Jij bent idd een notoire vuilspuiter!quote:
Hee bommels...hoe ist nou met je ?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent idd een notoire vuilspuiter!
goed!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee bommels...hoe ist nou met je ?![]()
Tisser liefie? helpt dit:quote:
Djeez...wat is jou van binnen aan het opvreten.... je reageert als een wanhopig modje wat net tevergeefs 3 uur in de regen op haar date heeft staan wachtenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:37 schreef versabommie het volgende:
Nope!
zat al gedouched en hangklaar op de bank,belt broertje dat ik mee MOET naar Duitsland....pfff oke,ik mee... zijn al die pokkewinkels dicht....quote:
ik heb altijd gelijkquote:Op woensdag 1 november 2006 17:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik was er eik eindelijk een beetje overheen...maar verder heb je natuurlijk gelijk.
![]()
![]()
Maar goed...als ik je goed begrijp is nu het allerergste leed geleden....je bent geweest en hoeft voorlopig niet meer terug.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik heb altijd gelijken onze fietsen moeten ze ook maar eens teruggeven
uhhhhquote:Op woensdag 1 november 2006 17:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar goed...als ik je goed begrijp is nu het allerergste leed geleden....je bent geweest en hoeft voorlopig niet meer terug.![]()
bonsoirquote:
hr demins....wat een vrolijk wederzien.....quote:
ah das lief van jequote:
Zo'n SADje kan lelijk opbreken, heer Jappie, het is niet passend daar spot mede te drijven. Maar ook erg uitnodigend, haha, dus ik vergeef u graag deze kleine "faux pas".quote:Op woensdag 1 november 2006 17:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
hr demins....wat een vrolijk wederzien.....![]()
dit in tegenstelling tot sommige andere mannelijke individuen alhier![]()
Kee....doe maar lekker rusten.......dan breekt het lijntje niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:01 schreef Gladys het volgende:
Maar goed... ik ga ff op bed liggenmisschien tot latersss
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kee....doe maar lekker rusten.......dan breekt het lijntje niet.
EEN WAT !?!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:01 schreef demins het volgende:
[..]
Zo'n SADje kan lelijk opbreken, heer Jappie, het is niet passend daar spot mede te drijven. Maar ook erg uitnodigend, haha, dus ik vergeef u graag deze kleine "faux pas".
Excusé moi! Een Seasonal Affective Disorder, zeg maar een herfstdepressie.quote:
Je kunt het noemen hoe je het noemen wil beste hr demins....ik zeg de man is van het padje.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:12 schreef demins het volgende:
[..]
Excusé moi! Een Seasonal Affective Disorder, zeg maar een herfstdepressie.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is dat iemand die de boel terrorissert nadat het op het nieuws is geweest oud nieuws in FB is geweest
Zit niet zo te zeiken Jap, als de postings er niet naar zijn dan ga ik ook niet mijn best doen om er nog wat van te bakken. Schiet gewoon niet op de laatste tijd in dit topic.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt het noemen hoe je het noemen wil beste hr demins....ik zeg de man is van het padje.![]()
![]()
Hallo, milfje!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi!!
ben ik weer voor wat natuurlijk vrouwelijk tegenwicht...![]()
![]()
...ow dear....een laatste ademtocht....quote:Op woensdag 1 november 2006 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeiken Jap, als de postings er niet naar zijn dan ga ik ook niet mijn best doen om er nog wat van te bakken. Schiet gewoon niet op de laatste tijd in dit topic.
Verder is er niets aan de hand, behalve dat ik begin te twijfelen of jij en Demins niet extreem aan een bepaald soort penisnijd lijden![]()
DAg dwarsbommie!quote:
????? Ik heb nauwelijks gepost vandaag ? heb niet geschopt, echt niet!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
DAg dwarsbommie!![]()
Wat ben je weer aan het schoppen! moet je ongesteld worden?![]()
Ik heb al een penis, hoor!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeiken Jap, als de postings er niet naar zijn dan ga ik ook niet mijn best doen om er nog wat van te bakken. Schiet gewoon niet op de laatste tijd in dit topic.
Verder is er niets aan de hand, behalve dat ik begin te twijfelen of jij en Demins niet extreem aan een bepaald soort penisnijd lijden![]()
i rest my case...quote:Op woensdag 1 november 2006 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou ik voor de zekerheid toch even laten checken door iemand die er verstand van heeft!quote:
Toen je er gisteren niet was werd het opeens weer ff ouderwets gezelligquote:Op woensdag 1 november 2006 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij wilt alleen maar in mijn broekje kijken! Viespeuk!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou ik voor de zekerheid toch even laten checken door iemand die er verstand van heeft!![]()
En dat wil ik ten aller tijden voorkomenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen je er gisteren niet was werd het opeens weer ff ouderwets gezellig
Gelukkig heb ik een dikke huid buuv...maar wil je geloven dat ik wel kon janken toen ik dat las....quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat wil ik ten aller tijden voorkomen
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:37 schreef Jappie het volgende:
Navond oortjes....je bent een beetje laat he.......![]()
Sta al zeker een uur ....zout te verdampen hier...![]()
ik had het druk vandaag.. solly ... maar nu ben ik erquote:Op woensdag 1 november 2006 18:37 schreef Jappie het volgende:
Navond oortjes....je bent een beetje laat he.......![]()
Sta al zeker een uur ....zout te verdampen hier...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |