![]()
![]()
net ff uk naar bed gebracht.. die heeft 4 hapjes gegeten en toen lag ie in zijn stoel te slapen![]()
Dat heb ik ook vaak!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
net ff uk naar bed gebracht.. die heeft 4 hapjes gegeten en toen lag ie in zijn stoel te slapen![]()
Ja hallo, bommie is backquote:Op woensdag 1 november 2006 18:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja. prak dan geen slaaptabletten door dat kind zn voer![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja. prak dan geen slaaptabletten door dat kind zn voer![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
Prakkenquote:
wat denk je zelfquote:
Hoi Jappiequote:Op woensdag 1 november 2006 18:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tally ho... dear neighbourette .![]()
U heeft moeite met mijn dichterlijke vrijheden ?![]()
heyyyyyquote:Op woensdag 1 november 2006 18:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Jappie
Ik snap het gewoon niet!![]()
Jij had toch niet de indruk dat ik zelf meer dan de helft van mijn postings ten volle begrijp .......ik save alles en hoop dat dat komt als ik gepensioneerd ben.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Jappie
Ik snap het gewoon niet!![]()
Nog ff snel dan...alsjeblieft.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat denk je zelfik ben heel de dag druk bezig geweest ... schenk jij maar ff voor mij in
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog ff snel dan...alsjeblieft.![]()
![]()
Nu echt naar de tv uitzending
quote:
doe ik lekker welquote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij had toch niet de indruk dat ik zelf meer dan de helft van mijn postings ten volle begrijp .......ik save alles en hoop dat dat komt als ik gepensioneerd ben.![]()
Het is een stiekemerd!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben geschokt! Jappie is stiekum dom!
![]()
Dom dom...wat heet dom...ik zou het liever aspirant wijs willen noemen.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben geschokt! Jappie is stiekum dom!
![]()
Tja, ik ben openlijk dom!quote:
Maakt u zich geen zorgen ik heb niets beledigends danwel onwaars mogen aanschouwen in uw posting.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:36 schreef demins het volgende:
Excusé moi, heer Jappie, dat ik, puur om educatieve redenen, uw naam ijdel moest gebruiken!![]()
We blijven hopen!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dom dom...wat heet dom...ik zou het liever aspirant wijs willen noemen.![]()
Hoi buuf!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
zo, two down one to go...
Je spreekt in raadselenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
zo, two down one to go...
ja, en jij in tongen!!quote:
TV van het bovenste plankje!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:50 schreef versabommie het volgende:
Heerlijk zoals die natasia op haar vieze flikker krijgt. YEAH!
Oh, op die manier!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, en jij in tongen!!![]()
twee van de drie kinderen liggen te bed.![]()
Dochter of zoonquote:Op woensdag 1 november 2006 19:55 schreef demins het volgende:
[..]
Oh, op die manier!Ik ben meestal eerder "down" dan mijn kinderen...
![]()
ze wil met me tongen!
Het verheugt mij heel bijzonder opnieuw vast te kunnen stellen dat mijn diepe respect voor uw wijsheid zijn wortels vindt in de realiteit!quote:
wat kijken?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:03 schreef versabommie het volgende:
Wie gaat er om half negen kijken trouwens?
Naar wat?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:03 schreef versabommie het volgende:
Ikquote:Op woensdag 1 november 2006 20:03 schreef versabommie het volgende:
half 9 wor bekend wie van de "miljonairs" op de bank zitquote:
ik hoop zooooooooooooooooooooooooo dat die hele slechte kutmoeder erop zitquote:
Ik dacht eik dat je voetbal bedoelde...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik hoop zooooooooooooooooooooooooo dat die hele slechte kutmoeder erop zit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |